SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Franny ik vind de ogen van I toch wel zo mooi!
Wat schattig dat ze een muts mee kreeg met zulke lieve uitspraken!
Kijk S nou gaan.Het is al een heel verschil met gisteren. Hij zoekt ook heel goed zelf zijn evenwicht onderweg.
We hebben vandaag voor het eerst sinds de geboorte van T en S een strandwandeling gemaakt met het hele gezin. Powered by Tula. Wat een uitkomst zijn onze Tula's! Daar hadden we achteraf echt eerder aan moeten beginnen. We zijn nu met Tula's in de fietstas naar het strand gefietst, wat een vrijheid zo zonder kinderwagen.Zelfs mijn man, type stoere bouwvakker, is helemaal om. Ik maakte een toffe foto van hem en T en de vuurtoren.
NohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En I met dr mooie feesthoed.
ik lurk vast met jullie mee
S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op zondag 31 mei 2015 10:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil even het volgende voorleggen en graag een antwoord hoe jullie het zouden doen en/of hoe jullie het zouden aanpakken of dat jullie een ander idee hebben..Wat is er mis met dat 'uurtje spoken' in de avond? Hoe laat breng je haar naar bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zorg ervoor dat ze uiterlijk 20:30 uur ligt..quote:Op zondag 31 mei 2015 10:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat 'uurtje spoken' in de avond? Hoe laat breng je haar naar bed?
Muziek maken tegen de spijlen, gillen, met de beentjes op het matras slaan (doet ze al heel lang)!, staan...quote:
Absoluut!quote:Op zondag 31 mei 2015 10:35 schreef Butterflower het volgende:
En valt ze daarna wel gewoon in slaap?
Als ze daarna gewoon in slaap valt, zie ik het probleem niet. M. doet dat ook en ik begrijp dat goed. In een donkere, rustige omgeving nog even bijkomen van de dag: er is niets beters, toch? Als ik naar mijzelf kijk slaap ik ook niet direct als ik in bed lig. Ik lees nog wat, praat na met mijn man etc. Niet iets om heel zwaar aan te tillen, imho.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Muziek maken tegen de spijlen, gillen, met de beentjes op het matras slaan (doet ze al heel lang)!, staan...
Ze huilt niet trouwens..
Het is natuurlijk ook wel een grote verandering in slaaproutine. Van baby naar dreumes: je merkt het op alle gebieden.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nee, dat zeg ik ook tegen mijn man, maar die snapt dat blijkbaar niet of wil dat niet snappen.. Heel lastig.
Ik heb exact hetgeen jij nu zegt ook tegen m gezegd Limone..toen zag je m toch even denken..
Mijns inziens is hier ook niks mis meequote:Op zondag 31 mei 2015 10:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Absoluut!
Gewoon tot de volgende ochtend ..
Mijns inziens is hier weinig mis mee, maar misschien zit ik ernaast ...
Er is dus eigenlijk geen probleem?quote:Op zondag 31 mei 2015 10:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nee, dat zeg ik ook tegen mijn man, maar die snapt dat blijkbaar niet of wil dat niet snappen.. Heel lastig.
Ik heb exact hetgeen jij nu zegt ook tegen m gezegd Limone..toen zag je m toch even denken..
Ik doe er verder ook niet zo moeilijk over, maar ja.. Ik ben niet de enige die haar grootbrengt ..quote:
S vindt douchen ok zolang de waterstraal maar niet direct op haar hoofd komt.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:01 schreef Franny_G het volgende:
Overigens: I vindt het onder de douche he-le-maal niet leuk. Hebben meer kindjes dat? Als ik haar meeneem onder de douche is het alleen maar huilen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:27 schreef Burdie het volgende:
@Bf Rijst maar als jij degene bent die geen probleem ziet met hoe het gaat, en je man niks wil veranderen, is er toch een patstelling/niks aan de hand? Laat je man anders ook eens op fok komen meepraten?.
Wat een verhaal. Fijn dat je je weer beter voelt!quote:Op maandag 1 juni 2015 14:45 schreef Musique het volgende:
En weer terug van even weggeweestAfgelopen weken ben ik flink ziek geweest van een vastzittende galsteen. Hij klemde een leiding van mijn lever af en behalve dat ik geelzucht kreeg en heel veel pijn had, waren mijn bloedwaarden ook erg slecht doordat mijn lever zijn afval in mijn bloed pompte. Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en mijn galblaas is er uitgehaald. Ik voel me gelijk een stuk beter! Gelukkig is mijn moeder hier nu om 2 weken te helpen, want ik mag de meisjes even niet tillen.
Blij te lezen dat I ook maar 1x slaapt, Ik krijg saar met geen mogelijkheid op bed s'ochtends.. maar als ik haar op hou tot 12.30-13:00 slaapt ze vervolgens wel 2-3 uur, en dan gaat ze rond 20:00 weer naar bed...quote:Op maandag 1 juni 2015 09:15 schreef Franny_G het volgende:
Grappig hoe groot de verschillen zijn met slapen.
I slaapt al sinds ze ienimieni was 1 keer overdag. Maar tegenwoordig slaapt ze dan wel echt lang. Twee en soms wel bijna drie uur. Het heeft als voordeel dat ik op een vrije dag nog wel eens toekom aan wat werk doen 's middags..
En nu ze echt goed doorslaapt, merk ik dat het toch wel vermoeiend was, dat uit bed moeten, 1 of 2 keer per nacht. Toen zei ik steeds dat ik het wel mee vond vallen, maar ik heb echt veel meer energie nu.. Ze heeft nu echt een vast ritme gevonden.
Wat leuk fazz, dat hij de douche fijn vindt, ik hoop dat I dat ook snel gaat ontdekken.
Hoe oud is ze nu? Ellie ging ook al snel naar 1 slaapje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Blij te lezen dat I ook maar 1x slaapt, Ik krijg saar met geen mogelijkheid op bed s'ochtends.. maar als ik haar op hou tot 12.30-13:00 slaapt ze vervolgens wel 2-3 uur, en dan gaat ze rond 20:00 weer naar bed...
Maar ik lees overal 2x slapen overdag dus soms twijfwl ik dan een beetje
10 maanden, maar dit is al vanaf 7.5 maand zo..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:49 schreef Cwen het volgende:
[..]
Hoe oud is ze nu? Ellie ging ook al snel naar 1 slaapje.
De Senn deed ook al heel erg snel maar 1 slaap. Zelf een periode helemaal geen slaap. Nu weer 'gewoon' 1quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Blij te lezen dat I ook maar 1x slaapt, Ik krijg saar met geen mogelijkheid op bed s'ochtends.. maar als ik haar op hou tot 12.30-13:00 slaapt ze vervolgens wel 2-3 uur, en dan gaat ze rond 20:00 weer naar bed...
Maar ik lees overal 2x slapen overdag dus soms twijfwl ik dan een beetje
Komt wel goed hoor!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze groeit er goed op en blijft vrolijk dus ik geloof ook niet dat zij er echt last van heeft.. mja moederlijke onzekerheid.
Hier precies hetzelfde. Alle schermen uit, geen speelgoed aan tafel, en wachten tot de rest klaar is. Sommige vriendjes van de oudste vinden met name dat laatste heel gek. 'Hoezo wachten, IK ben toch klaar?!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gamma/Karwei verkoopt ook speelzand.
Bij ons thuis moet er bij eten en drinken altijd even gezeten worden. Wij doen dat zelf ook en ik wil dat mijn kinderen ook meegeven. Om dezelfde reden die L-E aangeeft. Bij ons moet tijdens ontbijt/lunch/avondeten ook altijd de televisie uit (als die al aan stond). L weet niet beter en zet nog steeds keurig zelf de televisie uit als we gaan eten en drinkt en eet ook aan tafel. We gaan hier ook pas van tafel als iedereen klaar is, zo leren de kinderen ook dat je soms op elkaar moet wachten.
Heel herkenbaar. En ook precies zoals Nikki het zegt is hier ook. Ook omdat ik geen zin heb in siroop plak vlekken door heel mijn huis. Eten en drinken doen we aan tafel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Alle schermen uit, geen speelgoed aan tafel, en wachten tot de rest klaar is. Sommige vriendjes van de oudste vinden met name dat laatste heel gek. 'Hoezo wachten, IK ben toch klaar?!'
Ja dat merk ik ook als hier weleens andere kinderen eten. Ik vraag me weleens af hoe dat dan bij die andere kinderen in huis gaat. Loopt dan iedereen gewoon van tafel als hij klaar is?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Alle schermen uit, geen speelgoed aan tafel, en wachten tot de rest klaar is. Sommige vriendjes van de oudste vinden met name dat laatste heel gek. 'Hoezo wachten, IK ben toch klaar?!'
O gelukkig Nikki, dat dat bij jullie ook is. Jij klinkt altijd zo 'in control'quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Cathmar, dat heb ik zelfs als we met zijn tweeën aan tafel zitten met de kinderen. De twee kleintjes moeten echt nog wel geholpen worden, want anders vliegt het eten je om de oren.Vaak nemen mijn man en ik allebei een dreumes voor onze rekening, maar die hebben meestal zo veel honger dat je zelf geen kans krijgt om ook een hap naar binnen te schuiven.
Jij woont niet toevallig in Barboland? Ik zoek nog een goede masseur/masseuse voor af en toe.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:38 schreef exode het volgende:
Inderdaad schermen uit, even lekker met zijn 3tjes. Ik plan mijn massage afspraken echt om het eten heen. Ik wil zoveel mogelijk met zijn 3tjes avondeten. Is ook gewoon gezellig![]()
![]()
Wij wisselen het eten geven aan B af. De ene dag eet hij wel zelf en de andere dag niet. En soms moet hij gewoon even wachten zodat we zelf een paar happen kunnen nemen.
Maar ik moet zeggen dat hij gewoon makkelijk en relaxt is. Het lijkt me lastig als je een kind hebt waar het steeds een gevecht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:22 schreef exode het volgende:
Mijn vrouw is opgegroeid als jongste van 4 kinderen. Ook zij mochten tijdens het eten de dag doornemen. 1 voor 1....zij was altijd als laatste aan de beurt. Iedereen al klaar met eten en niemand luisterde meerGevolg: mijn vrouw ging na het eten steeds naar het toilet en zat in haar eentje in het toilet te kletsen over haar dag. Gossie! Dat verhaal heb ik al heel vaak gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |