Succes voor morgenochtend!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Maternité staat toch ergens anders voor?
gezellig om nog even hier geweest te zijn, ik ga nu proberen te slapen, wordt morgen een vroegertje en wie gaat er eieren bakken en koffie zetten, zal deze gek wel zijn
2 chatvensters op facebook en als ik dan een melding van een berichtje in het andere venster krijg stopt mijn muziekquote:
Fijn hè, al die herinneringen...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Soury het volgende:
Oh jéé dit liedje. Zo kwam mijn moeder aan haar tweede man
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Soury het volgende:
Ja facebook, dat sucksquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 chatvensters op facebook en als ik dan een melding van een berichtje in het andere venster krijg stopt mijn muziek
Gewoon de stream in je favoriete muziekspeler afspelen? Of anders gewoon op een tweede computer chatten op facebook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 chatvensters op facebook en als ik dan een melding van een berichtje in het andere venster krijg stopt mijn muziek
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Soury het volgende:
Je chat dus teveelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
zal ik er nog maar een uurtje bijdoen?
dit is veel te lekker om te stoppen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Nee, ik stop er zo mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben het 23 jaar uitgehouden hoor.quote:
muziek stopt, of het nou via de browser gaat of via een speler. Ik ga eens kijken of ik een workaround kan verzinnenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon de stream in je favoriete muziekspeler afspelen? Of anders gewoon op een tweede computer chatten op facebook.
piet trekt zich daar soms ook weinig van aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik stop er zo mee.
Ik schijn nog een echtgenote in huis te hebben...
Klinkt alsof je geluidskaart geen twee geluidsingangen kan mengen (die van de facebook en die van de muziek).quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
muziek stopt, of het nou via de browser gaat of via een speler. Ik ga eens kijken of ik een workaround kan verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |