Ik was altijd fan van Federer omdat ik hem zo mooi vind spelen. Maar hij straalt voor mij geen kwetsbaarheid uit (behalve misschien tegen Nadal op RG maar dan ziet hij er vaak zo gelaten uit). Dat mis ik dan. Edberg had dat altijd en dat maakte hem voor mij wat menselijker. Ook Nadal heeft dat en dat spreekt me erg aan.quote:
Fantastisch spel in die laatste game.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
En de rebreak op het juiste moment voor Federer.
Ja, ik begrijp dat oprecht niet. Hoe kan dat nou.quote:
Zit wat in. Alleen ik hield rekening met nog drie kwartier spelen. Dan hadden ze nog een set kunnen doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Partij kan nooit afgemaakt worden. Dit is het meest eerlijke.
Past goed bij jequote:Op zondag 31 mei 2015 20:34 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ik doelde op die game waarin hij werd gebroken laag iq tennis.
Ho ho, niet haten naar suus21.quote:
Geldt voor Maria-Safarova ook en ze willen ze allebei op PC hebben.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had toch pot Williams - Stephens eerder geprogrammeerd, de winnares ervan moet volgende dag weer aan de bak voor de kwartfinale.
Kan wel eentje naar Suzanne Lenglenquote:Op zondag 31 mei 2015 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geldt voor Maria-Safarova ook en ze willen ze allebei op PC hebben.
Komt volgend jaar een dak op en dan is er lichtquote:Op zondag 31 mei 2015 21:42 schreef Tortugal het volgende:
Waarom spelen ze eigenlijk niet door 's avonds? Kunnen ze geen lichten maken?
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:44 schreef TheArt het volgende:
https://pbs.twimg.com/tweet_video/CGKzBGlWkAAjVgJ.mp4
Zucht, vrouwen.
Dat heeft niet zoveel invloed.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal speelt weinig op Centre Court of niet? Vorige ronde ook op Suzanne-Lenglen toch? Aan de ene kant gunstig want daar speelt hij goed, maar dan moet hij tegen Djoko ineens op Centre Court. Gaat dus een makkie voor Djoko worden.
Nee? Denk dat het wel scheelt als je elke wedstrijd Centre Court speelt en je tegenstander alles op een ander courtquote:Op zondag 31 mei 2015 23:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel invloed.
Oké, duidelijk. Al vind ik Nadal juist weinig kwetsbaarheid uitstralen. Ik ben zelf groot Federer-fan, inderdaad ook door zijn souplesse en natuurlijke spel, maar hij mag van mij wel wat meer emotie tonen op de baan. Dat maakt de sport mooi.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik was altijd fan van Federer omdat ik hem zo mooi vind spelen. Maar hij straalt voor mij geen kwetsbaarheid uit (behalve misschien tegen Nadal op RG maar dan ziet hij er vaak zo gelaten uit). Dat mis ik dan. Edberg had dat altijd en dat maakte hem voor mij wat menselijker. Ook Nadal heeft dat en dat spreekt me erg aan.
2/2 versus 3/1 op PC/SL, laten we niet overdrijven.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee? Denk dat het wel scheelt als je elke wedstrijd Centre Court speelt en je tegenstander alles op een ander court
Dat maakt niet zoveel uit. Wel van invloed is het weer. Nadal schijnt bij mooi weer veel meer voordeel van zijn geslagen topspin ballen te hebben, omdat die op een zeer droge baan dan nog extremer stuiteren. Zo analyseerden ze dat vorig jaar voorafgaand aan de finale.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal speelt weinig op Centre Court of niet? Vorige ronde ook op Suzanne-Lenglen toch? Aan de ene kant gunstig want daar speelt hij goed, maar dan moet hij tegen Djoko ineens op Centre Court. Gaat dus een makkie voor Djoko worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vorige wedstrijd van Nadal heb gezien en dat ik onder de indruk was, had ik niet verwacht. Maar toch, als je kijkt naar wat Nadal dit jaar allemaal heeft verloren op gravel, kan ik me niet voorstellen dat Djoko echt veel moeite heeft. Maar ik laat me graag verrassen!!quote:Op zondag 31 mei 2015 23:16 schreef DO2 het volgende:
Ja, joh. Makkie. Djokovic, die nog nooit RG gewonnen heeft, zet de negenvoudig winnaar ( en beste tennisser op gravel in de historie van tennis ) wel even opzij in straight sets.
Ja, maar het is natuurlijk wel RG. Niet een of ander toernooitje waar niemand naar kijkt. Alleen de atmosfeer die er hangt tijdens zo'n wedstrijd doet al heel veel met die gasten.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vorige wedstrijd van Nadal heb gezien en dat ik onder de indruk was, had ik niet verwacht. Maar toch, als je kijkt naar wat Nadal dit jaar allemaal heeft verloren op gravel, kan ik me niet voorstellen dat Djoko echt veel moeite heeft. Maar ik laat me graag verrassen!!
Mwa, Madrid, Rome, Monte Carlo etc, dat zijn toch ook wel belangrijke toernooien. En natuurlijk gaat dat over 2 gewonnen sets, maar toch. Verloor soms kansloos met 2-0 van een niet al te geweldige speler. En Nadal zal toch ook niet meer zo fit zijn dat hij alles nog op fysiek en conditie kan winnen?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:34 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, maar het is natuurlijk wel RG. Niet een of ander toernooitje waar niemand naar kijkt. Alleen de atmosfeer die er hangt tijdens zo'n wedstrijd doet al heel veel met die gasten.
Je zag het bij de finale van 2012(meen ik) heel duidelijk inderdaad. Het moment dat het flink begon te miezeren en de ballen wat zwaarder werden was Djoko veruit de betere.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:19 schreef Spetie het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Wel van invloed is het weer. Nadal schijnt bij mooi weer veel meer voordeel van zijn geslagen topspin ballen te hebben, omdat die op een zeer droge baan dan nog extremer stuiteren. Zo analyseerden ze dat vorig jaar voorafgaand aan de finale.
Dit regenachtige weer is in het nadeel van Nadal en daar kan Djokovic woensdag weleens van gaan profiteren.
Volgens mij zit er niet zoveel verschil tussen beide banen, andere courts zijn wel wat krapperquote:Op zondag 31 mei 2015 23:53 schreef DaveDave09 het volgende:
Heeft LL niet een grotere achterbak? dan kan nadal nog verder staan volgens mij is dat waarom hij liever op LL speelt.
Raar is dat eigenlijk. Vind dat alles zelfde afmeting moet hebbenquote:Op zondag 31 mei 2015 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zit er niet zoveel verschil tussen beide banen, andere courts zijn wel wat krapper
Kost geld en ruimtequote:Op maandag 1 juni 2015 00:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Raar is dat eigenlijk. Vind dat alles zelfde afmeting moet hebben
Vind dat de ruimte er omheen ook op alle banen hetzelfde moeten zijn. Je hebt toch wel veel voordeel als toppers die centre court spelen.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:10 schreef DO2 het volgende:
De banen zijn wel evengroot. De ruimte eromheen alleen niet. Dat geldt weer niet voor voetbalvelden, bv. Die hebben afwijkende afmetingen.
als tweede op PC na een vrouwenpartij en niet voor 12.30quote:
Die hebben inderdaad de wijsheid in pacht.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
Safarova was ook een easy pick vandaag (voor de sportsbetters).
Maar voor Sven zou het wel leuk zijn als Sharapova wint.
Wie?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:34 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad de wijsheid in pacht.
Ah, de sportsbetters. Nou als je 3.90 voor Safarova krijgt in deze wedstrijd, dan moet je die zeker pakken.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:34 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad de wijsheid in pacht.
Damn. Dat zijn wel hele goede odds. Zeker als je de onderlinge ontmoetingen erbij pakt.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah, de sportsbetters. Nou als je 3.90 voor Safarova krijgt in deze wedstrijd, dan moet je die zeker pakken.
Vrouwen leveren extra subsidie opquote:Op maandag 1 juni 2015 12:42 schreef Nober het volgende:
Het lijkt wel alsof NOS en Eurosport alleen de rechten voor vrouwentennis hebben.
Er is nog geen mannentennis bezig.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:42 schreef Nober het volgende:
Het lijkt wel alsof NOS en Eurosport alleen de rechten voor vrouwentennis hebben.
Precies, uiteraard pakken dit soort bets niet altijd goed uit, maar over de lange termijn pak je zoveel winst.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
Damn. Dat zijn wel hele goede odds. Zeker als je de onderlinge ontmoetingen erbij pakt.
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:47 schreef Nober het volgende:
Maar ze geven vaak de voorkeur aan de vrouwen, vaag gedoe altijd. Als ze nou op uiterlijk selecteren en voortaan een string aandoen dan hebben ze mijn zege. Want voor het tennis ga je er niet naar kijken.
En BBC geeft alleen iets om Wimbledon.Britse spelers op Wimbledon
FOX Sports geeft ook alleen een neuk om Wimbledon, maar dan kan je wel tussen vijf partijen kiezenquote:Op maandag 1 juni 2015 12:47 schreef Nober het volgende:
Maar ze geven vaak de voorkeur aan de vrouwen, vaag gedoe altijd. Als ze nou op uiterlijk selecteren en voortaan een string aandoen dan hebben ze mijn zege. Want voor het tennis ga je er niet naar kijken.
En BBC geeft alleen iets om Wimbledon.
Gewoon zonder string imoquote:Op maandag 1 juni 2015 12:47 schreef Nober het volgende:
En BBC geeft alleen iets om Wimbledon.
Het hoeft ook niet altijd goed uit te pakken met die odds.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, uiteraard pakken dit soort bets niet altijd goed uit, maar over de lange termijn pak je zoveel winst.
Exact! En deze Roland Garros gaat het boven gemiddeld goed zelfs. Dus dit is een geweldige weekquote:Op maandag 1 juni 2015 13:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd goed uit te pakken met die odds.
Als je ze 10x deze wedstrijd laat spelen, hoeft Safarova er maar 3 te winnen.
Maar goed, dat hoef ik jou niet uit te leggen,. Ik zit eigenlijk tegen mezelf te lullen.
Alsof Maria ook maar 1% kans maakt tegen Serenaquote:Op maandag 1 juni 2015 13:04 schreef IbanMayo het volgende:
Wel jammer dat Serenanu zo doorwandelt naar de titel
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 1 juni 2015 13:04 schreef IbanMayo het volgende:
Wel jammer dat Serenanu zo doorwandelt naar de titel
Ja fantastischquote:Op maandag 1 juni 2015 13:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe makkelijk ze forehand winners kon slaan vanaf het midden van de baan.
Hij zag er vóór RG erg onzeker en vol twijfel uit vind ik.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:10 schreef Oceaanbodem het volgende:
[..]
Oké, duidelijk. Al vind ik Nadal juist weinig kwetsbaarheid uitstralen.
Ja, dat vind ik ook. Federer stond tegen Nadal op RG vaak een beetje gelaten op de baan. Dat begrijp ik op zichzelf wel, maar ik vind het moeilijk om dan symathie voor hem op te brengen, omdat hij er niet echt voor leek te vechten.quote:Ik ben zelf groot Federer-fan, inderdaad ook door zijn souplesse en natuurlijke spel, maar hij mag van mij wel wat meer emotie tonen op de baan. Dat maakt de sport mooi.
Maria en haar voetenwerk op gravelquote:
Dat idee heb ik ook. Daarom snap ik niet dat mensen zo naar statistiek kijken en er vol overtuiging geld op zetten.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mensen hebben in mijn ervaring vaak de neiging naar dit soort aanwijsbare randdingetjes als dit te kijken, terwijl de vorm van in het algemeen en op de dag 95% van de wedstrijd gaat bepalen.
We hebben het hier wel over de NOS hèquote:Op maandag 1 juni 2015 13:14 schreef Norrage het volgende:
Waarom laat de NOS niet live zien, kneuzen
Staat alleen zo hoog omdat hij bonuspunten krijgt voor de showquote:Op maandag 1 juni 2015 13:20 schreef Nober het volgende:
Denk niet dat Monfils kan tennissen. Ik pas mij aan aan het NOS nivo.
Murray daarentegen wel, knappe games tegen een sterk spelende Chardy.quote:
Hangt ervan af of het de 1e of 2e mannenpartij wordt. Ik hoop en schat de 2e. Dan zou 16:00 best kunnen.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:31 schreef Norrage het volgende:
Wat denken jullie dat de speeltijd wordt van de pot van Djoko vs Nadal woensdag? Uur of 16.00 in de middag beginnen?
Ze zullen om 14:00 wel beginnen met een vrouwenkwartfinale en daarna dus de mannen.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:31 schreef Norrage het volgende:
Wat denken jullie dat de speeltijd wordt van de pot van Djoko vs Nadal woensdag? Uur of 16.00 in de middag beginnen?
Nee. Geen.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:35 schreef PippenScottie het volgende:
Federer. Lekker begin!
Weet iemand of er nog Nederlanders meedoen aan het juniorentoernooi?
(ben te lui om zelf te checken).
Ja, heerlijk en met leuk spel! Echt een toffe matchup altijd!quote:Op maandag 1 juni 2015 13:35 schreef suus21 het volgende:
Heerlijk hoé snel zij de punten achter elkaar spelen
Wel ernstig...quote:
Vast niet. Frans tennis is in het verleden vrij groot geweest.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:39 schreef Spetie het volgende:
Bij de laatste 16 zitten trouwens 5 Fransen, dat moet haast wel een record zijn of niet?
Dan moet je denk ik wel heel ver terug, ja. Als het al eens gebeurd is.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:39 schreef Spetie het volgende:
Bij de laatste 16 zitten trouwens 5 Fransen, dat moet haast wel een record zijn of niet?
Nou ja, met uitzondering van dit soort extreme acties van Gael. Al serveert hij zich er misschien uitquote:Op maandag 1 juni 2015 13:39 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, heerlijk en met leuk spel! Echt een toffe matchup altijd!
2008:quote:Op maandag 1 juni 2015 13:39 schreef Spetie het volgende:
Wat een clown!quote:Op maandag 1 juni 2015 13:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geef maar nog een game weg joh, Monfils. Sharing is caring.
Thx, is toch korter geleden dan is dacht, al is het alweer 7 jaar.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
2008:
http://www.stevegtennis.c(...)_Roland_Garros/2008/
Ouwe vent is het alquote:Op maandag 1 juni 2015 13:40 schreef DaveDave09 het volgende:
Nadal-djoko word trouwens gespeeld op woensdag, dat is nadal's 29e verjaardag
Ik heb nog een paar jaren bekeken op steveg.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:48 schreef Spetie het volgende:
[..]
Thx, is toch korter geleden dan is dacht, al is het alweer 7 jaar.
Aardig wat mensen (incl mezelf) dachten dat hij rond deze leeftijd al met pensioen moest vanwege zijn blessures. valt nog mee danquote:
Daar zal Nadal wel weer over gaan klagen.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:40 schreef DaveDave09 het volgende:
Nadal-djoko word trouwens gespeeld op woensdag, dat is nadal's 29e verjaardag
Klaagde hij er toen ook over?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vorig jaar was Nadal ook op 3 juni jarig.
En het jaar daarvoor? ook 3 juni?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zal Nadal wel weer over gaan klagen.
Vorig jaar was Nadal ook op 3 juni jarig.
Nee.quote:
quote:
Je was erbij?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Is ook de dag waarop hij geboren is.
In 71 had je er ook 5: http://www.stevegtennis.c(...)oland%20Garros/1971/quote:Op maandag 1 juni 2015 13:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar jaren bekeken op steveg.
Dit zijn wel de enige 2 keer in de afgelopen 25 jaar. En waarschijnlijk wel langer.
Steveg gaat helaas niet terug tot in de tijden van Jean Borotra, Henri Lacoste, Henri Cochet en Jacques Brugnon.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:06 schreef DO2 het volgende:
[..]
In 71 had je er ook 5: http://www.stevegtennis.c(...)oland%20Garros/1971/
Dat was het wel.
Vind het niet een erg boeiende partij.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:11 schreef Norrage het volgende:
Bah Monfils....speelde die 2e set gisteren zo goed....
Monfils had het wel kunnen doen hoor, gisterenquote:Op maandag 1 juni 2015 14:24 schreef Norrage het volgende:
Dan moet Kei het maar doen in de halve finale tegen Fedje. Deze Fed is echt niet goed. Die zou met elke normale draw niet voorbij de 4e ronde mogen komen.
Monfils in de 4de ronde is toch best een zware draw?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:24 schreef Norrage het volgende:
Dan moet Kei het maar doen in de halve finale tegen Fedje. Deze Fed is echt niet goed. Die zou met elke normale draw niet voorbij de 4e ronde mogen komen.
Ja. Maar Monfils clownt. En verliest nu. Knap van Fed hoor, maar het ligt meer aan Monfils dan aan Fed (en aan die onderbreking).quote:Op maandag 1 juni 2015 14:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Monfils in de 4de ronde is toch best een zware draw?
Nee.quote:
Tja, dan nog is het best een zware loting voor een 4de ronde. Nadal komt gewoon Jack Sock tegen bijvoorbeeld..quote:Op maandag 1 juni 2015 14:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Maar Monfils clownt. En verliest nu. Knap van Fed hoor, maar het ligt meer aan Monfils dan aan Fed (en aan die onderbreking).
Geen blinde haat hoor. Behoorlijk gefundeerde haat. Kutquote:
Ben het met je eens dat Federer niet echt goed speelt maar kijkende naar de draw van de rest van de top 10 in de eerste 4 rondes zou ie in elke ruim favoriet zijn de kwartfinale te halen. Alleen die van Berdych was op papier lastig.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:24 schreef Norrage het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Maar Monfils clownt. En verliest nu. Knap van Fed hoor, maar het ligt meer aan Monfils dan aan Fed (en aan die onderbreking).
Welke speler tussen 9-16 had hem kunnen stoppen dan. Cilic?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:24 schreef Norrage het volgende:
Nee klopt. Maar Rafa heeft Djoko in de kwartquote:Op maandag 1 juni 2015 14:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, dan nog is het best een zware loting voor een 4de ronde. Nadal komt gewoon Jack Sock tegen bijvoorbeeld..
Eigen schuld natuurlijk.. fed staat 2e nadal 7equote:Op maandag 1 juni 2015 14:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar Rafa heeft Djoko in de kwart
Naja, de loting is vooral makkelijk omdat hij de andere 3 van de big four precies in de andere helft zitten. Dat frustreert me vooral. Al is dat weer vooral om dat Nadal bij Djoko in het kwart zitquote:Op maandag 1 juni 2015 14:30 schreef Spetie het volgende:
[..]
[..]
Welke speler tussen 9-16 had hem kunnen stoppen dan. Cilic?
Hij moet trouwens eerst nog een kwartfinale en Kei ook.
Zou me niet verbazen als die meer tegenstand toont dan Monfils vandaag.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, dan nog is het best een zware loting voor een 4de ronde. Nadal komt gewoon Jack Sock tegen bijvoorbeeld..
Spelers als Simon hadden het hem iig een stuk moeilijker kunnen makenquote:Op maandag 1 juni 2015 14:30 schreef Spetie het volgende:
[..]
[..]
Welke speler tussen 9-16 had hem kunnen stoppen dan. Cilic?
Hij moet trouwens eerst nog een kwartfinale en Kei ook.
Maar ja, kan ook zomaar dat Kei dan weer zo'n partij van niks speelt..quote:Op maandag 1 juni 2015 14:32 schreef Gruisman het volgende:
Het zou nog best eens kunnen dat Fed straks helemaal weggeslagen gaat worden door Kei, vind Fed namelijk helemaal niet zo overtuigend.. echt een ontzettend simpele draw tot nu toe
11e kwartfinale op Roland Garros. 44e op een Grand Slam toernooi.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen blinde haat hoor. Behoorlijk gefundeerde haat. KutArroganterer
Dat is het een beetje. Als Fed echt goed speelt, vind ik dat hij elk resultaat dat hij dan haalt verdient. Maar hij speelt nu echt drama...beetje hetzelfde als met heel veel (toernooi)zeges van Rafa. Dramatisch spelen en dankzij geluk met de loting of chokende tegenstanders toch steeds ver komen.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:32 schreef Gruisman het volgende:
Het zou nog best eens kunnen dat Fed straks helemaal weggeslagen gaat worden door Kei, vind Fed namelijk helemaal niet zo overtuigend.. echt een ontzettend simpele draw tot nu toe
Natuurlijk dat is de zwaarst mogelijke in de kwart. Maar buiten Nadal, Djoko, Murray en misschien Kei zie ik niemand van Fedje winnen.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja, de loting is vooral makkelijk omdat hij de andere 3 van de big four precies in de andere helft zitten. Dat frustreert me vooral. Al is dat weer vooral om dat Nadal bij Djoko in het kwart zit![]()
Mag hij wel eens klappen voor een goede bal van de tegenstander. Of niet onsportief doen over zijn tegenstander als hij een keer verliest. Of eens niet zeiken op umpires.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
11e kwartfinale op Roland Garros. 44e op een Grand Slam toernooi.
Daar mag je best een beetje arrogant van worden hoor.
Die was gisteren ook wel weer volledig kansloos..quote:Op maandag 1 juni 2015 14:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Spelers als Simon hadden het hem iig een stuk moeilijker kunnen maken
Als Tsonga het op z'n heupen krijgt haalt Kei de halve finale niet eens. Daar kan Federer het trouwens ook moeilijk tegen krijgen, daar niet van.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:32 schreef Gruisman het volgende:
Tsonga speelde Federer 2 jaar geleden wel echt helemaal weg jaquote:Op maandag 1 juni 2015 14:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Tsonga het op z'n heupen krijgt haalt Kei de halve finale niet eens. Daar kan Federer het trouwens ook moeilijk tegen krijgen, daar niet van.
Je weet dat dat wel vrij dunne argumenten zijn?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mag hij wel eens klappen voor een goede bal van de tegenstander. Of niet onsportief doen over zijn tegenstander als hij een keer verliest. Of eens niet zeiken op umpires.
gravel is toch ook zijn minste ondergrond.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:36 schreef Norrage het volgende:
En wat the fuck heeft Cilic vandaag gedaan![]()
Dat lijkt me sterk. Het is wel best of five en dat moet ik Kei nog maar zien doen.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:32 schreef Gruisman het volgende:
Het zou nog best eens kunnen dat Fed straks helemaal weggeslagen gaat worden door Kei [...]
Begint er niet op te lijken in ieder gevalquote:Op maandag 1 juni 2015 14:32 schreef DaveDave09 het volgende:
Voorspelling: murray wint volgende 2 sets en geeft 5 games weg max.
Fed is gewoon een onsportieve zak. Punt. Daarom mag ik hem niet. Voeg daar al die kut fans aan toe en je hebt de redenen van mijn Federer-haat.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je weet dat dat wel vrij dunne argumenten zijn?
Fed heeft het traditioneel altijd wel lastig tegen Simon, maar ook spelers als Kyrgios of Fognini hadden hem op z'n minst drie sets flink kunnen laten zweten. Maar goed, elke speler heeft wel eens een simpele draw. Het feit dat Fed zonder grote test het opeens zal moeten opnemen tegen Djoko of Nadal werkt eigenlijk alleen maar in z'n nadeel.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die was gisteren ook wel weer volledig kansloos..
Overigens had Nishikori toch ook gewoon een hele simpele loting? Bellucci is een goede gravelspeler als hij in vorm is, maar Granollers heeft dat soort wedstrijden ook wel eens..
Die eerste twee ben ik het mee eens. Maar wat bedoel je met dat laatste?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mag hij wel eens klappen voor een goede bal van de tegenstander. Of niet onsportief doen over zijn tegenstander als hij een keer verliest. Of eens niet zeiken op umpires.
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Fed gewoon een onsportieve zak. Punt. Daarom mag ik hem niet. Voeg daar al die kut fans aan toe en je hebt de redenen van mijn Federer-haat.
Ben ik ook niet zo van. Als je vind dat een speler vaak makkelijke draws krijgt betekent het eigenlijk dat je die speler gewoon goed vind en daarom zijn draws makkelijk lijken. Draws balanceren zich gemiddeld wel uit.quote:
Mja, dat laatste moet je gewoon negeren, vind ik. Dat is hetzelfde als mensen die een hekel hebben aan Barca omdat de NOS er altijd zo positief over is..quote:Op maandag 1 juni 2015 14:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed is gewoon een onsportieve zak. Punt. Daarom mag ik hem niet. Voeg daar al die kut fans aan toe en je hebt de redenen van mijn Federer-haat.
Speciaal om iedereen te pesten in de XL-tennisgamequote:Op maandag 1 juni 2015 14:40 schreef Marcoss het volgende:
Chardy, Monfils, Gasquet, Simon, Tsonga..
Wat is dat toch met die Fransen dat ze totaal niet te peilen zijn?
zodat we een munole of namu krijgen? doe ik het zo goed?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:44 schreef 1239758715981 het volgende:
Murray moet wel even winnen hoor. Hij moet tegenover de winaar van Nadole 42 komen te staan in de halve finale.
Rafole 44.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:44 schreef 1239758715981 het volgende:
Murray moet wel even winnen hoor. Hij moet tegenover de winaar van Nadole 42 komen te staan in de halve finale.
Krijgt nog wel een zware kluif met Ferrer als ie hier voorbij komt (ik neem aan dat Chardy hem ergens wel wegchoket)quote:Op maandag 1 juni 2015 14:44 schreef 1239758715981 het volgende:
Nee, een Nolandy of een Rafandy.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
zodat we een munole of namu krijgen? doe ik het zo goed?
Novandy en Mudalquote:Op maandag 1 juni 2015 14:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
zodat we een munole of namu krijgen? doe ik het zo goed?
Dat zou zo ontzettend gaaf zijnquote:Op maandag 1 juni 2015 14:46 schreef DaveDave09 het volgende:
We zijn gewoon blind, dit is de roland garros van ferrer met upsets tegen murray, nadal en federer
Eigenlijk de enige optie waar ik vrede mee zou hebben behalve dat nadal het wint.quote:
Rio wordt op hardcourt gespeeldquote:Op maandag 1 juni 2015 14:48 schreef DaveDave09 het volgende:
Grapje dat van golden slam niet, lijkt me dat rio op gravel word gespeeld
hard courtquote:Op maandag 1 juni 2015 14:48 schreef DaveDave09 het volgende:
Als Djokovic maar niet wint, ben ik al blij.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:48 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige optie waar ik vrede mee zou hebben behalve dat nadal het wint.
Een Career Golden Slam dan, tenzij hij ze volgend jaar alle vijf wint.quote:Moet er niet aan denken dat fucking djokovic ook een career slam haalt (dan word dat ook wel een golden slam in 2016)
Wat was er dan een grap aan?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:48 schreef DaveDave09 het volgende:
Klopt. Murray heeft ook nog nooit van Ferrer gewonnen op gravel.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Krijgt nog wel een zware kluif met Ferrer als ie hier voorbij komt (ik neem aan dat Chardy hem ergens wel wegchoket)
nadal is er ook niet bij meequote:Op maandag 1 juni 2015 14:50 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
wat de fuck, waarom?
de tering dacht droog gravel daar..
Ja bizar.... nja gelukkig heeft Rafa al ooit goud gewonnenquote:Op maandag 1 juni 2015 14:50 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
wat de fuck, waarom?
Omdat de olympische spelen in het hardcourtseizoen vallen. Anders zouden spelers na Wimbledon eerst naar gravel dan naar HC moeten overgaan.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:50 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
wat de fuck, waarom?
Heeft hij er al over geklaagd?quote:
Alsof die transitie zo moeilijk isquote:Op maandag 1 juni 2015 14:51 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Omdat de olympische spelen in het hardcourtseizoen vallen. Anders zouden spelers na Wimbledon eerst naar gravel dan naar HC moeten overgaan.
geloof het welquote:
Maar dan zou het gravel > gras > gravel > hard zijn, beetje raar vindt je niet?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Niemand zou er blij mee moeten zijn, gravel in Rio voelt beter en Hard>Gras>Gravel zou ook een mooie traditie kunnen worden.
Behalve nadal met gravel>grasquote:Op maandag 1 juni 2015 14:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Alsof die transitie zo moeilijk iseen weekje trainen en je bent er weer aan gewend hoor
Londen was volgens mij twee weken voor Toronto.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:54 schreef franklop het volgende:
In londen was het toch ook midden in HC seizoen naar gras terug? Ook wel een overstap weer natuurlijk..
Heeft anders wel gewoon vijf keer in de finale gestaanquote:Op maandag 1 juni 2015 14:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Behalve nadal met gravel>gras
Vraag me af wanneer nadal gewoon het gras seizoen skipt, of wanneer hij grasbaan laat aanleggen in malorca
Ow ja, na wimbledon is het zowel gravel als HC natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2015 14:54 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Londen was volgens mij twee weken voor Toronto.
2008 > 2012 > 2016 OS bedoelde ik.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:53 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Maar dan zou het gravel > gras > gravel > hard zijn, beetje raar vindt je niet?
Als je bedoelt dat de USO op gravel en RG op hard gespeeld zou worden (bij wijze van spreken) kan ik me daar wel in vinden.
in Tokyo in 2020 zal wel op hc gespeeld wordenquote:Op maandag 1 juni 2015 14:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
2008 > 2012 > 2016 OS bedoelde ik.
Madrid publiek is ook vreselijkquote:Op maandag 1 juni 2015 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verschrikkelijk dat k*tpubliek zeg.
Nope Franse publiek is het ergst, gevolgd door Amerikanen en Spanjaarden. AO publiek is altijd wel redelijk neutraalquote:
net zo erg vind ikquote:
Schreeuwen echt regelmatig door de punten heen als het spannend wordquote:Op maandag 1 juni 2015 15:00 schreef truedestiny het volgende:
US Open vind ik altijd het leukst. Daar zijn ze veel enthousiaster dan bij de andere Grand Slams.
Precies, hc > gras > hc > hc is minder eerlijk een eentoniger. Was Rio gewoon op gravel geweest had je 'alleen' de 2024 stad moeten overtuigen voor gras en een traditie was geboren.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in Tokyo in 2020 zal wel op hc gespeeld worden
Dat wel, maar keek laatst nadal-djoko terug van 2013 volgens mij de finale en laatste paar games alleen maar geschreeuw, moeten ze gaan vragen of ze aub respect kunnen tonen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:00 schreef truedestiny het volgende:
US Open vind ik altijd het leukst. Daar zijn ze veel enthousiaster dan bij de andere Grand Slams.
De AO zijn ze zowel enthousiast, supporten hun eigen spelers op een positieve manier en zijn eerlijk naar de andere spelers. Verreweg het beste publiek, imo.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:00 schreef truedestiny het volgende:
eensquote:Op maandag 1 juni 2015 15:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De AO zijn ze zowel enthousiast, supporten hun eigen spelers op een positieve manier en zijn eerlijk naar de andere spelers. Verreweg het beste publiek, imo.
De BBC is een van de redenen dat ik Wimby zo leuk vind.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet op de BBC volgt
ik kan alleen op de bbc kijkenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet op de BBC volgt
Ik denk dat BBC leuk wordt wanneer Murray zijn racket aan de wilgen hangt.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
De BBC is een van de redenen dat ik Wimby zo leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |