abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153190596
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:45 schreef MaJo het volgende:
Tuurlijk kun jij je verhaal hier kwijt cygne, je hoort absoluut gewoon hier :Y :* Die gyn klinkt inderdaad heel prettig, fijn dat ie zo met je meedenkt!

Ik heb na zaterdag geen bloedverlies meer, krampen beneden en supergespannen borsten toch het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn :o Net dus toch maar een testje gekocht en morgen nog eens testen, misschien was ik zondag gewoon te vroeg. Ik werd vannacht ook opeens kotmisselijk wakker en vandaag voel ik me ook weeïg en misselijk. Zou het dan eindelijk? :o O+
Ik hoop het zo!! O+
pi_153192008
Ik zou ook bij die gyn blijven Cygne. Wat een opluchting om gehoord te worden (geen ervaring met een gyn maar wel andere artsen)

Spannend majo! Ik doe mee met gespannen borsten en geen spotting vlak voor nod.

Mijn telefoon doet weer zn best met de autocorrect :(

Cygne -> dutje
majo -> majoor
spotting -> sportinfrastructuur :')

Ik kan alles tien keer nalezen, Grrrrr
pi_153192323
Cygne! Wat fijn dat het gesprek zo ging! Je kan hier je verhaal doen :*

Majo!! Ik duim als een malle!
♥ J & S
  dinsdag 2 juni 2015 @ 18:02:39 #154
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153192619
Cygne, je hoort gewoon hier. Punt O+ Ik zou ook bij deze gyn blijven als ik jou was. Klinkt als een fijne man!

Majo, ik ben nu een beetje plaatsvervangend zenuwachtig hè!!
pi_153192908
O+ voor jullie!
pi_153192934
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 15:44 schreef Cygne het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik nu thuis hoor. Niet hier maar ook niet in t andere topic. Beetje tussen de wal en t schip. :@

Posten waar jij je fijn voelt :* Maar je hoort net zoveel/ bent net zo welkom in het andere topic als ieder ander die daar post, vandaar het 'blijven' in de tt.
pi_153192966
Majo ik duim me suf! ^O^
pi_153192980
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:15 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Posten waar jij je fijn voelt :* Maar je hoort net zoveel/ bent net zo welkom in het andere topic als ieder ander die daar post, vandaar het 'blijven' in de tt.
:*
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 18:20:17 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153193072
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:02 schreef Hilzillah het volgende:
Cygne, je hoort gewoon hier. Punt O+ Ik zou ook bij deze gyn blijven als ik jou was. Klinkt als een fijne man!

Majo, ik ben nu een beetje plaatsvervangend zenuwachtig hè!!
Noh wat schattig O+

Thanks allemaal :* Ik word er nu ook zenuwachtig van door jullie :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 18:25:21 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153193224
Overigens verwacht ik er eigenlijk niet al teveel van, mijn lichaam heeft me tot nu toe toch steeds bedrogen :@ Bovendien heb ik volgende week een afspraak bij de fertiliteitsarts, zou wel een bak zijn als ik daar zwanger aankom :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_153193438
Cygne fijn dat je je gehoord voelt O+ je nent overal welkom :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:25 schreef MaJo het volgende:
Overigens verwacht ik er eigenlijk niet al teveel van, mijn lichaam heeft me tot nu toe toch steeds bedrogen :@ Bovendien heb ik volgende week een afspraak bij de fertiliteitsarts, zou wel een bak zijn als ik daar zwanger aankom :')
Dat had ik ook toen ik moest bellen voor de uitslagen :') lullige is dat je na een vmk of een ma vrolijk weer een half jaar minimaal naar huis wordt gestuurd.
Maar hopelijk heb je morgen een knaller van een streep!

Zo niet , wat is t vervolgtraject?
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 18:40:49 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153193647
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Cygne fijn dat je je gehoord voelt O+ je nent overal welkom :*

[..]

Dat had ik ook toen ik moest bellen voor de uitslagen :') lullige is dat je na een vmk of een ma vrolijk weer een half jaar minimaal naar huis wordt gestuurd.
Maar hopelijk heb je morgen een knaller van een streep!

Zo niet , wat is t vervolgtraject?
Volgende week worden de uitslagen besproken en hoor ik definitief of ik pcos heb. Vervolgens bespreken we de vervolgstappen :)
  dinsdag 2 juni 2015 @ 19:10:57 #163
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153194931
Cygne, natuurlijk ben en blijf je hier welkom :* Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je je ook in het andere topic thuis voelt (of bij allebei niet?). Ik zou zeggen: eet van twee walletjes en post overal mee ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Volgende week worden de uitslagen besproken en hoor ik definitief of ik pcos heb. Vervolgens bespreken we de vervolgstappen :)
Hebben jullie ook al zaad- en bloedonderzoek laten doen? Zijn dat de uitslagen die jullie krijgen?
Is er een reden waarom jullie naar de fertiliteitsarts gaan en niet naar de gyn?
/vragenvuur
pi_153196543
Cygne.. Volgens mij heb jij al het één en ander meegemaakt proef ik zo uit jouw verhaal..

Iedereen mag hier z'n hart luchten hoor!! :)
:)
  dinsdag 2 juni 2015 @ 20:10:15 #165
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153197041
Cygne, wat heerlijk om gehoord te worden! Fijn dat je het zo toch met vertrouwen tegemoet kunt zien.

[klaagmodus] Ik had vandaag een rotdag. Doodziek opgestaan, duizelig en daardoor misselijk. Kon niet bewegen van de ellende. Ben dus niet gelijk naar t werk gegaan. Was er uiteindelijk anderhalf uur te laat, toen de wereld weer wat stiller stond. Beetje jammer dat ik op mn werk de nodige sneren kreeg, of ik niet stiekem zwanger was. Baas belde ook, wilde graag exact weten wat ik had. Pffft, ik weet t zelf niet eens, wees blij dat ik uiteindelijk kom werken... (uiteraard weet behalve jullie niemand van iets) Bleeeeh. [/klaagmodus]
Warempel, een drempel.
pi_153197234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 19:57 schreef Soof-87 het volgende:
Cygne.. Volgens mij heb jij al het één en ander meegemaakt proef ik zo uit jouw verhaal..

Iedereen mag hier z'n hart luchten hoor!! :)
Voor jou even in t kort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153197276
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:10 schreef Ronderotonde het volgende:
Cygne, wat heerlijk om gehoord te worden! Fijn dat je het zo toch met vertrouwen tegemoet kunt zien.

[klaagmodus] Ik had vandaag een rotdag. Doodziek opgestaan, duizelig en daardoor misselijk. Kon niet bewegen van de ellende. Ben dus niet gelijk naar t werk gegaan. Was er uiteindelijk anderhalf uur te laat, toen de wereld weer wat stiller stond. Beetje jammer dat ik op mn werk de nodige sneren kreeg, of ik niet stiekem zwanger was. Baas belde ook, wilde graag exact weten wat ik had. Pffft, ik weet t zelf niet eens, wees blij dat ik uiteindelijk kom werken... (uiteraard weet behalve jullie niemand van iets) Bleeeeh. [/klaagmodus]
Meh, wat stom zeg van je werk. Daar mogen ze toch helemaal niet naar vragen eigenlijk?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 20:29:09 #168
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153197769
Op mijn werk kan alles wat niet mag. Ik had volgens cao al heel wat meer salaris moeten krijgen maar dat heb ik niet verdiend, dus krijg ik het niet... Tis niet anders helaas.

Ik kruip gewoon zo alvast onder de wol, hopelijk morgen weer fit. Zou t duizelen met een eisprong te maken kunnen hebben? Ik snap er echt niks van en ben best bang dat t morgen weer zo heftig is...
Warempel, een drempel.
pi_153198713
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:15 schreef Cygne het volgende:

[..]

Voor jou even in t kort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jee... Daar word ik stil van.. Bedankt voor de uitleg :*
:)
pi_153199079
Cygne, klinkt als een prettige ervaring bij deze gyn. Fijn dat je je gehoord en gezien voelt, lijkt me erg belangrijk. :* Misschien al te vaak gezegd, maar wat mij betreft ben je ook overal welkom! (ik hoor hier ook niet ;) ) Ik merk dat ik regelmatig benieuwd ben naar hoe het met je gaat. /stalker ):O
pi_153199599
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:02 schreef Bloesem. het volgende:
Cygne, klinkt als een prettige ervaring bij deze gyn. Fijn dat je je gehoord en gezien voelt, lijkt me erg belangrijk. :* Misschien al te vaak gezegd, maar wat mij betreft ben je ook overal welkom! (ik hoor hier ook niet ;) ) Ik merk dat ik regelmatig benieuwd ben naar hoe het met je gaat. /stalker ):O
Aww! :*
pi_153199833
Natuurlijk ben je hier welkom Cygne! En wat fijn dat je zo'n fijne gynaecoloog hebt.

Spanning voor MaJo! Ik duim ook.

Hier vandaag ongesteld geworden op dag 38. Morgen een afspraak in het ziekenhuis over hoe of wat.
Ik ben ook echt zó erg ongesteld dat heb ik nog nooit gehad.
pi_153200750
Op hoeveel dagen na eisprong ben je nu ongesteld geworden Fien?

Spannend MaJo, hopelijk nu eindelijk resultaat :*.

Ik krijg donderdag de uitslagen van het bloedonderzoek. Er is gekeken naar een aantal stollingsafwijkingen, evt translocaties, progesteron-gehalte en nog een aantal bepalingen. Ben benieuwd.
pi_153201063
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:42 schreef L0t.. het volgende:

Ik krijg donderdag de uitslagen van het bloedonderzoek. Er is gekeken naar een aantal stollingsafwijkingen, evt translocaties, progesteron-gehalte en nog een aantal bepalingen. Ben benieuwd.
Spannend! Bij mij hebben ze destijds ook op al die dingen getest idd. Ik ben benieuwd. :*
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 21:55:43 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153201329
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 19:10 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Cygne, natuurlijk ben en blijf je hier welkom :* Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je je ook in het andere topic thuis voelt (of bij allebei niet?). Ik zou zeggen: eet van twee walletjes en post overal mee ;)

[..]

Hebben jullie ook al zaad- en bloedonderzoek laten doen? Zijn dat de uitslagen die jullie krijgen?
Is er een reden waarom jullie naar de fertiliteitsarts gaan en niet naar de gyn?
/vragenvuur
Ik heb bloedonderzoek laten doen en een inwendige echo, daarvan hoor ik de uitslag. Het zaad van vriend is nog niet onderzocht maar daar maken we dinsdag gelijk een afspraak voor :Y

Wat je laatste vraag betreft: geen idee. Ik ben rechtstreeks vanuit de huisarts doorverwezen naar de gyn, die zei dat dat ongebruikelijk was. Blijkbaar hoorde ik eigenlijk eerst langs de fertiliteitsarts te gaan en daarna pas langs de gyn :? Maar geen idee, hopelijk weten we dinsdag meer :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:10 schreef Ronderotonde het volgende:

He bah wat klinkt dat naar, en dan ook nog zo onbegripvol op je werk :( Hopelijk was dit eenmalig en heb je er morgen geen last meer van :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:02 schreef Bloesem. het volgende:
+1 Je zit vaak in mijn hoofd cygne en ben altijd benieuwd hoe het met je gaat dus blijf vooral hier posten. Bovendien wacht je net zo op een tweede streepje als wij dus zou niet weten waarom je hier niet thuishoort :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:21 schreef Fien10 het volgende:
Natuurlijk ben je hier welkom Cygne! En wat fijn dat je zo'n fijne gynaecoloog hebt.

Spanning voor MaJo! Ik duim ook.

Hier vandaag ongesteld geworden op dag 38. Morgen een afspraak in het ziekenhuis over hoe of wat.
Ik ben ook echt zó erg ongesteld dat heb ik nog nooit gehad.
Fijn dat je nu zekerheid hebt maar wel balen dat het zo heftig is, hopelijk blijft dat niet lang zo :*

quote:

Ik heb echt geen flauw idee wat voor uitslagen ik kan verwachten maar nu ik dit zo lees word ik best een beetje zenuwachtig, misschien krijg ik ook wel deze uitslagen en vinden ze enge dingen -O-

Bedankt voor de duimen allemaal! Morgenochtend meer nieuws :s)
pi_153201418
Spannend L0t!
Allemaal spannende momenten hier in WOHTS!

Hier inmiddels gericht baby seks gehad :'). En ergens heb ik het idee dat ik in mijn vruchtbare periode zat (dream on!). Ik had voor het eerste na de bevalling ècht weer zin :+. Nou ja, het is natuurlijk lekker je kop in het zand steken want waarschijnlijk is mijn lijf echt niet bezig met ovulaties maar ik ben weer helemaal terug in het zenuwachtige gedrag. Want zou het, zou er binnenkort een baby bij komen O+.
♥ J & S
pi_153201447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:55 schreef MaJo het volgende:

Ik heb echt geen flauw idee wat voor uitslagen ik kan verwachten maar nu ik dit zo lees word ik best een beetje zenuwachtig, misschien krijg ik ook wel deze uitslagen en vinden ze enge dingen -O-

Bedankt voor de duimen allemaal! Morgenochtend meer nieuws :s)
Ik weet niet of ze daar ook op hebben getest bij jou hoor, dit is onderzoek na herhaalde miskramen. Weet niet of dat bij standaard onderzoek hoort als het zwanger worden wat langer duurt..
pi_153201462
Oh MaJo! Ik hoop gewoon zo dat je gewoon nu zwanger bent O+! Knuffels voor de zenuwachtigheid!
♥ J & S
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 22:02:43 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153201627
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:57 schreef klaprooss het volgende:
Spannend L0t!
Allemaal spannende momenten hier in WOHTS!

Hier inmiddels gericht baby seks gehad :'). En ergens heb ik het idee dat ik in mijn vruchtbare periode zat (dream on!). Ik had voor het eerste na de bevalling ècht weer zin :+. Nou ja, het is natuurlijk lekker je kop in het zand steken want waarschijnlijk is mijn lijf echt niet bezig met ovulaties maar ik ben weer helemaal terug in het zenuwachtige gedrag. Want zou het, zou er binnenkort een baby bij komen O+.
Ik ga voor je duimen! Wel lastig dat je totaal niet weet wanneer je ovuleert, ik heb daar inmiddels ook ervaring mee :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:58 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze daar ook op hebben getest bij jou hoor, dit is onderzoek na herhaalde miskramen. Weet niet of dat bij standaard onderzoek hoort als het zwanger worden wat langer duurt..
Weet ik ook niet maar het zou wel verklaren waarom de uitslagen zo lang op zich laten wachten (6 weken), vond dit al wel lang maar nooit echt over nagedacht wat ze nou precies gaan onderzoeken :@
* MaJo steekt kop in zand

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:58 schreef klaprooss het volgende:
Oh MaJo! Ik hoop gewoon zo dat je gewoon nu zwanger bent O+! Knuffels voor de zenuwachtigheid!
Aaaaw wat lief O+
pi_153201782
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef MaJo het volgende:

Weet ik ook niet maar het zou wel verklaren waarom de uitslagen zo lang op zich laten wachten (6 weken), vond dit al wel lang maar nooit echt over nagedacht wat ze nou precies gaan onderzoeken :@
* MaJo steekt kop in zand

[..]

Aaaaw wat lief O+
Nou bij mij is het een week geleden geprikt dus ik denk dat jouw uitslagen ook al lang bekend zijn hoor. Ligt gewoon aan de drukte van je arts denk ik.

Maar goed, wie weet ben je wel gewoon zwanger nu! :s)
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 22:09:47 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153201928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:06 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nou bij mij is het een week geleden geprikt dus ik denk dat jouw uitslagen ook al lang bekend zijn hoor. Ligt gewoon aan de drukte van je arts denk ik.

Maar goed, wie weet ben je wel gewoon zwanger nu! :s)
Hmmm, ze zeiden meteen dat de uitslag 6 weken zou duren dus dacht wel dat het daarmee te maken had.

En dat zou wel heel gaaf zijn O+ Kan ik de afspraak gaan afzeggen _O- Hoewel, ben wel benieuwd naar de uitslagen!
pi_153201953
quote:

Na 15 dagen. Dus daar ben ik wel blij mee want dan heb ik in ieder geval een normale LF. Morgen naar het ziekenhuis. Met clomid moet je een cyclus hebben van 35 dagen en deze cyclus heeft nu 38 dagen geduurd. De vorige 32. Ik sprak de gynaecoloog al door de telefoon en ze had het over de dosis ophogen van 50 naar 100mg maar liever wil ik gewoon nog een keer een cyclus doen van 50mg om te kijken wat m'n lichaam nu doet. Oke een cyclus van 38 dagen is niet ideaal, maar voor mij is het al heel wat omdat ik eerst helenaal geen cyclus had. M'n eisprong heb ik met clomid beide cyclussen op weten te sporen en zeker nu de LF ook normaal was wil ik het wel proberen. We willen héél graag een kindje, maar we hebben geen haast. We zijn nog heel jong en ik wil het nu nog niet koste wat het kost. En als het met de 50mg kan en ik heb gewoon een eisprong alleen een iets langere cyclus dan gebruikelijk dan is dat maar zo. Liever dat en minder "troep" in m'n lichaam dan me maar nog meer volstoppen met hormonen omdat ik een kortere cyclus wil.

Wat spannend bij jou zeg! Ik ben benieuwd. Ik hoop geen nare translocaties of iets. Jij had een korte LF toch?
pi_153202305
Bij mij duurde de uitslag van het COLA-onderzoek ook 6 weken MaJo.
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 22:21:53 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153202461
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:10 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Na 15 dagen. Dus daar ben ik wel blij mee want dan heb ik in ieder geval een normale LF. Morgen naar het ziekenhuis. Met clomid moet je een cyclus hebben van 35 dagen en deze cyclus heeft nu 38 dagen geduurd. De vorige 32. Ik sprak de gynaecoloog al door de telefoon en ze had het over de dosis ophogen van 50 naar 100mg maar liever wil ik gewoon nog een keer een cyclus doen van 50mg om te kijken wat m'n lichaam nu doet. Oke een cyclus van 38 dagen is niet ideaal, maar voor mij is het al heel wat omdat ik eerst helenaal geen cyclus had. M'n eisprong heb ik met clomid beide cyclussen op weten te sporen en zeker nu de LF ook normaal was wil ik het wel proberen. We willen héél graag een kindje, maar we hebben geen haast. We zijn nog heel jong en ik wil het nu nog niet koste wat het kost. En als het met de 50mg kan en ik heb gewoon een eisprong alleen een iets langere cyclus dan gebruikelijk dan is dat maar zo. Liever dat en minder "troep" in m'n lichaam dan me maar nog meer volstoppen met hormonen omdat ik een kortere cyclus wil.

Wat spannend bij jou zeg! Ik ben benieuwd. Ik hoop geen nare translocaties of iets. Jij had een korte LF toch?
Dit lijkt me een hele goede instelling! Sowieso moet je doen wat voor jou goed voelt. Als je verder geen haast hebt dan lijkt het me alleen maar prima toch om het zoveel mogelijk natuurlijk te proberen? En een iets langere cyclus is ook helemaal niet zo erg, zo lang je maar weet waar je aan toe bent :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:18 schreef Fien10 het volgende:
Bij mij duurde de uitslag van het COLA-onderzoek ook 6 weken MaJo.
Weet je nog waar ze precies op geprikt hadden bij jou?
pi_153202716
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dit lijkt me een hele goede instelling! Sowieso moet je doen wat voor jou goed voelt. Als je verder geen haast hebt dan lijkt het me alleen maar prima toch om het zoveel mogelijk natuurlijk te proberen? En een iets langere cyclus is ook helemaal niet zo erg, zo lang je maar weet waar je aan toe bent :)

[..]

Weet je nog waar ze precies op geprikt hadden bij jou?
Poeh.. Even denken. Progesteron, en hormoon wat borstvoeding aanmaakt? Testosteron. FSH, glucose, LH en oestrogeen geloof ik.
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 22:31:14 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153202917
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:27 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Poeh.. Even denken. Progesteron, en hormoon wat borstvoeding aanmaakt? Testosteron. FSH, glucose, LH en oestrogeen geloof ik.
Thanks ^O^ Ik ben benieuwd naar volgende week!
pi_153203020
Ik ook! Ik denk haast wel dat je PCOS hebt. Je had ook kralenkettingen of hoe ze t ook willen noemen bij je eierstokken toch? Wat de op de echo zagen? En dat in combinatie met je lange cyclussen zegt vaak al genoeg geloof ik.
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 22:34:33 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153203053
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:33 schreef Fien10 het volgende:
Ik ook! Ik denk haast wel dat je PCOS hebt. Je had ook kralenkettingen of hoe ze t ook willen noemen bij je eierstokken toch? Wat de op de echo zagen? En dat in combinatie met je lange cyclussen zegt vaak al genoeg geloof ik.
Klopt :Y Ik had heel veel eitjes per eierstok (meer dan 35). Ze zei ook al dat het sterk op pcos wijst :Y
pi_153203217
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Klopt :Y Ik had heel veel eitjes per eierstok (meer dan 35). Ze zei ook al dat het sterk op pcos wijst :Y
Wel balen! Dan zul je waarschijnlijk ook aan de clomid gaan. Dan zitten we straks in t zelfde schuitje.
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 22:40:53 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153203378
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:37 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Wel balen! Dan zul je waarschijnlijk ook aan de clomid gaan. Dan zitten we straks in t zelfde schuitje.
Tenzij de teunisbloemolie zijn werk heeft gedaan en ik daardoor al een regelmatigere cyclus heb, maar dat blijft even afwachten :)
pi_153203602
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tenzij de teunisbloemolie zijn werk heeft gedaan en ik daardoor al een regelmatigere cyclus heb, maar dat blijft even afwachten :)
I hope so! Zou fijn zijn!
pi_153207051
Cygne, het klinkt alsof je nu bij een gyn zit die helemaal bij je past. Lekker blijven zou ik zeggen!

Hier vannacht super misselijk en nu ook weer... Pukkels als paddenstoelen en steekjes in onderbuik. Zou het dan echt meteen weer raak zijn? Durf het bijna niet te hopen.
pi_153207240
Ik hoop t leonietje!

Ik zei tegen de gynaecoloog dat ik nog een test had gedaan die 'netjes negatief was'. Zegt ie: 'toch eigenlijk wel een beetje jammer he?', doelend op een nieuwe zwangerschap. Hij hoopte dat hij ons snel goed nieuws kon brengen.
pi_153208604
Wat lief van hem! Hij lijkt zo echt te begrijpen wat er dan in je hoofd omgaat. Lijkt me een gouden man! Ik hoop ook echt zo voor jullie dat je snel een gezonde plakker hebt die je mag voldragen! X
pi_153208666
Ik probeer nu ook al 4 jaar zwanger te worden. Of in principe ben ik al 4 jaar gestopt met de pil. Maar ik ben nog nooit naar de huisarts gegaan om te kijken waarom ik maar niet zwanger raak. Bang voor de uitslag, denk ik.
  woensdag 3 juni 2015 @ 07:15:47 #196
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153208717
Oef mihoentje, vier jaar?! Als je echt een kinderwens hebt zul je toch echt een keertje naar de huisarts moeten, hoe confronterend ook. Misschien is het wel met iets kleins te verhelpen, maar als je niets doet ben je misschien nog jaren vruchteloos bezig....
Warempel, een drempel.
  woensdag 3 juni 2015 @ 07:58:18 #197
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153209000
Jeetje, 4 jaar? Ik weet niet goed wat ik kan zeggen om je te helpen (ik kan veel vragen stellen die je zelf ongetwijfeld ook al gesteld hebt), maar ik hoop dat je het snel aan durft om naar de huisarts te gaan! :* Of dat het niet meer nodig is, natuurlijk ;)
  woensdag 3 juni 2015 @ 08:30:11 #198
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153209283
Hoi Mihoentje! 4 Jaar is idd wel lang. Ik zou ook een stapje richting HA doen. :*
pi_153209459
Al nieuws MaJo??
  Moderator woensdag 3 juni 2015 @ 08:58:34 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153209667
Nou de duimen kunnen weer stoppen want weer een spierwitte test, ik begin er wel moedeloos van te worden ;( bij het vegen ook weer wat bloed, hopelijk zet het nu gewoon door!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')