Oh nee, 3 dagen geen vlees, wat een nachtmerrie moet dat zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 23:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Woensdag verlovingsfeest.
Donderdag iets met Indiase rituelen. Bhatwaan of zo noemen ze dat.![]()
En dan vrijdag het huwelijk, met een voorfeest vanaf 18.00 uur. Het huwelijk is 12 uur s' nachts, want volgens ritueel of zo.![]()
Donderdag ga ik niet hoor, mijn vriendin weet dit. Ik zal blij zijn als het huwelijk achter de rug is. Het brengt zoveel gezeik met zich mee.![]()
Plus alle 3 dagen is er alleen vegetarisch eten.
Ja beetje wel.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh nee, 3 dagen geen vlees, wat een nachtmerrie moet dat zijn
Heb je die wortelpropagandist ook weer.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga gewoon deze kijken The Fifth Element (1997) - IMDb ook al heel lang niet meer gezien.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
Mortal Kombat: Annihilation (1997) - IMDb
Ik kijk nu dit, wat ontzettend slecht.
Nog steeds wel beter dan Community.
quote:Op maandag 1 juni 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die wortelpropagandist ook weer.
Overleef je wel. Waarom vind je die bruiloft zo vervelend? Denk dat veel mensen jaloers zijn dat je daar op reis bent en die ervaring mee mag maken, ik in ieder geval wel.quote:
Lus je een worstje ?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1e deel van de 3e film. Opsplitsen betekent meer inkomsten.quote:
Jawel. Ik ben nu vooral cranky omdat dit de 2e dag is dat ik niet kan maffen. Maar over het algemeen valt het erg mee allemaal.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Overleef je wel. Waarom vind je die bruiloft zo vervelend? Denk dat veel mensen jaloers zijn dat je daar op reis bent en die ervaring mee mag maken, ik in ieder geval wel.
Weet ik stiekem wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1e deel van de 3e film. Opsplitsen betekent meer inkomsten.
DIG / Als de gratis update naar Windows 10 er is.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:36 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu zo'n icoontje dat ik Windows 10 kan downloaden.
Is dat wel allemaal gratis?
Ik had dus begrepen dat het een jaar gratis is en je daarna gaat betalen voor updates.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
DIG / Als de gratis update naar Windows 10 er is.
Ik wacht er even mee en houd dat topic in de gaten: windows 10 is volgens mij kut.
Als ik het goed lees, vanaf hier zijn de updates gratis mits je binnen een jaar de upgrade hebt geinstalleerd:quote:Op maandag 1 juni 2015 12:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had dus begrepen dat het een jaar gratis is en je daarna gaat betalen voor updates.
Als er geen haar opgroeit zal het allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
DIG / Als de gratis update naar Windows 10 er is.
Ik wacht er even mee en houd dat topic in de gaten: windows 10 is volgens mij kut.
Nou daar ben ik bang voor dat het niet 'kaal' zal zijnquote:Op maandag 1 juni 2015 12:24 schreef Drugshond het volgende:
Als er geen haar opgroeit zal het allemaal wel meevallen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:25 schreef Karina het volgende:
Laat maar weten of het iets is dan. Ik houd niet zo van verandering, W7 bevalt me prima.
?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:34 schreef Specularium het volgende:
Halve hoofd weer gevoelloos, maar wel weer hele kiezen.
Je moet je denk ik ergens afmelden.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:36 schreef LTVDK het volgende:
NL-AlertDit krijg ik net binnen
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe ik die zooi kan uitzetten? Staat al op uitgeschakeld maar blijft toch binnenkomen ...
Ik heb me nooit ergens aangemeld, stond standaard aan op deze telefoonquote:
Hmm denk dat je er dan weinig aan kunt doen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb me nooit ergens aangemeld, stond standaard aan op deze telefoonVia de instellingen uit kunnen zetten maar hij blijft die berichten toch pushen
Voor de trein gaan liggen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:36 schreef LTVDK het volgende:
NL-AlertDit krijg ik net binnen
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe ik die zooi kan uitzetten? Staat al op uitgeschakeld maar blijft toch binnenkomen ...
Walgelijke opdringerige overheids'diensten'quote:Op maandag 1 juni 2015 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm denk dat je er dan weinig aan kunt doen.
Dat kun je wel uitzetten.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk zo'n hysterisch trillende en loeiende telefoon.
Dat dacht ik dus al gedaan te hebben, maar lijkt weinig uit te makenquote:
Hier is aandacht.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Bwieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |