abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153073688
Zwangerschap en Geboorte

2015

28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude***
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

2016

6 januari: Xanteh
26 januari: Myrr

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)
  vrijdag 29 mei 2015 @ 15:26:46 #2
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153073767
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:17 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hangt er allemaal een beetje van af denk ik.. Hoe alles loopt. Ik vond het fijn omdat ik niet telkens een pyjamabroek aan hoefde te trekken, maar gewoon met m'n netbroekske en badjas om naar de wc kon sjokken. Scheelt ook of je een kamergenoot hebt op de kraamafdeling denk ik.
Oh ja, 't zal vast bruikbaar zijn, maar alles wat niet essentieel is, neem ik nooit mee. Overgehouden van het backpacken. Mijn tas is ook altijd akelig leeg voor een damestas. :')
In 't ziekenhuis waar ik zal bevallen, zijn het allemaal 1p kamers, dat scheelt ook wel. En 't ziekenhuis is hier om 4 km afstand ofzo, dus alles wat mist kan mijn man wel ophalen bij eventueel langer verblijf.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153073772
pff, ik moet nog echt wel wat dingen doen voor we er klaar voor zijn geloof ik :')

De verloskundige vroeg gisteren of we het kraampakket al hadden. Ik zei 'ja, die staat op zolder'. Toen zei ze dat we die maar even op de babykamer moeten zetten, dat is makkelijker.
Euhm ja.. Nouja.. Vooralsnog staat ie op zolder in een ander huis dan waar ik van plan ben te gaan bevalllen. Dus op de babykamer is al helemaal nog geen optie :P
pi_153073780
ik weet dat ik na de operatie van het verwijderen van mijn spiraal ook met de rolstoel naar buiten moest. Dus ik neem aan dat het na een bevalling ook moet. Dan lijkt me een kinderwagen niet zo praktisch. Krijg je een soort treintje :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153074027
Ik sloot het vorige topic dus met "klopt, die spugert ben ik" maar zit op de iPad. Is alles goed gegaan met openen nieuw deel en plakken van de OP? Geloof het wel hè?

Voor wijzigingen, graag een quote of dikgedrukt of zo.
pi_153074281
@Stippel: mijn vriend kwam ook niet meer bij toen ik; al vloekend, door de kamer hinkte nadat ik mijn teen stootte. Pas toen hij zag dat ik echt pijn had (en niet meer echt kon staan) kon 'ie ophouden en de dokter bellen. Toen die kennelijk vroeg wat ik dan gedaan had, begon 'ie weer vol te lachen |:( :') . Hij heeft me wel naar t ziekenhuis gebracht.

Vraag: waarom is een labello in je vluchttas zo essentieel?
pi_153074376
Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor erfelijkheidsonderzoek naar mijn aangeboren slechthorendheid. We weten niet waar het vandaan komt en in hoeverre ons kind dit erft. Uit de eerste tests is niets gekomen. Dus nu gaan ze alle genen met "slechthorendheid" doorspitten in de hoop dat daar wel iets uit komt. Ik moet ervan uitgaan dat dit 6 maanden gaat duren. Dan is de beeb er al. Achja, is niet anders... weten we tenminste wel hoe het zit.

Mocht daar nou ook niets uitkomen dan gaan ze elk gen na en kunnen ze dus ook andere dingen tegenkomen :o En dan krijg ik 't dus ook te horen wanneer ik eventueel nog andere erfelijke "aandoeningen" heb.
pi_153074391
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
@Stippel: mijn vriend kwam ook niet meer bij toen ik; al vloekend, door de kamer hinkte nadat ik mijn teen stootte. Pas toen hij zag dat ik echt pijn had (en niet meer echt kon staan) kon 'ie ophouden en de dokter bellen. Toen die kennelijk vroeg wat ik dan gedaan had, begon 'ie weer vol te lachen |:( :') . Hij heeft me wel naar t ziekenhuis gebracht.

Omdat je hele droge lippen kan krijgen vh puffen.
S. 2014
J. 2016
pi_153074561
quote:

Verloskundigen sparen labello's *O*
wel graag een dichte nieuwe meenemen. Met lipsmackers scoor je bonuspunten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_153074779
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

Verloskundigen sparen labello's *O*
wel graag een dichte nieuwe meenemen. Met lipsmackers scoor je bonuspunten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_153074876
En qua vluchttassen. Echt alles komt voorbij. Van niets, tot plastic tasjes van de jumbo (combineert leuk ook met je zwangere bollo :') ), tot beschaafde tassen. Meesten hebben weekendtassen bij zich maar ik zie steeds meer trolleys en laatst had ik iemand met twee trolleys en twee volle shoppers en dan ook nog de maxicosi enzo mee :D En nee ze hoefde niet verplicht een week te blijven.

Belangrijkste zijn jij en je baby en vooruit, je man/vrouw/cavia ;) Verder, prioriteiten stellen! Als je net als Spring weet dat je 2 dagen gaat blijven, dan zou ik dat in pakken. In alle andere gevallen, ga gerust uit van 2 uur blijven en daarna wieberen. Scheelt een hoop zooi ;)

Weet je dat je ziekenhuis een badkamer op de gang heeft en niet op de kamer, dan is een kamerjas wel fijn. In alle andere gevallen zul je douchen op de kamer en daarna naar huis gaan. Een kamerjas zou ik in die gevallen dus gewoon thuislaten, neemt onnodig veel ruimte in. Hetzelfde geldt voor drie setjes schone kleding voor jezelf. Een comfortabele broek en schoon t-shirt plus een schoon shirt voor je man is t enige wat je direct erna nodig hebt. Een pakje, eventueel een reservepakje voor als de eerste ondergepoept wordt voor de baby en that's it. Verder dingen als labello, camera, eventueel snacks en iets te lezen voor je man. Muziek als je dat wilt. Euhm... ohja, vrij essentieel, je zwangerschapskaart als je die hebt en stickers van het ziekenhuis.

Mochten jij en je baby toch moeten blijven dan kan je man de overige spullen natuurlijk best wel na een paar uur of de volgende dag komen brengen. Of zet het in de auto als je dat fijner vindt, maar echt, mee naar binnen slepen mwah.

En een rolstoel. Ja. Je bent de eerste niet die toch wat sneller in elkaar zakt dan ze zelf aan zag komen.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:05:55 #12
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153075146
Ik zit nog wel onwijs te twijfelen of ik zelf m'n haar ga doen of iemand laat komen. Want dat scheelt me ook een koffer met krultangen en sprays. Twijfels.... :{
pi_153075179
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:05 schreef Mariposas het volgende:
Ik zit nog wel onwijs te twijfelen of ik zelf m'n haar ga doen of iemand laat komen. Want dat scheelt me ook een koffer met krultangen en sprays. Twijfels.... :{
Ik zou iemand laten komen. If it's good enough for the duchess of Cambridge, it's good enough for you.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:09:33 #14
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153075277
Idd. Ik kwam 2x helemaal ongeschonden en super relaxed uit m'n bevallingen en toch ben ik gewoon met de rolstoel naar beneden gegaan. Aan lopen hoefde ik gewoon niet te denken, veel te inspannend op dat moment. En het pronken met je mc + baby op schoot O+
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:10:54 #15
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153075331
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
Idd. Ik kwam 2x helemaal ongeschonden en super relaxed uit m'n bevallingen en toch ben ik gewoon met de rolstoel naar beneden gegaan. Aan lopen hoefde ik gewoon niet te denken, veel te inspannend op dat moment. En het pronken met je mc + baby op schoot O+
En ondertussen zwaaien naar het volk? O+
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:12:28 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_153075383
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef Mariposas het volgende:

[..]

de grijpgrage bejaardenhanden bij je baby weghouden ja. Waarom staan er altijd tien miljoen bejaarden in ziekenhuishallen??
disclaimer
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:14:01 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153075441
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Uiteraard! En dat mensen, nee, bejaarden dan vragen: 'hoeveel maanden is hij' O+. Terwijl het dus een pasgeboren meisje is. Onbetaalbaar
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:15:51 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_153075507
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:14 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Uiteraard! En dat mensen, nee, bejaarden dan vragen: 'hoeveel maanden is hij' O+. Terwijl het dus een pasgeboren meisje is. Onbetaalbaar
_O-
disclaimer
pi_153075626
quote:
Hoelang na de geboorte ga je je baby showen aan de pers? ;)
pi_153075779
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:19 schreef Estrys het volgende:

[..]

Vergeet ook je hakjes niet! ;)
pi_153075781
quote:
Misschien heeft die ene van "kerels met een kleintje" wel tijd die ook de make up doet van die ene van de onderwater shoot :D
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:28:53 #22
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153075930
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:19 schreef Estrys het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zo'n 10 uur, je moet ze wel even in spanning houden. ;)
pi_153076001
Als ik het zo lees is mijn vluchttas (weekendtas) compleet *) Er ligt een lijstje met last minute-spullen op (bril of lenzen, camera, telefoonoplader) zodat vriend die er nog bij kan stoppen mocht ik buiten zinnen zijn :7

Hydrofielen en strijken, daar was iets mee, wel of niet doen?
pi_153076141
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef Minarosa het volgende:
Als ik het zo lees is mijn vluchttas (weekendtas) compleet *) Er ligt een lijstje met last minute-spullen op (bril of lenzen, camera, telefoonoplader) zodat vriend die er nog bij kan stoppen mocht ik buiten zinnen zijn :7

niet.
Schijnt dat ze dan minder vochtopnemen, maar of dat echt zo is weet ik niet zo goed.
Reden waarom dat gezegd wordt door sommige vk's en kraamverzorgsters is vanwege hygiëne. Heet strijken zou alle bacterieën die op je hydrofiel zitten doden waardoor de hydrofiel steriel is.

Maar aangezien iedereen het ding daarna (terecht) gewoon in de kast/la gooit is het echt volstrekt onzinnig.
pi_153076196
*print dankbaar het lijstje van Spring uit* Echt, doordachte lijstjes, love it! :D

Dikke knuffel voor Joycie. Gun het je zo dat het verdorie eens lekker (relatief) probleemloos gaat lopen nu! Ben benieuwd of het dieet misschien helpt. En een boks voor de goeie NIPT! Heerlijk!

En baby van Malteser beweegt weer! Supâh!

Djaylano maakt steeds golfjes! Of nou ja, zo voelt het: wiebelwater. Kan niet zo goed plaatsen of ie dan aan het spartelen is, of anders gaat liggen. En de tikjes worden steeds harder O+
Hij/mijn lijf vindt het volgens mij vrij arelaxed als ik de trap opstuif. Soms gaat er op mijn werk een (beademings)alarm, en dan is het even sprinten. Dan wordt mijn buik snoeihard, en ondertussen een hoop getik en gegolf. Weet niet wat nou precies het gevolg is van wat. En merk de afgelopen week dat ik steeds minder hard de trap op hoef voor hetzelfde effect. Ben benieuwd of ik die 34 weken werken vol krijg in de zorg.... de rest gaat nog heel goed gelukkig! *klopt af*
pi_153076980
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef Minarosa het volgende:

Als je ze netjes in de kast wil hebben doen.
Als je het geen drol uitmaakt hoe ze opgevouwen worden, niet doen.
Als je hormonen zeggen perfecte vouwtjes zijn fijn dan doen
Als je niet van plan bent drie minuten voor je kind eruit komt heet te gaan staan strijken dan niet doen

:9
Schudden voor gebruik
pi_153077148
Ik ben net gebeld door de verloskundige!

Suikertest doorstaan *O*

Vervolgens zei ze in een adem door PDF geboorteplan erg handig dat kon ik gelijk uitprinten en in je dossier stoppen wat een leuke haakwerkjes heb je gemaakt ik heb je even op fb opgezocht denk dat je een groot kindje krijgt hoor heb je de groeiecho nou al gepland ik heb bloeduitslagen al hoor! Tot binnenkort!

:9

Ik vroeg al heb je het druk en ben je wat chaos vandaag? :9

Euh ja! Maar je bent dus door de suikertest heen *O* Ging ze voor me joelen! Omdat ze wel weer eens een bad bevalling wil begeleiden O+
Schudden voor gebruik
pi_153077299
quote:

Mja, volgens mij ben je ook best wel een brokken piloot ^^,
hij zou je eens niet naar het ziekenhuis ervoor hebben gebracht! Teen + rest van je voet en been tegen zijn bips anders o|O

Droge lippen (die van je gezicht ;) ) :9
Bovendien ken je toch wel het gezegde "Altijd met je lipjes getuit, borstjes vooruit?" :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:22 schreef Malteser het volgende:

[..]

Klopt. Die spugert ben ik.
Heel naar. Ik spuug geregeld een keer, maar niet meer dagelijks tig keer (dat heb ik gelukkig niet meer sinds week 16 of zo. Pittig hoor! Ook om genoeg energie en voedingsstoffen binnen te houden. Fijn dat kwark werkt!

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:22 schreef -Spring het volgende:
Dit is mijn vluchttaslijstje. (Maar ik weet dat ik sowieso al 24 tot 48 uur in het zh moet blijven.)

SPOILER
Reserve pakje! Voor het geval ze al binnen drie minuten te hebben gestraald in haar prachtig en zorgvuldig gekozen outfit onder spuugt of poept ;)
Je hebt vast nog zo een zakje ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 14:59 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig met plasjes opvangen, en die mag ik morgenochtend gaan brengen. Dan wordt nog even de BD gemeten en krijg ik s avonds of de volgende ochtend de uitslag (ligt er een beetje aan hoe druk het is bij het lab). Woensdag heb ik weer "normale" controle, En zoals ik gisteren een beetje las in mijn dossier krijg ik dan ook weer een echo voor de groei.

Merk na een paar flinke jankbuien dat de spanning wel wat uit mijn lichaam gaat..

Ik heb in ieder geval op het advies van Mignonne en haar link naar DASH lekker fruit en groente in geslagen, walnoten en magere yoghurt en kip.
En lekker een maskertje, lekker theetje dus zo lekker me-time en beginnen (naja eigenlijk verder gaan) aan mijn haakwerkje.

En ik had puree uit een pakje op de planning staan, maar daar zit vast zout is, dus ik heb gewoon aardappelschijfjes gekocht en die ga ik straks met spinazie en een ei eten.

Ook al weet ik dat ik weinig controle heb over alles, ik heb nu in ieder geval het idee dat ik het wel een beetje heb..

En de NIPT is heel fijn *O*, dat stukje kan ik nu in ieder geval afsluiten!
Uit pakjes koken is euh meestal met veel toegevoegde smaakmeuk ^^,
Maar wat fijn dat je er mee aan de slag gaat! Dat houd de moed er ook in. Actief iets kunnen proberen te doen :*
Schudden voor gebruik
pi_153077585
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:37 schreef Sara82 het volgende:
*print dankbaar het lijstje van Spring uit* Echt, doordachte lijstjes, love it! :D

Ik heb er nog een plastic zakje voor de vieze was bijgeschreven. :+
  vrijdag 29 mei 2015 @ 17:30:12 #30
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153078030
Ik zat me van de week af te vragen wat ik eigenlijk zou gaan doen in m'n verlof. O+ Totdat gisteren alvast de enveloppen voor de geboortekaartjes werden bezorgd. ;(
pi_153078054
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:30 schreef Mariposas het volgende:
Ik zat me van de week af te vragen wat ik eigenlijk zou gaan doen in m'n verlof. O+ Totdat gisteren alvast de enveloppen voor de geboortekaartjes werden bezorgd. ;(
Lucky you!

Dat moet ik natuurlijk straks ook....pffff....
pi_153078078
ik denk dat ik gewoon adresstickers uitprint en op de enveloppen plak ^^,
Schudden voor gebruik
pi_153078108
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:31 schreef Stippelrientje het volgende:
Dat doe ik ook :)
  vrijdag 29 mei 2015 @ 17:35:34 #34
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153078162
Printen of schrijven, ik moet sowieso alle adressen opzoeken. Heb denk ik nog wel een hoop van de bruiloft uitnodigingen. Toen idd geprint op labels. Man, dat vond ik al een k*werk, en dat waren nog minder kaartjes. Oh ja, en ik bedacht me gisteren dat we natuurlijk ook nog eens geld moeten uitgeven aan die stomme postzegels. :')
pi_153078204
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:31 schreef Stippelrientje het volgende:
Dit inderdaad. We hebben een excel in onze dropbox staan en vullen hem elke keer aan als we weer iemand bedenken die ook een kaart moet krijgen. Straks printen, plakken en klaar.
pi_153078297
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:35 schreef Mariposas het volgende:
Printen of schrijven, ik moet sowieso alle adressen opzoeken. Heb denk ik nog wel een hoop van de bruiloft uitnodigingen. Toen idd geprint op labels. Man, dat vond ik al een k*werk, en dat waren nog minder kaartjes. Oh ja, en ik bedacht me gisteren dat we natuurlijk ook nog eens geld moeten uitgeven aan die stomme postzegels. :')
En had ik bij de eerste dat ie net te zwaar bleek voor 1 postzegel :')
pi_153078436
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:35 schreef Mariposas het volgende:
Oh ja.. ik moet nog wel even "de lijst" doorlopen wie er dan wel een mag krijgen :D
gedoe altijd :P
Schudden voor gebruik
pi_153079094
Adresstickers was ik ook van plan ja. Heb de tijd in m'n verlof wel nodig voor andere dingen :+
  vrijdag 29 mei 2015 @ 18:20:39 #39
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153079334
Hoezo is adresstickers minder werk? Dat moet je dan toch ook typen?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 29 mei 2015 @ 18:22:22 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_153079379
Ik was aan 125 enveloppen ongeveer 2,5 uur kwijt ;)
disclaimer
pi_153079394
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:20 schreef pinquit het volgende:
Die kun je de computer laten maken als je adresbestand in een excel staat.
pi_153079568
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:20 schreef pinquit het volgende:
Je hebt nog zo'n adresboekje met papier en zo? Waar je met een pen in moet schrijven? ;)
pi_153079603
Ik ga ze zelf schrijven. Vind ik 'persoonlijker' of zo. Heb ik bij de trouwkaarten ook gedaan. Zal het juffenbloed wel zijn wat nog door mijn aderen stroomt, is mijn PABO-diploma toch nog ergens goed voor :7.
pi_153079672
Als het aan mijn man ligt sturen we e-mails :')
pi_153079960
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

Je hebt nog zo'n adresboekje met papier en zo? Waar je met een pen in moet schrijven? ;)
Ik wel! Veel leuker dan een Excel-bestand. :P
  vrijdag 29 mei 2015 @ 18:45:48 #46
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153080033
Ik haat schrijven, derhalve doe ik het nooit. Zelfs op werk schrijf ik aantekeningen vaak in Notepad. :D ik krijg doordat ik nooit schrijf ook binnen no-time pijn in m'n vingers.
pi_153080824
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:31 schreef Malteser het volgende:
Ik ga ze zelf schrijven.
Ik heb de adresetiketten ook met de hand geschreven. Vind ik leuker.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 29 mei 2015 @ 19:11:10 #48
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153080869
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja :P :D :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153081131
Het is dat we net getrouwd zijn en toen ook adressen bij elkaar gezocht, ingetypt en geprint hebben; maar daarvoor had ik ook geen digitaal en printbaar adressenbestand...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153081284
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was aan 125 enveloppen ongeveer 2,5 uur kwijt ;)
125 geboortekaartjes? :o blij dat we niet zoveel mensen kennen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')