je kunt toch godverdomme even aanbellen, ik had ook niet kunnen weten dat het niet door de brievenbus zou passenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik doe dit ook als ik die shit toevallig moet bezorgen, moeten ze het maar met pakketpost doen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt toch godverdomme even aanbellen, ik had ook niet kunnen weten dat het niet door de brievenbus zou passen
Ja, ik ben beetje ongerust nu. Had een laptop besteld en daar moest voor getekend worden. Had ook ergens anders nog iets besteld, en dat zou ook vandaag komen. De pakketten zijn bij de bovenburen bezorgd. Ik kan niet nu nog gaan aanbellen van, jo, ik kom mn pakketten ophalen, maar ik voel gewoon al nattigheidquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:00 schreef HPLC het volgende:
Als er moet worden getekend
Eén van de volgende personen mag een handtekening voor ontvangst zetten:
de geadresseerde
een gemachtigde
een volwassen huisgenoot
Met een huisgenoot bedoelen wij niet: (mede-)pension- of hotelgasten, dienstpersoneel, hospita's, gastheren, hotelhouders.
http://www.postnl.nl/klan(...)-van-een-pakket.html
Komt vast wel goed. Ik neem aan dat PostNL gewoon aansprakelijk is als die shit nu opeens verdwenen is ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik ben beetje ongerust nu. Had een laptop besteld en daar moest voor getekend worden. Had ook ergens anders nog iets besteld, en dat zou ook vandaag komen. De pakketten zijn bij de bovenburen bezorgd. Ik kan niet nu nog gaan aanbellen van, jo, ik kom mn pakketten ophalen, maar ik voel gewoon al nattigheid
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]ik heb wel wat beters te doen
als het niet past stuur ik het gwn terug
Als jij het zelf niet hebt ontvangen is het toch snel klaar dan? Naja niet snel van snel opgelost en je laptop of geld terug maar dat het duidelijk is dat iemand anders zijn werk niet goed heeft gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik ben beetje ongerust nu. Had een laptop besteld en daar moest voor getekend worden. Had ook ergens anders nog iets besteld, en dat zou ook vandaag komen. De pakketten zijn bij de bovenburen bezorgd. Ik kan niet nu nog gaan aanbellen van, jo, ik kom mn pakketten ophalen, maar ik voel gewoon al nattigheid
Dat vind ik inderdaad wel ernstigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik werk niet voor postnlquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ook een bezorger die aanbelde, ik loop naar beneden, zie een ''uw pakket is bij de buren afgeleverd'' briefje op de mat liggen en hij liep alweer terug naar z'n auto
ik was binnen 10 seconden beneden
echt zo'n haat aan postNL he
Ik vraag me af in hoeverre je dat kan bewijzen als iemand anders heeft getekendquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij het zelf niet hebt ontvangen is het toch snel klaar dan? Naja niet snel van snel opgelost en je laptop of geld terug maar dat het duidelijk is dat iemand anders zijn werk niet goed heeft gedaan.
Herkenbaar ja. Gaan er maar vanuit dat iedereen ook om 8 uur wakker is als ze om 2 uur aanbellen terwijl je nog op bed ligt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ook een bezorger die aanbelde, ik loop naar beneden, zie een ''uw pakket is bij de buren afgeleverd'' briefje op de mat liggen en hij liep alweer terug naar z'n auto
ik was binnen 10 seconden beneden
echt zo'n haat aan postNL he
Ik ken die verhalen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt vast wel goed. Ik neem aan dat PostNL gewoon aansprakelijk is als die shit nu opeens verdwenen is ofzo.
buurman stond al in de voortuin maar wil de bezorger nog steeds in z'n ballen trappenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik werk niet voor postnl
maar dat is wel gaar idd
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre je dat kan bewijzen als iemand anders heeft getekend
Hadden ze die shit maar niet moeten privatiseren. Nu zijn het allemaal semi-zelfstandige debieltjes die in zo'n busje rondrijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buurman stond al in de voortuin maar wil de bezorger nog steeds in z'n ballen trappen
Waarschijnlijk kun je je pakketjes morgen gewoon ophalen bij de buren, stress niet meteen zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb in ieder geval niemand gemachtigd, maar hoe bewijs je dat ik niet degene ben die getekend heeft
in die buurt waar zij woont..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je je pakketjes morgen gewoon ophalen bij de buren, stress niet meteen zo.
Ik vertrouw ze niet, zijn negersquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je je pakketjes morgen gewoon ophalen bij de buren, stress niet meteen zo.
nee joh die buren hebben de laptop allang weer verpatstquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is niet getekend vanuit het afleveradres en dat moet wel toch met wat jij quotte? En als dat niet is gebeurd heb je zelf een briefje in de bus zitten dat het ergens anders ligt. Dan krijg je wel weer jou woord tegen dat van je buren waar je ook niet op zit te wachten misschien, maar de bezorger had het in eerste instantie sowieso niet zo mogen doen dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre je dat kan bewijzen als iemand anders heeft getekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |