Heb je betaald werk voor me?quote:
Zo wanhopig ben ik niet.quote:
Misschien zoekt Hosti nog een schoonmaakster.quote:
Er is al niet zoveel wat ik kan doen. Kon ik maar weer 16 zijn. Toen lag het voor het oprapen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onzin altijd.
Reuzefrustrerend, omdat je er niets aan kunt doen.
Wordt wel lastig met reizen voor school en werk voor jequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, altijd, pas maar op wat je zegt hoor.
quote:
Schoonmaakwerk woon je iets te ver voor weg.quote:
Jij. Ook. Weer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor Neerlants beste schrijfster is dat tog een peuleschilletje?
Jammer. Ik ben er wel erg goed in. Zelfs wat ervaring op mijn CV wat niet mijn eigen huis betreft.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]Frau toch.
[..]
Schoonmaakwerk woon je iets te ver voor weg.
Fax is die ene bij die nooit mag.quote:
Ja, dat was wel erg makkelijk. Eerste winkel waar je binnen liep wilden ze je wel hebben, omdat je toch bijna gratis zou werken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is al niet zoveel wat ik kan doen. Kon ik maar weer 16 zijn. Toen lag het voor het oprapen.
We hebben het over schoonmaken toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben er wel erg goed in. Zelfs wat ervaring op mijn CV wat niet mijn eigen huis betreft.
Bee without a stingquote:
Mijn moeder is te kieskeurig. Ze heeft het daten opgegeven.quote:
Ohja. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt wel lastig met reizen voor school en werk voor je
Inderdaad. Ooit een gesprek gehad: "Ik zal heel kort zijn, we hebben gewoon mensen nodig. Dus je bent aangenomen".quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat was wel erg makkelijk. Eerste winkel waar je binnen liep wilden ze je wel hebben, omdat je toch bijna gratis zou werken.
Die bij die rare uren maakt waardoor de koningin slaapt als hij thuis komt.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder is te kieskeurig. Ze heeft het daten opgegeven.
Ze kreeg laatst nog wel mail van een kerel waar ze 2,5 jaar geleden één date mee had gehad. Blijkbaar was hij haar nog steeds niet vergeten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die bij die rare uren maakt waardoor de koningin slaapt als hij thuis komt.
[..]
Gelukkig heeft ze KC.
Prikken continu.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zullen er vast ook wel tussen zitten.
41 op zijn minstquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zullen er vast ook wel tussen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |