SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Wierook, dekentje, muziek, thee, wat wil een mens nog meer?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef Melting het volgende:
ToT, bedankt voor de muziekjes, tot nu toe.
DDM, bedankt voor de verzoekjes.
Fijne avond nog allemaal.
trustenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef Melting het volgende:
ToT, bedankt voor de muziekjes, tot nu toe.
DDM, bedankt voor de verzoekjes.
Fijne avond nog allemaal.
Ik weet nog wel wat dingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Een hele familie zelfs.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt al iemand ( ik zal je eens een keer voor zijn)
quote:
wel ff zorgen dat Symph niet meteen weer in slaap valtquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:22 schreef ToT het volgende:
En er komt straks weer wat Duitstaligs langs.
Ach die doe ik gewoon nu!Die zware komt later wel!
Whehehe nou deze wordt halverwege wel vrij pittig!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel ff zorgen dat Symph niet meteen weer in slaap valt
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel ff zorgen dat Symph niet meteen weer in slaap valt
ow dat kan ik wel een keer doen jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het Nieuwe Testament; ga jij die zelf binnenkort een keertje doen?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow dat kan ik wel een keer doen ja
dan moet ik dat hele boek gaan lezenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Of gewoon verder gaan bij waar je gebleven bent!
ik ben redelijk bijbelvast, dus als je hulp nodig hebtquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet ik dat hele boek gaan lezen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet ik dat hele boek gaan lezen
quote:
het NT ken ik nog wel redelijk, maar dat OT eigenlijk op een paar highlights na nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben redelijk bijbelvast, dus als je hulp nodig hebt
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Yo, ToT, kun je iets van de Sisters of Mercy draaien?
less is morequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef ToT het volgende:
DIT nummer heeft pas een lange aanloop!
Dat zou ik persoonlijk wel anders hebben willen zien. Het stuk na het "hoogtepunt" van het nummer had ook een stuk korter gemogen.
Gewoon wat Reggae draaien, heb je OT al aardig bij elkaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het NT ken ik nog wel redelijk, maar dat OT eigenlijk op een paar highlights na niet
damnquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]Da hedde gij goed gedacht!
Hiermee is zij bekend geworden bij het grote publiek.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
af en toe de cd op standje burenruzie en dan in het donker luisteren
ik doe niet aan koptelefoons. Met Love will tear us apart van Joy Division heb ik dat ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]Heerlijk!
Heb ik ook met een aantal andere nummers, vooral toen ik een achterlijk dure koptelefoon had.Sindsdien piepen mijn oren.
ToT gebruikt de nummers van 1e tot laatste groef.quote:
Ik vond het in het begin wel even wennen, omdat je met een koptelefoon de bas wel hoort maar niet voelt, maar als je 24 bit flacjes luistert op een veel te duur systeem, geniet je wel schofterig hard!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe niet aan koptelefoons. Met Love will tear us apart van Joy Division heb ik dat ook
Ahquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's de hele avond al tussen de nummers
LoL.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
AhDus de hele avond door werkt mijn microfoon niet?
Dat verklaart ook het gebrek aan reacties.
Je was blijkbaar tegen jezelf aan het lullen....quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
proestquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wierook weet ik zo ff niet, maar ik heb Munt-kaneelthee
Ik verwoorde het wat anders met lange aanloop.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef ToT het volgende:
Normaal gesproken zeggen mensen meteen als er een stilte valt, en een paar keer heb ik echt behoorlijk lange lulverhalen gehouden, en toen zei niemand er wat van!
oplettende Symph lag te slapenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef ToT het volgende:
Normaal gesproken zeggen mensen meteen als er een stilte valt, en een paar keer heb ik echt behoorlijk lange lulverhalen gehouden, en toen zei niemand er wat van!
Ahhhh ik dacht dat je bedoelde dat het nummer gewoon heel rustig op gang kwam.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verwoorde het wat anders met lange aanloop.
Ik dacht, wat leuk ToT draait alles tot het einde plus de 2 sec. stilte....quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef ToT het volgende:
Van de Feelies heb ik wat nummers dan hoor je halve minuut alleen heel zacht een theelepeltje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh ik dacht dat je bedoelde dat het nummer gewoon heel rustig op gang kwam.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar zijn de tags toch voor.....maar die zag ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef ToT het volgende:
En uiteraard legde ik bij elk nummer uit welke band dat het was en hoe het nummer heette enzo!
tikken of roeren?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van de Feelies heb ik wat nummers dan hoor je halve minuut alleen heel zacht een theelepeltje.
Klopt; als je VDJ gebruikt, zijn die niet zichtbaar op de stream, vreemd genoeg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zijn de tags toch voor.....maar die zag ik niet.
Sow!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Kiek dan hoe goed Symphonie er weer uitziet:
[ afbeelding ]
Dit klinkt wel geinig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt; als je VDJ gebruikt, zijn die niet zichtbaar op de stream, vreemd genoeg.
Mooi, is het paard weer de oude dus. Top.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Top.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er geen verstand van, maar als jij blij bent ben ik blij voor jouquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit heb ik nodigquote:
Er zit weer een kont op nu.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, maar als jij blij bent ben ik blij voor jou
anderhalve maand geleden was het een zak met botten, nu is het weer een paard, en weer bijna goed rondquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, maar als jij blij bent ben ik blij voor jou
Ja mijn voorkeur ligt ook bij deze nummers, maar dat kan ik niet elke keer draaien; niet iedereen kan het keer op keer waarderen!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk, dit heb ik nodig, Dire Straits kan ik missen als kiespijn.
Dank je, er zaten voor mij enkele leuke dingen tussen.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, er zaten voor mij enkele leuke dingen tussen.
ik heb gisteren 2 uur lang genesis gedraaidquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:16 schreef ToT het volgende:
Mijn show afgekapt door Genesis!
Arme Symph!
Whehe good point!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gisteren 2 uur lang genesis gedraaid
Klopt...quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, het kan nog veel beroerder.
Dat is nu.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zei in het topic dat "half" hem beter uit kwam.
viel wel mee, slechts 3 wijntjesquote:
Kan best fun zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit wordt een verwarrende uitzending heb ik het vermoeden.
dan was die 10 euro die ik moest/zelf wilde betalen voor die 3 glaasjes best weinigquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]Zekers! Echt heel precies gedaan!
Zeker poging 831 of zo!
Whehehe idd!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
dan was die 10 euro die ik moest/zelf wilde betalen voor die 3 glaasjes best weinig
Je Mic staat te hard of de muziek te zacht en die stottert.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef tailfox het volgende:
Wegens technische dienst die er niks van snapt doe ik het even opnieuw
Je bedoeld na de zoveelste fles toch gelukt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]Zekers! Echt heel precies gedaan!
Zeker poging 831 of zo!
Hehehe ook dat!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bedoeld na de zoveelste fles toch gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |