abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153094272
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_153094281
Rijst, mijn beide dreumesen zijn eigenlijk ook altijd in de weer. Spelen, kruipen, klimmen, boekjes lezen etc. En dat dan de hele dag door. Ik denk dat het gewoon normaal dreumesgedrag is. :)
pi_153097312
Denk ik ook Rijst :)
Mijn moeder maakt wel eens de 'grap' dat F vast een adhd-er is }:| Hij is gewoon heel ondernemend en dat is normaal :{w

En verder, fijn de zon weer te zien vandaag *O* Even kijken wat we gaan doen vanmiddag :s)
pi_153097569
Wooeiiii, net tand 7 & 8 gespot *O* Komt eindelijk de symmetrie weer terug met 4 boven en 4 onder *) nu is het 3 om 3 :')
pi_153098216
Applaus voor T en S! Leuk!
pi_153101669
Haha, ja vier boven en vier beneden is wel een meer 'af' gezicht!

Nikki, wat leuk weer van je T en S.

Wij hebben ook wel eens tegen elkaar gegrapt dat I een 'adhd-er' is. Maar I is dus echt ineens een stuk rustiger geworden. En wat zo leuk is, haar 'passieve' woordenkennis is echt behoorlijk heb ik deze week ontdekt. Als we boekjes kijken en ik vraag haar waar 'de boom' is, of 'het varken' etc. dan wijst ze alles meteen goed aan. En dan ook helemaal erbij zitten glunderen. O+ . Ik kan haar echt opvreten dan, zo lief. O+ .

Vanochtend gingen we even koffie drinken en lunchen bij ons favoriete tentje en daar zat een vader met een kindje uit de babygroep waar I in zat tot op gisteren ( :+ ). Ze zat met grote ogen naar hem te kijken, volgens mij kon ze even niet goed verwerken dat het jongetje dat ze altijd op het kdv ziet nu ook ineens daar was. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153102273
BF, wat volgt ze mooi haar lijntje! En mama zeggen.. geweldig he? Maar ook heel zielig als ze je dan zo huilend roept. ;( .

I is dus overgestapt naar de dreumesgroep. Ze hadden zo'n lieve afscheidshoed voor haar gemaakt. Toen werd ik ook ineens een beetje emotioneel, want er stond op dat ze haar gaan missen. O+ . . :+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153113053
Franny ik vind de ogen van I toch wel zo mooi! O+
Wat schattig dat ze een muts mee kreeg met zulke lieve uitspraken!

Kijk S nou gaan. O+ Het is al een heel verschil met gisteren. Hij zoekt ook heel goed zelf zijn evenwicht onderweg. :)

We hebben vandaag voor het eerst sinds de geboorte van T en S een strandwandeling gemaakt met het hele gezin. Powered by Tula. Wat een uitkomst zijn onze Tula's! Daar hadden we achteraf echt eerder aan moeten beginnen. We zijn nu met Tula's in de fietstas naar het strand gefietst, wat een vrijheid zo zonder kinderwagen. *O* Zelfs mijn man, type stoere bouwvakker, is helemaal om. Ik maakte een toffe foto van hem en T en de vuurtoren. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153113372
Het is geweldig Franny O+
En mooie I O+

Dat blije hoofd van S Nikki, prachtig O+ O+

Sinds 4 dagen is het slaapritueel hier veranderd. Ze slaapt nog steeds goed vanmorgen pas om 9.15 wakker, maar we kunnen haar nu in bed leggen. Kusje geven. Schapie in haar armen en de sterrenprojector aan. En dan valt ze vanzelf in slaap.
Eerst moest ze in slaap gewiegd worden en werd ze soms wakker als ze dan weer in bed gelegd werd.
Dit is zoooooo veel beter, ik hoop dat dit geen fase is.
pi_153114445
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Franny ik vind de ogen van I toch wel zo mooi! O+
Wat schattig dat ze een muts mee kreeg met zulke lieve uitspraken!

Kijk S nou gaan. O+ Het is al een heel verschil met gisteren. Hij zoekt ook heel goed zelf zijn evenwicht onderweg. :)

We hebben vandaag voor het eerst sinds de geboorte van T en S een strandwandeling gemaakt met het hele gezin. Powered by Tula. Wat een uitkomst zijn onze Tula's! Daar hadden we achteraf echt eerder aan moeten beginnen. We zijn nu met Tula's in de fietstas naar het strand gefietst, wat een vrijheid zo zonder kinderwagen. *O* Zelfs mijn man, type stoere bouwvakker, is helemaal om. Ik maakte een toffe foto van hem en T en de vuurtoren. O+

SPOILER
Noh O+

En I met dr mooie feesthoed.

ik lurk vast met jullie mee ;)
S. 2014
J. 2016
  zondag 31 mei 2015 @ 10:04:21 #11
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_153120042
Ik wil even het volgende voorleggen en graag een antwoord hoe jullie het zouden doen en/of hoe jullie het zouden aanpakken of dat jullie een ander idee hebben..

SPOILER
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 31 mei 2015 @ 10:05:07 #12
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_153120055
Eerste stapjes O+ en die feesthoed O+

Tegen hoesten is niet veel te doen toch? We hebben tijmsiroop maar dat lijkt niet veel te doen.
  zondag 31 mei 2015 @ 10:12:43 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153120143
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil even het volgende voorleggen en graag een antwoord hoe jullie het zouden doen en/of hoe jullie het zouden aanpakken of dat jullie een ander idee hebben..

SPOILER
Wat is er mis met dat 'uurtje spoken' in de avond? Hoe laat breng je haar naar bed?
KuikenGuppy
  zondag 31 mei 2015 @ 10:14:12 #14
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_153120169
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat is er mis met dat 'uurtje spoken' in de avond? Hoe laat breng je haar naar bed?
Ik zorg ervoor dat ze uiterlijk 20:30 uur ligt..
pi_153120323
Wat houdt 'spoken' in?
  zondag 31 mei 2015 @ 10:29:54 #16
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_153120404
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:25 schreef Limone het volgende:
Wat houdt 'spoken' in?
Muziek maken tegen de spijlen, gillen, met de beentjes op het matras slaan (doet ze al heel lang)!, staan...

Ze huilt niet trouwens..
pi_153120532
En valt ze daarna wel gewoon in slaap?
  zondag 31 mei 2015 @ 10:40:53 #18
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_153120662
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:35 schreef Butterflower het volgende:
En valt ze daarna wel gewoon in slaap?
Absoluut! :)
Gewoon tot de volgende ochtend ..

Mijns inziens is hier weinig mis mee, maar misschien zit ik ernaast ... :@
pi_153120677
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Muziek maken tegen de spijlen, gillen, met de beentjes op het matras slaan (doet ze al heel lang)!, staan...

Ze huilt niet trouwens..
Als ze daarna gewoon in slaap valt, zie ik het probleem niet. M. doet dat ook en ik begrijp dat goed. In een donkere, rustige omgeving nog even bijkomen van de dag: er is niets beters, toch? Als ik naar mijzelf kijk slaap ik ook niet direct als ik in bed lig. Ik lees nog wat, praat na met mijn man etc. Niet iets om heel zwaar aan te tillen, imho. :)
  zondag 31 mei 2015 @ 10:44:24 #20
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_153120725
Nee, dat zeg ik ook tegen mijn man, maar die snapt dat blijkbaar niet of wil dat niet snappen.. Heel lastig.

Ik heb exact hetgeen jij nu zegt ook tegen m gezegd Limone.. :) toen zag je m toch even denken..
  zondag 31 mei 2015 @ 10:48:08 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_153120809
S. doet dat ook regelmatig hoor nog een tijd kletsen. Wat Limone zegt :Y
pi_153121079
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nee, dat zeg ik ook tegen mijn man, maar die snapt dat blijkbaar niet of wil dat niet snappen.. Heel lastig.

Ik heb exact hetgeen jij nu zegt ook tegen m gezegd Limone.. :) toen zag je m toch even denken..
Het is natuurlijk ook wel een grote verandering in slaaproutine. Van baby naar dreumes: je merkt het op alle gebieden.
pi_153121921
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Absoluut! :)
Gewoon tot de volgende ochtend ..

Mijns inziens is hier weinig mis mee, maar misschien zit ik ernaast ... :@
Mijns inziens is hier ook niks mis mee :)
Dit is blijkbaar haar manier om de dag te verwerken.
  zondag 31 mei 2015 @ 11:42:27 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153121928
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:

Er is dus eigenlijk geen probleem?
KuikenGuppy
  zondag 31 mei 2015 @ 11:45:21 #25
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_153121997
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

Er is dus eigenlijk geen probleem?
Ik doe er verder ook niet zo moeilijk over, maar ja.. Ik ben niet de enige die haar grootbrengt ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')