Mobiel? Quote maken en tekst kopiëren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:32 schreef Bart2002 het volgende:
Kan iemand mij s.v.p. vertellen hoe je een post quote vanuit het vorige (gesloten) topic?
Wat dat betreft schiet ik te kort...
Je gaf als "bewijs" voor de superieure beelden die een krant op de grond kunnen lezen een afbeelding zoals Google Maps dit doet (wat volgens mij state of the art is) als zijnde de tegenstelling terwijl we deze haarscherpe beelden niet krijgen te zien en maar moeten aannemen dat ze bestaan "bekrachtigd" door een "opgespoorde geroofde Nazi-kunst artikel".quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik veel?Man, ik dacht een onschuldig voorbeeldje te noemen om mijn punt bij te zetten en nu word ik onderworpen aan een kruisverhoor over nazikunst waarvan ik niets méér weet dan wat in die uitzending van Nieuwsuur gemeld wordt - en die heb ik je al gelinkt.
Nee, ik gaf helemaal geen bewijs voor wat dan ook. Ik gaf een willekeurige mogelijke verklaring die ik ter plekke verzon, zoals ik er nog een stuk of vier gaf. De tering wat vermoeiend ditquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je gaf als "bewijs" voor de superieure beelden die een krant op de grond kunnen lezen een afbeelding zoals Google Maps dit doet (wat volgens mij state of the art is) als zijnde de tegenstelling terwijl we deze haarscherpe beelden niet krijgen te zien en maar moeten aannemen dat ze bestaan "bekrachtigd" door een "opgespoorde geroofde Nazi-kunst artikel".
Dat is vragen om moeilijkheden natuurlijk, als een kritische geest zoiets leest.
Dat inderdaad. Dank. Hoe simpele dingen soms zo moeilijk zijn...quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mobiel? Quote maken en tekst kopiëren.
Gaat het om de laatste? Dan quote ik hem wel voor je.
Daar geef ik je dan weer zonder commentaar gelijk in.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik gaf helemaal geen bewijs voor wat dan ook. Ik gaf een willekeurige mogelijke verklaring die ik ter plekke verzon, zoals ik er nog een stuk of vier gaf. De tering wat vermoeiend dit
Leuk tijdschrift inderdaad. Ik ben ook al een paar jaar lid. Het vooroordeel dat over ze de ronde doet is dat ze behoorlijk dogmatisch zijn, maar als je hun artikelen leest, dan gaat het gewoon om gedegen, echt kritisch onderzoek.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:33 schreef Bart2002 het volgende:
Je zou een kind al op jonge leeftijd lid moeten maken van de stichting Skepsis...
http://www.skepsis.nl/
Ze kunnen wel wat jong bloed gebruiken, dat zie je ook wel aan de gedateerd ogende website.
Ik ben zelf ook lid. Maar het is een langzaam uitdovende vereniging wegens de vergrijzing van de leden.
Dat zou jammer zijn. Mooi sceptisch leeswerk aldaar.
Grappig genoeg staan de denkbeelden van TS, die van mening is dat studenten niet geleerd wordt kritisch te denken, haaks op die van Skepsis.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:33 schreef Bart2002 het volgende:
Je zou een kind al op jonge leeftijd lid moeten maken van de stichting Skepsis...
http://www.skepsis.nl/
Ze kunnen wel wat jong bloed gebruiken, dat zie je ook wel aan de gedateerd ogende website.
Ik ben zelf ook lid. Maar het is een langzaam uitdovende vereniging wegens de vergrijzing van de leden.
Dat zou jammer zijn. Mooi sceptisch leeswerk aldaar.
Er bestaan nogal wat verschillende ideeën over wat 'kritisch denken' inhoudt. Bij Skepsis gaat het dan om onderzoek en vragen stellen; bij anderen gaat het om het ontkennen van de werkelijkheid en het vrij klakkeloos aannemen van een fictief alternatief.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig genoeg staan de denkbeelden van TS, die van mening is dat studenten niet geleerd wordt kritisch te denken, haaks op die van Skepsis.
ben je echt zo dom of zit je te trollen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er bestaan nogal wat verschillende ideeën over wat 'kritisch denken' inhoudt. Bij Skepsis gaat het dan om onderzoek en vragen stellen; bij anderen gaat het om het ontkennen van de werkelijkheid en het vrij klakkeloos aannemen van een fictief alternatief.
Zijn antwoord is volledig correct en waar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:52 schreef Biekuh het volgende:
[..]
ben je echt zo dom of zit je te trollen?
Da's niet echt aardig of zo.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:52 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Hij zegt toch niets verkeerds?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:52 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Een keertje MET Piet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn antwoord is volledig correct en waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |