Ik was altijd fan van Federer omdat ik hem zo mooi vind spelen. Maar hij straalt voor mij geen kwetsbaarheid uit (behalve misschien tegen Nadal op RG maar dan ziet hij er vaak zo gelaten uit). Dat mis ik dan. Edberg had dat altijd en dat maakte hem voor mij wat menselijker. Ook Nadal heeft dat en dat spreekt me erg aan.quote:
Fantastisch spel in die laatste game.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
En de rebreak op het juiste moment voor Federer.
Ja, ik begrijp dat oprecht niet. Hoe kan dat nou.quote:
Zit wat in. Alleen ik hield rekening met nog drie kwartier spelen. Dan hadden ze nog een set kunnen doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Partij kan nooit afgemaakt worden. Dit is het meest eerlijke.
Past goed bij jequote:Op zondag 31 mei 2015 20:34 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ik doelde op die game waarin hij werd gebroken laag iq tennis.
Ho ho, niet haten naar suus21.quote:
Geldt voor Maria-Safarova ook en ze willen ze allebei op PC hebben.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had toch pot Williams - Stephens eerder geprogrammeerd, de winnares ervan moet volgende dag weer aan de bak voor de kwartfinale.
Kan wel eentje naar Suzanne Lenglenquote:Op zondag 31 mei 2015 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geldt voor Maria-Safarova ook en ze willen ze allebei op PC hebben.
Komt volgend jaar een dak op en dan is er lichtquote:Op zondag 31 mei 2015 21:42 schreef Tortugal het volgende:
Waarom spelen ze eigenlijk niet door 's avonds? Kunnen ze geen lichten maken?
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:44 schreef TheArt het volgende:
https://pbs.twimg.com/tweet_video/CGKzBGlWkAAjVgJ.mp4
Zucht, vrouwen.
Dat heeft niet zoveel invloed.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal speelt weinig op Centre Court of niet? Vorige ronde ook op Suzanne-Lenglen toch? Aan de ene kant gunstig want daar speelt hij goed, maar dan moet hij tegen Djoko ineens op Centre Court. Gaat dus een makkie voor Djoko worden.
Nee? Denk dat het wel scheelt als je elke wedstrijd Centre Court speelt en je tegenstander alles op een ander courtquote:Op zondag 31 mei 2015 23:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel invloed.
Oké, duidelijk. Al vind ik Nadal juist weinig kwetsbaarheid uitstralen. Ik ben zelf groot Federer-fan, inderdaad ook door zijn souplesse en natuurlijke spel, maar hij mag van mij wel wat meer emotie tonen op de baan. Dat maakt de sport mooi.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik was altijd fan van Federer omdat ik hem zo mooi vind spelen. Maar hij straalt voor mij geen kwetsbaarheid uit (behalve misschien tegen Nadal op RG maar dan ziet hij er vaak zo gelaten uit). Dat mis ik dan. Edberg had dat altijd en dat maakte hem voor mij wat menselijker. Ook Nadal heeft dat en dat spreekt me erg aan.
2/2 versus 3/1 op PC/SL, laten we niet overdrijven.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee? Denk dat het wel scheelt als je elke wedstrijd Centre Court speelt en je tegenstander alles op een ander court
Dat maakt niet zoveel uit. Wel van invloed is het weer. Nadal schijnt bij mooi weer veel meer voordeel van zijn geslagen topspin ballen te hebben, omdat die op een zeer droge baan dan nog extremer stuiteren. Zo analyseerden ze dat vorig jaar voorafgaand aan de finale.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal speelt weinig op Centre Court of niet? Vorige ronde ook op Suzanne-Lenglen toch? Aan de ene kant gunstig want daar speelt hij goed, maar dan moet hij tegen Djoko ineens op Centre Court. Gaat dus een makkie voor Djoko worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vorige wedstrijd van Nadal heb gezien en dat ik onder de indruk was, had ik niet verwacht. Maar toch, als je kijkt naar wat Nadal dit jaar allemaal heeft verloren op gravel, kan ik me niet voorstellen dat Djoko echt veel moeite heeft. Maar ik laat me graag verrassen!!quote:Op zondag 31 mei 2015 23:16 schreef DO2 het volgende:
Ja, joh. Makkie. Djokovic, die nog nooit RG gewonnen heeft, zet de negenvoudig winnaar ( en beste tennisser op gravel in de historie van tennis ) wel even opzij in straight sets.
Ja, maar het is natuurlijk wel RG. Niet een of ander toernooitje waar niemand naar kijkt. Alleen de atmosfeer die er hangt tijdens zo'n wedstrijd doet al heel veel met die gasten.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vorige wedstrijd van Nadal heb gezien en dat ik onder de indruk was, had ik niet verwacht. Maar toch, als je kijkt naar wat Nadal dit jaar allemaal heeft verloren op gravel, kan ik me niet voorstellen dat Djoko echt veel moeite heeft. Maar ik laat me graag verrassen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |