Boonen toch ook wel. heeft voorlopig een leuker palmares dan Krek en is in deze ronde succesvoller. Terpstra is natuurlijk ook gewoon een topper.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Deelnemersveld is trouwens niet heel spectaculair. Eigenlijk is Krek de enige topper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren was het best leuk koers hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog 67 km in de Baloise Ebola Belgium Tour.
Het is vooral ergernis dat ze de beklimming van de Finestre nu niet live uitzenden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gisteren was het best leuk koers hoor.
Snap ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral ergernis dat ze de beklimming van de Finestre nu niet live uitzenden.
Die rit werd rond Oreye verreden. Vandaag starten en finishen ze in Sankt Vith.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:02 schreef Evertjan het volgende:
is de rit van vandaag dezelfde als waarin MvdP vorig jaar in excelleerde???
Volgens zijn team IAM heeft Brändle mogelijk een voedselvergiftiging opgelopen. Met de opgave van de Oostenrijker stijgen de kansen van Greg Van Avermaet op de eindzege.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die rit werd rond Oreye verreden. Vandaag starten en finishen ze in Sankt Vith.
Opgave Brändle trouwens
Wel Ardennen koers toch ? Met soortgelijke laatste etappe als voorgaande jaren neem ik aan ?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die rit werd rond Oreye verreden. Vandaag starten en finishen ze in Sankt Vith.
Opgave Brändle trouwens
Deze lijkt me een stuk zwaarder dan vorig jaar. Oreye ligt overigens 100km van Sankt Vith.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel Ardennen koers toch ? Met soortgelijke laatste etappe als voorgaande jaren neem ik aan ?
Haar heb je die info van? Op Sporza staat nog gewoon 1:45quote:Op zondag 31 mei 2015 13:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Kopgroep heeft nog slechts 50 seconde voorsprong op het peloton.
http://www.sport.be/live/(...)e.html?Stage_ID=1480quote:Op zondag 31 mei 2015 13:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haar heb je die info van? Op Sporza staat nog gewoon 1:45
Ah kijk aan, bedankt. Alles op een zakdoek.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.sport.be/live/(...)e.html?Stage_ID=1480
Ziet er pittig uit idd. Gemaakt voor Krek en hopelijk vd Poel.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze lijkt me een stuk zwaarder dan vorig jaar. Oreye ligt overigens 100km van Sankt Vith.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Speciale tenues voor deze ronde bij Lotto-Soudal.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:29 schreef Pedroso het volgende:
Jurgen Roelandts geen Lotto shirt aan ? Heb ik wat gemist ?
ze rijden met een joker tenuequote:Op zondag 31 mei 2015 14:29 schreef Pedroso het volgende:
Jurgen Roelandts geen Lotto shirt aan ? Heb ik wat gemist ?
Ah ok, dacht al.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:31 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Speciale tenues voor deze ronde bij Lotto-Soudal.
En met de beste mee omhoog ging op de d'Alpe Huez.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:55 schreef OProg het volgende:
Er was een tijd dat Thomas De Gendt in deze periode solo op de Gavia aan kwam.
Ze hangen er nog aan. VDP mee.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als VDP de Stokeu overleeft.
Samen met Wellens.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:05 schreef OProg het volgende:
Benoot gaat voor Michel het gat opvullen dat Tom achterlaat als hij stopt.
Was zich idd aan het sparen daarvoor.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
akelige valpartij van Van Aert. Zonde want anders had ie gewonnen.
Nu alsnog de morele winnaar.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
akelige valpartij van Van Aert. Zonde want anders had ie gewonnen.
Ook de afdaling waar iedereen erbij ging liggen in de Tour, geloof ik. Waarna Cance de hele koers stillegde omdat de Schlecks op een kwartier reden..quote:
Die 3 zijn inderdaad veelbelovend.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Pedroso het volgende:
Komen veelbelovende Belgen aan met bv Wellens, Theuns en Benoot.
Klopt en ook Teuns kun je daar gerust bij zetten, vrij indrukwekkend vandaagquote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Pedroso het volgende:
Daar nog de wereldbeker en de GVA-trofee winnen en dan overstappen naar de weg idd.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:18 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk dat vd Poel snel het baggerrijden achter zich laat en voor het wegwielrennen gaat. Maar dat zal wel nog minimaal een jaar of 2 gaan duren.
Die bedoel ik ookquote:Op zondag 31 mei 2015 15:18 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Klopt en ook Teuns kun je daar gerust bij zetten, vrij indrukwekkend vandaag
Loic Vliegen gaat ook wel een goede worden, gaat volgend jaar bij BMC rijden.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Pedroso het volgende:
De meeste blijven wel op dat niveau hangen. Uiteraard kan niet iedereen doorbreken, maar het percentage mag wel wat hoger liggen.quote:
Was die Louis Vervaecke ook niet zo'n groot talent ? Maakte niet veel indruk in zijn 1e Giro maar hij is ook maar 21 jaar natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Loic Vliegen gaat ook wel een goede worden, gaat volgend jaar bij BMC rijden.
Dat is natuurlijk afwachten, maar van deze 3 (dus Teuns i.p.v. Theuns) verwacht ik toch wel wat.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De meeste blijven wel op dat niveau hangen. Uiteraard kan niet iedereen doorbreken, maar het percentage mag wel wat hoger liggen.
Vervaeke is zeker een talent ja, goede klimmer. Toch is zo'n eerste grote ronde altijd lastig, zeker meteen in je eerste jaar. Komt er nog wel.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was die Louis Vervaecke ook niet zo'n groot talent ? Maakte niet veel indruk in zijn 1e Giro maar hij is ook maar 21 jaar natuurlijk.
Die zag je echt als een nachtkaars uit gaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:34 schreef Pedroso het volgende:
VDP ook niet meer bij de achtervolgers, is helemaal stuk gegaan blijkbaar.
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:26 schreef OProg het volgende:
Wuyts zal ook denken dat Wiggins mazzel heeft dat Boonen geen werk maakt van het werelduurrecord.
Die doet wel heerlijk rustig aan nu.quote:
Ging ook te laat aan, hij was de beste in koers.quote:
Is ook alweer ruim 2,5 maand geleden ja.quote:
Pishgaman bazen.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:47 schreef heywoodu het volgende:
Etappe 4 in de Ronde van Iran/Azerbeizdjan vandaag.
[ afbeelding ]
Best wel ja, gezien de (als het goed is) kopgroep van vandaag:quote:
PetrochemiGoden worden naar de kroon gestoken.quote:
Op het parcours?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Geen foto's van mij vandaag.![]()
Schuiver gemaakt met de motor.
Sterkte man , geen verwondingen opgelopen?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Leef je nog?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Pishgewissquote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best wel ja, gezien de (als het goed is) kopgroep van vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat geen waaiertje? Dan is het nog enigszins normaal.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is daar ook wel een Iranier hoog in de ploeg die brieven kan schrijven.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
PetrochemiGoden worden naar de kroon gestoken.
Oke daar zijn die potjes dus voor.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:55 schreef Marcoss het volgende:
Krek verwacht dus ook een kindje rond de Tour, weet ook nog niet zeker of hij start
Sterkte, hopelijk straks weer foto's van jou tijdens de Tourquote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Buiten het parcours (gelukkig).
Had in Sankt Vith de start meegemaakt, en wilde op weg naar mijn 1e kijkpunt.
Helaas kwam er (in flauwe linkerbocht) een tegenligger deels op mijn weghelft omdat hij een fietser wilde inhalen. Hierdoor moest ik uitwijken en daardoor ten val gekomen.
Spiegel/en knipperlicht afgebroken. En verder gescheurde kuip.
Zelf even bij thuiskomst naar huisartsenpost geweest.
Buiten gekneusde enkel niks ernstigs.
Zie net de samenvatting.quote:
Pro Cycling Manager in het echt.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genot was dat, op niveau makkelijk na 1 km demarreren met 9 man en dan ploegentijdrit tot eindequote:Op zondag 31 mei 2015 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pro Cycling Manager in het echt.
Niks mis mee inderdaad. Muhlberger lijkt ook wel een groot talent, blijft bevestigen.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:59 schreef Columbiafan het volgende:
Loic Vliegen wint vandaag trouwens de slotrit in de vredeskoers U23, Kämna als eerstejaars daar 5de. Muehlberger eindwinnaar
Kämna toch al heel het seizoen indrukwekkend![]()
Moet je eerst wel stiekem iedereen op 99 zetten in de database.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pro Cycling Manager in het echt.
te lang in het veld gebaggerd, wordt nooit meer watquote:
Bron wikipedia.quote:Gaëtan Bille (Soest, 6 april 1988) is een, in Duitsland geboren, Belgisch wielrenner. Hij verruilde in 2014 Lotto-Belisol voor Vérandas Willems.
gewoon een hele toch?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Bron wikipedia.
Wederom een halve belg erbij
Wow.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:10 schreef Marcoss het volgende:
Ook een manier om vals te spelen
https://mobile.twitter.co(...)s/605032129324589056
Waar staat het hele verhaal?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:10 schreef Marcoss het volgende:
4e Nederlander, Mollema staat 30, Kruijswijk 33quote:Op zondag 31 mei 2015 22:27 schreef Marcoss het volgende:
http://www.uci.html.infos(...)che%3D2.html?953457/
Nieuwe WT-standen, Valverde leidt nog steeds en Bertje nu op 2. Kruijswijk naar plek 30 (had voor de Giro) en nu 3de Nederlander achter Terpstra en Boom. Nederland nog steeds op plek 5 door Kruijswijk en LottoNL gestegen van 16 naar 14 in de ploegenranking.
Oh lol, dan hebben ze het later nog aangepast, waarschijnlijk hadden ze dan eerst Kruijswijk op 6 verwerkt.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
4e Nederlander, Mollema staat 30, Kruijswijk 33
En Lotto gestegen naar 15, ipv 14
Dit is het hele verhaalquote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 11:10 schreef Marcoss het volgende:
Nog een geluk dat het slechts de pols is.quote:Wout van Aert heeft aan de valpartij in de slotrit van de Ronde van België een breukje in zijn pols overgehouden. Vandaag wordt beslist of de Belgische veldrijder moet worden geopereerd aan de barst in het scheepvormig been, meldt Het Nieuwsblad.
Dat is wel erg slecht zegquote:Op maandag 1 juni 2015 11:10 schreef Marcoss het volgende:
Niet heel verrassend.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De Eneco Tour krijgt ook een gouden kilometer.
Dit. Met name de laatste twee etappe's viel het niet eens tegen. En in de Eneco Tour was het afgelopen jaar ook een secondenspel dus kan dit nog wel leuk worden als het meezit op het einde.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie het probleem niet, dat heeft een paar keer een leuke meerwaarde geboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Poorseyedi duidelijk sterkste, in top-4 en vandaag de winnaarquote:Op maandag 1 juni 2015 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Die foto van gisteren lijkt me overigens best te kloppen als kopgroep, met al die Pishgamangoden (die vandaag toch niet zulke goden blijken te zijn), hier de top-20 van gisteren:
[ afbeelding ]
Wat dan wel weer duidelijk maakt dat niet-Iraniërs er echt he-le-maal niks van kunnen en dat Torku heerlijk op hun nummer is gezet.
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaaaa Poorseyedigod![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Petrochemicalgoden![]()
Etappe 5 in de Ronde van Iran/Azerbeidzjan:
[ afbeelding ]
Slotklim van een kleine 25km aan gemiddeld zo'n 7.5% dus (er zitten 7 kilometers tussen met gemiddeld meer dan 10% stijging). De uitslag:
[ afbeelding ]Hahaha, wat een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Broekje uit fap fap fapquote:Op maandag 1 juni 2015 15:49 schreef OProg het volgende:
Zo jammer dat ik geen beelden kan vinden van dit moois.
Van de heldendaden in Japan op Mount Fuji had ik wel nog iets gevonden.
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaaaa Poorseyedigod![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Petrochemicalgoden![]()
Etappe 5 in de Ronde van Iran/Azerbeidzjan:De rest was inderdaad nog onderweg zo ongeveer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met deze nog even in het achterhoofd.Mehdi Sohrabi kwam als 38e binnen op 25 minuten. Die heeft ook nog wel eens betere periodes gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens was dat in de buurt van de enige Nederlander, Lex Nederhof. Die kan dit moois met 48 zo lekker van dichtbij bekijken.
[ Bericht 4% gewijzigd door OProg op 02-06-2015 09:19:03 ]"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Dat team van de #20quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:12 schreef OProg het volgende:
[..]
De rest was inderdaad nog onderweg zo ongeveer.
[ afbeelding ]
Met deze nog even in het achterhoofd.Mehdi Sohrabi kwam als 38e binnen op 25 minuten. Die heeft ook nog wel eens betere periodes gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens was dat in de buurt van de enige Nederlander, Lex Nederhof. Die kan dit moois met 48 zo lekker van dichtbij bekijken.
Ze hebben wel de 1e etappe gewonnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij Vino4ever is de levering blijkbaar gestopt.
Niet genoeg postzegels voor de brievenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Hij kwam in de Ronde van Frankrijk met een goede conditie aan de start, maar zag op dag 4 zijn ambities in rook opgaan na een valpartij in de ploegentijdrit. Door deze pech verloor hij zo'n 6 minuten. Toch slaagde hij er nog in de 15e stek in het eindklassement te veroveren, op zo'n 21 minuten van eindwinnaar Alberto Contador. Wetende dat de 10e in het eindklassement op ongeveer een kwartier eindigde, had een top 10 zonder deze pech zeker tot de mogelijkheden behoord.
En als hij daarna nog 10 minuten harder had gereden had zelfs de Tour winst er in gezeten!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:35 schreef Tommeke het volgende:
Ik zit net ff de Wiki van VDB2 te checken; wordt dat ook geschreven door Wuyts?
[..]
Dat is bij heel veel Belgische wielerpagina's zo. Zo las ik ooit bij een bepaalde renner, ik weet niet meer welke, dat zijn 20e plaats een wereldprestatie was omdat hij rondreed met kiespijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, want dan had 'm zeker wel als "beste man in koers" bestempeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij was sowieso de morele winnaarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, want dan had 'm zeker wel als "beste man in koers" bestempeld.
En Wout van Aert kon er zondag ook niets aan doen dat hij weer eens op z'n plaat ging en op maandag al beweren dat hij sterker terug zal komen. Volgens mij lopen ze in Kapelle gewoon gierend van het lachen door de kamer.
Trouwens wel de Tour waar VDB2, de saaie renner die nog nooit van zijn leven heeft aangevallen, ongeveer even vaak in de aanval was als een Kruijswijk of een Betancur in de voorbije Giro.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Godver, zo heet die ploeg dus echt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Thomas Dekker
Voormalig wielrenner Thomas Dekker vertelt voor het eerst voor de tv-camera's zijn complete verhaal. Dekker hing zijn profwielrencarriere afgelopen Maart aan de wilgen. Dekker gaf ooit toe als wielrenner doping te hebben gebruikt. Eva Jinek blikt met hem terug op een turbulent leven met veel ups en downs, winst en verlies en alle gevaren en omstreden geneugten van het leven.
die trekt Jinek even helemaal uit elkaar na de uitzendingquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond Thomas Dekker te gast bij Jinek:
[..]
Zo jammer dat ze niet meer met dit shirt rijden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Godver, zo heet die ploeg dus echt.![]()
Wat een heerlijk trololol-tenuequote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze niet meer met dit shirt rijden.
[ afbeelding ]
Met een foto uit de tour van 2007.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een heerlijk trololol-tenueEigenlijk zou de hoofdmacht hier ook in moeten rijden.
Wat was z'n cadans en power output?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:11 schreef Marcoss het volgende:
Vroem heeft z'n energie ergens voor gebruikt dit seizoen[ afbeelding ]twitter:
Kris beheerst het Nederlands nog niet helemaal, maar volgens mij heeft Niki weer iets uitgehaald.twitter:krisboeckmans twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 19:14:03Deze is voor jouw @NikiTerpstra http://t.co/7u4Tm6kmIz reageer retweet
Hier is door de jury verder geen actie op ondernomen?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:10 schreef Marcoss het volgende:
Van Sporza: "De wedstrijd in Gullegem kreeg nog een opvallend staartje op Twitter. Tijdens de achtervolging van het peloton op de kopgroep had de Nederlander Niki Terpstra Boeckmans geprovoceerd. Boeckmans liet zich het hoofd niet op hol brengen en reageerde met de benen. Maar na de wedstrijd droeg hij de zege op Twitter wel ostentatief op aan zijn 'vriend' Terpstra."quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Kris beheerst het Nederlands nog niet helemaal, maar volgens mij heeft Niki weer iets uitgehaald.twitter:krisboeckmans twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 19:14:03Deze is voor jouw @NikiTerpstra http://t.co/7u4Tm6kmIz reageer retweet
Nu zal Terpstra de populariteitsprijs sowieso nergens winnen..quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Sporza: "De wedstrijd in Gullegem kreeg nog een opvallend staartje op Twitter. Tijdens de achtervolging van het peloton op de kopgroep had de Nederlander Niki Terpstra Boeckmans geprovoceerd. Boeckmans liet zich het hoofd niet op hol brengen en reageerde met de benen. Maar na de wedstrijd droeg hij de zege op Twitter wel ostentatief op aan zijn 'vriend' Terpstra."
Word wel een beetje moe van rancuneuze Belgen.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2357777quote:di 02/06/2015 - 16:49
Vanavond om 23.25u zendt Memotv op Canvas de documentaire "Welcome to my world" uit. De docu neemt de kijker mee achter de schermen van de kleinere Vlaamse wielerwedstrijden en volgt de excentrieke ploegleider Paul De Baeremaeker. Een absolute kijktip.
Het is 1998 en de wielerwereld zwicht onder de dopingschandalen uit de Festina-Tour. Maar op zijn niveau doet ploegleider Paul De Baeremaeker wat hij altijd heeft gedaan: een ploeg leiden in het circuit van de kleinere Vlaamse wielerwedstrijden, met beperkte middelen.
Voor zijn Ipso-Euroclean team doet hij alles zelf: rennerscontracten bespreken, sponsors zoeken, het parcours van de koers verkennen. Hij rijdt zelf met de volgwagen door de koersen. Pal achter zijn coureurs aan om hen tot grotere prestaties aan te sporen. Daarbij verwenst hij iedereen die hem dwars zit: zijn eigen mensen, concurrerende ploegleiders, koerscommissarissen en zowat alles wat op zijn weg verschijnt.
Dit was dus gisteren?quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Kijktip:
[..]
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2357777
Voorproefje:
net even terugkijken. Leuk itemquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond Thomas Dekker te gast bij Jinek:
[..]
Nope. Ronde van Belgie, who cares over beetje valsspelen/afsnijden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hier is door de jury verder geen actie op ondernomen?
Op de officiële site kan ik niets terugvinden.
misschien eist dat vele koersen zijn tol. Ze heeft wel belachelijk veel gereden in al die jarenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Vos richt zich voorlopig op herstel
Vos heeft altijd freewheelend door het wielerleven gegaan maar sinds vorig jaar is ze behoorlijk aan de sukkel.
wordt uit de Twitter niet echt duidelijk. Wie heeft afgekort?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nope. Ronde van Belgie, who cares over beetje valsspelen/afsnijden.
Nicolas Vereecken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
wordt uit de Twitter niet echt duidelijk. Wie heeft afgekort?
Klopt hahaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is bij heel veel Belgische wielerpagina's zo. Zo las ik ooit bij een bepaalde renner, ik weet niet meer welke, dat zijn 20e plaats een wereldprestatie was omdat hij rondreed met kiespijn.
Ja klopt. Was ie richting Verbier enzo toen ook niet in de aanval? Daarna is ie saaier geworden. Een soort omgekeerde Evans.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Trouwens wel de Tour waar VDB2, de saaie renner die nog nooit van zijn leven heeft aangevallen, ongeveer even vaak in de aanval was als een Kruijswijk of een Betancur in de voorbije Giro.
Dat denk ik wel. Zo'n roofbouw op zichzelf plegen kan niet eeuwig voortduren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien eist dat vele koersen zijn tol. Ze heeft wel belachelijk veel gereden in al die jaren
Meeste coke gesnoven in 1 seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt hahaDie pagina's zijn lang niet altijd even objectief.
Je moet die records van Tom Boonen eens opzoeken haha.
Silent banquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Vos heeft altijd freewheelend door het wielerleven gegaan maar sinds vorig jaar is ze behoorlijk aan de sukkel.
bron: nos.nlquote:Petit rapste in proloog Ronde van Luxemburg
Adrien Petit heeft de proloog in de Ronde van Luxemburg gewonnen. De Franse renner van Cofidis werd op het podium geflankeerd door zijn landgenoten Bryan Coquard en Arnaud Gérard.
Petit, die vier jaar geleden WK-zilver veroverde bij de beloften, had voor het rondje over 2,7 kilometer 3 minuten en 58 seconden nodig. Coquard (Europcar) was 0.03 langzamer, Gérard (Bretagne-Séché Environnement) gaf 0.04 toe. Ramon Sinkeldam was op zeven seconden de beste Nederlander.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie plaatjes van de Finestre.
http://stories.strava.com(...)3slb17kihjgu8fr1o0md
Freewheelend is nog al denigrerend richting de sportbeleving en trainingsarbeid die Vos ieder jaar op brengtquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:39 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:inrng twitterde op donderdag 04-06-2015 om 16:35:11Bardiani-CSF team made an "error of interpretaion" of MPCC rules when it started a rider in Giro with low cortisol, says it's quitting MPCC reageer retweet
Zeker niet denigrerend bedoeld, ik heb groot respect voor haar. Wat ik bedoelde is dat ze jarenlang weinig blessures heeft gehad.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Freewheelend is nog al denigrerend richting de sportbeleving en trainingsarbeid die Vos ieder jaar op brengt
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 04-06-2015 om 14:29:15Goed nieuws voor de wielerfans. @EurosportNLBE zal zowel Tour de Suisse als Route du Sud uitzenden. Maar eerst zondag Dauphine reageer retweet
Gerdusquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:27 schreef Marcoss het volgende:
De Maar 2de geworden in Luxemburg in een sprintje met 2 tegen Gerdemann. Roompot blijft wel ereplaatsen verzamelen, maar winnen wordt hem nog niet voorlopig..
Jammer, Marcie is ook een van de weinige in die ploeg die in staat is een ritje te kapen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:27 schreef Marcoss het volgende:
De Maar 2de geworden in Luxemburg in een sprintje met 2 tegen Gerdemann. Roompot blijft wel ereplaatsen verzamelen, maar winnen wordt hem nog niet voorlopig..
In het AK De Maar nu 2e op 8 seconden en Duyn 3e op 41 seconden. Dit rondje moet ze beide goed liggen, en gezien hun vorm en het matige deelnemersveld hier mag je toch stiekem hopen op een eindzege.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:27 schreef Marcoss het volgende:
twitter:dwuori twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 18:06:36UCI and WADA terminate case against Kreuziger. http://t.co/TM0EEEiozH reageer retweet
Kut.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:12 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:dwuori twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 18:06:36UCI and WADA terminate case against Kreuziger. http://t.co/TM0EEEiozH reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 19:02:04Daan Olivier van Giant stopt met wielrennen. Groot talent, geplaagd door blessures, kiest voor maatschappelijke carrière. reageer retweet
Wow die zag ik niet aankomen. Eeuwig zonde dit.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:05 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 19:02:04Daan Olivier van Giant stopt met wielrennen. Groot talent, geplaagd door blessures, kiest voor maatschappelijke carrière. reageer retweet
Hier al afkickverschijnselen...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:43 schreef Evertjan het volgende:
toch wel raar zo weekje zonder wielrennen op TV op de belg
En daar komt nog een weekje bijquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:43 schreef Evertjan het volgende:
toch wel raar zo weekje zonder wielrennen op TV op de belg
Het bloedpaspoort is hiermee dood en begraven, goed werk UCI en WADA. Kan dat 'wondermiddel' tenminste ook worden afgeserveerd en kan iedereen weer lekker aan het manipuleren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:12 schreef baggerbaas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |