Nee, totaal niet.quote:
Degene die het meest investeert wint ofzo?quote:
Die vergroot zijn kansen op winst welquote:Op zondag 31 mei 2015 17:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Degene die het meest investeert wint ofzo?
"Winst" geeft weer een wedstrijd aan. Die er niet is.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die vergroot zijn kansen op winst wel
Ben jij zo'n 'een oorlog kent geen winnaars, enkel verliezers'-type?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Winst" geeft weer een wedstrijd aan. Die er niet is.
'verliezer' geeft een wedstrijd aan. Die er niet is.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:58 schreef hugecooll het volgende:
Ben jij zo'n 'een oorlog kent geen winnaars, alleen maar verliezers'-type?
Ik vraag me serieus af of je nou zit te trollen of dat je echt zo scheef denktquote:Op zondag 31 mei 2015 17:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
'verliezer' geeft een wedstrijd aan. Die er niet is.
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die denken dat investeren in een leger een wedstrijd is die gewonnen moet worden, leven in de jaren 60.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:01 schreef hugecooll het volgende:
Ik vraag me serieus af of je nou zit te trollen of dat je echt zo scheef denkt
Voordeel is wel dat niemand die schuld durft op te eisen.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
Amerika 600 miljard. Geen wonder dat die staatsschuld zo oploopt. Da's 150 dollar per inwoner per maand
Naja nee, want als iedereen stopt, dan accepteer je de machtsverhoudingen zoals ze zijn. Dat je niet zo belachelijk hoeft te investeren is tuulk wat anders dan het brengen alsof het geen soort van wedstrijd is.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die denken dat investeren in een leger een wedstrijd is die gewonnen moet worden, leven in de jaren 60.
Wake up call: de koude oorlog is voorbij.
dan ben je een beetje naIefquote:Op zondag 31 mei 2015 18:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die denken dat investeren in een leger een wedstrijd is die gewonnen moet worden, leven in de jaren 60.
Wake up call: de koude oorlog is voorbij.
Omdat de dollar de munt van de internationale handel is, kunnen ze gewoon dollars bijprinten om het leger van te betalen.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
Amerika 600 miljard. Geen wonder dat die staatsschuld zo oploopt. Da's 150 dollar per inwoner per maand
Nog niet, en jij was graag Duitser geweest?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Miljard, broeder sp3cquote:Op zondag 31 mei 2015 18:07 schreef sp3c het volgende:
Slap topic zo
waar komt de TT vandaan bv en wat doet de rest?
dat kun je uit het grafiekje niet opmaken, die 44 miljoen voor de Duitsers lijkt bv heel veel geld maar het is per hoofd minder dan wat nederland uitgeeft, hebben die een serieus leger ook opgegeven?
doe ff iets beter je best aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |