Ge breekt oe ermke dwars doormidden meske met oe 38 kilootjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar, dat zijn mijn besten
Van het weekend dus maar op zoek naar een nieuwe?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies, jij snapt mannen tenminste, rotgevoel dat 't is, gaat wel snel weer over maar toch even een lichte irritatie, excuus
Was ik alweer, dieptriest wezen dat ik benquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van het weekend dus maar op zoek naar een nieuwe?
Roses are redquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roses are red
Violets are blue
Guess what, my bed
has room for two
Round 1... FIGHT!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar, dat zijn mijn besten
/smoothquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roses are red
Violets are blue
Guess what, my bed
has room for two
Man he, dan krijg je datquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was ik alweer, dieptriest wezen dat ik ben
Heb jij al plannen?
Goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ook weer thuis![]()
Hoe is het hier met al jullie lieve mensen
Hosti dudequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ook weer thuis![]()
Hoe is het hier met al jullie lieve mensen
http://www.steadyhealth.com/Vagina_Farts_t67963.htmlquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Roses are red
So are your lips
Sit on my face
And wiggle your hips
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roses are red
Violets are blue
Guess what, my bed
has room for two
Heerlijk, hele dag met wat familie doorgebracht, tof volkquote:
De kleur van je eikel is hetzelfde als de kleur van je lippen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Roses are red
So are your lips
Sit on my face
And wiggle your hips
Helaas zitten dat soort dingen nooit in mijn hoofd als ik met vrouwen spreek.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk, hele dag met wat familie doorgebracht, tof volk![]()
Beetje wezen chilen bij mijn opa van 81, wat een baas
Bij Yv. Houd wel rekening met een lange wachttijd.quote:
Oude mensen zijn meestal de grootste bazen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yv kan mij toch niets weigeren?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij Yv. Houd wel rekening met een lange wachttijd.
Is het nou 91 of 81?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zij kunnen dat prima zelf regelen. En Kaneel is slim genoeg om haar niet op een wachtlijst te zettenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij mag altijd mijn bedje verwarmen natuurlijk.quote:
Er is niemand anders die in mijn bed wil liggen hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wachttijd, niet wachtrijquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is niemand anders die in mijn bed wil liggen hoor
Nee, gewoon, had ze al tijdje niet gezienquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk!Nog iets bijzonders gedaan of was het een verjaardag of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |