SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zuip je klem!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:47 schreef Soury het volgende:
Ramses, nu ga ik naar de avondwinkel. En haal een fles wijn
je hebt mazzel, het is stil in Amsterdamquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:47 schreef Soury het volgende:
Ramses, nu ga ik naar de avondwinkel. En haal een fles wijn
En inderdaad, Heel evenquote:
En ze is failliet verklaard...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mazzel, het is stil in Amsterdam
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mazzel, het is stil in Amsterdam
Staat genoteerd...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En inderdaad, Heel even![]()
Eigenlijk was het een verkapt verzoekje
En je snapt het nietquote:
En als je nog een plekje hebt Het Dorp van Wim Sonneveld, voor Souryquote:
Gordonquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand dit jongetje nog?
Hij lijkt wel op een kleine Gordon!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de zanger die je nu hoort, Kees Groenteman bij Lola Kite. Jaren later...
Moet ik opzouten ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je nog een plekje hebt Het Dorp van Wim Sonneveld, voor Soury
Gezien je DGK-geschiedenis dacht ik dat je Het Dorp wel kon waarderenquote:
oké maar de udc kan ik nog niet koppelen aan countryquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
sacha, Rene heeft er speciaal Pedal Steel Guitar voor geleerd
Brain ? ja enquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezien je DGK-geschiedenis dacht ik dat je Het Dorp wel kon waarderen
ja vaagquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand dit jongetje nog?
rene kan alles. Sil heeft trouwens nog contrabas gespeeld op volgens mij de 2e cd van Racoonquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
oké maar de udc kan ik nog niet koppelen aan country
Waarom gaat dit zo dom lulligquote:
Dat moet jij zeggenquote:
Was dat voor mij ? joh ik reageerde toch niet lullig. Ik ben gek op Ramsesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggenIk vraag een plaatje voor je aan en jij reageert zo.
Oké, misschien moet je even terug lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Was dat voor mij ? joh ik reageerde toch niet lullig. Ik ben gek op Ramses
Hoever moet ik gaan ?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oké, misschien moet je even terug lezen
mijn nichtje heeft dat nummer ooit geplaybacked en bij het oefenen moesten mijn zusje en ik invallen voor haar klasgenotesquote:
dat is ook mooiquote:
Hou eens opquote:
Ga jij ook al negatief zitten doenquote:
Omdat het geluid ineens een stuk zachter ging.quote:
Ik vind het leukquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Als iemand kan/wil, mag ik wel een uurtje verlengd worden...
Misschien de automatische overload beveiliging, geen idee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het geluid ineens een stuk zachter ging.
quote:
Mooi warkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien de automatische overload beveiliging, geen idee.
Maar met deze maak ik het weer goed...
working on itquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Als iemand kan/wil, mag ik wel een uurtje verlengd worden...
Ja, half gezien. Even terug kieken...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:15 schreef Soury het volgende:
Mooie docu over "Normaal" op de VPRO gister.
Moet ik aan die sukkel denken van dat fan programma. Met die half dooie op schoot.quote:
Mijn zwager is weleens naar de Zwarte Cross geweest, stond hij daar tussen een stel boeren op zijn Tommy Hilfiger sneakers, gillend naar huis!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die fans zijn echt gek. Massaal blubber gooien vanuit hun klompen...
Wie?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik aan die sukkel denken van dat fan programma. Met die half dooie op schoot.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager is weleens naar de Zwarte Cross geweest, stond hij daar tussen een stel boeren op zijn Tommy Hilfiger sneaker, gillend naar huis!
Ik mag dat soort gasten wel...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager is weleens naar de Zwarte Cross geweest, stond hij daar tussen een stel boeren op zijn Tommy Hilfiger sneaker, gillend naar huis!
Mijn zwager dus nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Naar zulke evenementen moet je serieus echt alleen ouwe meuk dragen, dat weet iedereen!
Ik zou dan serieus nieuwe ouwe schoenen moeten kopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Naar zulke evenementen moet je serieus echt alleen ouwe meuk dragen, dat weet iedereen!
ha geweldig. Ik mocht vroeger nooit van mijn ouders naar de Dijkfeesten in Westkapelle, ondanks dat mijn tante van de organisatie was. Normaal in een tent, biergooien, was misschien ook niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kringloop FTW!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou dan serieus nieuwe ouwe schoenen moeten kopen.
We postten het zelfde op het zelfde tijdstip. Ik word een beetje moe om alles in het negatieve te trekken als ik wat zeg. Erg vermoeiendquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, het meeste wat ik roeptoeter mag je met een zak zout nemen
quote:
quote:
Bier is wel heel goed voor je haar. Ik was ooit weleens op één of ander feest in een boerendurpje in Zeeland, Noordwelle en viel daar ook van de ene verbazing in de anderequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ha geweldig. Ik mocht vroeger nooit van mijn ouders naar de Dijkfeesten in Westkapelle, ondanks dat mijn tante van de organisatie was. Normaal in een tent, biergooien, was misschien ook niet zo'n goed idee.
doe dat dan nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
We postten het zelfde op het zelfde tijdstip. Ik word een beetje moe om alles in het negatieve te trekken als ik wat zeg. Erg vermoeiend
kwam Surrender toevallig optreden?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bier is wel heel goed voor je haar. Ik was ooit weleens op één of ander feest in een boerendurpje in Zeeland, Noordwelle en viel daar ook van de ene verbazing in de andere
Die Normaal-fan heb ik helaas gemist, wat een hilarisch programma vind ik datquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)-programma-1.4810506
Die fan Marga van Thomas Berge heb ik in de remix gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Normaal-fann heb ik helaas gemist, wat een hilarisch programma vind ik dat
Ik was 16, ik weet dat niet meerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kwam Surrender toevallig optreden?
Die mix was mooi! Die uitzending ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die fan Marga van Thomas Berge heb ik in de remix gedaan.
Draai ik nog wel eens...
Ik ga jankend mijn bed inquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
En hierna is Robert wel weer long genoeg geweest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
http://shop.fok.nl/quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
ik begrijp opeens waarom ik banners van dozen krijg
Soms komen ze uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
wat vertel je mij nu, kan ik een abonnement nemen
Ja, dat kan, en dan kan je de banners gewoon uit zetten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
wat vertel je mij nu, kan ik een abonnement nemen
nee toch, hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat kan, en dan kan je de banners gewoon uit zetten.
En je notes bekijken, ik heb allemaal positievequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat kan, en dan kan je de banners gewoon uit zetten.
De interieurverzorgster bij ons op kantoor lijkt serieus op haarquote:
Ze woont in Zwanenburg...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De interieurverzorgster bij ons op kantoor lijkt serieus op haar
Was dat KTquote:
Oh, weet ik veel ?quote:
Rowwen Heze - Tap Toe.quote:
Dan ik het ook kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
[..]
naar aanleiding van zijn scheldkanonnade kan ik niets anders bedenken
feestweekend, iedereen is slapen dus ik kom even gedag zeggenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan niet, mijn allergiepillen zijn op
ik duw wel een kussen op je hoofdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef just me het volgende:
f
[..]
feestweekend, iedereen is slapen dus ik kom even gedag zeggen
Zal ik een pakket opsturen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
probeer nou eens dingen naast elkaar te zienquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
KL204quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Ow nee ze wachten beneden nog op 4 gasten uit engeland maar ik weet niet welke vlucht ze hadden
Mr bleu Rene Kleijnquote:
trijntje naast de zee? Nee, dan Trijntje in de zeequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
probeer nou eens dingen naast elkaar te zien
Oh they have arrived ik zeg ze morgen wel good morningquote:
Wie is Henk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Genoteerd
[..]
Die was woensdag al bij Henk...
Dat lukt Trijntje primaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
Good meurning!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Oh they have arrived ik zeg ze morgen wel good morning
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Genoteerd
[..]
Die was woensdag al bij Henk...
Genoeg waterquote:
Ik krijg antihistamines in 100-packs, en dat nagenoeg gratis.quote:
Naast Treintje past niemandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
die is welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:56 schreef sacha het volgende:
toen ik je zag van herooooooooooooooooooooooo!
ik bestel ze voor jaren tegelijk in Duitslandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg antihistamines in 100-packs, en dat nagenoeg gratis.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:56 schreef sacha het volgende:
toen ik je zag van herooooooooooooooooooooooo!
Waarom?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik bestel ze voor jaren tegelijk in Duitsland
Nee, maar hij vind mijn stem op Henk van Dorp lijken en sindsdien heet ik voor hem Henkquote:
en krijg ik dat beeld niet meer van mijn netvliesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar hij vind mijn stem op Henk van Dorp lijken en sindsdien heet ik voor hem Henk
En ik maar moeite doen om het hier allemaal een beetje te snappenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar hij vind mijn stem op Henk van Dorp lijken en sindsdien heet ik voor hem Henk
Ja, maar waarom voor jaren tegelijk en niet een keer per seizoen ofzo?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goedkoper dan in NL en ik krijg ze niet vergoed
vaker hier zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om het hier allemaal een beetje te snappen
Waar? dan bestel ik ze ook en kan tegen deze herriequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goedkoper dan in NL en ik krijg ze niet vergoed
verzendkosten, dus dan maar meteen voor 2 of 3 jaar bestellen, wordt het voordeliger van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar waarom voor jaren tegelijk en niet een keer per seizoen ofzo?
Ik moest onlangs maar liefst ca 4 euro betalen voor 100 pillen.
Deze moet je zachtjes meezingenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:01 schreef just me het volgende:
niet hard meezingen just me , er slapen al mensen
heel zachtjes maar heel intensquote:
Is zijn g wat zachter?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde hier vandaag de versie van Guus en heb maar eens goed naar de tekst geluisterd, die is eigenlijk heel mooi
Wat een kutnummerquote:
ik was héél boos dat Gup de Hero versie niet hadquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde hier vandaag de versie van Guus en heb maar eens goed naar de tekst geluisterd, die is eigenlijk heel mooi
quote:
En terecht!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was héél boos dat Gup de Hero versie niet had
En ik dacht dat het brandend zand was.quote:
in het maisveldquote:
Mam, weet jij nog wanneer ik voor het eerst een boterham met kaas gegeten heb?quote:
Invasiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:11 schreef sacha het volgende:
nah ff alles resetten ik heb een enorme storing...
Nou wat dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben er achter wanneer mijn muziek stopt, maar nu nog de oplossing bedenken, ik word er namelijk compleet gallisch van
Maternité staat toch ergens anders voor?quote:
Succes voor morgenochtend!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Maternité staat toch ergens anders voor?
gezellig om nog even hier geweest te zijn, ik ga nu proberen te slapen, wordt morgen een vroegertje en wie gaat er eieren bakken en koffie zetten, zal deze gek wel zijn
2 chatvensters op facebook en als ik dan een melding van een berichtje in het andere venster krijg stopt mijn muziekquote:
Fijn hè, al die herinneringen...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Soury het volgende:
Oh jéé dit liedje. Zo kwam mijn moeder aan haar tweede man
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Soury het volgende:
Ja facebook, dat sucksquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 chatvensters op facebook en als ik dan een melding van een berichtje in het andere venster krijg stopt mijn muziek
Gewoon de stream in je favoriete muziekspeler afspelen? Of anders gewoon op een tweede computer chatten op facebook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 chatvensters op facebook en als ik dan een melding van een berichtje in het andere venster krijg stopt mijn muziek
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Soury het volgende:
Je chat dus teveelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
zal ik er nog maar een uurtje bijdoen?
dit is veel te lekker om te stoppen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Nee, ik stop er zo mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben het 23 jaar uitgehouden hoor.quote:
muziek stopt, of het nou via de browser gaat of via een speler. Ik ga eens kijken of ik een workaround kan verzinnenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon de stream in je favoriete muziekspeler afspelen? Of anders gewoon op een tweede computer chatten op facebook.
piet trekt zich daar soms ook weinig van aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik stop er zo mee.
Ik schijn nog een echtgenote in huis te hebben...
Klinkt alsof je geluidskaart geen twee geluidsingangen kan mengen (die van de facebook en die van de muziek).quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
muziek stopt, of het nou via de browser gaat of via een speler. Ik ga eens kijken of ik een workaround kan verzinnen
Maf ze!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:18 schreef Watertornado het volgende:
Hoe dan ook, ik val om van de slaap, dus ik ga er maar eens vandoor.
Bedankt voor de muziek!
Whehehequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Werkt perfect hier, maar ik heb dan ook een fatsoenlijke PC.
Ze is zonet naar bed gegaan na beurt op wasmachine.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
piet trekt zich daar soms ook weinig van aan
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze is zonet naar bed gegaan na beurt op wasmachine.
[..]
[..]
Meurt ze en tot morgen in je stadje...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik val ook om, het was me een waar genoegen, waarvoor dank Madmaster
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meurt ze en tot morgen in je stadje...
HOHOHOquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Neeeeee. Heeft er iemand een kussen voor over mijn hoofd?
Minuut of tien gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Je hebt maar 1 kussen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon verlengen en doorgaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat mooie, misschien wat zwaardere, songs nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |