Blij te lezen dat I ook maar 1x slaapt, Ik krijg saar met geen mogelijkheid op bed s'ochtends.. maar als ik haar op hou tot 12.30-13:00 slaapt ze vervolgens wel 2-3 uur, en dan gaat ze rond 20:00 weer naar bed...quote:Op maandag 1 juni 2015 09:15 schreef Franny_G het volgende:
Grappig hoe groot de verschillen zijn met slapen.
I slaapt al sinds ze ienimieni was 1 keer overdag. Maar tegenwoordig slaapt ze dan wel echt lang. Twee en soms wel bijna drie uur. Het heeft als voordeel dat ik op een vrije dag nog wel eens toekom aan wat werk doen 's middags..
En nu ze echt goed doorslaapt, merk ik dat het toch wel vermoeiend was, dat uit bed moeten, 1 of 2 keer per nacht. Toen zei ik steeds dat ik het wel mee vond vallen, maar ik heb echt veel meer energie nu.. Ze heeft nu echt een vast ritme gevonden.
Wat leuk fazz, dat hij de douche fijn vindt, ik hoop dat I dat ook snel gaat ontdekken.
Hoe oud is ze nu? Ellie ging ook al snel naar 1 slaapje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Blij te lezen dat I ook maar 1x slaapt, Ik krijg saar met geen mogelijkheid op bed s'ochtends.. maar als ik haar op hou tot 12.30-13:00 slaapt ze vervolgens wel 2-3 uur, en dan gaat ze rond 20:00 weer naar bed...
Maar ik lees overal 2x slapen overdag dus soms twijfwl ik dan een beetje
10 maanden, maar dit is al vanaf 7.5 maand zo..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:49 schreef Cwen het volgende:
[..]
Hoe oud is ze nu? Ellie ging ook al snel naar 1 slaapje.
De Senn deed ook al heel erg snel maar 1 slaap. Zelf een periode helemaal geen slaap. Nu weer 'gewoon' 1quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Blij te lezen dat I ook maar 1x slaapt, Ik krijg saar met geen mogelijkheid op bed s'ochtends.. maar als ik haar op hou tot 12.30-13:00 slaapt ze vervolgens wel 2-3 uur, en dan gaat ze rond 20:00 weer naar bed...
Maar ik lees overal 2x slapen overdag dus soms twijfwl ik dan een beetje
Komt wel goed hoor!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze groeit er goed op en blijft vrolijk dus ik geloof ook niet dat zij er echt last van heeft.. mja moederlijke onzekerheid.
Hier precies hetzelfde. Alle schermen uit, geen speelgoed aan tafel, en wachten tot de rest klaar is. Sommige vriendjes van de oudste vinden met name dat laatste heel gek. 'Hoezo wachten, IK ben toch klaar?!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gamma/Karwei verkoopt ook speelzand.
Bij ons thuis moet er bij eten en drinken altijd even gezeten worden. Wij doen dat zelf ook en ik wil dat mijn kinderen ook meegeven. Om dezelfde reden die L-E aangeeft. Bij ons moet tijdens ontbijt/lunch/avondeten ook altijd de televisie uit (als die al aan stond). L weet niet beter en zet nog steeds keurig zelf de televisie uit als we gaan eten en drinkt en eet ook aan tafel. We gaan hier ook pas van tafel als iedereen klaar is, zo leren de kinderen ook dat je soms op elkaar moet wachten.
Heel herkenbaar. En ook precies zoals Nikki het zegt is hier ook. Ook omdat ik geen zin heb in siroop plak vlekken door heel mijn huis. Eten en drinken doen we aan tafel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Alle schermen uit, geen speelgoed aan tafel, en wachten tot de rest klaar is. Sommige vriendjes van de oudste vinden met name dat laatste heel gek. 'Hoezo wachten, IK ben toch klaar?!'
Ja dat merk ik ook als hier weleens andere kinderen eten. Ik vraag me weleens af hoe dat dan bij die andere kinderen in huis gaat. Loopt dan iedereen gewoon van tafel als hij klaar is?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Alle schermen uit, geen speelgoed aan tafel, en wachten tot de rest klaar is. Sommige vriendjes van de oudste vinden met name dat laatste heel gek. 'Hoezo wachten, IK ben toch klaar?!'
O gelukkig Nikki, dat dat bij jullie ook is. Jij klinkt altijd zo 'in control'quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Cathmar, dat heb ik zelfs als we met zijn tweeën aan tafel zitten met de kinderen. De twee kleintjes moeten echt nog wel geholpen worden, want anders vliegt het eten je om de oren.Vaak nemen mijn man en ik allebei een dreumes voor onze rekening, maar die hebben meestal zo veel honger dat je zelf geen kans krijgt om ook een hap naar binnen te schuiven.
Jij woont niet toevallig in Barboland? Ik zoek nog een goede masseur/masseuse voor af en toe.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:38 schreef exode het volgende:
Inderdaad schermen uit, even lekker met zijn 3tjes. Ik plan mijn massage afspraken echt om het eten heen. Ik wil zoveel mogelijk met zijn 3tjes avondeten. Is ook gewoon gezellig![]()
![]()
Wij wisselen het eten geven aan B af. De ene dag eet hij wel zelf en de andere dag niet. En soms moet hij gewoon even wachten zodat we zelf een paar happen kunnen nemen.
Maar ik moet zeggen dat hij gewoon makkelijk en relaxt is. Het lijkt me lastig als je een kind hebt waar het steeds een gevecht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:22 schreef exode het volgende:
Mijn vrouw is opgegroeid als jongste van 4 kinderen. Ook zij mochten tijdens het eten de dag doornemen. 1 voor 1....zij was altijd als laatste aan de beurt. Iedereen al klaar met eten en niemand luisterde meerGevolg: mijn vrouw ging na het eten steeds naar het toilet en zat in haar eentje in het toilet te kletsen over haar dag. Gossie! Dat verhaal heb ik al heel vaak gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Kursor op 03-06-2015 12:50:59 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |