Ze hebben het niet aan je deur afgeleverd dus hoe kan jij dan ooit degene zijn die getekend heeft?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb in ieder geval niemand gemachtigd, maar hoe bewijs je dat ik niet degene ben die getekend heeft
Anders had je morgen naar het postkantoor moeten gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:10 schreef Chloroform het volgende:
Nee, maar serieus, ik vind het gewoon irritant. Ja, natuurlijk kan ik morgen gewoon ophalen bij de buren, maar toch. Gvd man
Oh ja, ik heb bewijs.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze hebben het niet aan je deur afgeleverd dus hoe kan jij dan ooit degene zijn die getekend heeft?
Dat had ik nog veel liever, tbh.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anders had je morgen naar het postkantoor moeten gaan.
Vinden sommige mensen denk ik fijner dan bij hun buren aan moeten bellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anders had je morgen naar het postkantoor moeten gaan.
hoe dichter bij huis hoe beterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vinden sommige mensen denk ik fijner dan bij hun buren aan moeten bellen.En dan weet je in ieder geval dat er iemand is om je pakket te overhandigen ook.
Ja dat is wel een nadeel idd, dat je nu afhankelijk bent van wanneer je buren thuis zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vinden sommige mensen denk ik fijner dan bij hun buren aan moeten bellen.En dan weet je in ieder geval dat er iemand is om je pakket te overhandigen ook.
moest ff schijtenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef Catkiller het volgende:
Stilte hier, iedereen depri om een laptop?
Arie Kleptomanie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik zie nu wel op de app dat er door ene Arie getekend is.
Wat voor seriequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
zo rustig als de tyfus hier, ik ga series kijken
doei
quote:
Altijd gemeen doenquote:
het is gewoon kutmuziekquote:
Ga wel weer metal posten dan zal je leren.quote:
die heb ik keer live gezien volgens mijquote:
Beetje jaloers welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
die heb ik keer live gezien volgens mij
vond er weinig aanquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:58 schreef Catkiller het volgende:
Al zou ik hem liever met Slipknot zien :$
die heb ik op graspop gezien, was wel cool iddquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef Remqo het volgende:
Ik vond Iron Maiden wel leuk, live in Gelredome
quote:
Alle Guitar Hero nummers tot nu toe.quote:A Day to Remember - "Right Back At It Again"
Alt-J - "Left Hand Free"
Alter Bridge - "Cry of Achilles"
Anthrax - "Got the Time"
Architects - "Grave Digger"
Beartooth - "I Have A Problem"
The Black Keys - "Gold on the Ceiling"
Black Veil Brides - "In the End"
Blitz Kids - "Sometimes"
Bring Me The Horizon - "Shadow Moses"
Broken Bells - "Leave It Alone"
Chevelle - "The Clincher"
Deftones - "Diamond Eyes"
Ed Sheeran - "Sing"
Fall Out Boy - "My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up)"
Gary Clark Jr. - "Don't Owe You a Thang"
Green Day - "Nuclear Family"
Halestorm - "Love Bites (So Do I)"
Judas Priest - "Breaking the Law"
The Killers - "When You Were Young"
Killswitch Engage - "In Due Time"
The Lumineers - "Ho Hey"
Marilyn Manson - "Disposable Teens"
Marmozets - "Move Shake Hide"
Mastodon - "High Road"
My Chemical Romance - "Na Na Na"
Of Mice And Men - "Bones Exposed"
Pantera - "Cowboys from Hell"
Pearl Jam - "Mind Your Manners"
Pierce the Veil - "King for a Day (feat Kellin Quinn)"
The Pretty Reckless - "Going to Hell"
Rage Against the Machine - "Guerrilla Radio"
Red Hot Chili Peppers - "Higher Ground"
Rise Against - "Tragedy + Time"
The Rolling Stones - "Paint It, Black"
Royal Blood - "Little Monster"
Skrillex - "Bangarang"
Sleigh Bells - "Bitter Rivals"
Soundgarden - "Been Away Too Long"
Tenacious D - "Tribute"
Trivium - "Strife"
Vista Chino - "Sweet Remain"
The War on Drugs - "Under the Pressure"
Goeie muziek, Bruce Dickinson is ook nog eens pilootquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
die heb ik op graspop gezien, was wel cool idd
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:02 schreef deadprez het volgende:
lkkr akkoordjes spelen
ik wil shredden op expert gvd
ja dat soort nummers iddquote:
quote:
Rock Band gaat wel hun oude instrumenten ondersteunen geloof ik, en ook die van Guitar Hero als die al niet in beide games werkten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:05 schreef deadprez het volgende:
maar zal sowieso wel weer tyfus duur worden omdat je ook drumstel en shit erbij moet kopen
Beter luister je het gewoonquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:07 schreef deadprez het volgende:
ik wil gwn rocks the 80's weer spelen maar die ps2 gitaartjes zijn nergens nieuw te krijgen
ja maar die heb ik ook niet meer en zijn voor playstation ook nergens los verkrijgbaarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Rock Band gaat wel hun oude instrumenten ondersteunen geloof ik, en ook die van Guitar Hero als die al niet in beide games werkten.
Deze? Ik weet alleen niet of die nieuw isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:07 schreef deadprez het volgende:
ik wil gwn rocks the 80's weer spelen maar die ps2 gitaartjes zijn nergens nieuw te krijgen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:11 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
[..]
Deze? Ik weet alleen niet of die nieuw is
http://www.budgetgaming.n(...)f+gitaar%29_PS2.html
ben je zenuwachtigquote:
je twaalfjarig dinnetje beschermt je welquote:
xdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
je twaalfjarig dinnetje beschermt je wel
Ga slapen, nerveus de tijd uitzitten heeft ook geen zinquote:
Ja klopt..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga slapen, nerveus de tijd uitzitten heeft ook geen zin
Je kan toch even niets doen, doe dan chill.quote:
Ik ga nu proberen te slapen ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan toch even niets doen, doe dan chill.
morgen heb je mogelijke reden om je druk te maken.
Die rust heb je nodig, dus slaap lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga nu proberen te slapen ja.
Slaaplekker tot straks
Dat je gewoon internet hebt daarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:23 schreef niels0 het volgende:
Kijk 'ns aan.
Ik hoor geen vogels hier, alleen de hartslag van het schip. Djoedjoedjoedjoe. Als het dan ook nog zo lekker langzaam schommelt... Slaap ik echt heerlijk op.
Natuurlijk. Met V-sat. Engineering aan de wal kan ook meekijken in de systemen en software-updates doen.quote:
voor privé gebruik had ik niet gedacht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Met V-sat. Engineering aan de wal kan ook meekijken in de systemen en software-updates doen.
lol. Volgens mij, als facebook wordt geblokkeerd, breekt hier de pleuris uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor privé gebruik had ik niet gedacht.
Lekker hoor. Ik vanaf zondag-middag. ff naar de verjaardag van moeders en naar een kunst-galerie.quote:
ja hier gewoon standaard weken, maandag - vrijdag 6:30 - 15:30quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik vanaf zondag-middag. ff naar de verjaardag van moeders en naar een kunst-galerie.
Ik ben een vrije kantoorvogel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:13 schreef BobbyB het volgende:
Zo, laatste dag alweer voor kantoorslaafjes.
Zal wel eenkort weekend voor mij worden, deadline komt eraanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:13 schreef BobbyB het volgende:
Zo, laatste dag alweer voor kantoorslaafjes.
Een lang weekend vol sex, drugs en bier ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel een lang weekend voor mij worden, deadline komt eraan
Dromen zijn bedrog zei Marco Borsato ooitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een lang weekend vol sex, drugs en bier ja.
Nee hoor, integendeel. Ik zal dan wellicht meer tijd hebben voor FOK!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:38 schreef Chai het volgende:
Ga je ons binnenkort in de steek laten Frass?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel. Ik zal dan wellicht meer tijd hebben voor FOK!
kan niet wachtequote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel. Ik zal dan wellicht meer tijd hebben voor FOK!
Jij bent hier gewoon te oud voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef Salmannassar het volgende:
Tjonge. In de branding van deze conversaties kan toch werkelijk nobody zich staande houden.......
Perfect want dat is goed!
om de hele nacht door te snuiven bedoel je?quote:
Jeloez?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dromen zijn bedrog zei Marco Borsato ooit
ja nigger, jij leeft die leven tochquote:
Alfred is geen kloonquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Wiens kloon ben jij nou weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |