Ja, ik vind het ook niet veel.quote:
Zeg dat wel. Hopelijk is die wedstrijd van Nadal nog wat.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:27 schreef suus21 het volgende:
Ik kijk wel naar williams vs azarenka. Dit mannentennis is te saai.
Dan ga ik maar boodschappen doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:32 schreef suus21 het volgende:
Nadal gaat het echt niet spannend maken hoor..
OK, post je ook nog je boodschappenlijstje of blijft het hierbij qua persoonlijke informatie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan ga ik maar boodschappen doen.
Nee, maar ik wil het je wel PM'en als het je interesseert.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:45 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
OK, post je ook nog je boodschappenlijstje of blijft het hierbij qua persoonlijke informatie.
Quinoa, verse sapjes, afbakbroodjes? Of ben je meer het type bapaobroodjes, cola, chips? Nou ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil het je wel PM'en als het je interesseert.
Een soort powerhouse versie van Fognini is het ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef GwaiLow het volgende:
Kyrgios is best een leuke speler, maar echt een show speler. Ziet er allemaal nonchalant uit, maar echt effectief over een lange periode is hij niet.
De guy is 20 jaar... heeft fed en nadal al geownt en stond kwartfinale van wimbledon en de australian open, met de juiste coach word hij een hele grotequote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef GwaiLow het volgende:
Kyrgios is best een leuke speler, maar echt een show speler. Ziet er allemaal nonchalant uit, maar echt effectief over een lange periode is hij niet.
Volgens de bookmakers gewoon de verwachte uitslag.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bacszinsky verslaat Madison Keys, mag wellicht een verrassing worden genoemd.
Wow, laten we niet overdrijven.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een soort powerhouse versie van Fognini is het ja.
Ja, misschien wel. Toch had ik verwacht dat hij t Murray iets lastiger zou maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:08 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
De guy is 20 jaar... heeft fed en nadal al geownt en stond kwartfinale van wimbledon en de australian open, met de juiste coach word hij een hele grote
Ah okeequote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens de bookmakers gewoon de verwachte uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |