Oh het gaat niet om recentelijke periode. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en je kaneelstokje snapt dat echt wel en anders heeft hij pech, je bent een leuk mens met je brede interesses en je zachte karakter, nu nog even zelf daarachter komen.
In een relatie is het idd lastiger.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:26 schreef Lokasenna het volgende:
Het was ook niet echt dagelijks. Eens in de zoveel tijd kwam het eens ter sprake. Maar een groot deel van de rest van de tijd was ik ook gewoon niet bepaald blakend positief gezelschap, gewoon omdat het niet zo lekker ging allemaal. Bij gewone vrienden neem je dan even afstand. In een relatie is dat wat minder goed mogelijk.
Ah, dan moet ik uit jouw buurt blijven, because this hot, sweaty mess will stick on everything.quote:
Yes pleasequote:
Hint: misschien bestaat ze niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef UitStraling het volgende:
@Cali
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n relatiehopper maar ik krijg blijkbaar gewoon niet gevonden wat ik nu precies zoek en ik vertik het om voor minder te gaan als die ene.
Nog steeds kut dus?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik uit jouw buurt blijven, because this hot, sweaty mess will stick on everything.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef All-out het volgende:
gewoon alles loslaten en dan een relatie met iedereen![]()
en dan eenzaam sterven aan aids
Niet iedereen is geduldig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In een relatie is het idd lastiger.
Dan zal de partner toch verwachten dat je er op een of andere manier mee bezig bent en eraan werkt. Dat er in ieder geval licht aan het einde van die tunnel is en ze niet nog jaren "opgescheept" zitten met een negatieveling.
Dat het een lang of langzaam proces is, vinden ze dan (Vaak) niet erg, zolang je er maar mee bezig bent.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik uit jouw buurt blijven, because this hot, sweaty mess will stick on everything.
+1 voorspelbaarquote:
Maar blijkbaar vind je wel veel vrouwen interessant genoeg / word je vaak genoeg verliefd om de hele tijd van relatie naar relatie te hoppen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef UitStraling het volgende:
@Cali
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n relatiehopper maar ik krijg blijkbaar gewoon niet gevonden wat ik nu precies zoek en ik vertik het om voor minder te gaan als die ene.
Dat klopt idd.quote:
Nah, ik zweet snelquote:
Was je verslaafd?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh het gaat niet om recentelijke periode. :$
Ik ben weer een soort van leuk zonder wietverslaving.
Johquote:
Ik weet het, hoog tijd om mijn voorwaarde lijstje aan te passen, zijn er hier nog kale vrouwen met drie tanden, ze moet wel lief zijn, tegen een verbaal stootje kunnen, van lekker eten houden, van sfeer, van muziek, ze moet kunnen dansen alsof het de laatste dag in de wereld is, mooie ogen, twee benen hoeft niet perse, deugen en van pratenpratenpratenpraten houden.quote:
Ik ook, gezien zijn gedrag. Maar blijkbaar kan hij zelf niet alleen zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar blijkbaar vind je wel veel vrouwen interessant genoeg / word je vaak genoeg verliefd om de hele tijd van relatie naar relatie te hoppen.
Vind ik knap, zoveel potentiele partners te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |