abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153585126
Proof (TV Series 2015– ) - IMDb

Following the death of her teenage son, a divorce, and a rift with her daughter, Dr. Carolyn Tyler is persuaded by Ivan Turing, a tech inventor and billionaire with cancer, to investigate supernatural cases of reincarnation, near-death experiences, and haunting, in hopes to find evidence that death is not final.

Zoals hierboven ook aangegeven krijgt de briljante chirurg en wereldverbeteraar Carolyn Tyler de kans om te onderzoeken of er daadwerkelijk leven na de dood is. Ze is erg sceptisch, maar begint na het zien van onverklaarbare dingen toch te twijfelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JDx op 16-06-2015 16:08:32 ]
pi_153585155
Vond het plot niet heel interessant, maar was zo door de eerste aflevering heen en ben erg benieuwd naar de 2e ep.
pi_154137094
Episode 3 was ook weer boeiend, wacht af tot nog iemand deze serie volgt :P
pi_154140951
Volg het ook, gebeurt nog niet echt heel veel moet ik zeggen. Ben benieuwd wanneer het losbarst
pi_154163935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:50 schreef Thunder0x het volgende:
Volg het ook, gebeurt nog niet echt heel veel moet ik zeggen. Ben benieuwd wanneer het losbarst
Inderdaad, het is wel boeiend, 40 minuten is ook precies lang genoeg voor een episode, maar er moet wel ff iets opvallends gebeuren, dat hypnose gedoe vind ik maar wat vaag.
pi_154356851
Slimme cliffhanger vorige week, maar weet niet of ik vandaag nog ep5 ga kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')