Boonen toch ook wel. heeft voorlopig een leuker palmares dan Krek en is in deze ronde succesvoller. Terpstra is natuurlijk ook gewoon een topper.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Deelnemersveld is trouwens niet heel spectaculair. Eigenlijk is Krek de enige topper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren was het best leuk koers hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog 67 km in de Baloise Ebola Belgium Tour.
Het is vooral ergernis dat ze de beklimming van de Finestre nu niet live uitzenden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gisteren was het best leuk koers hoor.
Snap ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral ergernis dat ze de beklimming van de Finestre nu niet live uitzenden.
Die rit werd rond Oreye verreden. Vandaag starten en finishen ze in Sankt Vith.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:02 schreef Evertjan het volgende:
is de rit van vandaag dezelfde als waarin MvdP vorig jaar in excelleerde???
Volgens zijn team IAM heeft Brändle mogelijk een voedselvergiftiging opgelopen. Met de opgave van de Oostenrijker stijgen de kansen van Greg Van Avermaet op de eindzege.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die rit werd rond Oreye verreden. Vandaag starten en finishen ze in Sankt Vith.
Opgave Brändle trouwens
Wel Ardennen koers toch ? Met soortgelijke laatste etappe als voorgaande jaren neem ik aan ?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die rit werd rond Oreye verreden. Vandaag starten en finishen ze in Sankt Vith.
Opgave Brändle trouwens
Deze lijkt me een stuk zwaarder dan vorig jaar. Oreye ligt overigens 100km van Sankt Vith.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel Ardennen koers toch ? Met soortgelijke laatste etappe als voorgaande jaren neem ik aan ?
Haar heb je die info van? Op Sporza staat nog gewoon 1:45quote:Op zondag 31 mei 2015 13:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Kopgroep heeft nog slechts 50 seconde voorsprong op het peloton.
http://www.sport.be/live/(...)e.html?Stage_ID=1480quote:Op zondag 31 mei 2015 13:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haar heb je die info van? Op Sporza staat nog gewoon 1:45
Ah kijk aan, bedankt. Alles op een zakdoek.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.sport.be/live/(...)e.html?Stage_ID=1480
Ziet er pittig uit idd. Gemaakt voor Krek en hopelijk vd Poel.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze lijkt me een stuk zwaarder dan vorig jaar. Oreye ligt overigens 100km van Sankt Vith.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Speciale tenues voor deze ronde bij Lotto-Soudal.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:29 schreef Pedroso het volgende:
Jurgen Roelandts geen Lotto shirt aan ? Heb ik wat gemist ?
ze rijden met een joker tenuequote:Op zondag 31 mei 2015 14:29 schreef Pedroso het volgende:
Jurgen Roelandts geen Lotto shirt aan ? Heb ik wat gemist ?
Ah ok, dacht al.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:31 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Speciale tenues voor deze ronde bij Lotto-Soudal.
En met de beste mee omhoog ging op de d'Alpe Huez.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:55 schreef OProg het volgende:
Er was een tijd dat Thomas De Gendt in deze periode solo op de Gavia aan kwam.
Ze hangen er nog aan. VDP mee.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als VDP de Stokeu overleeft.
Samen met Wellens.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:05 schreef OProg het volgende:
Benoot gaat voor Michel het gat opvullen dat Tom achterlaat als hij stopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |