Stel je voor.quote:
Ervaring mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Roest op het dak is vocht in de kelder.
Draag jij een helm bij het fietsen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog iets waar ze over willen praten?
Ja, altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Draag jij een helm bij het fietsen?
Oja, dat had je toen verteld. Gelukkig goed afgelopen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Soms rij ik zonder helm, en dan moet ik dus niet wild gaan doen. Dat deed ik vorig jaar een keer, en toen kon ik dus met de ambulance naar het ziekenhuis ..
Je hebt toch eens een foto van mij gezien?quote:
Dat was jij niet zei je.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt toch eens een foto van mij gezien?
Misschien gaat er wel een wereld voor je open.quote:
Er kan altijd van alles gebeuren. Hier op het MTB parcours is zelfs een keer iemand verongelukt, hoofd op steen. Tegenwoordig rij je meer voor lul zonder helm dan wanneer je er wel een op hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Al zou ik best zonder kunnen want ik rij super voorzichtig en houd bijna neurotisch alles om mij heen in de gaten.
Haha ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien gaat er wel een wereld voor je open.
Huh? Dat weet ik dan niet meer.quote:
Ja op mijn gebruikelijke route is laatst nog iemand platgereden door een vrachtwagen. Maar ja die fietste dan ook door rood, dus helaas pindakaas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er kan altijd van alles gebeuren. Hier op het MTB parcours is zelfs een keer iemand verongelukt, hoofd op steen. Tegenwoordig rij je meer voor lul zonder helm dan wanneer je er wel een op hebt.
Vorig jaar ging ik gewoon ook onverwachts op mijn bek, heel snel en een regelrechte faceplant.
Val jij op vrouwen?quote:
Ja, recht op mijn gezicht .. Mocht ik mijn nek niet meer bewegen en alles. Uiteindelijk was het alleen wat zwellingen (alsof ik door een bokser inelkaar was geslagen), een afgebroken tand en tand door de lip (1 hechting).quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, dat had je toen verteld. Gelukkig goed afgelopen.
Nu niet meer zonder helm dus, hoop ik?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, recht op mijn gezicht .. Mocht ik mijn nek niet meer bewegen en alles. Uiteindelijk was het alleen wat zwellingen (alsof ik door een bokser inelkaar was geslagen), een afgebroken tand en tand door de lip (1 hechting).
Zing het eruit!quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
Na het tweede album misschien. maar die 2de is minstens zo goed als Parachutes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:14 schreef Tem het volgende:
Ik vond alleen parachutes een goed album, de rest is aids.
Welke je favoriet dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Fix You is mijn minst favoriete nummer van Coldplay.
Check dezequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja op mijn gebruikelijke route is laatst nog iemand platgereden door een vrachtwagen. Maar ja die fietste dan ook door rood, dus helaas pindakaas.
Moeilijke keuze, maar waarschijnlijk Dont Panic en Green Eyes.quote:
't Is maar net hoe je het toepast.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat ging niet over de anus van een andere man ontdekken.
Zal eens aanslingeren op Spotify.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, maar waarschijnlijk Dont Panic en Green Eyes.
Ughh moeilijk om naar te kijken, ik verplaats mij er gelijk in.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef YokiKater het volgende:
https://www.facebook.com/streetfx/videos/10155659981120112/
Juist, maar toch is het pittige shit. Wake up call, alles.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Moest hier wel om lachen.
[ afbeelding ]
Maar ja, fietsers die op de autoweg gaan fietsen zoeken het gewoon op.
Ik zit dat topic nu te F5'en.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Tem het volgende:
Zag vandaag een gifje van een redhead lesbo. Kan het hier niet plaatsen, zal het wel in het KPD lesbo topic zetten.
Prima nummertje inderdaad ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Violet Hill vind ik ook erg fijn. Beetje melancholisch.
Nou, als ik eerlijk moet zijn soms wel.. maar dan gebruik ik mijn MTB ook als normale fiets en doe ik rustig aan, ga ik geen gekke dingen doen. Al is dat heel verleidelijk op een superlichte mountainbike om een beetje te stunten, ik doe het niet meer zonder helm.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu niet meer zonder helm dus, hoop ik?
Lights will guuiiiiideee you home and igniteeee your bones and I will try, to fix you.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
Tja, maagd he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Specularium is niet zo van flauwekulletjes.
Niet echt nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Specularium is niet zo van flauwekulletjes.
Ik ken mijn talenten, zingen is er niet 1 van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef moemoe het volgende:
Ik zei het overigens niet als flauwekul, maar meer om je te helpen om een eventueel nieuw talent te ontdekken.
Euw, 't is wel 1 van mijn pluspunten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken mijn talenten, zingen is er niet 1 van.
Post jij eens een voiceclipje dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Euw, 't is wel 1 van mijn pluspunten.
Welke sport?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Johannes en ik willen wel eventueel een voiceclipje van ons Eurosport commentaar posten.
Ik heb er wel een paar on line staan...quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Post jij eens een voiceclipje dan.
Ow, ik had voetbal gedacht.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Johannes en ik willen wel eventueel een voiceclipje van ons Eurosport commentaar posten.
http://25live.eurosport.com/574quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou het inmiddels klassiekertjes willen noemen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://25live.eurosport.com/574
http://25live.eurosport.com/575
Ik blijf maar genieten.
José Been eat your heart out.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou het inmiddels klassiekertjes willen noemen.
Onbegrijpelijk dat zij het uiteindelijk is geworden, maar we zitten ongetwijfeld op de reservebank.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
José Been eat your heart out.
#TeamOpzij zit hier achter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zij het uiteindelijk is geworden, maar we zitten ongetwijfeld op de reservebank.
Ik wacht want dat fietsen vind ik helemaal kut he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar on line staan...
Hmmm hmmm, even kijken.
Ik heb nog een leuk filmpje van mezelf fietsend door het Groningse landschap, wil iemand dat toevallig zien?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
Op het Kopje van Bloemendaal ben ik wel eens wat FOK!kers tegengekomen, gingen mij heel stoer voorbij.
Maar ik klim alleen voor het afdalen, dus ik bespaar mij de energie. En dus, jawel, na de toer bovenop het Kopje en bij de start van de afdaling stonden de heren uit te rusten en ging ik gewoon door![]()
Mountainbiken (of het nu op straat is of niet) > Wielrennen.
Met melk als EPO?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk filmpje van mezelf fietsend door het Groningse landschap, wil iemand dat toevallig zien?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig wel!
Heb je die op Blu-ray?
Is dit met een GoPro ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
Op dit filmpje ga ik "spectaculair" achter een wielrenner aan op mijn mountainbike, want hij haalde mij in.
Nee, maar het was een soort klaar in 10 minuten rijst. Dus een culinair hoogstandje zal het niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Marianne eigenlijk nog de beloofde nasi foto geplaatst?
Hopeloos dat er anno 2015 nog steeds mensen het beter denken te weten dan ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar het was een soort klaar in 10 minuten rijst. Dus een culinair hoogstandje zal het niet geweest zijn.
Kan 't zo 1,2,3 niet vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Post jij eens een voiceclipje dan.
http://vocaroo.com/quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kan 't zo 1,2,3 niet vinden.
Zal later even nazoeken.
Even een stukje geluisterd en afgezet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://25live.eurosport.com/574
http://25live.eurosport.com/575
Ik blijf maar genieten.
Dan doe ik liever een keer een Tinychat, dat is interessanter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://vocaroo.com/
Je kan ook gewoon wat inspreken.
Hij vindt het niet leuk dat je dit zegt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:19 schreef YokiKater het volgende:
Johannes klinkt als een kakker, gahahahaha!
Nee dat is Mani hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:19 schreef YokiKater het volgende:
Johannes klinkt als een kakker, gahahahaha!
Dat weet ik, maar ik weet ook dat hij weet dat het als grapje is bedoeld en naar wie dat verwijst.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk dat je dit zegt.
Naar Jort Kelder?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik weet ook dat hij weet dat het als grapje is bedoeld en naar wie dat verwijst.
Nou nee, dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Even een stukje geluisterd en afgezet.
Laat maar horen als je voetbalcommentaar hebt, vind ik leuker.
Ik vind er inderdaad niet veel aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nee, dat heb ik niet.
En als je wielrennen niet leuk vind krijg je Fietsen met melk het nieuwe EPO ook niet.
Nee, hij is eens op de radio geweest en toen vond iemand het nodig om zijn stem/accent belachelijk te maken. En dat was nergens voor nodig.quote:
Ik geloof niet dat we dat al hebben gedaan met deze SC.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan doe ik liever een keer een Tinychat, dat is interessanter.
Ja, ik ga nu mijn pols doorsnijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
moemoe heeft geen oog voor talent en kwaliteit. Jammer dit.
Je pols? Die andere had je al gedaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu mijn pols doorsnijden.
Nee inderdaad, volgens mij was het Yasmin.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, hij is eens op de radio geweest en toen vond iemand het nodig om zijn stem/accent belachelijk te maken. En dat was nergens voor nodig.
Jaloezie denk ik, van mensen met een tokkie accent.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, hij is eens op de radio geweest en toen vond iemand het nodig om zijn stem/accent belachelijk te maken. En dat was nergens voor nodig.
Dan kan dat vast geïntroduceerd worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we dat al hebben gedaan met deze SC.
Vroeger wel met grtd maar dat is een deurtje verderop.
Jamaar...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu mijn pols doorsnijden.
Nope, nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we dat al hebben gedaan met deze SC.
Vroeger wel met grtd maar dat is een deurtje verderop.
Max Verstappen schijnt wereldkampioen te worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Specularium ook, die volgt dat allemaal.
Doe jij dat maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan kan dat vast geïntroduceerd worden.
Ja, die luisterde ook eens voor het eerst mee en ging meteen tof doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, volgens mij was het Yasmin.
Ik geloof dat ze zoveel wroeging kreeg dat ze van de trap wilde springen ofzo.
En zelf bellen, ho maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die luisterde ook eens voor het eerst mee en ging meteen tof doen.
Het is het nu allemaal nét niet, maar die jongen gaat het nog ver schoppen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Max Verstappen schijnt wereldkampioen te worden.
Ooit.
Rondjes rijden met een auto is mijn favoriete sport.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Specularium ook, die volgt dat allemaal.
Ik heb Schumacher vol gas voorbij zien rijden op hooguit 10 meter afstand.. Fucking awesome! En in die tijd maakte die auto's nog écht herrie, dat voelde je gewoon op je borstkast.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was een keer op de Nurburgring, er waren alleen wat lower division formule wagens aan het testen, geen race en dus geen crashes dus er was niks aan.
Ha! Er zijn meerdere driftchallenges geweest op CPZ, waarbij de Tarzanbocht een onderdeel maakte, en trust me.. daar gingen ze door als bazen hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat die arrogante chauffeurs niet door de Tarzanbocht durven.
Dat is flauwekul, ze moeten tegen elkaar racen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ha! Er zijn meerdere driftchallenges geweest op CPZ, waarbij de Tarzanbocht een onderdeel maakte, en trust me.. daar gingen ze door als bazen hoor!
Ik heb ook nog een filmpje van Christijan Albers in de Carrera GT van Perridon, daar sta ik zelf ook nog op. Even zoeken.
Geluk heb je besloten jezelf misselijk te eten ipv de trap af te gooienquote:
Ga mij zelf nu iets aan etenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geluk heb je besloten jezelf misselijk te eten ipv de trap af te gooien
He, balen zegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Had wel op de terug weg mijzelf een druk kruispunt op gereden. Maar helaas overleefd.
Nee woon op de 1e verdieping. Maar het gevoel is nu weg dus denk dat ik het nu maar niet meer doe.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He, balen zeg
Woon je gelijkvloers? Anders heb je straks nog een kans.
Ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen in deze SC wil maar zelfmoord plegen.
Nou wat let je.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie hadden het over shoppen he?
Ik heb zo'n zin om te shoppen, niet normaal!
Misschien kunnen we dat samen een keer doen ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een zwarte mastercardquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie hadden het over shoppen he?
Ik heb zo'n zin om te shoppen, niet normaal!
Dat valt zeker te overwegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat samen een keer doen ofzo.
Uw jaarlijkse bijdrage is ¤ 204,00 per jaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://www.yourmastercard.nl/creditcards/mastercard-black/
Waarom heb jij zon dure kaart?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://www.yourmastercard.nl/creditcards/mastercard-black/
Of het mislukt en je wordt een kasplantje die kunstmatig in leven wordt gehouden, schiet ook niet op danquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je leeft net zo lang totdat je de neiging voelt jezelf van de trap te gooien en het dan ook uitvoert.
Als het kan wel, maar de laatste tijd niet. Het is nog een reliek uit het verledenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar maak je dan gebruik van al die opties?
Maar wel alles afbetaald?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het kan wel, maar de laatste tijd niet. Het is nog een reliek uit het verleden
quote:THESE ARE ACTUAL COMPLAINTS RECEIVED BY "THOMAS COOK VACATIONS" FROM DISSATISFIED CUSTOMERS:
"It took us nine hours to fly home from Jamaica to England. It took the Americans only three hours to get home. This seems unfair."
"When we were in Spain, there were too many Spanish people there. The receptionist spoke Spanish, the food was Spanish. No one told us that there would be so many foreigners."
Nou, hij is niet van carbon of zo hoor ..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nice. Is dat die ene kaart die je niet kan buigen?
Wat moet je nou weer?quote:
Je ontkomt ook nergens ter wereld aan al die buitenlanders hequote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:
"When we were in Spain, there were too many Spanish people there. The receptionist spoke Spanish, the food was Spanish. No one told us that there would be so many foreigners."
Er bestaat wel zo een.Die is zo dik dan je em niet makkelijk kan buigen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, hij is niet van carbon of zo hoor ..
Beetje als een bepaald iemands moeder dus?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er bestaat wel zo een.Die is zo dik dan je em niet makkelijk kan buigen.
Ja maar ik noem geen namen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje als een bepaald iemands moeder dus?
Nee, is zo zielig voor Fielaks.quote:
Zit je me te stalken?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon echt je kraan op facebook.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig heb jij mijn telefoonnummer nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dan had je de penispic inmiddels wel ontvangen.
Jij krijgt die foto toch niet, kun je het wel in mijn dm vragen maar het is nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij mijn telefoonnummer niet.
Lekker de cam aan, broek uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou tinychatten? Specularium en ik hebben daar net zin in.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij krijgt die foto toch niet, kun je het wel in mijn dm vragen maar het is nee.
Eh, als in nuquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou tinychatten? Specularium en ik hebben daar net zin in.
Ok, dan ga ik je geen DM sturen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij krijgt die foto toch niet, kun je het wel in mijn dm vragen maar het is nee.
Bans worden niet besproken.quote:
Dat is GGMM.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft "lul" gezegd tegen een moderator.
Oeps :$ :$ $quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet ik. Wilde even kijken wie er in trapte.
Wat een rebel ben je ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet ik. Wilde even kijken wie er in trapte.
Ik ben fan van GGMM.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is toch wel de geestelijk vader van het FOK! forum.
Oja?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:25 schreef moemoe het volgende:
Weet je dat ik vandaag nog aan jouw sterrenbeeld dacht Fylax?
NECquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je uit Nijmegen komt ben je voor NEC kanjerlul!
Is het sterrenbeeld van Fylax toevallig paardenlul?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:25 schreef moemoe het volgende:
Weet je dat ik vandaag nog aan jouw sterrenbeeld dacht Fylax?
Nee, als je naar de sterrenhemel kijkt dan zie je overal Fylax... dat heeft ie van zijn moeder.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het sterrenbeeld van Fylax toevallig paardenlul?
Whut? Je wilde toch nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eet nog even een broodje terwijl ik wacht op de chat site.
Eh, ik wil mijn mic best aansluiten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je mij nu met Specularium blijft verwarren niet.
Wollah, wats met jou vriendquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:30 schreef Specularium het volgende:
Gefeliciteerd met je 25e verjaardag, moemoe.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Is ze jarig?![]()
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!![]()
quote:
quote:
Leuk, leuk, leuk! Dank jullie.quote:
Donker getinte man alsjeblieftquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben geradicaliseerd, 3 smileys is te veel.
Ik heb geen cam.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan zo cammen, kom je ook?
Cool. Ga even wat anders aantrekken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan zo cammen, kom je ook?
quote:
Ah, weggeklikt, tenminste rustquote:
Jij wel, als Johannes zijn geluid uitzetquote:
NEE.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vonden jullie dat piepgeluid ook zo leuk?
Ga je weg ?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
Tegen de tijd dat het gesprek loopt is het ook een uur verder, ik ga er wel vandoor
Ja, ik kan toch niet met dat gesprek meedoenquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ik kan toch niet met dat gesprek meedoen
Waar ging het eigenlijk over?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed gesprek 10/10 would have again
Jij had nog een half uur kunnen chatten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:05 schreef moemoe het volgende:
Mensen die mijn ONZ promotie niet waarderen.
Hier in de NWS-SC doen wij niet aan onzin, alleen maar serieuze zaken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:05 schreef moemoe het volgende:
Dat was toch allemaal gekkigheid. In het geheim ben ik heimelijk verliefd op ONZ.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:05 schreef moemoe het volgende:
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij had nog een half uur kunnen chatten.
Good.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was toch allemaal gekkigheid. In het geheim ben ik heimelijk verliefd op ONZ.
Ja, drukke dag morgenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wilde er per se mee stoppen maar wij gingen nog even door.
Wel een Ajacied.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig waren er geen Amsterdammers.
Moet je vooral hier blijven hangenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, drukke dag morgen.
Ik heb me vermaakt
Verjaardagsfissa zeker?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, drukke dag morgen.
Ik heb me vermaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |