Postuum.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
Wanneer zal Sepp eindelijk eens de Nobelprijs voor de vrede ontvangen?
51-49quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef onlogisch het volgende:
Zou Blatter echt met 90 vs 10 procent winnen?
Obama heeft m ook gehad dus waarom Blatter dan niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
Wanneer zal Sepp eindelijk eens de Nobelprijs voor de vrede ontvangen?
Ik hoop het. Wanneer wordt je eindelijk eens blauw?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef Ronzz het volgende:
http://nos.nl/livestream/2038386-verkiezing-fifa-voorzitter.html
Ik voorspel 52-48 Ali.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef onlogisch het volgende:
Die stream loopt hopeloos achter op de fifa.com stream.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef Ronzz het volgende:
http://nos.nl/livestream/2038386-verkiezing-fifa-voorzitter.html
Blijft lastig hoor zo'n paarse koe.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:00 schreef Zipportal het volgende:
Blatter kan nog niet eens een Milka koe melken. Stuk stront.
Sepp werkt onbezoldigdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:01 schreef radyo het volgende:
Echt zo verschrikkelijk slecht dit. Je zou denken dat hij wel de knaken heeft om iemand een speech te laten schrijven.
Goeie vraag. Die is me al vaker gesteld vandaag en gisteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het. Wanneer wordt je eindelijk eens blauw?
Inderdaad, er is wat weinig respect hier voor iemand die al 16 jaar van zijn leven voor het voetbal heeft opgeofferd.quote:
Als in Ali wint hequote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan neem ik een jaar lang een Sepp Blatter UI.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie vraag. Die is me al vaker gesteld vandaag en gisteren.
Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie. Ik reken er op ergens dit weekend
Rifka ofzo toch? Idd matigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:03 schreef YazooW het volgende:
Blijft een eng vrouwke bij Studio Sport. Weet niet wat ik er van moet denken.
Kek muziekjequote:
Totale implosie van de FIFA.quote:
Terecht, Samoa moet je niet onderschatten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch wel leuk dat Amerikaans fucking Samoa evenveel te zeggen heeft als Brazilië.
Samoa uit is altijd lastig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Terecht, Samoa moet je niet onderschatten.
Het dekselse Samoaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Terecht, Samoa moet je niet onderschatten.
Dat is ook juist het probleem.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch wel leuk dat Amerikaans fucking Samoa evenveel te zeggen heeft als Brazilië.
Als men het beste voor heeft met voetbal is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie het nu pas voor het eerst.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe vaak is inmiddels uitgelegd hoe die stemming werkt?
Nee, denk het niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:10 schreef Maver24 het volgende:
Stel blatter wint, gaat Platini nog wat doen dan??
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Platini is een eng mannetje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:10 schreef Maver24 het volgende:
Stel blatter wint, gaat Platini nog wat doen dan??
Nee, maar het zal vast uitlekken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:11 schreef Falco het volgende:
Wordt nog openbaar gemaakt wie op wie heeft gestemd?
Ik Klaasweetalles.quote:
Ik eis televoting.quote:
Rusland, Wit Rusland, Israel .....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n zes Europese landen zullen op Blatter stemmen.
CONMEBOL stemt wel op Ali oh Ali.
Welke Europese landen hebben aangegeven op Blatter te gaan stemmen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n zes Europese landen zullen op Blatter stemmen.
CONMEBOL stemt wel op Ali oh Ali.
Rusland zit ook bij de UEFA, hé.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Welke Europese landen hebben aangegeven op Blatter te gaan stemmen?
Meen dat de complete UEFA op Ali ging stemmen.
Het is geheim, misschien hebben ze nog wat envelopjes ontvangen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Na afloop? Ik denk al vooraf zodat Blatter de bobo's kan chanteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:12 schreef Pedroso het volgende:
In welk hotel in de buurt zal Blatter de hoeren geplaatst hebben die na afloop van de stemming uitgewoond gaan worden ?
Gele en groene balletjes in verschillende soorten mandjesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het CDA-votingsstelsel interessanter.
Programmaboekjes in een mandje doen. Per ongeluk een boekje uit het mandje laten vallen, niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gele en groene balletjes in verschillende soorten mandjes
Nederlandse Indie 1 stem!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:15 schreef Ooku het volgende:
Deze stemprocedure. Gewoon ieder land een stem geven voor elke keer dat ze daadwerkelijk hebben meegedaan aan een wereldkampioenschap.
Da's ook niet fair, gewoon stemmen naar iets als inwoneraantal.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:15 schreef Ooku het volgende:
Deze stemprocedure. Gewoon ieder land een stem geven voor elke keer dat ze daadwerkelijk hebben meegedaan aan een wereldkampioenschap.
Sowieso Rusland. En er zullen nog wel wat arme Oost Europese landen voor Blatter stemmen. Daar is alleen het geld belangrijk. Zoals dat ook voor de meeste Afrikaanse en Aziatische landen zal gelden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zodat Uruguay meer stemrecht heeft dan Spanje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:15 schreef Ooku het volgende:
Volgende keer dan 209 deelnemersquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:15 schreef Ooku het volgende:
Gewoon op basis van de fifa-ranking.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook niet fair, gewoon stemmen naar iets als inwoneraantal.
Ik zou zeggen naar de grootte van de bond.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad het beste. Misschien op basis van fifa ranking in de laatste 5 jaar, of hoe lang die presidentstermijn is.quote:
Rusland, Georgie, Armenie, Azerbeidjan, Moldavie en Albanie kun je opschrijven, de rest verwacht ik niet. Misschien nog een paar van die bananenrepublieken zoals Macedonie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sowieso Rusland. En er zullen nog wel wat arme Oost Europese landen voor Blatter stemmen. Daar is alleen het geld belangrijk. Zoals dat ook voor de meeste Afrikaanse en Aziatische landen zal gelden.
Stem van China die 100 keer groter is dan die van ons kikkerlandjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stem van China die 100 keer groter is dan die van ons kikkerlandje
Da's ook niet fair, dan krijgen China en India er het meest terwijl die zich niet eens voor een WK plaatsenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amerikanen en logisch nadenken gaan niet samen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
Goffer, op CNN een discussie waarom de stemming voor de nieuwe voor de voorzitter, pas op nummer 17 op de agenda staat en niet als eerste.
Nou niet echt eerlijk. Hoeft Blatter alleen India, China en nog een paar landjes om te kopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch toch?
Of stemmen naar bondsleden per land.
Dan kan Engeland net zo goed alleen stemmen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:19 schreef Smoofie het volgende:
Stemmen naar omzet in de nationale competitie.
Europa bepaalt dan alles, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kan Engeland net zo goed alleen stemmen.
Liever wachten, ik ben vanaf half 7 tot half 9 weg, uitslag mag rond kwart voor 9 wel komenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:20 schreef Pedroso het volgende:
Wordt de uitslag direct bekend gemaakt of moeten we daar ook weer een paar uur op wachten ?
Als niet 1 van beiden 2/3e meerderheid heeft volgt er nog een tweede ronde en ik denk dat dat gaat gebeuren. En los daarvan duurt het tellen ook nog wel even.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:20 schreef Pedroso het volgende:
Wordt de uitslag direct bekend gemaakt of moeten we daar ook weer een paar uur op wachten ?
Ga jij het ze vertellen ?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon stemmen naar plaats op de wereldranglijst FIFA. Zwaarte van de stem is de hoogte op de ranking.
Degene met de minste cumulatieve wint.
Van Praag.quote:
Als ze gewoon een rij maken en vier stemhokjes hebben was je ook al bijna klaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Als alle leden zo'n stemkastje zouden hebben, zou het stemmen een stuk sneller gaan.
Ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat niet bij de D van Democratic nog iets
Hadden de boot te laat genomen, zijn nog niet opgepikt uit zee.quote:
Congo DRquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat doet afbreuk aan de charme van de sport!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
WAAROM NIET ELEKTRONISCH STEMMEN JONGENS.
Democratische Republiekquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wasmachine schieten dan!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat doet afbreuk aan de charme van de sport!
Dat zeiden tegenstanders vast ook toen afscheid werd genomen van de leren bal.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat doet afbreuk aan de charme van de sport!
Seppquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
WAAROM NIET ELEKTRONISCH STEMMEN JONGENS.
*Lederen knikkerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeiden tegenstanders vast ook toen afscheid werd genomen van de leren bal.
quote:
Die hebben geen bond die bij de fifa zit.quote:
Corrupt, die kent u niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel landen heb je wel niet met een C ?
Blatter kan dat zo regelen hoor dus vals argument.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben geen bond die bij de fifa zit.
Probeer je grap nog eens.
Ze hebben wel een Nationale ploegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben geen bond die bij de fifa zit.
Probeer je grap nog eens.
DDRquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
DRC, Djibouti, Dominica, Dominican Republic?
thnx, kan dat stomme tennis uitquote:
Denemarken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
DRC, Djibouti, Dominica, Dominican Republic?
West en Oost-Duitsland.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:33 schreef Pedroso het volgende:
We zijn al bij de F.
Zometeen mag Duitsland voor de 2e keer stemmen.
Ebola in Ethiopie?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ethiopië.
Alles voor de 1 miljoen euro van Blatter die de ebola verdrijft.
twitter:HEGS_com twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 17:14:30Argentine TV news have just made the point that all 8 World Cup-winning nations are voting against Blatter. Interesting, if meaningless. reageer retweet
''LAS MALVINAS SON ARGENTINAS FUCK ENGLAND''quote:
Echt niemand weet het.... misschien hadden ze de zaal per ongeluk te lang gehuurd en vonden ze het zonde om te vroeg weg te gaan. Dat zou wel een hoop verklaren.....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:34 schreef Arcee het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een tweede stemronde als er toch maar 2 kandidaten zijn?
Normaliter kon Blatter dan orde op zaken stellen, dat zal dit keer wat lastiger worden met al die aandacht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:34 schreef Arcee het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een tweede stemronde als er toch maar 2 kandidaten zijn?
Beter dan helemaal geen stemmen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:38 schreef Gutanoth het volgende:
Best sneu voor die prins, niemand stemt echt vóór hem, alleen maar tégen blatter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |