Ik hoop het zo!!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:45 schreef MaJo het volgende:
Tuurlijk kun jij je verhaal hier kwijt cygne, je hoort absoluut gewoon hier![]()
Die gyn klinkt inderdaad heel prettig, fijn dat ie zo met je meedenkt!
Ik heb na zaterdag geen bloedverlies meer, krampen beneden en supergespannen borsten toch het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijnNet dus toch maar een testje gekocht en morgen nog eens testen, misschien was ik zondag gewoon te vroeg. Ik werd vannacht ook opeens kotmisselijk wakker en vandaag voel ik me ook weeïg en misselijk. Zou het dan eindelijk?
![]()
Posten waar jij je fijn voeltquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:44 schreef Cygne het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik nu thuis hoor. Niet hier maar ook niet in t andere topic. Beetje tussen de wal en t schip.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Posten waar jij je fijn voeltMaar je hoort net zoveel/ bent net zo welkom in het andere topic als ieder ander die daar post, vandaar het 'blijven' in de tt.
Noh wat schattigquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:02 schreef Hilzillah het volgende:
Cygne, je hoort gewoon hier. PuntIk zou ook bij deze gyn blijven als ik jou was. Klinkt als een fijne man!
Majo, ik ben nu een beetje plaatsvervangend zenuwachtig hè!!
Dat had ik ook toen ik moest bellen voor de uitslagenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:25 schreef MaJo het volgende:
Overigens verwacht ik er eigenlijk niet al teveel van, mijn lichaam heeft me tot nu toe toch steeds bedrogenBovendien heb ik volgende week een afspraak bij de fertiliteitsarts, zou wel een bak zijn als ik daar zwanger aankom
Volgende week worden de uitslagen besproken en hoor ik definitief of ik pcos heb. Vervolgens bespreken we de vervolgstappenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Cygne fijn dat je je gehoord voeltje nent overal welkom
[..]
Dat had ik ook toen ik moest bellen voor de uitslagenlullige is dat je na een vmk of een ma vrolijk weer een half jaar minimaal naar huis wordt gestuurd.
Maar hopelijk heb je morgen een knaller van een streep!
Zo niet , wat is t vervolgtraject?
Hebben jullie ook al zaad- en bloedonderzoek laten doen? Zijn dat de uitslagen die jullie krijgen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgende week worden de uitslagen besproken en hoor ik definitief of ik pcos heb. Vervolgens bespreken we de vervolgstappen
Voor jou even in t kort.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:57 schreef Soof-87 het volgende:
Cygne.. Volgens mij heb jij al het één en ander meegemaakt proef ik zo uit jouw verhaal..
Iedereen mag hier z'n hart luchten hoor!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, wat stom zeg van je werk. Daar mogen ze toch helemaal niet naar vragen eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:10 schreef Ronderotonde het volgende:
Cygne, wat heerlijk om gehoord te worden! Fijn dat je het zo toch met vertrouwen tegemoet kunt zien.
[klaagmodus] Ik had vandaag een rotdag. Doodziek opgestaan, duizelig en daardoor misselijk. Kon niet bewegen van de ellende. Ben dus niet gelijk naar t werk gegaan. Was er uiteindelijk anderhalf uur te laat, toen de wereld weer wat stiller stond. Beetje jammer dat ik op mn werk de nodige sneren kreeg, of ik niet stiekem zwanger was. Baas belde ook, wilde graag exact weten wat ik had. Pffft, ik weet t zelf niet eens, wees blij dat ik uiteindelijk kom werken... (uiteraard weet behalve jullie niemand van iets) Bleeeeh. [/klaagmodus]
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:15 schreef Cygne het volgende:
[..]
Voor jou even in t kort.Jee... Daar word ik stil van.. Bedankt voor de uitlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Aww!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:02 schreef Bloesem. het volgende:
Cygne, klinkt als een prettige ervaring bij deze gyn. Fijn dat je je gehoord en gezien voelt, lijkt me erg belangrijk.Misschien al te vaak gezegd, maar wat mij betreft ben je ook overal welkom! (ik hoor hier ook niet
) Ik merk dat ik regelmatig benieuwd ben naar hoe het met je gaat. /stalker
Spannend! Bij mij hebben ze destijds ook op al die dingen getest idd. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:42 schreef L0t.. het volgende:
Op hoeveel dagen na eisprong ben je nu ongesteld geworden Fien?
Spannend MaJo, hopelijk nu eindelijk resultaat.
Ik krijg donderdag de uitslagen van het bloedonderzoek. Er is gekeken naar een aantal stollingsafwijkingen, evt translocaties, progesteron-gehalte en nog een aantal bepalingen. Ben benieuwd.
Ik heb bloedonderzoek laten doen en een inwendige echo, daarvan hoor ik de uitslag. Het zaad van vriend is nog niet onderzocht maar daar maken we dinsdag gelijk een afspraak voorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:10 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Cygne, natuurlijk ben en blijf je hier welkomMaar ik kan me ook goed voorstellen dat je je ook in het andere topic thuis voelt (of bij allebei niet?). Ik zou zeggen: eet van twee walletjes en post overal mee
[..]
Hebben jullie ook al zaad- en bloedonderzoek laten doen? Zijn dat de uitslagen die jullie krijgen?
Is er een reden waarom jullie naar de fertiliteitsarts gaan en niet naar de gyn?
/vragenvuur
He bah wat klinkt dat naar, en dan ook nog zo onbegripvol op je werkquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:10 schreef Ronderotonde het volgende:
Cygne, wat heerlijk om gehoord te worden! Fijn dat je het zo toch met vertrouwen tegemoet kunt zien.
[klaagmodus] Ik had vandaag een rotdag. Doodziek opgestaan, duizelig en daardoor misselijk. Kon niet bewegen van de ellende. Ben dus niet gelijk naar t werk gegaan. Was er uiteindelijk anderhalf uur te laat, toen de wereld weer wat stiller stond. Beetje jammer dat ik op mn werk de nodige sneren kreeg, of ik niet stiekem zwanger was. Baas belde ook, wilde graag exact weten wat ik had. Pffft, ik weet t zelf niet eens, wees blij dat ik uiteindelijk kom werken... (uiteraard weet behalve jullie niemand van iets) Bleeeeh. [/klaagmodus]
+1 Je zit vaak in mijn hoofd cygne en ben altijd benieuwd hoe het met je gaat dus blijf vooral hier posten. Bovendien wacht je net zo op een tweede streepje als wij dus zou niet weten waarom je hier niet thuishoortquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:02 schreef Bloesem. het volgende:
Cygne, klinkt als een prettige ervaring bij deze gyn. Fijn dat je je gehoord en gezien voelt, lijkt me erg belangrijk.Misschien al te vaak gezegd, maar wat mij betreft ben je ook overal welkom! (ik hoor hier ook niet
) Ik merk dat ik regelmatig benieuwd ben naar hoe het met je gaat. /stalker
Fijn dat je nu zekerheid hebt maar wel balen dat het zo heftig is, hopelijk blijft dat niet lang zoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:21 schreef Fien10 het volgende:
Natuurlijk ben je hier welkom Cygne! En wat fijn dat je zo'n fijne gynaecoloog hebt.
Spanning voor MaJo! Ik duim ook.
Hier vandaag ongesteld geworden op dag 38. Morgen een afspraak in het ziekenhuis over hoe of wat.
Ik ben ook echt zó erg ongesteld dat heb ik nog nooit gehad.
Ik heb echt geen flauw idee wat voor uitslagen ik kan verwachten maar nu ik dit zo lees word ik best een beetje zenuwachtig, misschien krijg ik ook wel deze uitslagen en vinden ze enge dingenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:42 schreef L0t.. het volgende:
Op hoeveel dagen na eisprong ben je nu ongesteld geworden Fien?
Spannend MaJo, hopelijk nu eindelijk resultaat.
Ik krijg donderdag de uitslagen van het bloedonderzoek. Er is gekeken naar een aantal stollingsafwijkingen, evt translocaties, progesteron-gehalte en nog een aantal bepalingen. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |