Dit dusquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Enige partij die leuk is vandaag is die van sloane stephens.. en puur omdat ze in mijn scorito de captain is
Die speelde tot voor kort toch altijd quali's tegen Nederlanders en zo?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bacszinsky verslaat Madison Keys, mag wellicht een verrassing worden genoemd.
En zaten 3 nachten voor de pot tegen murrayquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:38 schreef wimderon het volgende:
Kyrgios, met z'n stoere verhalen over sex voor wedstrijden
Bacszinsky heeft heel veel fysieke problemen gehad in het verleden, maar is nu bezig aan een heel erg sterk jaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die speelde tot voor kort toch altijd quali's tegen Nederlanders en zo?
Ja, vind ik ook. Heel leuk voor hem, maar ik vind het stoerder om het er niet over te hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:38 schreef wimderon het volgende:
Kyrgios, met z'n stoere verhalen over sex voor wedstrijden
2014 moest ze inderdaad nog qualifiers spelen in RG en Wimbledon, sindsdien sterke stappen gemaakt, inmiddels ranking 24quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die speelde tot voor kort toch altijd quali's tegen Nederlanders en zo?
Ik dacht; dit kan mijn slag worden. Wanneer iedereen een B of C-speler kiest dan kan ik toch pak meer punten verdienen. En eigenlijk al koppositie veiligstellen, als Stephens verliest sta ik toch nog vrij bovenaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:39 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Fuck van jou ook? dacht dit word mijn glory moment
Zit je in de fokpoule? wat is je naam?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht; dit kan mijn slag worden. Wanneer iedereen een B of C-speler kiest dan kan ik toch pak meer punten verdienen. En eigenlijk al koppositie veiligstellen, als Stephens verliest sta ik toch nog vrij bovenaan
Slowaakquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:43 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Zit je in de fokpoule? wat is je naam?
#uniektalentquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze die Rivkah nog steeds niet hebben geloosd bij de NOS
Zeg dat welquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:46 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Jee, als ze wint sla je ff een slag
Op grond waarvan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:10 schreef Max23 het volgende:
Ik ben benieuwd wat die Rus kan tegen Nadal, denk dat die best een setje kan pakken.
Ah jezelf hoop gevenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op grond van dat ik hem in mijn sportpools heb opgenomen
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op grond van dat ik hem in mijn sportpools heb opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |