Yasmin moet gewoon lekker even normaal doen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yasmin oefent alvast geluiden voor tijdens het van de trap af vallen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Yasmin moet gewoon lekker even normaal doen.
Een beetje ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want eerst was iedereen wel aardig.
Wij menen allemaal dat onze pogingen om aandacht te krijgen heel subtiel gebeuren, en dan kunnen we er niet tegen als iemand het zo opzichtig doet.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want eerst was iedereen wel aardig.
Jullie zijn gewoon schijnheilig.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij menen allemaal dat onze pogingen om aandacht te krijgen heel subtiel gebeuren, en dan kunnen we er niet tegen als iemand het zo opzichtig doet.
Oh nee hoor, ik geef ook toe dat ik alles doe om een beetje aandacht.quote:
Graagquote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Hoi lieverds, wil iemand een knuffel van mij?
Liever niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal je even een leuke foto sturenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal mijn beeldscherm een knuffel geven terwijl ik aan je denk.quote:
Ik moet steeds vreemdere dingen scheren om maar aandacht te krijgen, mijn wenkbrauwen zijn de volgende die eraan gaan.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik geef ook toe dat ik alles doe om een beetje aandacht.
Iedereen waarschijnlijk, ik bedoel: Mani scheert zijn kuiten heus niet voor de lol.
Je mag ook mijn whatsapp profielafbeelding hevig zoenen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal mijn beeldscherm een knuffel geven terwijl ik aan je denk.
Ik scheer gewoon niet?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet steeds vreemdere dingen scheren om maar aandacht te krijgen, mijn wenkbrauwen zijn de volgende die eraan gaan.
Dat doe ik elke dag al.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag ook mijn whatsapp profielafbeelding hevig zoenen.
Krijg er super veel aandacht meequote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw met een mooie snor, je bent eigenlijk best oké.
Dat is als vrouw ook een manier om aandacht te krijgen.quote:
Slijmbal.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Modderworstelen dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Slijmbal.
Nee trouwens ik haat knuffelen.
Het wordt binnenkort eindelijk zomer Karina, dat is toch iets om vrolijk van te worden?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Slijmbal.
Nee trouwens ik haat knuffelen.
OJaquote:Op maandag 1 juni 2015 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat via dm vragen. Dingetje leest mee.
Dingetjequote:Op maandag 1 juni 2015 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat via dm vragen. Dingetje leest mee.
Kraan is op zich niet verkeerd, alleen de montagequote:Op maandag 1 juni 2015 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dingetje heeft wel een mooie kraan.
Nee, ik ben een Turk.quote:
Kan ik lekker in de slachtofferrol met een misplaatst eergevoelquote:
zomer maakt niks uit als je binnen zitquote:Op maandag 1 juni 2015 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het wordt binnenkort eindelijk zomer Karina, dat is toch iets om vrolijk van te worden?
Wat vind je van de Armeense genocide?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik lekker in de slachtofferrol met een misplaatst eergevoel.
Die erken ik gewoon.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van de Armeense genocide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |