Ha! Er zijn meerdere driftchallenges geweest op CPZ, waarbij de Tarzanbocht een onderdeel maakte, en trust me.. daar gingen ze door als bazen hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat die arrogante chauffeurs niet door de Tarzanbocht durven.
Dat is flauwekul, ze moeten tegen elkaar racen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ha! Er zijn meerdere driftchallenges geweest op CPZ, waarbij de Tarzanbocht een onderdeel maakte, en trust me.. daar gingen ze door als bazen hoor!
Ik heb ook nog een filmpje van Christijan Albers in de Carrera GT van Perridon, daar sta ik zelf ook nog op. Even zoeken.
Geluk heb je besloten jezelf misselijk te eten ipv de trap af te gooienquote:
Ga mij zelf nu iets aan etenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geluk heb je besloten jezelf misselijk te eten ipv de trap af te gooien
He, balen zegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Had wel op de terug weg mijzelf een druk kruispunt op gereden. Maar helaas overleefd.
Nee woon op de 1e verdieping. Maar het gevoel is nu weg dus denk dat ik het nu maar niet meer doe.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He, balen zeg
Woon je gelijkvloers? Anders heb je straks nog een kans.
Ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen in deze SC wil maar zelfmoord plegen.
Nou wat let je.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie hadden het over shoppen he?
Ik heb zo'n zin om te shoppen, niet normaal!
Misschien kunnen we dat samen een keer doen ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen in deze SC wil maar zelfmoord plegen.
Ik heb een zwarte mastercardquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie hadden het over shoppen he?
Ik heb zo'n zin om te shoppen, niet normaal!
Dat valt zeker te overwegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat samen een keer doen ofzo.
Uw jaarlijkse bijdrage is ¤ 204,00 per jaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://www.yourmastercard.nl/creditcards/mastercard-black/
Waarom heb jij zon dure kaart?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://www.yourmastercard.nl/creditcards/mastercard-black/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |