Sport chickquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Moet dit nou echt zo? Sowieso zonder obsesieve sporters mag ik hier ook niet posten.. Want sporten![]()
ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:41 schreef Qwea het volgende:
Ik mag hier wel posten, ik heb geen sport obsessieWoei.
Succes met dronken-wordenquote:
Allemachtig. Kut. Nee, dan interesseert een boel niet meer. Dan is het bijna bizar dat de rest van de wereld gewoon door gaat terwijl er zo iets vreselijks is gebeurd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:03 schreef Sjeen het volgende:
Vandaag interesseert de wereld me niet en afvallen ook niet... Mijn beste vriendin haar moeder is gestorven.
Goffer, Sjeen. Sterkte voor jou en je vriendin en iedereen die er verdrietig om is. Neem nog een wijntje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:03 schreef Sjeen het volgende:
Vandaag interesseert de wereld me niet en afvallen ook niet... Mijn beste vriendin haar moeder is gestorven.
^quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk dat dit topic weer open is. Ik heb het echt gemist!
Waar komt het opeens vandaan? En waarom waren de 'opvolgers' niet leuk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk dat dit topic weer open is. Ik heb het echt gemist!
Misschien is het beter om het daar gewoon niet meer over te hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar komt het opeens vandaan? En waarom waren de 'opvolgers' niet leuk?
Het fijne voor mij, is dat ik weet dat het kan en dat ik ook weet dat IK het kan. Dus dat geeft wel weer een beetje moedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar Phoebe. Heb zelf recentelijk iets te veel wetenschappelijke artikelen gelezen over verloren gewicht er af houden en dat was allemaal depressief makend ipv dat ik er de heilige graal in vond (wat mijn uitgangspunt was)Ik ben mensen die bijv al 3 jaar op gewenst gewicht zijn nadat ze obesitas hadden steeds meer gaan respecteren en als een soort helden gaan zien, want oh boy wat maakt je eigen lijf het je toch moeilijk.
Nou ja, mijn eigen eindconclusie was: het is bijna niet mogelijk. Maar heel soms wel. Dus het is niet onmogelijkEn de belangrijkste les was dat wat we eten en wanneer en waarom gaat doorgaans buiten je bewustzijn om. Je denkt dat je dat allemaal bewust kiest, maar dat is domweg niet zo. Belangrijkste voor een dieet was: vooraf plannen. En als je de mist in gaat analyseren wat er mis ging en voor de volgende dag wederom duidelijk plannen. Wat eet je en wanneer. En dingen klaar leggen. De appel in je tas voor als je trek krijgt, kwark in huis als je echt flinke trek hebt en de sportkleding als je de ochtend er op wilt gaan hardlopen.
Nou ja, ik heb veel gelezen en ben veel wijzer geworden, maar nog niets toegepast want 3 feestjes in 1 week en dat lijkt me een slecht begin(dit zal ook wel vooral een heel erg onbewuste saboterende keuze zijn).
Ik vind dat niet raar, het is heel verdrietig om mensen van wie je houdt verdriet te zien hebben. Dat is gewoon niet de bedoelingquote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:42 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb het bij twee glazen wijn gehouden gisteren... Ik kan het wel, inmiddels, ook vreetkicks zijn tegenwoordig heel beschaafd.
Het voelt raar allemaal, want het is niet mijn verlies. Maar ik ben verdrietig voor haar...
Heb je daar toevallig een linkje van?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar Phoebe. Heb zelf recentelijk iets te veel wetenschappelijke artikelen gelezen
Maar maat 38 en of slanker kan ook prima met feestjes hoor. Die hoef je daar echt niet voor te laten. Ligt er alleen aan wat je daarnaast doet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het fijne voor mij, is dat ik weet dat het kan en dat ik ook weet dat IK het kan. Dus dat geeft wel weer een beetje moedEr is heel lang 20/25 kilo afgeweest.
Feestjes BLIJF ik een lastige vinden. Ik ga en wil mezelf dat niet ontzeggen. Daarom zal ik waarschijnlijk nooit <38 zijn. 38 is mijn utopie maat
Poez niets aantrekken van de weegschaal. Soms doen lijven ineens stom, ook als je netjes binnen de lijntjes bent gebleven dan dat gaat ook weer vanzelf over, zolang je maar binnen de lijntjes blijft.
Wat voor sport doe je? Hoeveel eet je?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er ook maar weer. Ondanks het redelijk vele sporten kom ik toch aan de laatste tijd weer. Misschien maar eens gaan opletten wat ik eet en niet dagen als gisteren hebben
In 'normale' weken sta ik 5 keer per week in de sportschool, waarvan 1 keer met fysio. Dit is er vooral voor de bende in mijn rug (het sporten).quote:
Wat doe je in de sportschool? Krachttraining? Cardio?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In 'normale' weken sta ik 5 keer per week in de sportschool, waarvan 1 keer met fysio. Dit is er vooral voor de bende in mijn rug (het sporten).
Ik eet veels te veel, zeker gisteren
Core training voor mijn rug, wat krachttraining voor zover het al niet in de core training zit en 1,5 uur cardio.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat doe je in de sportschool? Krachttraining? Cardio?
Hoeveel kcal at je gisteren?
medische situatie:quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kijk nou wat er weer is!Ik heb jullie zo nodig!
![]()
Sjeen
DP: Je kan het!
BX: Waarom mag je niet sporten? Als ik dat mag vragen in ieder geval
Pizzaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Core training voor mijn rug, wat krachttraining voor zover het al niet in de core training zit en 1,5 uur cardio.
Geen idee, tel ze niet, maar die pizza zal wel teveel zijn geweest plus wat er nog bij kwam
De theorie is ook heel simpel, de praktijk ......quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
PizzaMaar dan weet je wat je moet doen dus
Minder vreten.
Hoiquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
medische situatie:
Longen doen het niet (max 3l inhoud); dubbele rughernia, een knie ligt aan gort, allebei de ellebogen zowel tennis- als golfarm, en nu net nog (waarschijnlijk, 8 juni mri) nekhernia erbij gekregen.
Met die longen (vanaf 4jr), rug (vanaf 27jr) en knie (vanaf 19jr) gewoon altijd intensief fysiek werk blijven doen daarnaast blijven zwemmen, meerdere uren per dag africhting paarden gedaan en later ipv paardensport 4x p/w boksen en 1x krachttraining, waarbij alles veel erger is geworden en de andere kwalen erbij zijn gekomen.
Nu dus eerst maar eens alles aanpakken voordat ik weer wat ga doen. Alles iom arts(en)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn girl, jij gaat ook door tot het gaatje en nog ff verder. Lijkt me erg verstandig om eerst te werken aan de gezondheidstoestanden. Daarnaast goed en gezond eten is alleen maar extra verstandig. Sterktequote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
medische situatie:
Longen doen het niet (max 3l inhoud); dubbele rughernia, een knie ligt aan gort, allebei de ellebogen zowel tennis- als golfarm, en nu net nog (waarschijnlijk, 8 juni mri) nekhernia erbij gekregen.
Met die longen (vanaf 4jr), rug (vanaf 27jr) en knie (vanaf 19jr) gewoon altijd intensief fysiek werk blijven doen daarnaast blijven zwemmen, meerdere uren per dag africhting paarden gedaan en later ipv paardensport 4x p/w boksen en 1x krachttraining, waarbij alles veel erger is geworden en de andere kwalen erbij zijn gekomen.
Nu dus eerst maar eens alles aanpakken voordat ik weer wat ga doen. Alles iom arts(en)
Houmous met gecarameliseerde uitquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Caramelised onion houmous? Klinkt lekker, wasda?
Hoiquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoisterkte daar allemaal mee. Je gaat een hoop artsen zien zo te horen.
thanks. Ja ik ben eigenwijzer dan goed voor me is, ik vind/vond altijd dat ik me niet moe(s)t aanstellenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Damn girl, jij gaat ook door tot het gaatje en nog ff verder. Lijkt me erg verstandig om eerst te werken aan de gezondheidstoestanden. Daarnaast goed en gezond eten is alleen maar extra verstandig. Sterkte
Maar alles bij elkaar is het wel even rot genoeg om je toch 'stil te leggen'.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoi
valt mee, Een hoop is dusdanig oud dat iets anders als fysio en omgangsvormen vinden niet meer echt n optie is, en gezien mijn spieren die overontwikkeld zijn ook niet nodig (vangen een hoop op).
tennisarm en golf arm kost tijd, meer niet, rug is eigenlijk geen problem als de rest gewoon functioneert, longen is onomkeerbaar, knie is live with it.
enige wat echt loopt is de nekmaar verder wel plannen gemaakt idd en daarvoor controles.
Als je je kcal inname trackt is het een stuk makkelijker. Weet je precies wanneer je kcal's op zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De theorie is ook heel simpel, de praktijk ......
Het ligt er natuurlijk aan hoeveel je er van eet. Maar het zit vol eiwitten en goede vetten dus ik vind het wel verantwoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:29 schreef BrandX het volgende:
valt houmous onder 'gezond' eten? Ik vind dat lekker, maar dacht dat dat een dikmaker was?
Mwah, daar ga ik me alleen maar aan irriteren. Kan er beter op letten als ik er niet zo op let want weet vrij goed wat mag en niet mag.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je je kcal inname trackt is het een stuk makkelijker. Weet je precies wanneer je kcal's op zijn.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:23 schreef Ballet9 het volgende:
Hallo allemaal! Ik ga niet altijd meeschrijven, maar ik lees soms mee omdat het hele onderwerp mij interesseert en ik het allemaal probeer te begrijpen. Ik lees dat veel mensen na het afvallen weer zijn aangekomen. Maar hoe komt dat? Is het omdat je op den duur toch weer verkeerde keuzes maakt of heb je een 'vreemd' dieet gevolgd waardoor het niet was vol te houden?@ spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Gisteren een geweldige dag gehad en mn beste vriendin is nu echt getrouwd. Eettechnisch is het zelfs allemaal goed gegaan. Was vannacht om half 2 thuis en ik had net om half 9 mijn eerste yogales. Dat was heeeeerlijk.
Dan vooraf planning maken en daar geen milimeter vanaf wijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, daar ga ik me alleen maar aan irriteren. Kan er beter op letten als ik er niet zo op let want weet vrij goed wat mag en niet mag.
Volgens mij moet ik nodig naar Engeland.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Houmous met gecarameliseerde uitIk heb dinsdag uit Engeland teruggekomen en daar doen we altijd wat boodschappen. Ze hebben daar allemaal soorten houmous die wij hier niet hebben. Ik heb mint/broad bean/asparagus, caramelised onion en japapeno/paprika
een van de ministapjes die ik wil doen is rustig kijken naar de dingen die ik nu regelmatig eet en welke lekkere alternatieven er zijn. Dus bijv. idd ipv paar stukjes salami of chorizo, lekker knabbelen aan snoeptomaatjes. Dus dit zou een mooie vervanger c.q. verwisselaar zijn voor bijv. filet americain dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan hoeveel je er van eet. Maar het zit vol eiwitten en goede vetten dus ik vind het wel verantwoord.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
@ spoiler:Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Gisteren een geweldige dag gehad en mn beste vriendin is nu echt getrouwd. Eettechnisch is het zelfs allemaal goed gegaan. Was vannacht om half 2 thuis en ik had net om half 9 mijn eerste yogales. Dat was heeeeerlijk.
lolwut
Dan ga ik nog tellen en ik weiger echt mezelf dat aan te doen. Dan komt mijn leven in het teken te staan van eten etc, terwijl dat me nou juist niet gezond lijkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan vooraf planning maken en daar geen milimeter vanaf wijken
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
@ spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Gisteren een geweldige dag gehad en mn beste vriendin is nu echt getrouwd. Eettechnisch is het zelfs allemaal goed gegaan. Was vannacht om half 2 thuis en ik had net om half 9 mijn eerste yogales. Dat was heeeeerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik oprecht benieuwd hoe je in godsnaam weet wat je binnen krijgt dan en of je goed zitquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga ik nog tellen en ik weiger echt mezelf dat aan te doen. Dan komt mijn leven in het teken te staan van eten etc, terwijl dat me nou juist niet gezond lijkt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:35 schreef Ballet9 het volgende:
[..]"Ja hoi. Waar zijn mijn chocoladerepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Helemaal mee eens, kan je de kcal niet schatten? 'Risico' van niet tellen is weer dat je te weinig of teveel kan eten, is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga ik nog tellen en ik weiger echt mezelf dat aan te doen. Dan komt mijn leven in het teken te staan van eten etc, terwijl dat me nou juist niet gezond lijkt.
Ik weet wat ik ongeveer per dag eten mag. Hoeveel boterhammen, fruit etc. Wat bij de avondmaaltijd. En daar mag, afhankelijk van het sporten, best iets bij nog want lekker. Daarna moet het echter wel klaar zijn. En dat daarna klaar zijn gaat niet zo goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ben ik oprecht benieuwd hoe je in godsnaam weet wat je binnen krijgt dan en of je goed zit
Oeh, een lotgenoot als in hetzelfde denkendequote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik maak de laatste tijd vaker een late middag T van worteltjes, paprika, melbatoastjes, stukje kaas, etc met iets van houmous. Bevalt primaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
een van de ministapjes die ik wil doen is rustig kijken naar de dingen die ik nu regelmatig eet en welke lekkere alternatieven er zijn. Dus bijv. idd ipv paar stukjes salami of chorizo, lekker knabbelen aan snoeptomaatjes. Dus dit zou een mooie vervanger c.q. verwisselaar zijn voor bijv. filet americain dan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:37 schreef mrspoeZ het volgende:
Dat doe ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Oh, die heb ik opgegeten.
- Waarom?
- Had ik zin in.
En dat is dan dat.![]()
![]()
Maar hoe wil je dat gaan oplossen dan? Wat is je plan van aanpak?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet wat ik ongeveer per dag eten mag. Hoeveel boterhammen, fruit etc. Wat bij de avondmaaltijd. En daar mag, afhankelijk van het sporten, best iets bij nog want lekker. Daarna moet het echter wel klaar zijn. En dat daarna klaar zijn gaat niet zo goed.
Niet dat je hier niet mag posten hoor. Maar er is een speciaal topic voor weight loss surgery. Misschien hebben ze daar ook tips voor je.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:38 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Dat doe ik.
- Waarom?
- Had ik zin in.
En dat is dan dat.![]()
Haha, herkenbaar!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet wat ik ongeveer per dag eten mag. Hoeveel boterhammen, fruit etc. Wat bij de avondmaaltijd. En daar mag, afhankelijk van het sporten, best iets bij nog want lekker. Daarna moet het echter wel klaar zijn. En dat daarna klaar zijn gaat niet zo goed.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik maak de laatste tijd vaker een late middag T van worteltjes, paprika, melbatoastjes, stukje kaas, etc met iets van houmous. Bevalt primaHippe moeders noemen dat een monkey platter heb ik me laten vertellen.
En terecht? Ik vind dat een volwassen vrouw geen verantwoording hoeft af te leggen aan haar kind eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:38 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Dat doe ik.
- Waarom?
- Had ik zin in.
En dat is dan dat.![]()
dat zegt hij toch? Hij weet wat hij ong. per dag mag nemen, en let daar op.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat gaan oplossen dan? Wat is je plan van aanpak?
Opletten wat ik eet en niet teveel snoepen. Daarbij voldoende bewegen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat gaan oplossen dan? Wat is je plan van aanpak?
Ow. Wat is dan precies het punt? Want dan mis ik het geloof ik. Niet onaardig bedoeld hoor, maar dan snap ik even niet wat er mis gaat. Een keer een chocoladereep opeten is toch niet erg?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:38 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Dat doe ik.
- Waarom?
- Had ik zin in.
En dat is dan dat.![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:35 schreef Ballet9 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en ik had gisteren een jurkje aan. En hakken. Echt OMGWTFBBQ. Dat had ik 2 jaar geleden niet gedaan. Ik ga nu eens douchen en nadenken over hoe ik yoga in mn weekschema straks kan krijgen. Denk dat ik een keer in de week minder ga bootcampen voorlopig want dat begon ik toch al een beetje zat te worden.
ik denk dat we met een generatiekloof issue zittenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opletten wat ik eet en niet teveel snoepen. Daarbij voldoende bewegen.
En vooral niet me helemaal gek laten maken met kcal tellen per dag of lijstjes.
Nee, hij zegt dat dat in de praktijk niet zo makkelijk is. En dat hij dus doorslaat in dat "opletten met eten" nou, dan werkt er dus iets niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zegt hij toch? Hij weet wat hij ong. per dag mag nemen, en let daar op.
Dat dat jouw aanpak niet is, is prima, maar dat is wel zijn (en inmiddels ook mijn) aanpak.
Nou, ben benieuwd of dat voor je gaat werkenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opletten wat ik eet en niet teveel snoepen. Daarbij voldoende bewegen.
En vooral niet me helemaal gek laten maken met kcal tellen per dag of lijstjes.
Dat ben ik ook weer met je eens, daarom vind ik ook dat ik er niks van kan zeggen, maar vind het wel moeilijk want het is gewoon niet goed. En als m'n chocoladereep weg is dan benoem ik dat natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En terecht? Ik vind dat een volwassen vrouw geen verantwoording hoeft af te leggen aan haar kind eerlijk gezegdIk snap dat je je zorgen maakt, dat zou ik idd uitspreken maar het is echt aan haar om de beslissing te nemen wat ze wel/niet in haar mond stopt.
Nou, in de jaren 70 was er ook al snoep hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik denk dat we met een generatiekloof issue zitten
wij zijn nog opgegroeid met normale eetdingen omdat er niets anders was, ook niet qua hoeveelheid, ipv de overdaad die er vanaf de jaren 80 in kwam
ik verwacht eerder dat het (dat is bij mij iig het punt) een stukje discipline is om toch niet die extra boterham te nemen omdat je nog trek (denkt te) hebt(ben).quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat dat in de praktijk niet zo makkelijk is. En dat hij dus doorslaat in dat "opletten met eten" nou, dan werkt er dus iets niet.
[..]
Nou, ben benieuwd of dat voor je gaat werken
In m'n eerste berichtje staat dus dat het vaker aan de gang is, ze snoept dus (weer) heel veel. Als ze 1x een chocoreep opeet maakte ik mij niet druk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:41 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ow. Wat is dan precies het punt? Want dan mis ik het geloof ik. Niet onaardig bedoeld hoor, maar dan snap ik even niet wat er mis gaat. Een keer een chocoladereep opeten is toch niet erg?
Het heeft gewerkt, er waren er 25 af. Nu nog iets van 22.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:42 schreef Qwea het volgende:
Nou, ben benieuwd of dat voor je gaat werken
Ok sorry dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:44 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
In m'n eerste berichtje staat dus dat het vaker aan de gang is, ze snoept dus (weer) heel veel. Als ze 1x een chocoreep opeet maakte ik mij niet druk.
ja ok, maar alles toch een stuk beperkter etc dan nu. Ook op scholen enzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, in de jaren 70 was er ook al snoep hoor
Groene kikkertjes, bergen vol.
Maar wel savonds gekookte aardappelen
Krijg ze nu echt niet meer naar binnen.
Op school kregen we nog schoolmelk en de traktaties waren vaak genoeg fruitquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ok, maar alles toch een stuk beperkter etc dan nu. Ook op scholen enzo.
naja, zo ervaar ik het igg.
anyways, ik tel iig niet, ik ga gewoon stap voor stap minderen/anders leven. Mijn manier.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Yes, ik ga daar wel ff lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en ik had gisteren een jurkje aan. En hakken. Echt OMGWTFBBQ. Dat had ik 2 jaar geleden niet gedaan. Ik ga nu eens douchen en nadenken over hoe ik yoga in mn weekschema straks kan krijgen. Denk dat ik een keer in de week minder ga bootcampen voorlopig want dat begon ik toch al een beetje zat te worden.
Ja precies, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op school kregen we nog schoolmelk en de traktaties waren vaak genoeg fruit
We gaan het dus op dezelfde manier doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |