quote:
Dat zong ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht nou hoor ik ook eindelijk eens hoe je klinkt. Flik je dit.
Doe je zaterdag de groeten aan Yv en Engel voor mij?quote:
Follow me. I know a shortcutquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:08 schreef Cue_ het volgende:
Ow volgens mij mis ik hier een achterdeurding
Hosti z'n backdoor?quote:
Okequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe je zaterdag de groeten aan Yv en Engel voor mij?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
Dan laat ik de cupcakejes wel zitten
bak ik geen eitje voor je
Zonderquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wheheeh, is het nu met of zonder extra spatie
goed he?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je durft wel, een beetje 2 spraakberichten sturen.
Nog ff en iedereen die mijn nummer hier heeft gaat het doen.quote:
Je nu welquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog ff en iedereen die mijn nummer hier heeft gaat het doen.
Je bent ook wel een nr-sletje hequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog ff en iedereen die mijn nummer hier heeft gaat het doen.
Nou nou nou, wat een haat weer.quote:
Daar begint het mee.quote:
Ik heb dat aeque niet zien doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ikke niet.
Ik geef ze alleen weg aan mensen die komen stripteasen hier.
Dat valt best meequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:19 schreef FrauMilena het volgende:
150 euro aan Ikea meuk in m'n winkelmandje![]()
In DM...quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat aeque niet zien doen
Hosti ook niet.. of gaat dat weer prive in de DM
Zal ik je de volgende keer uitnodigen? Mag je wel naast me komen staan aan de zijlijn, beetje toekijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat aeque niet zien doen
Hosti ook niet.. of gaat dat weer prive in de DM
En dan jureren met bordjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zal ik je de volgende keer uitnodigen? Mag je wel naast me komen staan aan de zijlijn, beetje toekijken.
Noh, alleen bad- en slaapkamer dingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog een bjursta tafel met stoelen.. kopuh?
Jaaquote:
Nohhh .. wel leuk badkamermeukquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Noh, alleen bad- en slaapkamer dingen.
[..]
Jaa
Je viel tegen in bed?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Echt he nondeju, afgewezen door mijn wip-meisje-van-vorig-weekend, ik zag er al niet al te veel in maar goed 't voelt zo wel als een blauwtje zowat, even een plekje geven, zennnn
Snol
Als ik deze post lees snap ik haar eigenlijk wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Echt he nondeju, afgewezen door mijn wip-meisje-van-vorig-weekend, ik zag er al niet al te veel in maar goed 't voelt zo wel als een blauwtje zowat, even een plekje geven, zennnn
Snol
Nee het is zo'n promiscue grietje van laag allooi, ik heb 't kreng zelfs kreeft gegeven met uit eten........aaargh snolquote:
Boeiend of je haar kreeft hebt gegevenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Nee het is zo'n promiscue grietje van laag allooi, ik heb 't kreng zelfs kreeft gegeven met uit eten........aaargh snol![]()
En het bed tegenvallen, kan me niet voorstellen aan het gehijg en gepiep te horen en het feit dat ze zowat twee dagen in mijn bed heeft gelegen
Nou ja dat is even mijn kwaadheid en frustratie, sorryquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik deze post lees snap ik haar eigenlijk wel.
Goed, deze post dan:quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat is even mijn kwaadheid en frustratie, sorry
Ondanks je frustratie vind ik het niet echt getuigen van respect.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee het is zo'n promiscue grietje van laag allooi, ik heb 't kreng zelfs kreeft gegeven met uit eten........aaargh snol![]()
En het bed tegenvallen, kan me niet voorstellen aan het gehijg en gepiep te horen en het feit dat ze zowat twee dagen in mijn bed heeft gelegen
Ik vond haar vooral heel erg aantrekkelijk qua uiterlijk maar verder niets eigenlijk, niet mijn type met lege ballen, ik was in mijn hoofd al manieren aan het verzinnen om het weer af te kappen maar dan nog in een zwak moment sturen; Heeey schoonheid, dit weekend een stomende herhaling van vorig weekend maken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Boeiend of je haar kreeft hebt gegevenOf je moest dat enkel doen om haar in bed te krijgen, nouja dat is toch gelukt
Of vind je haar stiekem leuk?
Gewoon op je balletjes getrapt dus dat zij het heeft gestopt en niet jij. Tja dat ego ook altijdquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral heel erg aantrekkelijk qua uiterlijk maar verder niets eigenlijk, niet mijn type met lege ballen, ik was in mijn hoofd al manieren aan het verzinnen om het weer af te kappen maar dan nog in een zwak moment sturen; Heeey schoonheid, dit weekend een stomende herhaling van vorig weekend maken?
Precies, jij snapt mannen tenminste, rotgevoel dat 't is, gaat wel snel weer over maar toch even een lichte irritatie, excuusquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon op je balletjes getrapt dus dat zij het heeft gestopt en niet jij. Tja dat ego ook altijd
Kom maar, dat zijn mijn bestenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan wel een goede hoek gebruiken.
Dat jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan wel een goede hoek gebruiken.
*meldt zich aan en schrijft in*quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar, dat zijn mijn besten
Ge breekt oe ermke dwars doormidden meske met oe 38 kilootjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van het weekend dus maar op zoek naar een nieuwe?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies, jij snapt mannen tenminste, rotgevoel dat 't is, gaat wel snel weer over maar toch even een lichte irritatie, excuus
Was ik alweer, dieptriest wezen dat ik benquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van het weekend dus maar op zoek naar een nieuwe?
Roses are redquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roses are red
Violets are blue
Guess what, my bed
has room for two
Round 1... FIGHT!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
/smoothquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roses are red
Violets are blue
Guess what, my bed
has room for two
Man he, dan krijg je datquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was ik alweer, dieptriest wezen dat ik ben
Heb jij al plannen?
Goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ook weer thuis![]()
Hoe is het hier met al jullie lieve mensen
Hosti dudequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ook weer thuis![]()
Hoe is het hier met al jullie lieve mensen
http://www.steadyhealth.com/Vagina_Farts_t67963.htmlquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Roses are red
So are your lips
Sit on my face
And wiggle your hips
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roses are red
Violets are blue
Guess what, my bed
has room for two
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |