Seizoen 1 is juist net afgelopen toch?quote:
Gisteravond ep2 gezien en is toch echt wel een toffe serie, niet cheap ofzo, raar dat niemand dit nog heeft gezien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:07 schreef JDx het volgende:
De 2e episode van TV / [USA] Proof is ook uit. Ben erg benieuwd, volgt niemand dat? begon erg interessant!
is het een langzame serie zoals Rectify?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Gisteravond ep2 gezien en is toch echt wel een toffe serie, niet cheap ofzo, raar dat niemand dit nog heeft gezien.
Ben uiteraard weer erg benieuwd naar ep3, benieuwd hoe ver ze gaan qua mystery/horror of dat het thriller blijft.
Het is niet zoals iets. Een vooraanstaande dokter word door een rijke man gevraagd of ze wil onderzoeken of er "iets" is na de dood.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
is het een langzame serie zoals Rectify?
Hmm ik weet het niet. Ik weet namelijk al 100% zeker dat er leven bestaat na de dood. De dood is slechts een overgang. Dus ik kan me enorm ergeren aan een hoofdpersoon die voor alle onverklaarbare dingen dan een verggezochte reden gaat zoeken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Het is niet zoals iets. Een vooraanstaande dokter word door een rijke man gevraagd of ze wil onderzoeken of er "iets" is na de dood.
Zelf is ze super nuchter en gelooft nergens in, maar gaat toch een verhaal aanhoren van iemand. En bijna overal is wel een verklaring voor (tumor, stress, depressie, verlies van een persoon), dus dat er echt iets bovennatuurlijks is, dat lijkt haar sterk.
Al blijven sommige dingen raar. Eigenlijk weet je na ep1 meteen wel of je het verder wil kijken of niet.
Wat ik wel mag is dat het meer een USA/HBO uitstraling heeft, niet zoals SyFy.
Je hoeft het niet te kijken. Vind het alleen vaag dat er niet zoveel series uit zijn gekomen en alles hier al is besproken behalve deze.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet. Ik weet namelijk al 100% zeker dat er leven bestaat na de dood. De dood is slechts een overgang. Dus ik kan me enorm ergeren aan een hoofdpersoon die voor alle onverklaarbare dingen dan een verggezochte reden gaat zoeken.
Laten we zeggen dat de serie tot en met ep2, want zo ver zijn we nu, nog te kijken is door voor en tegenstanders van leven na de dood en voor en tegenstanders van fantasy.quote:
Nog nooit van gehoord... en krijgt nog een goede beoordeling ook!quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef dumble het volgende:
Mozart in the Jungle (TV Series 2014– ) - IMDb
Deze serie is echt geniaal! Alle 10 achter elkaar in 1 zit uitgekeken, die Gael Garcia Bernal is ook echt een koning..
En bijna geen info op IMDb, niet waar het vandaan komt enzo, heel vaag.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord... en krijgt nog een goede beoordeling ook!
Ik neem aan dat je bedoelt dat er, in de serie, inderdaad iets is als leven na de dood.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet. Ik weet namelijk al 100% zeker dat er leven bestaat na de dood. De dood is slechts een overgang. Dus ik kan me enorm ergeren aan een hoofdpersoon die voor alle onverklaarbare dingen dan een verggezochte reden gaat zoeken.
Tuurlijk niet. Maar das offtopic.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat er, in de serie, inderdaad iets is als leven na de dood.
In Proof is dat nog niet duidelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat er, in de serie, inderdaad iets is als leven na de dood.
Een serie met zo'n premises heeft natuurlijk een kort leven beschoren als dat niet zo is, je kan immers niet xx aantal seizoenen blijven zoeken zonder op zijn minst een klein stukje bewijs bewijs te leveren.quote:
Beetje de X-files manier waarschijnlijk, telkens een stukje potentieel bewijs vinden wat je niet hard kunt maken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:42 schreef schijffie het volgende:
[..]
Een serie met zo'n premises heeft natuurlijk een kort leven beschoren als dat niet zo is, je kan immers niet xx aantal seizoenen blijven zoeken zonder op zijn minst een klein stukje bewijs bewijs te leveren.
Ik ging hier een beetje van uit om die andere, verwijderde, reacties te nuanceren. Maar het was precies zoals zij dachten.
Als iemand het nou gaat kijken, kan ik er tenminste over praten met iemandquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje de X-files manier waarschijnlijk, telkens een stukje potentieel bewijs vinden wat je niet hard kunt maken.
Heb nog zoveel series waar ik aan wil beginnen en dit klinkt niet superboeiend voor mij, dus nee sorryquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Als iemand het nou gaat kijken, kan ik er tenminste over praten met iemand
Dit topic TV / [USA] Proof is zo sneu nu!
Daarom raad ik het aan, klinkt niet boeiend, maar was beter dan verwacht, daarom is dit topic toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb nog zoveel series waar ik aan wil beginnen en dit klinkt niet superboeiend voor mij, dus nee sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |