Ja mijn voorkeur ligt ook bij deze nummers, maar dat kan ik niet elke keer draaien; niet iedereen kan het keer op keer waarderen!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk, dit heb ik nodig, Dire Straits kan ik missen als kiespijn.
Dank je, er zaten voor mij enkele leuke dingen tussen.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, er zaten voor mij enkele leuke dingen tussen.
ik heb gisteren 2 uur lang genesis gedraaidquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:16 schreef ToT het volgende:
Mijn show afgekapt door Genesis!
Arme Symph!
Whehe good point!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gisteren 2 uur lang genesis gedraaid
Klopt...quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, het kan nog veel beroerder.
Dat is nu.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zei in het topic dat "half" hem beter uit kwam.
viel wel mee, slechts 3 wijntjesquote:
Kan best fun zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit wordt een verwarrende uitzending heb ik het vermoeden.
dan was die 10 euro die ik moest/zelf wilde betalen voor die 3 glaasjes best weinigquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]Zekers! Echt heel precies gedaan!
Zeker poging 831 of zo!
Whehehe idd!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
dan was die 10 euro die ik moest/zelf wilde betalen voor die 3 glaasjes best weinig
Je Mic staat te hard of de muziek te zacht en die stottert.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef tailfox het volgende:
Wegens technische dienst die er niks van snapt doe ik het even opnieuw
Je bedoeld na de zoveelste fles toch gelukt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]Zekers! Echt heel precies gedaan!
Zeker poging 831 of zo!
Hehehe ook dat!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bedoeld na de zoveelste fles toch gelukt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gvd 4 uur aan een pitch gewerkt, morgen KNALLEn bij NOS en beter nemen ze me aan
Hoop het ook jaquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gvd 4 uur aan een pitch gewerkt, morgen KNALLEn bij NOS en beter nemen ze me aan
Tailfoxquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ligt het aan mij of doet radio49.nl het niet?
Wie draait?
staartvisquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie draait?
vosje doet een pogingquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie draait?
Het stottert wat. Nu gaat het al beter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie draait?
Doet ie het of doet ie het niet!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie draait?
Eens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vraag altijd het origineel aan, ik kan niks met deze skyradioversie
'quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ken alleen dezequote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Leg uitquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]Dit, hoewel ik wel kan begrijpen waarom ANDEREN deze mooier vinden.
Ay, dan toch maar eens het origineel luisteren, is de moeite waard.quote:
Gevoelquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zingt het heel gevoelig en het ligt makkelijk in het gehoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik dit alleen kom posten maar ik wilde even verslag doen. Ik ga nu slapen want ik moet morgen van 9u tot 21u mijn 1e betaalde werkdag sinds 2006 volbrengen.![]()
Fijne avond nog allemaal.
![]()
als ik deze draai bler ik altijd meequote:Op donderdag 28 mei 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, stom nummer, dom geschreeuw
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan veel hebben, maar deze zang trek ik niet.
Ik vond deze wel mooi toen hij uit kwam, maar hij is toen ook behoorlijk doodgedraaid, net als 2 princes, Runaway train en mmm mmm mmm mmm enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, stom nummer, dom geschreeuw
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
Vandaag mn diploma uitreiking gehad, zonder diploma....De opleider had dat nog niet dus word het ons toe gestuurd per post. Leuke diploma uitreiking zo....
Maar goed al met al is het wel een geslaagde ochtend geweest. Ik heb iedereen bedankt die ik moest bedanken en tot mijn verbazing was mijn chef er ineens wel, gister zei hij nog dat ie niet kon.... Helemaal excuus maken enzo...
Toen ik mijn "diploma" kreeg kwam hij ook nog even naar voren om tegenover iedereen even mede te delen dat ik een half jaar contract heb verdiend dmv mijn stage en dus idd blijven mag!![]()
En diploma en contract.
Dat word zaterdag weer feesten!![]()
gefeliceeteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik dit alleen kom posten maar ik wilde even verslag doen. Ik ga nu slapen want ik moet morgen van 9u tot 21u mijn 1e betaalde werkdag sinds 2006 volbrengen.![]()
Vandaag mn diploma uitreiking gehad, zonder diploma....De opleider had dat nog niet dus word het ons toe gestuurd per post. Leuke diploma uitreiking zo....
Maar goed al met al is het wel een geslaagde ochtend geweest. Ik heb iedereen bedankt die ik moest bedanken en tot mijn verbazing was mijn chef er ineens wel, gister zei hij nog dat ie niet kon.... Helemaal excuus maken enzo...
Toen ik mijn "diploma" kreeg kwam hij ook nog even naar voren om tegenover iedereen even mede te delen dat ik een half jaar contract heb verdiend dmv mijn stage en dus idd blijven mag!![]()
En diploma en contract.
Oeffff emotional rollercoaster dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik dit alleen kom posten maar ik wilde even verslag doen. Ik ga nu slapen want ik moet morgen van 9u tot 21u mijn 1e betaalde werkdag sinds 2006 volbrengen.![]()
Feli voor het positieve nieuws in ieder geval!![]()
En diploma en contract.
Ho ho ho!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik dit alleen kom posten maar ik wilde even verslag doen. Ik ga nu slapen want ik moet morgen van 9u tot 21u mijn 1e betaalde werkdag sinds 2006 volbrengen.![]()
Wat voor baan heb je nu dan!!
:')
En diploma en contract.
Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik dit alleen kom posten maar ik wilde even verslag doen. Ik ga nu slapen want ik moet morgen van 9u tot 21u mijn 1e betaalde werkdag sinds 2006 volbrengen.![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ben gek op Chumbawamba.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef ToT het volgende:
Dit nummer doet me altijd aan Hobo humpin' slobo babe denken!
En diploma en contract.
gefeliciteerd manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik dit alleen kom posten maar ik wilde even verslag doen. Ik ga nu slapen want ik moet morgen van 9u tot 21u mijn 1e betaalde werkdag sinds 2006 volbrengen.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |