Oh ja, 't zal vast bruikbaar zijn, maar alles wat niet essentieel is, neem ik nooit mee. Overgehouden van het backpacken. Mijn tas is ook altijd akelig leeg voor een damestas.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hangt er allemaal een beetje van af denk ik.. Hoe alles loopt. Ik vond het fijn omdat ik niet telkens een pyjamabroek aan hoefde te trekken, maar gewoon met m'n netbroekske en badjas om naar de wc kon sjokken. Scheelt ook of je een kamergenoot hebt op de kraamafdeling denk ik.
Omdat je hele droge lippen kan krijgen vh puffen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
@Stippel: mijn vriend kwam ook niet meer bij toen ik; al vloekend, door de kamer hinkte nadat ik mijn teen stootte. Pas toen hij zag dat ik echt pijn had (en niet meer echt kon staan) kon 'ie ophouden en de dokter bellen. Toen die kennelijk vroeg wat ik dan gedaan had, begon 'ie weer vol te lachen![]()
. Hij heeft me wel naar t ziekenhuis gebracht.
Vraag: waarom is een labello in je vluchttas zo essentieel?
Verloskundigen sparen labello'squote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
@Stippel: mijn vriend kwam ook niet meer bij toen ik; al vloekend, door de kamer hinkte nadat ik mijn teen stootte. Pas toen hij zag dat ik echt pijn had (en niet meer echt kon staan) kon 'ie ophouden en de dokter bellen. Toen die kennelijk vroeg wat ik dan gedaan had, begon 'ie weer vol te lachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Verloskundigen sparen labello's![]()
wel graag een dichte nieuwe meenemen. Met lipsmackers scoor je bonuspunten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou iemand laten komen. If it's good enough for the duchess of Cambridge, it's good enough for you.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:05 schreef Mariposas het volgende:
Ik zit nog wel onwijs te twijfelen of ik zelf m'n haar ga doen of iemand laat komen. Want dat scheelt me ook een koffer met krultangen en sprays. Twijfels....
En ondertussen zwaaien naar het volk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
Idd. Ik kwam 2x helemaal ongeschonden en super relaxed uit m'n bevallingen en toch ben ik gewoon met de rolstoel naar beneden gegaan. Aan lopen hoefde ik gewoon niet te denken, veel te inspannend op dat moment. En het pronken met je mc + baby op schoot
de grijpgrage bejaardenhanden bij je baby weghouden ja. Waarom staan er altijd tien miljoen bejaarden in ziekenhuishallen??quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En ondertussen zwaaien naar het volk?
Uiteraard! En dat mensen, nee, bejaarden dan vragen: 'hoeveel maanden is hij'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En ondertussen zwaaien naar het volk?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Uiteraard! En dat mensen, nee, bejaarden dan vragen: 'hoeveel maanden is hij'. Terwijl het dus een pasgeboren meisje is. Onbetaalbaar
Hoelang na de geboorte ga je je baby showen aan de pers?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:05 schreef Mariposas het volgende:
Ik zit nog wel onwijs te twijfelen of ik zelf m'n haar ga doen of iemand laat komen. Want dat scheelt me ook een koffer met krultangen en sprays. Twijfels....
Vergeet ook je hakjes niet!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoelang na de geboorte ga je je baby showen aan de pers?
Misschien heeft die ene van "kerels met een kleintje" wel tijd die ook de make up doet van die ene van de onderwater shootquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:05 schreef Mariposas het volgende:
Waarschijnlijk zo'n 10 uur, je moet ze wel even in spanning houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoelang na de geboorte ga je je baby showen aan de pers?
niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef Minarosa het volgende:
Als ik het zo lees is mijn vluchttas (weekendtas) compleetEr ligt een lijstje met last minute-spullen op (bril of lenzen, camera, telefoonoplader) zodat vriend die er nog bij kan stoppen mocht ik buiten zinnen zijn
![]()
Hydrofielen en strijken, daar was iets mee, wel of niet doen?
Als je ze netjes in de kast wil hebben doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef Minarosa het volgende:
Als ik het zo lees is mijn vluchttas (weekendtas) compleetEr ligt een lijstje met last minute-spullen op (bril of lenzen, camera, telefoonoplader) zodat vriend die er nog bij kan stoppen mocht ik buiten zinnen zijn
![]()
Hydrofielen en strijken, daar was iets mee, wel of niet doen?
Mja, volgens mij ben je ook best wel een brokken piloot ^^,quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
Heel naar. Ik spuug geregeld een keer, maar niet meer dagelijks tig keer (dat heb ik gelukkig niet meer sinds week 16 of zo. Pittig hoor! Ook om genoeg energie en voedingsstoffen binnen te houden. Fijn dat kwark werkt!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:22 schreef -Spring het volgende:
Dit is mijn vluchttaslijstje. (Maar ik weet dat ik sowieso al 24 tot 48 uur in het zh moet blijven.)Reserve pakje! Voor het geval ze al binnen drie minuten te hebben gestraald in haar prachtig en zorgvuldig gekozen outfit onder spuugt of poeptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt vast nog zo een zakje
Uit pakjes koken is euh meestal met veel toegevoegde smaakmeuk ^^,quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met plasjes opvangen, en die mag ik morgenochtend gaan brengen. Dan wordt nog even de BD gemeten en krijg ik s avonds of de volgende ochtend de uitslag (ligt er een beetje aan hoe druk het is bij het lab). Woensdag heb ik weer "normale" controle, En zoals ik gisteren een beetje las in mijn dossier krijg ik dan ook weer een echo voor de groei.
Merk na een paar flinke jankbuien dat de spanning wel wat uit mijn lichaam gaat..
Ik heb in ieder geval op het advies van Mignonne en haar link naar DASH lekker fruit en groente in geslagen, walnoten en magere yoghurt en kip.
En lekker een maskertje, lekker theetje dus zo lekker me-time en beginnen (naja eigenlijk verder gaan) aan mijn haakwerkje.
En ik had puree uit een pakje op de planning staan, maar daar zit vast zout is, dus ik heb gewoon aardappelschijfjes gekocht en die ga ik straks met spinazie en een ei eten.
Ook al weet ik dat ik weinig controle heb over alles, ik heb nu in ieder geval het idee dat ik het wel een beetje heb..
En de NIPT is heel fijn, dat stukje kan ik nu in ieder geval afsluiten!
Maar wat fijn dat je er mee aan de slag gaat! Dat houd de moed er ook in. Actief iets kunnen proberen te doen
Schudden voor gebruik
Ik heb er nog een plastic zakje voor de vieze was bijgeschreven.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:37 schreef Sara82 het volgende:
*print dankbaar het lijstje van Spring uit* Echt, doordachte lijstjes, love it!![]()
Lucky you!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:30 schreef Mariposas het volgende:
Ik zat me van de week af te vragen wat ik eigenlijk zou gaan doen in m'n verlof.Totdat gisteren alvast de enveloppen voor de geboortekaartjes werden bezorgd.
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:31 schreef Stippelrientje het volgende:
ik denk dat ik gewoon adresstickers uitprint en op de enveloppen plak ^^,
Dit inderdaad. We hebben een excel in onze dropbox staan en vullen hem elke keer aan als we weer iemand bedenken die ook een kaart moet krijgen. Straks printen, plakken en klaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:31 schreef Stippelrientje het volgende:
ik denk dat ik gewoon adresstickers uitprint en op de enveloppen plak ^^,
En had ik bij de eerste dat ie net te zwaar bleek voor 1 postzegelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:35 schreef Mariposas het volgende:
Printen of schrijven, ik moet sowieso alle adressen opzoeken. Heb denk ik nog wel een hoop van de bruiloft uitnodigingen. Toen idd geprint op labels. Man, dat vond ik al een k*werk, en dat waren nog minder kaartjes. Oh ja, en ik bedacht me gisteren dat we natuurlijk ook nog eens geld moeten uitgeven aan die stomme postzegels.
Oh ja.. ik moet nog wel even "de lijst" doorlopen wie er dan wel een mag krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:35 schreef Mariposas het volgende:
Printen of schrijven, ik moet sowieso alle adressen opzoeken. Heb denk ik nog wel een hoop van de bruiloft uitnodigingen. Toen idd geprint op labels. Man, dat vond ik al een k*werk, en dat waren nog minder kaartjes. Oh ja, en ik bedacht me gisteren dat we natuurlijk ook nog eens geld moeten uitgeven aan die stomme postzegels.
Die kun je de computer laten maken als je adresbestand in een excel staat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:20 schreef pinquit het volgende:
Hoezo is adresstickers minder werk? Dat moet je dan toch ook typen?
Je hebt nog zo'n adresboekje met papier en zo? Waar je met een pen in moet schrijven?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:20 schreef pinquit het volgende:
Hoezo is adresstickers minder werk? Dat moet je dan toch ook typen?
Ik wel! Veel leuker dan een Excel-bestand.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je hebt nog zo'n adresboekje met papier en zo? Waar je met een pen in moet schrijven?
Ik heb de adresetiketten ook met de hand geschreven. Vind ik leuker.quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je hebt nog zo'n adresboekje met papier en zo? Waar je met een pen in moet schrijven?
125 geboortekaartjes?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was aan 125 enveloppen ongeveer 2,5 uur kwijt
Dat heb ik met de trouwuitnodigingen gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:34 schreef Estrys het volgende:
Als het aan mijn man ligt sturen we e-mails
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:34 schreef -ik86- het volgende:
Wij hebben de enveloppen ook gewoon geschreven. De adressen hebben we wel digitaal maar niet printbaar.
En waarom denken mensen dat ze mij "sterkte met wachten" moeten toewensen? Alsof ik niet al die tijd al wist dat de kans heel groot zou zijn dat ik niet voor de uitgerekende datum zou bevallen en mij daar dus ook op ingesteld heb.
Die staan overal waar iets te zien valt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de grijpgrage bejaardenhanden bij je baby weghouden ja. Waarom staan er altijd tien miljoen bejaarden in ziekenhuishallen??
"Sterkte met de bevalling" en "sterkte met de baby" komt hier ook bijna dagelijks voorbij. Echtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:34 schreef -ik86- het volgende:
Wij hebben de enveloppen ook gewoon geschreven. De adressen hebben we wel digitaal maar niet printbaar.
En waarom denken mensen dat ze mij "sterkte met wachten" moeten toewensen? Alsof ik niet al die tijd al wist dat de kans heel groot zou zijn dat ik niet voor de uitgerekende datum zou bevallen en mij daar dus ook op ingesteld heb.
Die bevalling wordt door de meeste mensen gezien als hel op aarde...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:52 schreef coccinelle het volgende:
[..]
"Sterkte met de bevalling" en "sterkte met de baby" komt hier ook bijna dagelijks voorbij. Echtwens me dan succes ofzo, nu is het net of een kind krijgen vreselijk is.
Ja ik snap ook wel dat het voor de meeste mensen geen hobby is, maar het lijkt mij wel heel erg bijzonder en het eindresultaat al helemaalquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die bevalling wordt door de meeste mensen gezien als hel op aarde...
De meeste niet-zwangeren weten alleen dat t zeer doet, dat je er behoorlijk schade aan over kunt houden en dat je daarna zeer moe bent. Anyway, sterkte dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:03 schreef -ik86- het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wel dat het voor de meeste mensen geen hobby is, maar het lijkt mij wel heel erg bijzonder en het eindresultaat al helemaal
Een vriendin begon over een horrorbevalling van een koe te vertellen.quote:
quote:
Oh mijn zwangerschap was geweldig. Geen klachten en druk kind, dus hoefde me nooit zorgen te maken. Over de zwangerschap dus niks te klagenquote:
Had je dat bij alledrie?quote:
Ja alledriequote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Had je dat bij alledrie?
Ik bij de oudste wel, bij deze helemaal niet.
Dat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh mijn zwangerschap was geweldig. Geen klachten en druk kind, dus hoefde me nooit zorgen te maken. Over de zwangerschap dus niks te klagen![]()
De bevalling vond ik het meest verschrikkelijke, pijnlijkste uitputtingsslag wat ik ooit heb moeten doorstaan. Met het allermooiste en volmaakte resultaat wat je je maar kan wensen
Ik ben er al mee bezig. Ik heb mooie adreslabels gekocht en die schrijf ik met de hand. Doe er af en toe een paar, nog tijd zat. Als ik dan verlof heb hoef ik alleen maar stickertjes te plakkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:31 schreef Malteser het volgende:
Ik ga ze zelf schrijven. Vind ik 'persoonlijker' of zo. Heb ik bij de trouwkaarten ook gedaan. Zal het juffenbloed wel zijn wat nog door mijn aderen stroomt, is mijn PABO-diploma toch nog ergens goed voor.
Bananen? Meer magnesium?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:09 schreef Stippelrientje het volgende:
Oke rusteloze benen!! Gek word ik ervan!!![]()
Mensen met de beste tips gaan gelijk op mijn favoriete personen lijstje en die adoreer ik de rest van de zwangerschap
Ik ga zelf meestal voor 'succes', neutraal doch bemoedigendquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:09 schreef Franny_G het volgende:
Het is ook best lastig te bedenken wat je moet zeggen. Ik had veel mensen die tegen me zeiden: geniet ervan! Toen dacht ik weer: haha, ja leuk maar misschien wordt het wel verschrikkelijk..
Is dat niet als je kramp hebt?quote:
Ik heb er ook sinds kort last van, het beperkt me tot m'n voeten. Helaas geen echt succesvolle tips. Extra magnesium neem ik al, maar dat helpt bij mij alleen tegen krampkuiten. Wat wel enigszins helpt is lopen, massage en een warme douche.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:09 schreef Stippelrientje het volgende:
Oke rusteloze benen!! Gek word ik ervan!!![]()
Mensen met de beste tips gaan gelijk op mijn favoriete personen lijstje en die adoreer ik de rest van de zwangerschap
Ik heb geen echte kramp.. meer dat ze moeten bewegen en jeukerig..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:18 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik heb er ook sinds kort last van, het beperkt me tot m'n voeten. Helaas geen echt succesvolle tips. Extra magnesium neem ik al, maar dat helpt bij mij alleen tegen krampkuiten. Wat wel enigszins helpt is lopen, massage en een warme douche.
Slaap hygiëne?quote:• Slaaphygiëne;
Omdat vermoeidheid en slaperigheid de symptomen van RLS vaak verergeren, is een goede slaaphygiëne erg belangrijk.
...........
Maar in veel gevallen zal je de rusteloze benen voor lief moeten nemen, in ieder geval tot je baby geboren is.
Hierna zal de kwaal (meestal) weer verdwijnen.
het is bij mij ook geen kramp maar beweegdrang. Maar het begon met kramp. Daar heb ik nu geen last meer van door de magnesium. Het is bij mij niet pijnlijk of jeukerig maar het geeft een onbehaaglijk gevoel als ik ze niet beweeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:22 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik heb geen echte kramp.. meer dat ze moeten bewegen en jeukerig..
Wreef van mijn rechtervoet is irritant en soms pijnlijk.
masseren helpt eventjes, maar mijn meneer geeft dat steeds zo snel op![]()
Warme douche ga ik zo proberen!![]()
Ik denk dat ik maandag maar even de verloskundige bel of zij nog tips heeft.
bronquote:Massage
Een dagelijkse massage van je benen zorgt voor een betere bloeddoorstroming. Daarnaast werkt een massage, in het algemeen, erg rustgevend en geeft je een prettig gevoel. Jawel, je hersenen gaan dopamine aanmaken! Prima tegen Rusteloze Benen!
Actie tussen de lakens
En als laatste een aangename oplossing voor het extra aanmaken van dopamine: Actie tussen de lakens! Jawel, een goede vrijpartij zorgt voor extra aanmaak van Dopamine in je hersenen waardoor je prettiger voelt. Maar de extra aanmaak heeft zeker ook een positieve werking tegen rusteloze benen.
Rare term idd, maar staat voor zaken als geen koffie drinken voor het slapen, zorgen dat het stil en donker is in je slaapkamer, dat je een goede routine hebt... Dat soort dingen.quote:
stil met een (nu ook mega verkouden) snurker, die ook graag als Patrick de zeester gaat liggen, naast je valt niet mee.....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:35 schreef LuDann het volgende:
[..]
Rare term idd, maar staat voor zaken als geen koffie drinken voor het slapen, zorgen dat het stil en donker is in je slaapkamer, dat je een goede routine hebt... Dat soort dingen.
Ik heb sinds mijn Pubertijd RLS (en nu nog een tikje erger dan normaal) en dit soort dingen helpen wel.Helemaal weg gaat het alleen niet, daarvoor zul je eerst je baby uit moeten poepen.
Getsiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 03:07 schreef LuDann het volgende:
Dromen over zombies die mijn baby willen opeten.
Net echt zeker?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 03:07 schreef LuDann het volgende:
Dromen over zombies die mijn baby willen opeten.
Ja. En het vreemde was dat het zombiekoeien waren die konden praten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Net echt zeker?![]()
Soms droom je de gekste dingen he, vooral als je zwanger bent kun je zo raar dromen.
Efteling vandaag met onze oudste
Veel plezier en hopelijk mooi weer! Ga je wel naar de carnavalsshowquote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Net echt zeker?![]()
Soms droom je de gekste dingen he, vooral als je zwanger bent kun je zo raar dromen.
Efteling vandaag met onze oudste
hij is echt heel leuk!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:19 schreef mignonne het volgende:
Oeh leuk Estrys!! Veel plezier
Ik heb blije hormonen![]()
ik heb gister een lampje gekocht voor de baby bij xenos. Heel klein en schattig, een pinguin (mn lief vindt hem stom en zinloos maar soit
); en nu kroop vannacht mn jongste bij mij in bed mét dat lampje bij zich
die had ze blijkbaar van de toekomstige babykamer gevist, aangedaan en is daarna met dat lampje in dr handje naast mij in slaap gevallen
ik vind het nu al een goeie aankoop
[ afbeelding ]
ietsje kleiner dan je hand is ie, 2,99, ze hebben ook andere toffe. Een giraffe en uiltjes enzo
ghehe je zou het denken hè?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat schattig mignonne! Maarre ziet er naar uit dat je dus of nog een pinguin of zoon ander figuurtje erbij moet halen dus?
Doe mij zo'n lieve omaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:18 schreef silliegirl het volgende:
wij hadden gisteravond ook nog een schoonfamilie verjaardag, dus we waren weer compleet.. Jeeej![]()
Vriend was al braaf bij mij blijven plakken, en toen binnen 5 minuten de eerste "jeeemig sil! Wat een buik!" viel had ik het al gehad. Gelukkig was daar oma, die riep dat ik er prachtig uitzag en ze heeft daarna een heel gesprek tegen baby staan voeren, compleet met kusjes voor mn buik.
![]()
Oma deed ook overige opmerkingen teniet door op den duur nog te zeggen dat dit het eerste achterkleinkind wordt dat hun naam gaat dragen (klopt) en dat ze daar onwijs trots op is. En toen was ik stiekem trots op oma, want ze is nu al gek op dit kindje
Hij zou het doen, maar oma was 'm voor. Degene die het zij was ook nog niet uitgesproken of oma stond al te roepen. En oma heeft sowieso meer invloed op het zooitje bij elkaar dan vriend.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Stippel ontspanningsoefeningen schijnen ook te helpen.
Sillie zegt je vriend er nou niets van? Ik heb gelukkig hele toffe schoonfamilie maar als er een dergelijke opmerking was gekomen had mijn man ze echt op hun plaats gezet, dan was er ook nooit meer een opmerking gekomen. Wel lief van oma
Oh joh, wat leuk! Ik zie wel wat stands die me aanspreken, zoals babygebaren, lalecheleague en die van een doula (man spoort me aan om er een in te schakelen maar ik weet er eigenlijk weinig vanaf).quote:
Dat krijg ik van alleen de naam al...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:26 schreef LuDann het volgende:
Ik zie dat er ook een stand is van de Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken. Ik ben daar niet bekend mee, maar krijg een beetje rillingen ervan als ik zo op hun website kijk eerlijk gezegd...
Nja, nadenken over vaccinaties kan geen kwaad, ik heb in mijn opleiding wel meegekregen dat er daadwerkelijk zoiets bestaat als een medische industrie. Zo heb ik mijn twijfels bij de snelle invoering van het HPV vaccin.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:29 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat krijg ik van alleen de naam al...
Ja hoi je maakt het nu wel lastigquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:42 schreef Moppert het volgende:
De onbeurs is wel echt een hele awesome beurs.![]()
en je kan er lekker buiten uitrusten en met lekker weer zelfs buiten zwemmen
No way, zwemmen? Wat tof!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:42 schreef Moppert het volgende:
ben heel benieuwd, hoor veel positieve verhalen. Denk dat we er een dag uit van maken, savonds lekker uit eten. Ben vooral benieuwd naar babygebaren en wasbare luiers.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:42 schreef Moppert het volgende:
fokmeet :p ben je ook niet alleenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:44 schreef LuDann het volgende:
[..]
No way, zwemmen? Wat tof!
Denk dat mijn man het wel een hoog zweefteef gehalte gaat vinden, hoewel hij wel voorstander is van dingen als borstvoeding en dragen. Misschien maar vragen of mijn moeder meewil.
Gezellig.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
fokmeet :p ben je ook niet alleen
Mijnes in principe ook... Al is hij eigenlijk nooit meer online.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nog niet eens een gek idee. Man is ook fokker haha
k zal een apart topic openenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:48 schreef Moppert het volgende:
Ik ben er ook met een fokker en mijn fokkinderen..![]()
![]()
Maargoed ik hoor niet in dit topic
Jeetje, spannend zeg! Wel heel erg tof, en beter nu verhuizen dan wanneer de baby er al is, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:49 schreef pinquit het volgende:
Pfooee mensen mijn hoofd loopt over![]()
Het hoeft alleen nog even goedgekeurd te worden door de woningbouwdinges, en dan gaat de huizenruil gewoon door. En dat betekent dat we waarschijnlijk over een maand(!!!!!!) gaan ruilen.
huis is dus van mijn ouders nog, wordt nu onderverhuurd aan een stelletje 'kennis' van ons, plan was al: als zij eruit gaan wil ik er gaan huren en uiteindelijk kopen van mijn ouders. Nu ligt dat stelletje in scheiding en kan de madam het niet meer betalen in haar eentje dus zoekt snel oplossing, dus mijn briljante moeder bedacht dit: Zij in mijn huis (mijn huis is geweldig!) wij weer daarheen (extra slaapkamer en een heerlijk dakterras!!)
Maar jemig wat gaat dat dan ineens snel als het onverwacht komt![]()
En oh wat ga ik dit huis ook missen! Maar oh ben zo blij om weer naar dat geweldige huis te gaan![]()
dat gaat dus de hele dag heen-en-weer en hoofd maakt al plannen en is al aan het inpakken en aaagh!
jaquote:
Ja dat helemaal natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:51 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jeetje, spannend zeg! Wel heel erg tof, en beter nu verhuizen dan wanneer de baby er al is, toch?
Wat fijn!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik KOM EVEN JOMPELEN!!
Bloeddruk was vanmorgen 130/90.. onderdruk dus toch gezakt nu in vergelijking met donderdag. Vanmiddag na 4 uur de uitslag van het urine en als ik om 6 uur niet gebeld ben dan mag ik zelf even bellen!
Maar met alleen de BD ben ik al erg blij!
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:49 schreef pinquit het volgende:
Pfooee mensen mijn hoofd loopt over![]()
Het hoeft alleen nog even goedgekeurd te worden door de woningbouwdinges, en dan gaat de huizenruil gewoon door. En dat betekent dat we waarschijnlijk over een maand(!!!!!!) gaan ruilen.
huis is dus van mijn ouders nog, wordt nu onderverhuurd aan een stelletje 'kennis' van ons, plan was al: als zij eruit gaan wil ik er gaan huren en uiteindelijk kopen van mijn ouders. Nu ligt dat stelletje in scheiding en kan de madam het niet meer betalen in haar eentje dus zoekt snel oplossing, dus mijn briljante moeder bedacht dit: Zij in mijn huis (mijn huis is geweldig!) wij weer daarheen (extra slaapkamer en een heerlijk dakterras!!)
Maar jemig wat gaat dat dan ineens snel als het onverwacht komt![]()
En oh wat ga ik dit huis ook missen! Maar oh ben zo blij om weer naar dat geweldige huis te gaan![]()
dat gaat dus de hele dag heen-en-weer en hoofd maakt al plannen en is al aan het inpakken en aaagh!
Je hebt haar toch wel even deze link gegeven hè zodat ze thuis eea kan nalezen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nja, nadenken over vaccinaties kan geen kwaad, ik heb in mijn opleiding wel meegekregen dat er daadwerkelijk zoiets bestaat als een medische industrie. Zo heb ik mijn twijfels bij de snelle invoering van het HPV vaccin.
Helaas staat nadenken in deze context vaak gelijk aan het vertrouwen van onjuiste informatie en geruchten. Zo was ik laatst in een ouderwets natuurmedicijnwinkeltje en daar begon de drogist een heel verhaal over autisme en entingen waarna ze me enten in het geheel afraadde.
Yep je zit in stadium 18!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:16 schreef -Spring het volgende:
Oké. Er hoeft hier niets meer te gebeuren wat de kraam niet kan. Ze mag komen.
En ik wil heel graag zelf voelen wat er van binnen gebeurt, dus ik heb eens aan mn bmm gevoeld vanmorgen. Die is nogal 'verpapt', zeg maar. Voelt echt heel zacht. En is tov het weefsel er omheen nog ongeveer een cm lang. Iets korter mss. En ik kan ongeveer een anderhalve cm met mn vinger naar binnen.
Zit ik al in een stadium, Mignonne?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel even deze link gegeven hè zodat ze thuis eea kan nalezen?dit wat op deze link staat is namelijk wel ruim en breed door medische wetenschap aangetoond
http://howdovaccinescauseautism.com/
nee maar voordat we hier afdalen naar niveau babybytes en mensen zichzelf gaan strippen enzoquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:29 schreef -Spring het volgende:
Oh, maar ik hoef ook niet serieus te weten hoe lang het nog gaat duren, hoor. Ik snap ook wel dat daar geen peil op te trekken is. Maar ik vind de lichamelijke veranderingen en hun betekenis wel erg tof.
Aangeboden, maar dat hoefden ze niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef -Spring het volgende:
Die monteurs, sil? Heb je ze al koffie gegeven?
Nou ja, als ze er met 40 weken nóg niet is, ga ik wel mn vliezen breken met een haaknaald, hoor. Mn kleinste is 2mm, dat moet wel lukken, vermoed ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee maar voordat we hier afdalen naar niveau babybytes en mensen zichzelf gaan strippen enzo![]()
![]()
Ik ken dat wel ja, ik kan aan mn bmm ook altijd precies voelen op welk moment in mn cyclus ik zit.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ze belde net al met de uitslag. Toch te veel eiwitten in de urine.. de grens is 0,3 voor zwangerschapsvergifteging en ik zit op 0,32. Voor nu nog geen actie wel moet ik dinsdag weer 24 uur de urine opvangen, woensdag meenemen voor controle, weer bloeddruk meten en dan bekijken ze het nog een keer.
Ik vroeg ook naar wat er nu allemaal kan gebeuren. En ze vertelde wat de scenario's kunnen zijn.
Het kan met een sisser aflopen en de urine is woensdag gewoon goed.
Mocht het hoger worden dan kunnen ze overgaan tot opnemen. En dat ik dan niet meer naar huis mag voor de baby er is. Wanneer dat is geen idee. Voor 32 weken in het Radboud, na 32 in het Rijnstate.
Medicatie kan nog verhoogd worden.
Maar mocht ik me enigzins anders voelen dan anders moet ik bellen..
Was ik iets te vroeg aan het juichen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ze belde net al met de uitslag. Toch te veel eiwitten in de urine.. de grens is 0,3 voor zwangerschapsvergifteging en ik zit op 0,32. Voor nu nog geen actie wel moet ik dinsdag weer 24 uur de urine opvangen, woensdag meenemen voor controle, weer bloeddruk meten en dan bekijken ze het nog een keer.
Ik vroeg ook naar wat er nu allemaal kan gebeuren. En ze vertelde wat de scenario's kunnen zijn.
Mocht het hoger worden dan kunnen ze overgaan tot opnemen. En dat ik dan niet meer naar huis mag voor de baby er is. Wanneer dat is geen idee. Voor 32 weken in het Radboud, na 32 in het Rijnstate.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik KOM EVEN JOMPELEN!!
Bloeddruk was vanmorgen 130/90.. onderdruk dus toch gezakt nu in vergelijking met donderdag. Vanmiddag na 4 uur de uitslag van het urine en als ik om 6 uur niet gebeld ben dan mag ik zelf even bellen!
Maar met alleen de BD ben ik al erg blij!
Godverquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Heeeeel herkenbaar!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:28 schreef -Spring het volgende:
Meh. Ik ben vanavond zo labiel als een klapdeur.
En N snapt niet dat ik, als ik vraag om extra en lekker fruit naast de wekelijkse vitatas, het niet heb over vier vettige, melige appeltjes met 35% korting. Big big issue en niemand houdt van me.
Ik had het laatst met een ijsje. Ik vroeg een waterijsje en hij kwam terug met een cornetto cheesecakequote:
Dit Joycie!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:04 schreef Lijnloos het volgende:
Oh joyce, wat kak zo!hoop dat je bd en de eiwitten zich bedwingen en dat je van de week gewoon weer met vlag en wimpel naar huis mag.
The horror.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik had het laatst met een ijsje. Ik vroeg een waterijsje en hij kwam terug met een cornetto cheesecakeLeek hem wel lekker, nou mijn hormonen niet dus
Hij wist dus gewoon niet meer wat ik wilde want hij moest drie ijsjes onthouden.
Misschien moeten we even een kring voor je maken hierquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
The horror.
N was laatst 's avonds nog ff in de stad (wij wonen in een dorp zo'n 6 km daar vandaan) en ik kreeg zin in een witte Magnum. Heel Veel Zin. Dus N gebeld (die nam op) én hij wilde een ijsje voor mee meenemen!
![]()
Dus ik wachten thuis en wachten tot ik ein-de-lijk zn koplampen de straat in zag schijnen. Hij deed de voordeur open, stapte de huiskamer in en.... ZN HANDEN WAREN LEEG! Geen ijsje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Oh ja,' gaf ie als verklaring. 'Ik was mn portemonnee vergeten.
Die avond heb ik in gedachten de huisraad verdeeld.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
The horror.
N was laatst 's avonds nog ff in de stad (wij wonen in een dorp zo'n 6 km daar vandaan) en ik kreeg zin in een witte Magnum. Heel Veel Zin. Dus N gebeld (die nam op) én hij wilde een ijsje voor mee meenemen!
![]()
Dus ik wachten thuis en wachten tot ik ein-de-lijk zn koplampen de straat in zag schijnen. Hij deed de voordeur open, stapte de huiskamer in en.... ZN HANDEN WAREN LEEG! Geen ijsje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Oh ja,' gaf ie als verklaring. 'Ik was mn portemonnee vergeten.
Die laatste zin deed 't hemquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Check, maar dan door een hoestende peuter. Middagdutje doen vandaag?quote:Op zondag 31 mei 2015 06:14 schreef lunapuella het volgende:
Om half 5 wakker worden om naar de wc te gaan en dan ondanks flinke moeheid niet meer kunnen slapen. Hmpf. Ik vind het stom.
Villa volta heb ik ook gedaan de laatste zwangerschap. Man, je schommelt alleen maar. Daar krijgt je kind echt niks vanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:15 schreef Estrys het volgende:
Joycie, hopelijk loopt het met een sisser af. Maar poeh, je krijgt het wel voor je kiezen zeg![]()
Hier een heerlijke dag gehad in de Efteling. Het 'niet geschikt voor zwangere vrouwen' genegeerd bij Villa Volta. Zoon wilde er heel graag in en zijn vader wordt er zo misselijk van. Vond dat ik niet leek op de vrouw op het plaatje, die was veeeeel dikkeren ken de attractie ook wel goed genoeg dat ik vond dat het kon. S. vond het 'vet' want hij was nog nooit over de kop gegaan.
![]()
Baby is ook heel druk geworden van de Efteling.
Ik heb er eerst om half 8 nog een ochtenddutje tegenaan gegooid.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Check, maar dan door een hoestende peuter. Middagdutje doen vandaag?
Zwanger of niet: daar stap ik niet inquote:Op zondag 31 mei 2015 09:06 schreef WupWup het volgende:
[..]
Villa volta heb ik ook gedaan de laatste zwangerschap. Man, je schommelt alleen maar. Daar krijgt je kind echt niks van
Oh heerlijk.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb er eerst om half 8 nog een ochtenddutje tegenaan gegooid.
Haha, Villa Volta of de Baron, daar noem je wel twee heel verschillende attracties.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zwanger of niet: daar stap ik niet ingisteren die nieuwe achtbaan gezien.. Wat een ding. Wat een val naar beneden ook. Brr.
Oh god ja. Die Nemo-achtbaan. Wat ging ik daar nietsvermoedend in en wat kwam ik daar trillend uitquote:Op zondag 31 mei 2015 10:32 schreef Lijnloos het volgende:
Dat vond ik bij Disney ook zo debiel, zelfs bij de ritjes waar baby's in mochten (zoals sneeuwwitje en pinokkio) stonden bordjes dat je daar zwanger niet in mocht.... Het enige wat ik kon bedenken was dat het vanwege de stang was die over je benen voor je buik zit. Dus die heb ik dan ook genegeerdAlleen het bordje bij Crush Coaster van Nemo had ik misschien toch maar wel moeten handhaven, daar voelde ik me achteraf wel heel schuldig over
maar goed, dat was begin feb en Henk liet ook meteen zijn ongenoegen blijken.
En woohoo 38 weken samen met Minarosa!
Ja.. nou.. ik ben benieuwd hoe dat straks gaatquote:Op zondag 31 mei 2015 10:07 schreef Estrys het volgende:
Voor je kinderen doe je dat dan heZoon wil graag maar mag in weinig achtbanen, alleen Joris en de Draak. Voor al het andere komt hij 3 cm te kort
Nu was hij vanmorgen al heel goed aan het eten en ging hij op de groeimeter alvast kijken of hij al groter was geworden
![]()
Voel het nu wel hoor, een hele dag lopen.
Aaaaaah.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:58 schreef Limone het volgende:
Ach Joycie, wat een zorgen nog.![]()
Gister heeft mijn moeder mij door de stad gesleept. Ik was kapot! Maar wel fijn wat positieshirtjes rijker.![]()
Aan het begin ging het nog bijna mis: ze had rompertjes voor de babyboy gekocht. En behalve sterren, hadden deze rompertjes ALLES waar ik een hekel aan heb (grijs/blauwe dikke strepen, denimblauw, tekst: VIB Very Important Boy en 01 Boefje). Ik voelde een hormoon tantrum opkomen. Ik was teleurgesteld en ik had gedacht dat ik haar juist vandaag kon laten zien wat mijn smaak is. Maar toen keek ik naar haar gezicht en ze was oprecht trots dat ze deze kleertjes had uitgezocht. Met een tekst die zij het beste vond passen. En toen jongens... vond ik het allemaal niet zo erg meer.
![]()
Hier ookquote:Op zondag 31 mei 2015 09:56 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Haha, Villa Volta of de Baron, daar noem je wel twee heel verschillende attracties.Ik kan juist niet wachten tot ik in de Baron mag! Toegangskaartjes zijn al binnen zelfs.
Fijn! Allebei, maar vooral van de hoofdpijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo, in ieder geval goed geslapen vannacht!
Verder voel ik me nog niet echt beter in mijn vel.
Hoofdpijn is wel minder/bijna weg, enigste waar ik een beetje last van heb is vocht vasthouden, maar dan echt minimaal. Kan mijn ring gewoon nog om bijv.
Dat het maar snel woensdag is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit dan het moment om er een ananas in te frotten?
[ Bericht 3% gewijzigd door -Spring op 31-05-2015 12:42:00 ]
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:34 schreef Cassandra87 het volgende:
K zou eerst kijken of t treintje past, zo niet lijkt t me voor een ananas nog niet t geschikte moment.
Maar spannend!
Zo'n ouwe kleine houten. In de lengte wel, niet overdwars.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:36 schreef Limone het volgende:
GeheheElke dag een baarmoedermonupdate!
Overigens ken ik Thomas de treintjes van verschillende grootte (en verschillend materiaal
) 8 cm dus al?
wat let jequote:Op zondag 31 mei 2015 13:25 schreef -ik86- het volgende:
Klinkt lekker Spring! Hopelijk betekend het ook iets, het is wel weer tijd voor baby's!
Oeh! En al krampjes? Sara werd dezelfde dag geboren na het verliezen van een boel slijmquote:Op zondag 31 mei 2015 13:24 schreef -Spring het volgende:
Dat vind ik ook rete-irritant, mensen die uit onbeschoftheid serieus hard tegen te buik aanbeuken.
En je 'choo-choo'! :'D Daar droog ik op voorhand al van op.![]()
Atm slijm. Heul veel slijm. Ik had even een stukje wc-papier in mn onderbroek gedaan, maar dat kon ik later in stukjes van mn knieën afpeuteren.
+1!quote:Op zondag 31 mei 2015 13:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Nu kan ik nooit meer een Thomas de trein zien zonder te lachen! Dank je Spring
Zit ik hier als beelddenker..quote:
Ja ik ben d'r klaar voor. M'n kind alleen nog nietquote:
Ik moet wel al even een paar uurtjes op zijn, dan lijkt ie wat meer naar beneden gezakt.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:46 schreef Mariposas het volgende:
Al zou ik willen, ik kom er überhaupt niet bij met m'n vingers.
Hurken.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:46 schreef Mariposas het volgende:
Al zou ik willen, ik kom er überhaupt niet bij met m'n vingers.
Och jeetje, wat vreselijk naar.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:27 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ooh Spring! Wie weet, wie weet!
Hier gister te horen gekregen dat iemand in de familie van man hun baby's zijn verloren.. Jasses..
Wat vreselijk!quote:Op zondag 31 mei 2015 15:27 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ooh Spring! Wie weet, wie weet!
Hier gister te horen gekregen dat iemand in de familie van man hun baby's zijn verloren.. Jasses..
En dan moet ik me nog beperken tot mn eigen goorheden. Jij schudt er zo tig van anderen uit je mouw.quote:
Waarom denk je dat ik dit zo graag wilde?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
En dan moet ik me nog beperken tot mn eigen goorheden. Jij schudt er zo tig van anderen uit je mouw.
Ik kan er staand/liggend ook niet bij, maar als ik hurk wel.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:44 schreef -Spring het volgende:
Hurken ja? Ik sta gewoon rechtop.
Het is verder helemaal rustig hoor, geen tekenen. Op de stofzuiger na dan, die kapte er net mee, net als ie een dag voordat L geboren werd deed.
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Niks gelezen verder, maar even jompelen: over twee weken verhuizen waarschijnlijk!
Ja! Geen topic wegens iets te herkenbaar, maar wel een blog, linkje mag in PM als je wiltquote:Op zondag 31 mei 2015 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]is dat van de grote verbouwing? Is daar een topic van? Of had ik dat al gevraagd
ben benieuwd!quote:Op zondag 31 mei 2015 18:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja! Geen topic wegens iets te herkenbaar, maar wel een blog, linkje mag in PM als je wilt
Nee, ze kunnen prima in een pakje slapen. Doen ze overdag ookquote:Op zondag 31 mei 2015 19:11 schreef Krisvc het volgende:
Misschien een enorme kneuzenvraag hoor, maar heb ik nou echt speciale pyjama's nodig? Slaapzakjes niet de eerste tijd heb ik van de kraamzorg begrepen. Ik heb een enorme stapel aan rompertjes en pakjes waar ze, vind ik, prima in kan slapen. Zie ik iets over het hoofd waar pyjama's echt noodzakelijk voor zijn?
Hoezo niet als ik vragen mag?quote:Op zondag 31 mei 2015 19:11 schreef Krisvc het volgende:
Slaapzakjes niet de eerste tijd heb ik van de kraamzorg begrepen.
Dit!! Ik heb allemaal leuke slaapzakjes!!quote:Op zondag 31 mei 2015 20:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoezo niet als ik vragen mag?
Heb daar niks over gehoord en op aanraden van prenetal personeel 2 Slaapzakjes maat 60 aangeschaft.
Ook bij Prenatal geweest?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dit!! Ik heb allemaal leuke slaapzakjes!!
O jaquote:Op zondag 31 mei 2015 20:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dit!! Ik heb allemaal leuke slaapzakjes!!
wij zijn ook pas vrij laat echt pyjama's gaan gebruiken, ik denk vanaf 74 ofzo? Ik vond het gewoon nutteloos eigk voor die tijd. Ze vielen vaak aan de borst in slaap en om ze dan nog om te gaan kleden... meh.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
Hier nog steeds geen pyjama's. Al vindt mijn schoonmoeder dat ze altijd in pyjama is(ze draagt meestal jumpsuits en slaapt daarin of in langemouwenromper)
Wat spannend Snarfquote:Op zondag 31 mei 2015 20:38 schreef Snarf het volgende:
Hoezee
Morgen om 07:00 in het ziekenhuis zijn voor de keizersnede om onze twee meisjes te ontvangen! Ik dacht, gooi het even in de groep
quote:Op zondag 31 mei 2015 20:38 schreef Snarf het volgende:
Hoezee
Morgen om 07:00 in het ziekenhuis zijn voor de keizersnede om onze twee meisjes te ontvangen! Ik dacht, gooi het even in de groep
Ohh, lief beertjequote:
Slaapzakken zijn vooral nuttig als je kinderen de dekens wegtrappen. Ik heb van die 'op de dekens slapers'. Maar dat doen ze nog niet als hele kleine baby.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:40 schreef mignonne het volgende:
ik heb nauwelijks slaapzakken gebruikt bij mijn dames en ook echt niet gemistheb ze nu ook niet op voorhand gekocht al.
Spannend!quote:Op zondag 31 mei 2015 20:38 schreef Snarf het volgende:
Hoezee
Veel plezier morgen!quote:Op zondag 31 mei 2015 20:38 schreef Snarf het volgende:
Hoezee
quote:Op zondag 31 mei 2015 20:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ohh, lief beertje
Zoiets hadden wij ook..
Ik doelde met een knipoog naar Quickie omdat zij heel veel meisjeskleding van mij heeft overgenomen en ook 2 slaapzakjes
ja precies daarom dus. mijn dames bleven keurig liggen dus nooit een probleem geweest. Ik kijk eerst wel hoe deze meneer het doet en dan bedenk ik dan wel over wel of geen slaapzak. Mogelijk ook dat ik t kind bij veel getrappel eerst op de buik laat slapen, ik vind dit slaapzakjes bij die hele kleintjes erg onhandig dus liever niet zeg maar.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Slaapzakken zijn vooral nuttig als je kinderen de dekens wegtrappen. Ik heb van die 'op de dekens slapers'. Maar dat doen ze nog niet als hele kleine baby.
Ja ik heb van diequote:Op zondag 31 mei 2015 20:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja precies daarom dus. mijn dames bleven keurig liggen dus nooit een probleem geweest. Ik kijk eerst wel hoe deze meneer het doet en dan bedenk ik dan wel over wel of geen slaapzak. Mogelijk ook dat ik t kind bij veel getrappel eerst op de buik laat slapen, ik vind dit slaapzakjes bij die hele kleintjes erg onhandig dus liever niet zeg maar.
dan is het heel zinvol. Maar ben je ook vroeg zat met zo'n ding kopen in de kraamweek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja ik heb van die
trappelende buikslapers.die twee draaien 30 keer in een uur om hun as.
Als ze net geboren zijn bewegen ze nog niet veel. Die andere twee van ons zijn geboren met buiten temperaturen van -12 en konden prima zonder slaapzak. Dus ik zou niet weten waarom ik ze nu nodig zou hebben.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
dan is het heel zinvol. Maar ben je ook vroeg zat met zo'n ding kopen in de kraamweek bijvoorbeeld.
Te grote lange mouwen shirtjes over te grote lange mouwen rompersquote:Op zondag 31 mei 2015 22:24 schreef Roomsnoes het volgende:
Mwah, baby pesten, O heeft omkleden werkelijk nooit vervelend gevonden, dus dat kan reuze meevallen. Alleen te kleine kleding
quote:Op maandag 1 juni 2015 05:55 schreef Daui het volgende:
Klinkt als een goed begin van een mooie dag Spring
Misschien zijn de weeën door het douchen afgenomen? Maar ik heb er geen verstand vanquote:Op maandag 1 juni 2015 06:11 schreef -Spring het volgende:
[..]![]()
Het is alweer weg. En er past nog nog steeds hetzelfde formaat trein in.![]()
Ik heb, buiten kraamverband om alleen niets om dat vocht op te vangen. Niet dat ik er iets mee wil, hoor, maar ik hou niet zo van natte sokken.![]()
Dat kkraamverband zit alleen voor geen meter. Als ik L zo naar school breng, horen ze me van kilometers ver aan komen kraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |