Naar Jort Kelder?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik weet ook dat hij weet dat het als grapje is bedoeld en naar wie dat verwijst.
Nou nee, dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Even een stukje geluisterd en afgezet.
Laat maar horen als je voetbalcommentaar hebt, vind ik leuker.
Ik vind er inderdaad niet veel aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nee, dat heb ik niet.
En als je wielrennen niet leuk vind krijg je Fietsen met melk het nieuwe EPO ook niet.
Nee, hij is eens op de radio geweest en toen vond iemand het nodig om zijn stem/accent belachelijk te maken. En dat was nergens voor nodig.quote:
Ik geloof niet dat we dat al hebben gedaan met deze SC.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan doe ik liever een keer een Tinychat, dat is interessanter.
Ja, ik ga nu mijn pols doorsnijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
moemoe heeft geen oog voor talent en kwaliteit. Jammer dit.
Je pols? Die andere had je al gedaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu mijn pols doorsnijden.
Nee inderdaad, volgens mij was het Yasmin.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, hij is eens op de radio geweest en toen vond iemand het nodig om zijn stem/accent belachelijk te maken. En dat was nergens voor nodig.
Jaloezie denk ik, van mensen met een tokkie accent.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, hij is eens op de radio geweest en toen vond iemand het nodig om zijn stem/accent belachelijk te maken. En dat was nergens voor nodig.
Dan kan dat vast geïntroduceerd worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we dat al hebben gedaan met deze SC.
Vroeger wel met grtd maar dat is een deurtje verderop.
Jamaar...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu mijn pols doorsnijden.
Nope, nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we dat al hebben gedaan met deze SC.
Vroeger wel met grtd maar dat is een deurtje verderop.
Max Verstappen schijnt wereldkampioen te worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Specularium ook, die volgt dat allemaal.
Doe jij dat maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan kan dat vast geïntroduceerd worden.
Ja, die luisterde ook eens voor het eerst mee en ging meteen tof doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, volgens mij was het Yasmin.
Ik geloof dat ze zoveel wroeging kreeg dat ze van de trap wilde springen ofzo.
En zelf bellen, ho maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die luisterde ook eens voor het eerst mee en ging meteen tof doen.
Het is het nu allemaal nét niet, maar die jongen gaat het nog ver schoppen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Max Verstappen schijnt wereldkampioen te worden.
Ooit.
Rondjes rijden met een auto is mijn favoriete sport.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Specularium ook, die volgt dat allemaal.
Ik heb Schumacher vol gas voorbij zien rijden op hooguit 10 meter afstand.. Fucking awesome! En in die tijd maakte die auto's nog écht herrie, dat voelde je gewoon op je borstkast.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was een keer op de Nurburgring, er waren alleen wat lower division formule wagens aan het testen, geen race en dus geen crashes dus er was niks aan.
Ha! Er zijn meerdere driftchallenges geweest op CPZ, waarbij de Tarzanbocht een onderdeel maakte, en trust me.. daar gingen ze door als bazen hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat die arrogante chauffeurs niet door de Tarzanbocht durven.
Dat is flauwekul, ze moeten tegen elkaar racen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ha! Er zijn meerdere driftchallenges geweest op CPZ, waarbij de Tarzanbocht een onderdeel maakte, en trust me.. daar gingen ze door als bazen hoor!
Ik heb ook nog een filmpje van Christijan Albers in de Carrera GT van Perridon, daar sta ik zelf ook nog op. Even zoeken.
Geluk heb je besloten jezelf misselijk te eten ipv de trap af te gooienquote:
Ga mij zelf nu iets aan etenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geluk heb je besloten jezelf misselijk te eten ipv de trap af te gooien
He, balen zegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Had wel op de terug weg mijzelf een druk kruispunt op gereden. Maar helaas overleefd.
Nee woon op de 1e verdieping. Maar het gevoel is nu weg dus denk dat ik het nu maar niet meer doe.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He, balen zeg
Woon je gelijkvloers? Anders heb je straks nog een kans.
Ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen in deze SC wil maar zelfmoord plegen.
Nou wat let je.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie hadden het over shoppen he?
Ik heb zo'n zin om te shoppen, niet normaal!
Misschien kunnen we dat samen een keer doen ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen in deze SC wil maar zelfmoord plegen.
Ik heb een zwarte mastercardquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie hadden het over shoppen he?
Ik heb zo'n zin om te shoppen, niet normaal!
Dat valt zeker te overwegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat samen een keer doen ofzo.
Uw jaarlijkse bijdrage is ¤ 204,00 per jaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://www.yourmastercard.nl/creditcards/mastercard-black/
Waarom heb jij zon dure kaart?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://www.yourmastercard.nl/creditcards/mastercard-black/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |