Oh ja, 't zal vast bruikbaar zijn, maar alles wat niet essentieel is, neem ik nooit mee. Overgehouden van het backpacken. Mijn tas is ook altijd akelig leeg voor een damestas.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hangt er allemaal een beetje van af denk ik.. Hoe alles loopt. Ik vond het fijn omdat ik niet telkens een pyjamabroek aan hoefde te trekken, maar gewoon met m'n netbroekske en badjas om naar de wc kon sjokken. Scheelt ook of je een kamergenoot hebt op de kraamafdeling denk ik.
Omdat je hele droge lippen kan krijgen vh puffen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
@Stippel: mijn vriend kwam ook niet meer bij toen ik; al vloekend, door de kamer hinkte nadat ik mijn teen stootte. Pas toen hij zag dat ik echt pijn had (en niet meer echt kon staan) kon 'ie ophouden en de dokter bellen. Toen die kennelijk vroeg wat ik dan gedaan had, begon 'ie weer vol te lachen![]()
. Hij heeft me wel naar t ziekenhuis gebracht.
Vraag: waarom is een labello in je vluchttas zo essentieel?
Verloskundigen sparen labello'squote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
@Stippel: mijn vriend kwam ook niet meer bij toen ik; al vloekend, door de kamer hinkte nadat ik mijn teen stootte. Pas toen hij zag dat ik echt pijn had (en niet meer echt kon staan) kon 'ie ophouden en de dokter bellen. Toen die kennelijk vroeg wat ik dan gedaan had, begon 'ie weer vol te lachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Verloskundigen sparen labello's![]()
wel graag een dichte nieuwe meenemen. Met lipsmackers scoor je bonuspunten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou iemand laten komen. If it's good enough for the duchess of Cambridge, it's good enough for you.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:05 schreef Mariposas het volgende:
Ik zit nog wel onwijs te twijfelen of ik zelf m'n haar ga doen of iemand laat komen. Want dat scheelt me ook een koffer met krultangen en sprays. Twijfels....
En ondertussen zwaaien naar het volk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
Idd. Ik kwam 2x helemaal ongeschonden en super relaxed uit m'n bevallingen en toch ben ik gewoon met de rolstoel naar beneden gegaan. Aan lopen hoefde ik gewoon niet te denken, veel te inspannend op dat moment. En het pronken met je mc + baby op schoot
de grijpgrage bejaardenhanden bij je baby weghouden ja. Waarom staan er altijd tien miljoen bejaarden in ziekenhuishallen??quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En ondertussen zwaaien naar het volk?
Uiteraard! En dat mensen, nee, bejaarden dan vragen: 'hoeveel maanden is hij'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En ondertussen zwaaien naar het volk?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Uiteraard! En dat mensen, nee, bejaarden dan vragen: 'hoeveel maanden is hij'. Terwijl het dus een pasgeboren meisje is. Onbetaalbaar
Hoelang na de geboorte ga je je baby showen aan de pers?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:05 schreef Mariposas het volgende:
Ik zit nog wel onwijs te twijfelen of ik zelf m'n haar ga doen of iemand laat komen. Want dat scheelt me ook een koffer met krultangen en sprays. Twijfels....
Vergeet ook je hakjes niet!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoelang na de geboorte ga je je baby showen aan de pers?
Misschien heeft die ene van "kerels met een kleintje" wel tijd die ook de make up doet van die ene van de onderwater shootquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:05 schreef Mariposas het volgende:
Waarschijnlijk zo'n 10 uur, je moet ze wel even in spanning houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoelang na de geboorte ga je je baby showen aan de pers?
niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef Minarosa het volgende:
Als ik het zo lees is mijn vluchttas (weekendtas) compleetEr ligt een lijstje met last minute-spullen op (bril of lenzen, camera, telefoonoplader) zodat vriend die er nog bij kan stoppen mocht ik buiten zinnen zijn
![]()
Hydrofielen en strijken, daar was iets mee, wel of niet doen?
Als je ze netjes in de kast wil hebben doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef Minarosa het volgende:
Als ik het zo lees is mijn vluchttas (weekendtas) compleetEr ligt een lijstje met last minute-spullen op (bril of lenzen, camera, telefoonoplader) zodat vriend die er nog bij kan stoppen mocht ik buiten zinnen zijn
![]()
Hydrofielen en strijken, daar was iets mee, wel of niet doen?
Mja, volgens mij ben je ook best wel een brokken piloot ^^,quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
Heel naar. Ik spuug geregeld een keer, maar niet meer dagelijks tig keer (dat heb ik gelukkig niet meer sinds week 16 of zo. Pittig hoor! Ook om genoeg energie en voedingsstoffen binnen te houden. Fijn dat kwark werkt!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:22 schreef -Spring het volgende:
Dit is mijn vluchttaslijstje. (Maar ik weet dat ik sowieso al 24 tot 48 uur in het zh moet blijven.)Reserve pakje! Voor het geval ze al binnen drie minuten te hebben gestraald in haar prachtig en zorgvuldig gekozen outfit onder spuugt of poeptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt vast nog zo een zakje
Uit pakjes koken is euh meestal met veel toegevoegde smaakmeuk ^^,quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met plasjes opvangen, en die mag ik morgenochtend gaan brengen. Dan wordt nog even de BD gemeten en krijg ik s avonds of de volgende ochtend de uitslag (ligt er een beetje aan hoe druk het is bij het lab). Woensdag heb ik weer "normale" controle, En zoals ik gisteren een beetje las in mijn dossier krijg ik dan ook weer een echo voor de groei.
Merk na een paar flinke jankbuien dat de spanning wel wat uit mijn lichaam gaat..
Ik heb in ieder geval op het advies van Mignonne en haar link naar DASH lekker fruit en groente in geslagen, walnoten en magere yoghurt en kip.
En lekker een maskertje, lekker theetje dus zo lekker me-time en beginnen (naja eigenlijk verder gaan) aan mijn haakwerkje.
En ik had puree uit een pakje op de planning staan, maar daar zit vast zout is, dus ik heb gewoon aardappelschijfjes gekocht en die ga ik straks met spinazie en een ei eten.
Ook al weet ik dat ik weinig controle heb over alles, ik heb nu in ieder geval het idee dat ik het wel een beetje heb..
En de NIPT is heel fijn, dat stukje kan ik nu in ieder geval afsluiten!
Maar wat fijn dat je er mee aan de slag gaat! Dat houd de moed er ook in. Actief iets kunnen proberen te doen
Schudden voor gebruik
Ik heb er nog een plastic zakje voor de vieze was bijgeschreven.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:37 schreef Sara82 het volgende:
*print dankbaar het lijstje van Spring uit* Echt, doordachte lijstjes, love it!![]()
Lucky you!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:30 schreef Mariposas het volgende:
Ik zat me van de week af te vragen wat ik eigenlijk zou gaan doen in m'n verlof.Totdat gisteren alvast de enveloppen voor de geboortekaartjes werden bezorgd.
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:31 schreef Stippelrientje het volgende:
ik denk dat ik gewoon adresstickers uitprint en op de enveloppen plak ^^,
Dit inderdaad. We hebben een excel in onze dropbox staan en vullen hem elke keer aan als we weer iemand bedenken die ook een kaart moet krijgen. Straks printen, plakken en klaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:31 schreef Stippelrientje het volgende:
ik denk dat ik gewoon adresstickers uitprint en op de enveloppen plak ^^,
En had ik bij de eerste dat ie net te zwaar bleek voor 1 postzegelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:35 schreef Mariposas het volgende:
Printen of schrijven, ik moet sowieso alle adressen opzoeken. Heb denk ik nog wel een hoop van de bruiloft uitnodigingen. Toen idd geprint op labels. Man, dat vond ik al een k*werk, en dat waren nog minder kaartjes. Oh ja, en ik bedacht me gisteren dat we natuurlijk ook nog eens geld moeten uitgeven aan die stomme postzegels.
Oh ja.. ik moet nog wel even "de lijst" doorlopen wie er dan wel een mag krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:35 schreef Mariposas het volgende:
Printen of schrijven, ik moet sowieso alle adressen opzoeken. Heb denk ik nog wel een hoop van de bruiloft uitnodigingen. Toen idd geprint op labels. Man, dat vond ik al een k*werk, en dat waren nog minder kaartjes. Oh ja, en ik bedacht me gisteren dat we natuurlijk ook nog eens geld moeten uitgeven aan die stomme postzegels.
Die kun je de computer laten maken als je adresbestand in een excel staat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:20 schreef pinquit het volgende:
Hoezo is adresstickers minder werk? Dat moet je dan toch ook typen?
Je hebt nog zo'n adresboekje met papier en zo? Waar je met een pen in moet schrijven?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:20 schreef pinquit het volgende:
Hoezo is adresstickers minder werk? Dat moet je dan toch ook typen?
Ik wel! Veel leuker dan een Excel-bestand.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je hebt nog zo'n adresboekje met papier en zo? Waar je met een pen in moet schrijven?
Ik heb de adresetiketten ook met de hand geschreven. Vind ik leuker.quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je hebt nog zo'n adresboekje met papier en zo? Waar je met een pen in moet schrijven?
125 geboortekaartjes?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was aan 125 enveloppen ongeveer 2,5 uur kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |