Was zich idd aan het sparen daarvoor.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
akelige valpartij van Van Aert. Zonde want anders had ie gewonnen.
Nu alsnog de morele winnaar.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
akelige valpartij van Van Aert. Zonde want anders had ie gewonnen.
Ook de afdaling waar iedereen erbij ging liggen in de Tour, geloof ik. Waarna Cance de hele koers stillegde omdat de Schlecks op een kwartier reden..quote:
Die 3 zijn inderdaad veelbelovend.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Pedroso het volgende:
Komen veelbelovende Belgen aan met bv Wellens, Theuns en Benoot.
Klopt en ook Teuns kun je daar gerust bij zetten, vrij indrukwekkend vandaagquote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Pedroso het volgende:
Daar nog de wereldbeker en de GVA-trofee winnen en dan overstappen naar de weg idd.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:18 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk dat vd Poel snel het baggerrijden achter zich laat en voor het wegwielrennen gaat. Maar dat zal wel nog minimaal een jaar of 2 gaan duren.
Die bedoel ik ookquote:Op zondag 31 mei 2015 15:18 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Klopt en ook Teuns kun je daar gerust bij zetten, vrij indrukwekkend vandaag
Loic Vliegen gaat ook wel een goede worden, gaat volgend jaar bij BMC rijden.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Pedroso het volgende:
De meeste blijven wel op dat niveau hangen. Uiteraard kan niet iedereen doorbreken, maar het percentage mag wel wat hoger liggen.quote:
Was die Louis Vervaecke ook niet zo'n groot talent ? Maakte niet veel indruk in zijn 1e Giro maar hij is ook maar 21 jaar natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Loic Vliegen gaat ook wel een goede worden, gaat volgend jaar bij BMC rijden.
Dat is natuurlijk afwachten, maar van deze 3 (dus Teuns i.p.v. Theuns) verwacht ik toch wel wat.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De meeste blijven wel op dat niveau hangen. Uiteraard kan niet iedereen doorbreken, maar het percentage mag wel wat hoger liggen.
Vervaeke is zeker een talent ja, goede klimmer. Toch is zo'n eerste grote ronde altijd lastig, zeker meteen in je eerste jaar. Komt er nog wel.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was die Louis Vervaecke ook niet zo'n groot talent ? Maakte niet veel indruk in zijn 1e Giro maar hij is ook maar 21 jaar natuurlijk.
Die zag je echt als een nachtkaars uit gaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:34 schreef Pedroso het volgende:
VDP ook niet meer bij de achtervolgers, is helemaal stuk gegaan blijkbaar.
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:26 schreef OProg het volgende:
Wuyts zal ook denken dat Wiggins mazzel heeft dat Boonen geen werk maakt van het werelduurrecord.
Die doet wel heerlijk rustig aan nu.quote:
Ging ook te laat aan, hij was de beste in koers.quote:
Is ook alweer ruim 2,5 maand geleden ja.quote:
Pishgaman bazen.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:47 schreef heywoodu het volgende:
Etappe 4 in de Ronde van Iran/Azerbeizdjan vandaag.
[ afbeelding ]
Best wel ja, gezien de (als het goed is) kopgroep van vandaag:quote:
PetrochemiGoden worden naar de kroon gestoken.quote:
Op het parcours?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Geen foto's van mij vandaag.![]()
Schuiver gemaakt met de motor.
Sterkte man , geen verwondingen opgelopen?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Leef je nog?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Pishgewissquote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best wel ja, gezien de (als het goed is) kopgroep van vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat geen waaiertje? Dan is het nog enigszins normaal.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is daar ook wel een Iranier hoog in de ploeg die brieven kan schrijven.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
PetrochemiGoden worden naar de kroon gestoken.
Oke daar zijn die potjes dus voor.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:55 schreef Marcoss het volgende:
Krek verwacht dus ook een kindje rond de Tour, weet ook nog niet zeker of hij start
Sterkte, hopelijk straks weer foto's van jou tijdens de Tourquote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Buiten het parcours (gelukkig).
Had in Sankt Vith de start meegemaakt, en wilde op weg naar mijn 1e kijkpunt.
Helaas kwam er (in flauwe linkerbocht) een tegenligger deels op mijn weghelft omdat hij een fietser wilde inhalen. Hierdoor moest ik uitwijken en daardoor ten val gekomen.
Spiegel/en knipperlicht afgebroken. En verder gescheurde kuip.
Zelf even bij thuiskomst naar huisartsenpost geweest.
Buiten gekneusde enkel niks ernstigs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |