SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Wierook, dekentje, muziek, thee, wat wil een mens nog meer?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef Melting het volgende:
ToT, bedankt voor de muziekjes, tot nu toe.
DDM, bedankt voor de verzoekjes.
Fijne avond nog allemaal.
trustenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef Melting het volgende:
ToT, bedankt voor de muziekjes, tot nu toe.
DDM, bedankt voor de verzoekjes.
Fijne avond nog allemaal.
Ik weet nog wel wat dingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Een hele familie zelfs.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt al iemand ( ik zal je eens een keer voor zijn)
quote:
wel ff zorgen dat Symph niet meteen weer in slaap valtquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:22 schreef ToT het volgende:
En er komt straks weer wat Duitstaligs langs.
Ach die doe ik gewoon nu!Die zware komt later wel!
Whehehe nou deze wordt halverwege wel vrij pittig!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel ff zorgen dat Symph niet meteen weer in slaap valt
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel ff zorgen dat Symph niet meteen weer in slaap valt
ow dat kan ik wel een keer doen jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het Nieuwe Testament; ga jij die zelf binnenkort een keertje doen?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow dat kan ik wel een keer doen ja
dan moet ik dat hele boek gaan lezenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Of gewoon verder gaan bij waar je gebleven bent!
ik ben redelijk bijbelvast, dus als je hulp nodig hebtquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet ik dat hele boek gaan lezen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet ik dat hele boek gaan lezen
quote:
het NT ken ik nog wel redelijk, maar dat OT eigenlijk op een paar highlights na nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben redelijk bijbelvast, dus als je hulp nodig hebt
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Yo, ToT, kun je iets van de Sisters of Mercy draaien?
less is morequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef ToT het volgende:
DIT nummer heeft pas een lange aanloop!
Dat zou ik persoonlijk wel anders hebben willen zien. Het stuk na het "hoogtepunt" van het nummer had ook een stuk korter gemogen.
Gewoon wat Reggae draaien, heb je OT al aardig bij elkaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het NT ken ik nog wel redelijk, maar dat OT eigenlijk op een paar highlights na niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |