Ik ben dus weer wat aangekomen in het afgelopen jaar. Ik weet niet precies hoe veel, maar genoeg om me een rollade op pootjes te voelen in mijn huidige garderobe.
Dat probleem is opgelost als ik nieuwe kleren koop, maar ja dan is het hek weer van de dam

Nu heb ik dus pas een nieuw sport abonnement afgesloten en probeer ik dat ritme er in te krijgen. Het is oooit gelukt en ik WEET dat het op enig moment leuk wordt, dus het zou in theorie moeten kunnen dat ik het weer leuk ga vinden, regelmatig ga en ik het gevoel heb zinnig bezig te zijn daar. Alleen daar ben ik nog niet

Op het gebied van eten is er echt nog geen enkele stap gemaakt en vreet ik ongegeneerd alles wat op mijn pad komt. Of niet op mijn pad komt, dan loop ik er graag voor om

En het is helemaal niet schandalig hoor, ik denk dat ik misschien 10 kilo ben aangekomen van mijn ATL. Dus 5 kilo vanaf het gewicht dat ik heel lang als "vast gewicht" heb gehad.
Dus die 5 moet er in ieder geval af, maar belangrijker vind ik dat ik dat fitte gevoel dus ben kwijt geraakt. Dat je van jezelf weet "OMG ik ben goed bezig" en dat ook uitstraalt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors