ja hier gewoon standaard weken, maandag - vrijdag 6:30 - 15:30quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik vanaf zondag-middag. ff naar de verjaardag van moeders en naar een kunst-galerie.
Ik ben een vrije kantoorvogel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:13 schreef BobbyB het volgende:
Zo, laatste dag alweer voor kantoorslaafjes.
Zal wel eenkort weekend voor mij worden, deadline komt eraanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:13 schreef BobbyB het volgende:
Zo, laatste dag alweer voor kantoorslaafjes.
Een lang weekend vol sex, drugs en bier ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel een lang weekend voor mij worden, deadline komt eraan
Dromen zijn bedrog zei Marco Borsato ooitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een lang weekend vol sex, drugs en bier ja.
Nee hoor, integendeel. Ik zal dan wellicht meer tijd hebben voor FOK!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:38 schreef Chai het volgende:
Ga je ons binnenkort in de steek laten Frass?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel. Ik zal dan wellicht meer tijd hebben voor FOK!
kan niet wachtequote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel. Ik zal dan wellicht meer tijd hebben voor FOK!
Jij bent hier gewoon te oud voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef Salmannassar het volgende:
Tjonge. In de branding van deze conversaties kan toch werkelijk nobody zich staande houden.......
Perfect want dat is goed!
om de hele nacht door te snuiven bedoel je?quote:
Jeloez?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dromen zijn bedrog zei Marco Borsato ooit
ja nigger, jij leeft die leven tochquote:
Alfred is geen kloonquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Wiens kloon ben jij nou weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |