Oh het gaat niet om recentelijke periode. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en je kaneelstokje snapt dat echt wel en anders heeft hij pech, je bent een leuk mens met je brede interesses en je zachte karakter, nu nog even zelf daarachter komen.
In een relatie is het idd lastiger.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:26 schreef Lokasenna het volgende:
Het was ook niet echt dagelijks. Eens in de zoveel tijd kwam het eens ter sprake. Maar een groot deel van de rest van de tijd was ik ook gewoon niet bepaald blakend positief gezelschap, gewoon omdat het niet zo lekker ging allemaal. Bij gewone vrienden neem je dan even afstand. In een relatie is dat wat minder goed mogelijk.
Ah, dan moet ik uit jouw buurt blijven, because this hot, sweaty mess will stick on everything.quote:
Yes pleasequote:
Hint: misschien bestaat ze niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef UitStraling het volgende:
@Cali
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n relatiehopper maar ik krijg blijkbaar gewoon niet gevonden wat ik nu precies zoek en ik vertik het om voor minder te gaan als die ene.
Nog steeds kut dus?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik uit jouw buurt blijven, because this hot, sweaty mess will stick on everything.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef All-out het volgende:
gewoon alles loslaten en dan een relatie met iedereen![]()
en dan eenzaam sterven aan aids
Niet iedereen is geduldig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In een relatie is het idd lastiger.
Dan zal de partner toch verwachten dat je er op een of andere manier mee bezig bent en eraan werkt. Dat er in ieder geval licht aan het einde van die tunnel is en ze niet nog jaren "opgescheept" zitten met een negatieveling.
Dat het een lang of langzaam proces is, vinden ze dan (Vaak) niet erg, zolang je er maar mee bezig bent.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik uit jouw buurt blijven, because this hot, sweaty mess will stick on everything.
+1 voorspelbaarquote:
Maar blijkbaar vind je wel veel vrouwen interessant genoeg / word je vaak genoeg verliefd om de hele tijd van relatie naar relatie te hoppen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef UitStraling het volgende:
@Cali
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n relatiehopper maar ik krijg blijkbaar gewoon niet gevonden wat ik nu precies zoek en ik vertik het om voor minder te gaan als die ene.
Dat klopt idd.quote:
Nah, ik zweet snelquote:
Was je verslaafd?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh het gaat niet om recentelijke periode. :$
Ik ben weer een soort van leuk zonder wietverslaving.
Johquote:
Ik weet het, hoog tijd om mijn voorwaarde lijstje aan te passen, zijn er hier nog kale vrouwen met drie tanden, ze moet wel lief zijn, tegen een verbaal stootje kunnen, van lekker eten houden, van sfeer, van muziek, ze moet kunnen dansen alsof het de laatste dag in de wereld is, mooie ogen, twee benen hoeft niet perse, deugen en van pratenpratenpratenpraten houden.quote:
Ik ook, gezien zijn gedrag. Maar blijkbaar kan hij zelf niet alleen zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar blijkbaar vind je wel veel vrouwen interessant genoeg / word je vaak genoeg verliefd om de hele tijd van relatie naar relatie te hoppen.
Vind ik knap, zoveel potentiele partners te vinden
Ja.quote:
Zo'n periode ook gehad. Waar-de-loos.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja.__
Het was wel sad, ik rookte 's ochtends eerst een jointje om me ergens toe te kunnen zetten die dag.
Joh, doe es niet zo serieusquote:
Ik zeg niet dat je maar moet settelen met de eerste de beste. Maar ik betwijfel of perfectie is iets wat je ooit gaat vindenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het, hoog tijd om mijn voorwaarde lijstje aan te passen, zijn er hier nog kale vrouwen met drie tanden, ze moet wel lief zijn, tegen een verbaal stootje kunnen, van lekker eten houden, van sfeer, van muziek, ze moet kunnen dansen alsof het de laatste dag in de wereld is, mooie ogen, twee benen hoeft niet perse, deugen en van pratenpratenpratenpraten houden.
Niemand?
Mijn fout, als ik een klein beetje moeite doe heb ik overal wel sjans (ongelofelijk met mijn karakter maar echt waar beste mensen) en dan trap ik weer in die sjansquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar blijkbaar vind je wel veel vrouwen interessant genoeg / word je vaak genoeg verliefd om de hele tijd van relatie naar relatie te hoppen.
Vind ik knap, zoveel potentiele partners te vinden
Zo erg heb ik het gelukkig niet. Heb er meestal 's ochtends ook geen enkele zin in. Maar soms welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja.__
Het was wel sad, ik rookte 's ochtends eerst een jointje om me ergens toe te kunnen zetten die dag.
Die potjes/dekseltjes analogie gaat sowieso niet op inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Joh, doe es niet zo serieus
[..]
Ik zeg niet dat je maar moet settelen met de eerste de beste. Maar ik betwijfel of perfectie is iets wat je ooit gaat vinden
Vrouwen vallen op klootzakken toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn fout, als ik een klein beetje moeite doe heb ik overal wel sjans (ongelofelijk met mijn karakter maar echt waar beste mensen) en dan trap ik weer in die sjans
Ga je langzaam afbouwen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het gelukkig niet. Heb er meestal 's ochtends ook geen enkele zin in. Maar soms welWel me nu al netjes aan mn budget gehouden en dus al de helft minder wiet gerookt deze maand dan vorige maand
Doe je goed, althans goede stap in de goede richtingquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het gelukkig niet. Heb er meestal 's ochtends ook geen enkele zin in. Maar soms welWel me nu al netjes aan mn budget gehouden en dus al de helft minder wiet gerookt deze maand dan vorige maand
Gaat nergens meer over dan inderdaad. Je word er alleen maar gruwelijk futloos van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo'n periode ook gehad. Waar-de-loos.
Goed bezig buuf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed van je, maar ook weinig roken is nog steeds afhankelijkheid he, je beperkt nu vooral de schade voor je portemonnee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
He kut, i am screwedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op klootzakken toch?Grapje
Had op een gegeven moment dat ik bij een maatje op de bank lag, dat we 5 keer 'wat zei je?' naar elkaar riepen met tussenpozen van een paar minuten dat ik er toen wel echt ff helemaal klaar mee was. Apathisch gedoequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over dan inderdaad. Je word er alleen maar gruwelijk futloos van.
Sommige vrouwen wel ja maar dat zijn niet de vrouwen waar ik doorgaans op valquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op klootzakken toch?Grapje
Ik ga mijn budget steeds verminderen ja. Maar wel heel langzaam. Heb het nu wel drastisch met de helft verminderd, maar dat is omdat ik weet dat ik het daar nog goed mee kan redden. Ik ga de komende 3 maanden ongeveer mijn budget zo houden, en hopen dat ik over een maandje ofzo al een keertje geld 'overhou'. Zodra dat gebeurd gaat mn budget omlaag. Gewoon steeds met kleine stapjesquote:
Ja, weet ik. Maar ik moet toch iets, en zo ineens stoppen gaat niet goed, blijktquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed van je, maar ook weinig roken is nog steeds afhankelijkheid he, je beperkt nu vooral de schade voor je portemonnee.
leuk dat je sjans hebt, maar dat betekent niet dat het relatiemateriaal is..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Mijn fout, als ik een klein beetje moeite doe heb ik overal wel sjans (ongelofelijk met mijn karakter maar echt waar beste mensen) en dan trap ik weer in die sjans
Had ik nooit achter je gezochtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja.__
Ja anders ik wel, ik heb de lat eigenlijk heel hoog liggen (waarschijnlijk ook te hoog) maar zodra de roze bril op staat dan heb ik het oorddelingsvermogen van een dronken hamsterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
leuk dat je sjans hebt, maar dat betekent niet dat het relatiemateriaal is..
Daarvoor (heb ik) toch wel iets meer nodig dan enkel een beetje sjans en een leuk gesprek.
Niet herkenbaar voor mij. Ik ben een echte fokker.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was altijd al wel van de drugs, zogezegd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had ik nooit achter je gezochtHoe is het zo ver gekomen?
Die roze bril? Wat heb je ervoor nodig om die te krijgen dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Ja anders ik wel, ik heb de lat eigenlijk heel hoog liggen (waarschijnlijk ook te hoog) maar zodra de roze bril op staat dan heb ik het oorddelingsvermogen van een dronken hamster
ik had gehoopt dat dat met de jaren beter zou wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja anders ik wel, ik heb de lat eigenlijk heel hoog liggen (waarschijnlijk ook te hoog) maar zodra de roze bril op staat dan heb ik het oorddelingsvermogen van een dronken hamster
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga mijn budget steeds verminderen ja. Maar wel heel langzaam. Heb het nu wel drastisch met de helft verminderd, maar dat is omdat ik weet dat ik het daar nog goed mee kan redden. Ik ga de komende 3 maanden ongeveer mijn budget zo houden, en hopen dat ik over een maandje ofzo al een keertje geld 'overhou'. Zodra dat gebeurd gaat mn budget omlaag. Gewoon steeds met kleine stapjes
Rook je nu helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was altijd al wel van de drugs, zogezegd.
Ik kon niet zo goed slapen zonder, dus ik dacht, waarom ook niet. Maar als je dan wat tegenslag krijgt loopt het snel uit de hand en is het stoppen ineens heel erg moeilijk.
Waren er vrachtwagens bij betrokken?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:46 schreef FrauMilena het volgende:
Mijn droom sloeg vannacht om in een nachtmerriebeetje jammer weer. Van mooie momenten naar moord en doodslag.
iPhones en iPads die spontaan uit gingen etc?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:46 schreef FrauMilena het volgende:
Mijn droom sloeg vannacht om in een nachtmerriebeetje jammer weer. Van mooie momenten naar moord en doodslag.
Ik val op mooie ogen, dat zijn vaak de boosdoenersquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die roze bril? Wat heb je ervoor nodig om die te krijgen dan?
En zijn het dan geen scharrels? Of hoelang blijft die roze bril bij jou gemiddeld dan?
Stralende zon hier.quote:
Nee, in principe niet, ik wil het ook niet in huis hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rook je nu helemaal niet meer?
Best disturbing om zomaar tussendoor te vertellenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb vannacht trouwens over Loka gedroomd, alweer
Wattan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is niet echt antwoord op de vraag hoelang zo'n roze bril bij jou duurtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik val op mooie ogen, dat zijn vaak de boosdoeners![]()
En scharrels, tja wat zal ik er van zeggen, het levert me minder op dan dat 't waard is, natuurlijk is de seks af en toe welkom maar eigenlijk boeit dat me nu ook niet (meer) zo
Goed bezig dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, in principe niet, ik wil het ook niet in huis hebben.
Alleen laatst in het Vondelpark een middagje gezondigd.
Waarom nietquote:
Hosti and Loka sitting in a tree. Kaneel on the ground C.U.T.T.I.N.G.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Dat ik me zorgen om je maakte, maar dat ik je niet kon bereiken op de whatsapp. Toen zat ik ineens in een groeps WA, waar jij rare foto's van jezelf heenstuurde. Dus ben ik naar je huis gegaan om te kijken of je het nog goed met je ging, maar ja wilde de deur niet open maken.quote:
En dat was ook bescheiden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, in principe niet, ik wil het ook niet in huis hebben.
Alleen laatst in het Vondelpark een middagje gezondigd.
Elaboratequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:49 schreef Californium het volgende:
Ik weet denk ik nog semi wat ik gedroomd heb![]()
Raar ook
Wow, dat is echt heel raar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik me zorgen om je maakte, maar dat ik je niet kon bereiken op de whatsapp. Toen zat ik ineens in een groeps WA, waar jij rare foto's van jezelf heenstuurde. Dus ben ik naar je huis gegaan om te kijken of je het nog goed met je ging, maar ja wilde de deur niet open maken.
Ja, I know, weird![]()
Ik loopt toch zeker wel een jaar rond te fluiten en te fladderen denk ik zo gemiddeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet echt antwoord op de vraag hoelang zo'n roze bril bij jou duurt![]()
En leuke ogen zorgen dus al voor een relatie? Hoelang duurt het dan voordat je doorhebt dat het type dat achter die ogen niet bij je past?
Ik heb echt ellendig gedroomd.....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:49 schreef Californium het volgende:
Ik weet denk ik nog semi wat ik gedroomd heb![]()
Raar ook
Had laatst ook al over je gedroomd, maar toen was je een neger meisjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, dat is echt heel raar.
Maar zo zijn dromen I guess. :$
Ik ben aan het werk, dan staat de serieus modus af en toe teveel aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Joh, doe es niet zo serieus
[..]
Ik zeg niet dat je maar moet settelen met de eerste de beste. Maar ik betwijfel of perfectie is iets wat je ooit gaat vinden
Hoe ben jij eigenlijk gestopt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon er ook niet echt meer tegen dus dat was maar goed ook hoor.
Niet weird maar lief en menselijk juistquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik me zorgen om je maakte, maar dat ik je niet kon bereiken op de whatsapp. Toen zat ik ineens in een groeps WA, waar jij rare foto's van jezelf heenstuurde. Dus ben ik naar je huis gegaan om te kijken of je het nog goed met je ging, maar ja wilde de deur niet open maken.
Ja, I know, weird![]()
Per meisje met leuke ogen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik loopt toch zeker wel een jaar rond te fluiten en te fladderen denk ik zo gemiddeld.
Het was enkel raar omdat het ging over hier. Barbusse die was weer naar Nederland verhuisdquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had laatst ook al over je gedroomd, maar toen was je een neger meisje
quote:
Klinkt als wishfull thinkingquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was enkel raar omdat het ging over hier. Barbusse die was weer naar Nederland verhuisdUitStraling was normaler. Jij had een relatie met Godelieve
. Harman ging scheiden
!
Dat soort shit. Weet niet de rest meer
kutspel hequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kwam er vannacht om 3 uur achter dat ik nog steeds Civ V aan het spelen was
Damn!quote:
Dromen over FOK!, dan is het toch eens tijd om wat anders te gaan doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was enkel raar omdat het ging over hier. Barbusse die was weer naar Nederland verhuisdUitStraling was normaler. Jij had een relatie met Godelieve
. Harman ging scheiden
!
Dat soort shit. Weet niet de rest meer
Kan me er verder wel in vindenquote:
Mijn ideequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dromen over FOK!, dan is het toch eens tijd om wat anders te gaan doen.
Me tooquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan me er verder wel in vindenDat dan weer wel
Beter dan denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn idee
Dus nu ga ik maar eens naar werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |