Stel je voor.quote:
Ervaring mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Roest op het dak is vocht in de kelder.
Draag jij een helm bij het fietsen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog iets waar ze over willen praten?
Ja, altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Draag jij een helm bij het fietsen?
Oja, dat had je toen verteld. Gelukkig goed afgelopen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Soms rij ik zonder helm, en dan moet ik dus niet wild gaan doen. Dat deed ik vorig jaar een keer, en toen kon ik dus met de ambulance naar het ziekenhuis ..
Je hebt toch eens een foto van mij gezien?quote:
Dat was jij niet zei je.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt toch eens een foto van mij gezien?
Misschien gaat er wel een wereld voor je open.quote:
Er kan altijd van alles gebeuren. Hier op het MTB parcours is zelfs een keer iemand verongelukt, hoofd op steen. Tegenwoordig rij je meer voor lul zonder helm dan wanneer je er wel een op hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Al zou ik best zonder kunnen want ik rij super voorzichtig en houd bijna neurotisch alles om mij heen in de gaten.
Haha ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien gaat er wel een wereld voor je open.
Huh? Dat weet ik dan niet meer.quote:
Ja op mijn gebruikelijke route is laatst nog iemand platgereden door een vrachtwagen. Maar ja die fietste dan ook door rood, dus helaas pindakaas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er kan altijd van alles gebeuren. Hier op het MTB parcours is zelfs een keer iemand verongelukt, hoofd op steen. Tegenwoordig rij je meer voor lul zonder helm dan wanneer je er wel een op hebt.
Vorig jaar ging ik gewoon ook onverwachts op mijn bek, heel snel en een regelrechte faceplant.
Val jij op vrouwen?quote:
Ja, recht op mijn gezicht .. Mocht ik mijn nek niet meer bewegen en alles. Uiteindelijk was het alleen wat zwellingen (alsof ik door een bokser inelkaar was geslagen), een afgebroken tand en tand door de lip (1 hechting).quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, dat had je toen verteld. Gelukkig goed afgelopen.
Nu niet meer zonder helm dus, hoop ik?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, recht op mijn gezicht .. Mocht ik mijn nek niet meer bewegen en alles. Uiteindelijk was het alleen wat zwellingen (alsof ik door een bokser inelkaar was geslagen), een afgebroken tand en tand door de lip (1 hechting).
Zing het eruit!quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
Na het tweede album misschien. maar die 2de is minstens zo goed als Parachutes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:14 schreef Tem het volgende:
Ik vond alleen parachutes een goed album, de rest is aids.
Welke je favoriet dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Fix You is mijn minst favoriete nummer van Coldplay.
Check dezequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja op mijn gebruikelijke route is laatst nog iemand platgereden door een vrachtwagen. Maar ja die fietste dan ook door rood, dus helaas pindakaas.
Moeilijke keuze, maar waarschijnlijk Dont Panic en Green Eyes.quote:
't Is maar net hoe je het toepast.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat ging niet over de anus van een andere man ontdekken.
Zal eens aanslingeren op Spotify.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, maar waarschijnlijk Dont Panic en Green Eyes.
Ughh moeilijk om naar te kijken, ik verplaats mij er gelijk in.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef YokiKater het volgende:
https://www.facebook.com/streetfx/videos/10155659981120112/
Juist, maar toch is het pittige shit. Wake up call, alles.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Moest hier wel om lachen.
[ afbeelding ]
Maar ja, fietsers die op de autoweg gaan fietsen zoeken het gewoon op.
Ik zit dat topic nu te F5'en.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Tem het volgende:
Zag vandaag een gifje van een redhead lesbo. Kan het hier niet plaatsen, zal het wel in het KPD lesbo topic zetten.
Prima nummertje inderdaad ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Violet Hill vind ik ook erg fijn. Beetje melancholisch.
Nou, als ik eerlijk moet zijn soms wel.. maar dan gebruik ik mijn MTB ook als normale fiets en doe ik rustig aan, ga ik geen gekke dingen doen. Al is dat heel verleidelijk op een superlichte mountainbike om een beetje te stunten, ik doe het niet meer zonder helm.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu niet meer zonder helm dus, hoop ik?
Lights will guuiiiiideee you home and igniteeee your bones and I will try, to fix you.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
Tja, maagd he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Specularium is niet zo van flauwekulletjes.
Niet echt nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Specularium is niet zo van flauwekulletjes.
Ik ken mijn talenten, zingen is er niet 1 van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef moemoe het volgende:
Ik zei het overigens niet als flauwekul, maar meer om je te helpen om een eventueel nieuw talent te ontdekken.
Euw, 't is wel 1 van mijn pluspunten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken mijn talenten, zingen is er niet 1 van.
Post jij eens een voiceclipje dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Euw, 't is wel 1 van mijn pluspunten.
Welke sport?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Johannes en ik willen wel eventueel een voiceclipje van ons Eurosport commentaar posten.
Ik heb er wel een paar on line staan...quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Post jij eens een voiceclipje dan.
Ow, ik had voetbal gedacht.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Johannes en ik willen wel eventueel een voiceclipje van ons Eurosport commentaar posten.
http://25live.eurosport.com/574quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou het inmiddels klassiekertjes willen noemen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://25live.eurosport.com/574
http://25live.eurosport.com/575
Ik blijf maar genieten.
José Been eat your heart out.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou het inmiddels klassiekertjes willen noemen.
Onbegrijpelijk dat zij het uiteindelijk is geworden, maar we zitten ongetwijfeld op de reservebank.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
José Been eat your heart out.
#TeamOpzij zit hier achter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zij het uiteindelijk is geworden, maar we zitten ongetwijfeld op de reservebank.
Ik wacht want dat fietsen vind ik helemaal kut he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar on line staan...
Hmmm hmmm, even kijken.
Ik heb nog een leuk filmpje van mezelf fietsend door het Groningse landschap, wil iemand dat toevallig zien?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
Op het Kopje van Bloemendaal ben ik wel eens wat FOK!kers tegengekomen, gingen mij heel stoer voorbij.
Maar ik klim alleen voor het afdalen, dus ik bespaar mij de energie. En dus, jawel, na de toer bovenop het Kopje en bij de start van de afdaling stonden de heren uit te rusten en ging ik gewoon door![]()
Mountainbiken (of het nu op straat is of niet) > Wielrennen.
Met melk als EPO?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk filmpje van mezelf fietsend door het Groningse landschap, wil iemand dat toevallig zien?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig wel!
Heb je die op Blu-ray?
Is dit met een GoPro ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
Op dit filmpje ga ik "spectaculair" achter een wielrenner aan op mijn mountainbike, want hij haalde mij in.
Nee, maar het was een soort klaar in 10 minuten rijst. Dus een culinair hoogstandje zal het niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Marianne eigenlijk nog de beloofde nasi foto geplaatst?
Hopeloos dat er anno 2015 nog steeds mensen het beter denken te weten dan ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar het was een soort klaar in 10 minuten rijst. Dus een culinair hoogstandje zal het niet geweest zijn.
Kan 't zo 1,2,3 niet vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Post jij eens een voiceclipje dan.
http://vocaroo.com/quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kan 't zo 1,2,3 niet vinden.
Zal later even nazoeken.
Even een stukje geluisterd en afgezet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://25live.eurosport.com/574
http://25live.eurosport.com/575
Ik blijf maar genieten.
Dan doe ik liever een keer een Tinychat, dat is interessanter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://vocaroo.com/
Je kan ook gewoon wat inspreken.
Hij vindt het niet leuk dat je dit zegt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:19 schreef YokiKater het volgende:
Johannes klinkt als een kakker, gahahahaha!
Nee dat is Mani hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:19 schreef YokiKater het volgende:
Johannes klinkt als een kakker, gahahahaha!
Dat weet ik, maar ik weet ook dat hij weet dat het als grapje is bedoeld en naar wie dat verwijst.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk dat je dit zegt.
Naar Jort Kelder?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik weet ook dat hij weet dat het als grapje is bedoeld en naar wie dat verwijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |