oplettende Symph lag te slapenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef ToT het volgende:
Normaal gesproken zeggen mensen meteen als er een stilte valt, en een paar keer heb ik echt behoorlijk lange lulverhalen gehouden, en toen zei niemand er wat van!
Ahhhh ik dacht dat je bedoelde dat het nummer gewoon heel rustig op gang kwam.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verwoorde het wat anders met lange aanloop.
Ik dacht, wat leuk ToT draait alles tot het einde plus de 2 sec. stilte....quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef ToT het volgende:
Normaal gesproken zeggen mensen meteen als er een stilte valt, en een paar keer heb ik echt behoorlijk lange lulverhalen gehouden, en toen zei niemand er wat van!
Van de Feelies heb ik wat nummers dan hoor je halve minuut alleen heel zacht een theelepeltje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh ik dacht dat je bedoelde dat het nummer gewoon heel rustig op gang kwam.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
AhDus de hele avond door werkt mijn microfoon niet?
Dat verklaart ook het gebrek aan reacties.
Daar zijn de tags toch voor.....maar die zag ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef ToT het volgende:
En uiteraard legde ik bij elk nummer uit welke band dat het was en hoe het nummer heette enzo!
tikken of roeren?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van de Feelies heb ik wat nummers dan hoor je halve minuut alleen heel zacht een theelepeltje.
Klopt; als je VDJ gebruikt, zijn die niet zichtbaar op de stream, vreemd genoeg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zijn de tags toch voor.....maar die zag ik niet.
Sow!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Kiek dan hoe goed Symphonie er weer uitziet:
[ afbeelding ]
Dit klinkt wel geinig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt; als je VDJ gebruikt, zijn die niet zichtbaar op de stream, vreemd genoeg.
Mooi, is het paard weer de oude dus. Top.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Top.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er geen verstand van, maar als jij blij bent ben ik blij voor jouquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit heb ik nodigquote:
Er zit weer een kont op nu.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, maar als jij blij bent ben ik blij voor jou
anderhalve maand geleden was het een zak met botten, nu is het weer een paard, en weer bijna goed rondquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, maar als jij blij bent ben ik blij voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |