Ik weet niet of ze daar ook op hebben getest bij jou hoor, dit is onderzoek na herhaalde miskramen. Weet niet of dat bij standaard onderzoek hoort als het zwanger worden wat langer duurt..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:55 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat voor uitslagen ik kan verwachten maar nu ik dit zo lees word ik best een beetje zenuwachtig, misschien krijg ik ook wel deze uitslagen en vinden ze enge dingen
Bedankt voor de duimen allemaal! Morgenochtend meer nieuws
Ik ga voor je duimen! Wel lastig dat je totaal niet weet wanneer je ovuleert, ik heb daar inmiddels ook ervaring meequote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:57 schreef klaprooss het volgende:
Spannend L0t!
Allemaal spannende momenten hier in WOHTS!
Hier inmiddels gericht baby seks gehad. En ergens heb ik het idee dat ik in mijn vruchtbare periode zat (dream on!). Ik had voor het eerste na de bevalling ècht weer zin
. Nou ja, het is natuurlijk lekker je kop in het zand steken want waarschijnlijk is mijn lijf echt niet bezig met ovulaties maar ik ben weer helemaal terug in het zenuwachtige gedrag. Want zou het, zou er binnenkort een baby bij komen
.
Weet ik ook niet maar het zou wel verklaren waarom de uitslagen zo lang op zich laten wachten (6 weken), vond dit al wel lang maar nooit echt over nagedacht wat ze nou precies gaan onderzoekenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar ook op hebben getest bij jou hoor, dit is onderzoek na herhaalde miskramen. Weet niet of dat bij standaard onderzoek hoort als het zwanger worden wat langer duurt..
Aaaaw wat liefquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:58 schreef klaprooss het volgende:
Oh MaJo! Ik hoop gewoon zo dat je gewoon nu zwanger bent! Knuffels voor de zenuwachtigheid!
Nou bij mij is het een week geleden geprikt dus ik denk dat jouw uitslagen ook al lang bekend zijn hoor. Ligt gewoon aan de drukte van je arts denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef MaJo het volgende:
Weet ik ook niet maar het zou wel verklaren waarom de uitslagen zo lang op zich laten wachten (6 weken), vond dit al wel lang maar nooit echt over nagedacht wat ze nou precies gaan onderzoeken
* MaJo steekt kop in zand
[..]
Aaaaw wat lief
Hmmm, ze zeiden meteen dat de uitslag 6 weken zou duren dus dacht wel dat het daarmee te maken had.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou bij mij is het een week geleden geprikt dus ik denk dat jouw uitslagen ook al lang bekend zijn hoor. Ligt gewoon aan de drukte van je arts denk ik.
Maar goed, wie weet ben je wel gewoon zwanger nu!
Na 15 dagen. Dus daar ben ik wel blij mee want dan heb ik in ieder geval een normale LF. Morgen naar het ziekenhuis. Met clomid moet je een cyclus hebben van 35 dagen en deze cyclus heeft nu 38 dagen geduurd. De vorige 32. Ik sprak de gynaecoloog al door de telefoon en ze had het over de dosis ophogen van 50 naar 100mg maar liever wil ik gewoon nog een keer een cyclus doen van 50mg om te kijken wat m'n lichaam nu doet. Oke een cyclus van 38 dagen is niet ideaal, maar voor mij is het al heel wat omdat ik eerst helenaal geen cyclus had. M'n eisprong heb ik met clomid beide cyclussen op weten te sporen en zeker nu de LF ook normaal was wil ik het wel proberen. We willen héél graag een kindje, maar we hebben geen haast. We zijn nog heel jong en ik wil het nu nog niet koste wat het kost. En als het met de 50mg kan en ik heb gewoon een eisprong alleen een iets langere cyclus dan gebruikelijk dan is dat maar zo. Liever dat en minder "troep" in m'n lichaam dan me maar nog meer volstoppen met hormonen omdat ik een kortere cyclus wil.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:42 schreef L0t.. het volgende:
Op hoeveel dagen na eisprong ben je nu ongesteld geworden Fien?
Spannend MaJo, hopelijk nu eindelijk resultaat.
Ik krijg donderdag de uitslagen van het bloedonderzoek. Er is gekeken naar een aantal stollingsafwijkingen, evt translocaties, progesteron-gehalte en nog een aantal bepalingen. Ben benieuwd.
Dit lijkt me een hele goede instelling! Sowieso moet je doen wat voor jou goed voelt. Als je verder geen haast hebt dan lijkt het me alleen maar prima toch om het zoveel mogelijk natuurlijk te proberen? En een iets langere cyclus is ook helemaal niet zo erg, zo lang je maar weet waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:10 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Na 15 dagen. Dus daar ben ik wel blij mee want dan heb ik in ieder geval een normale LF. Morgen naar het ziekenhuis. Met clomid moet je een cyclus hebben van 35 dagen en deze cyclus heeft nu 38 dagen geduurd. De vorige 32. Ik sprak de gynaecoloog al door de telefoon en ze had het over de dosis ophogen van 50 naar 100mg maar liever wil ik gewoon nog een keer een cyclus doen van 50mg om te kijken wat m'n lichaam nu doet. Oke een cyclus van 38 dagen is niet ideaal, maar voor mij is het al heel wat omdat ik eerst helenaal geen cyclus had. M'n eisprong heb ik met clomid beide cyclussen op weten te sporen en zeker nu de LF ook normaal was wil ik het wel proberen. We willen héél graag een kindje, maar we hebben geen haast. We zijn nog heel jong en ik wil het nu nog niet koste wat het kost. En als het met de 50mg kan en ik heb gewoon een eisprong alleen een iets langere cyclus dan gebruikelijk dan is dat maar zo. Liever dat en minder "troep" in m'n lichaam dan me maar nog meer volstoppen met hormonen omdat ik een kortere cyclus wil.
Wat spannend bij jou zeg! Ik ben benieuwd. Ik hoop geen nare translocaties of iets. Jij had een korte LF toch?
Weet je nog waar ze precies op geprikt hadden bij jou?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:18 schreef Fien10 het volgende:
Bij mij duurde de uitslag van het COLA-onderzoek ook 6 weken MaJo.
Poeh.. Even denken. Progesteron, en hormoon wat borstvoeding aanmaakt? Testosteron. FSH, glucose, LH en oestrogeen geloof ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit lijkt me een hele goede instelling! Sowieso moet je doen wat voor jou goed voelt. Als je verder geen haast hebt dan lijkt het me alleen maar prima toch om het zoveel mogelijk natuurlijk te proberen? En een iets langere cyclus is ook helemaal niet zo erg, zo lang je maar weet waar je aan toe bent
[..]
Weet je nog waar ze precies op geprikt hadden bij jou?
Thanksquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:27 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Poeh.. Even denken. Progesteron, en hormoon wat borstvoeding aanmaakt? Testosteron. FSH, glucose, LH en oestrogeen geloof ik.
Kloptquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:33 schreef Fien10 het volgende:
Ik ook! Ik denk haast wel dat je PCOS hebt. Je had ook kralenkettingen of hoe ze t ook willen noemen bij je eierstokken toch? Wat de op de echo zagen? En dat in combinatie met je lange cyclussen zegt vaak al genoeg geloof ik.
Wel balen! Dan zul je waarschijnlijk ook aan de clomid gaan. Dan zitten we straks in t zelfde schuitje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptIk had heel veel eitjes per eierstok (meer dan 35). Ze zei ook al dat het sterk op pcos wijst
Tenzij de teunisbloemolie zijn werk heeft gedaan en ik daardoor al een regelmatigere cyclus heb, maar dat blijft even afwachtenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:37 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Wel balen! Dan zul je waarschijnlijk ook aan de clomid gaan. Dan zitten we straks in t zelfde schuitje.
I hope so! Zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tenzij de teunisbloemolie zijn werk heeft gedaan en ik daardoor al een regelmatigere cyclus heb, maar dat blijft even afwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |