Ze hebben het niet aan je deur afgeleverd dus hoe kan jij dan ooit degene zijn die getekend heeft?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb in ieder geval niemand gemachtigd, maar hoe bewijs je dat ik niet degene ben die getekend heeft
Anders had je morgen naar het postkantoor moeten gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:10 schreef Chloroform het volgende:
Nee, maar serieus, ik vind het gewoon irritant. Ja, natuurlijk kan ik morgen gewoon ophalen bij de buren, maar toch. Gvd man
Oh ja, ik heb bewijs.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze hebben het niet aan je deur afgeleverd dus hoe kan jij dan ooit degene zijn die getekend heeft?
Dat had ik nog veel liever, tbh.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anders had je morgen naar het postkantoor moeten gaan.
Vinden sommige mensen denk ik fijner dan bij hun buren aan moeten bellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anders had je morgen naar het postkantoor moeten gaan.
hoe dichter bij huis hoe beterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vinden sommige mensen denk ik fijner dan bij hun buren aan moeten bellen.En dan weet je in ieder geval dat er iemand is om je pakket te overhandigen ook.
Ja dat is wel een nadeel idd, dat je nu afhankelijk bent van wanneer je buren thuis zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vinden sommige mensen denk ik fijner dan bij hun buren aan moeten bellen.En dan weet je in ieder geval dat er iemand is om je pakket te overhandigen ook.
moest ff schijtenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef Catkiller het volgende:
Stilte hier, iedereen depri om een laptop?
Arie Kleptomanie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik zie nu wel op de app dat er door ene Arie getekend is.
Wat voor seriequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
zo rustig als de tyfus hier, ik ga series kijken
doei
quote:
Altijd gemeen doenquote:
het is gewoon kutmuziekquote:
Ga wel weer metal posten dan zal je leren.quote:
die heb ik keer live gezien volgens mijquote:
Beetje jaloers welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
die heb ik keer live gezien volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |