Ik ga jankend mijn bed inquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
En hierna is Robert wel weer long genoeg geweest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
http://shop.fok.nl/quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
ik begrijp opeens waarom ik banners van dozen krijg
Soms komen ze uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
wat vertel je mij nu, kan ik een abonnement nemen
Ja, dat kan, en dan kan je de banners gewoon uit zetten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
wat vertel je mij nu, kan ik een abonnement nemen
nee toch, hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat kan, en dan kan je de banners gewoon uit zetten.
En je notes bekijken, ik heb allemaal positievequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat kan, en dan kan je de banners gewoon uit zetten.
De interieurverzorgster bij ons op kantoor lijkt serieus op haarquote:
Ze woont in Zwanenburg...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De interieurverzorgster bij ons op kantoor lijkt serieus op haar
Was dat KTquote:
Oh, weet ik veel ?quote:
Rowwen Heze - Tap Toe.quote:
Dan ik het ook kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
[..]
naar aanleiding van zijn scheldkanonnade kan ik niets anders bedenken
feestweekend, iedereen is slapen dus ik kom even gedag zeggenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan niet, mijn allergiepillen zijn op
ik duw wel een kussen op je hoofdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef just me het volgende:
f
[..]
feestweekend, iedereen is slapen dus ik kom even gedag zeggen
Zal ik een pakket opsturen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
probeer nou eens dingen naast elkaar te zienquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
KL204quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Ow nee ze wachten beneden nog op 4 gasten uit engeland maar ik weet niet welke vlucht ze hadden
Mr bleu Rene Kleijnquote:
trijntje naast de zee? Nee, dan Trijntje in de zeequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
probeer nou eens dingen naast elkaar te zien
Oh they have arrived ik zeg ze morgen wel good morningquote:
Wie is Henk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Genoteerd
[..]
Die was woensdag al bij Henk...
Dat lukt Trijntje primaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
Good meurning!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Oh they have arrived ik zeg ze morgen wel good morning
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Genoteerd
[..]
Die was woensdag al bij Henk...
Genoeg waterquote:
Ik krijg antihistamines in 100-packs, en dat nagenoeg gratis.quote:
Naast Treintje past niemandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
die is welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:56 schreef sacha het volgende:
toen ik je zag van herooooooooooooooooooooooo!
ik bestel ze voor jaren tegelijk in Duitslandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg antihistamines in 100-packs, en dat nagenoeg gratis.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:56 schreef sacha het volgende:
toen ik je zag van herooooooooooooooooooooooo!
Waarom?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik bestel ze voor jaren tegelijk in Duitsland
Nee, maar hij vind mijn stem op Henk van Dorp lijken en sindsdien heet ik voor hem Henkquote:
en krijg ik dat beeld niet meer van mijn netvliesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar hij vind mijn stem op Henk van Dorp lijken en sindsdien heet ik voor hem Henk
En ik maar moeite doen om het hier allemaal een beetje te snappenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar hij vind mijn stem op Henk van Dorp lijken en sindsdien heet ik voor hem Henk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |