Fijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, gewoon, had ze al tijdje niet gezien
Ahwquote:
Maar er is geen tijd om te wachten. Het is niet alsof het niet nu kan.quote:
Ik zou je nooit afwijzen hoor.quote:
Wow, altijd, pas maar op wat je zegt hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag altijd mijn bedje verwarmen natuurlijk.
Dutch oven?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, altijd, pas maar op wat je zegt hoor.
Ja.quote:
Voor Neerlants beste schrijfster is dat tog een peuleschilletje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:37 schreef Inolvidable het volgende:
Zo blij dat ik morgen weer naar huis ga.
Beetje heimwee. Fucking vier dagen maar ja.
Heb je betaald werk voor me?quote:
Zo wanhopig ben ik niet.quote:
Misschien zoekt Hosti nog een schoonmaakster.quote:
Er is al niet zoveel wat ik kan doen. Kon ik maar weer 16 zijn. Toen lag het voor het oprapen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onzin altijd.
Reuzefrustrerend, omdat je er niets aan kunt doen.
Wordt wel lastig met reizen voor school en werk voor jequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, altijd, pas maar op wat je zegt hoor.
quote:
Schoonmaakwerk woon je iets te ver voor weg.quote:
Jij. Ook. Weer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor Neerlants beste schrijfster is dat tog een peuleschilletje?
Jammer. Ik ben er wel erg goed in. Zelfs wat ervaring op mijn CV wat niet mijn eigen huis betreft.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]Frau toch.
[..]
Schoonmaakwerk woon je iets te ver voor weg.
Fax is die ene bij die nooit mag.quote:
Ja, dat was wel erg makkelijk. Eerste winkel waar je binnen liep wilden ze je wel hebben, omdat je toch bijna gratis zou werken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is al niet zoveel wat ik kan doen. Kon ik maar weer 16 zijn. Toen lag het voor het oprapen.
We hebben het over schoonmaken toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben er wel erg goed in. Zelfs wat ervaring op mijn CV wat niet mijn eigen huis betreft.
Bee without a stingquote:
Mijn moeder is te kieskeurig. Ze heeft het daten opgegeven.quote:
Ohja. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt wel lastig met reizen voor school en werk voor je
Inderdaad. Ooit een gesprek gehad: "Ik zal heel kort zijn, we hebben gewoon mensen nodig. Dus je bent aangenomen".quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat was wel erg makkelijk. Eerste winkel waar je binnen liep wilden ze je wel hebben, omdat je toch bijna gratis zou werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |