SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Franny ik vind de ogen van I toch wel zo mooi!
Wat schattig dat ze een muts mee kreeg met zulke lieve uitspraken!
Kijk S nou gaan.Het is al een heel verschil met gisteren. Hij zoekt ook heel goed zelf zijn evenwicht onderweg.
We hebben vandaag voor het eerst sinds de geboorte van T en S een strandwandeling gemaakt met het hele gezin. Powered by Tula. Wat een uitkomst zijn onze Tula's! Daar hadden we achteraf echt eerder aan moeten beginnen. We zijn nu met Tula's in de fietstas naar het strand gefietst, wat een vrijheid zo zonder kinderwagen.Zelfs mijn man, type stoere bouwvakker, is helemaal om. Ik maakte een toffe foto van hem en T en de vuurtoren.
NohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En I met dr mooie feesthoed.
ik lurk vast met jullie mee
S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op zondag 31 mei 2015 10:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil even het volgende voorleggen en graag een antwoord hoe jullie het zouden doen en/of hoe jullie het zouden aanpakken of dat jullie een ander idee hebben..Wat is er mis met dat 'uurtje spoken' in de avond? Hoe laat breng je haar naar bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zorg ervoor dat ze uiterlijk 20:30 uur ligt..quote:Op zondag 31 mei 2015 10:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat 'uurtje spoken' in de avond? Hoe laat breng je haar naar bed?
Muziek maken tegen de spijlen, gillen, met de beentjes op het matras slaan (doet ze al heel lang)!, staan...quote:
Absoluut!quote:Op zondag 31 mei 2015 10:35 schreef Butterflower het volgende:
En valt ze daarna wel gewoon in slaap?
Als ze daarna gewoon in slaap valt, zie ik het probleem niet. M. doet dat ook en ik begrijp dat goed. In een donkere, rustige omgeving nog even bijkomen van de dag: er is niets beters, toch? Als ik naar mijzelf kijk slaap ik ook niet direct als ik in bed lig. Ik lees nog wat, praat na met mijn man etc. Niet iets om heel zwaar aan te tillen, imho.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Muziek maken tegen de spijlen, gillen, met de beentjes op het matras slaan (doet ze al heel lang)!, staan...
Ze huilt niet trouwens..
Het is natuurlijk ook wel een grote verandering in slaaproutine. Van baby naar dreumes: je merkt het op alle gebieden.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nee, dat zeg ik ook tegen mijn man, maar die snapt dat blijkbaar niet of wil dat niet snappen.. Heel lastig.
Ik heb exact hetgeen jij nu zegt ook tegen m gezegd Limone..toen zag je m toch even denken..
Mijns inziens is hier ook niks mis meequote:Op zondag 31 mei 2015 10:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Absoluut!
Gewoon tot de volgende ochtend ..
Mijns inziens is hier weinig mis mee, maar misschien zit ik ernaast ...
Er is dus eigenlijk geen probleem?quote:Op zondag 31 mei 2015 10:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nee, dat zeg ik ook tegen mijn man, maar die snapt dat blijkbaar niet of wil dat niet snappen.. Heel lastig.
Ik heb exact hetgeen jij nu zegt ook tegen m gezegd Limone..toen zag je m toch even denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |