abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153059226
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yep, zo:

[ afbeelding ]
dank voor dit mooie overzicht, helder!
pi_153059260
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:43 schreef jackie12 het volgende:
Ik ben vooral van de tijdlijn: ochtend taalschool-13.54 laatste foto.
Daar ligt naar mijn visie de waarheid.
Afijn ik heb ook een vrij logische verklaring voor de noodoproep 16.39 uur.
Hij's vrij eenvoudig.

13.54 foto.
Rond 14.05 uur terug naar de top
tegen 15.00 uur op de top. 10 minuutjes pauze.
15.10 uur naar beneden. 16.30 plek waar hans stond bij dat hek;

https://vimeo.com/104789019

Transcriptie AFK na 23.10 min

Hans: "Tja als ze wel terug zouden zijn gelopen de Pianista over, dan zouden ze om 16.30 uur van de eerste noodoproep ongeveer hier geweest kunnen zijn.
Het is wel een beetje een open plek dus in die zin zou je kunnen proberen een oproep te kunnen doen. Ik heb hier zelf ook geen bereik. Boven op de Pianista wel."

(Roelie bemoeit zich er nu echter mee)

Roelie: Nee dat was wisselend zei je...

Hans: nou op een gegeven moment was ie heel constant.

13.54 uur laatste foto.
Bij Frank zijn scenario zijn ze gevallen tussen 14 uur en 1530 uur. Onlogisch dat je dan ruim een uur gaat wachten met naar 112 te bellen.
In dit scenario hoef je geen rare dingen te bedenken. Omgekeerd bij Q1, terug naar de top en om 16.39 ongeveer op deze plek de noodoproep doen omdat ze de verkeerden tegen kwamen of, ze al die tijd met de verkeerden waren die vervelend werden.

En nee er is niet constant bereik. Hans en Roelie zeggen het zelf
Op dat moment moet je veronderstellen:

- telefoons stonden uit (en logden dus geen zendmast)
OF
- dat de telefoons geen bereik meer logden is een leugen; dat hebben ze op sommige plekken (waar wel bereik was) wel gedaan

Snelste (dus verste punt @16:39) is dan:
14:00 omdraaien
14:35 begin Geul (_505-positie)
14:55 Mirador
1:44/2:00 ~ 86% van de afdaling Mirador-Begin Pianista achter de rug, dus ongeveer 16 min op de route (dat ligt nog in het gebied gefilmd op Retiring in Panama) na Begin Pianista, ongeveer rond dat bruggetje waar je het water over moet dus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 29 mei 2015 @ 01:09:00 #203
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153059309
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op dat moment moet je veronderstellen:

- telefoons stonden uit (en logden dus geen zendmast)
OF
- dat de telefoons geen bereik meer logden is een leugen; dat hebben ze op sommige plekken (waar wel bereik was) wel gedaan

Snelste (dus verste punt @16:39) is dan:
14:00 omdraaien
14:35 begin Geul (_505-positie)
14:55 Mirador
1:44/2:00 ~ 86% van de afdaling Mirador-Begin Pianista achter de rug, dus ongeveer 16 min op de route (dat ligt nog in het gebied gefilmd op Retiring in Panama) na Begin Pianista, ongeveer rond dat bruggetje waar je het water over moet dus.
Nope let op de post van Jackie
pi_153059353
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nope let op de post van Jackie
Jawel, ik beschouwde het verste punt waar Kris en Lisanne gekomen konden zijn. Als ze langzamer liepen of pauzes namen, dan was dat hogerop.

Met deze terugwandeling en derden tegengekomen, wil het ook zeggen dat ze op de terugweg geen enkele foto meer gemaakt hebben of hooguit 1 (_509) en die later gewist.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 29 mei 2015 @ 01:11:33 #205
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153059367
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:04 schreef jackie12 het volgende:
Laten we deze plek eens even bekijken:
(met wederom dank aan Perico)

Edwin en zijn vrienden:

[ afbeelding ]

AFK met de ouders van Kris:

Ze staan allebei bij hetzelfde hek. Daar boven zijn er huisjes/hutjes te zien.
de plek waar Kris en Lisanne ongeveer zouden zijn bij omkeren.

Ik vroeg aan PW voordat ie ging lopen of er zijpaden zijn op de Pianista zonder verder een woord te zeggen of te vragen. Die zijn er.

En dankzij PW plak ik deze foto er nog aan vast:

[ afbeelding ]

Tekst bij de foto van PW: Zijpad, slecht zichtbaar wij gingen links
Mooi huisje! Op de achtergrond

Edit: en waarom is die plek zo open? Omdat die boompjes afgehakt zijn, brandhout?

[ Bericht 3% gewijzigd door ootjekatootje op 29-05-2015 01:21:25 ]
pi_153059379
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jawel, ik beschouwde het verste punt waar Kris en Lisanne gekomen konden zijn. Als ze langzamer liepen of pauzes namen, dan was dat hogerop.

Met deze terugwandeling en derden tegengekomen, wil het ook zeggen dat ze op de terugweg geen enkele foto meer gemaakt hebben of hooguit 1 (_509) en die later gewist.
Duimpje voor jou ^O^
pi_153059419
quote:
12s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:26 schreef El_Matador het volgende:
Barranco Franko
Sorry, dit heb ik gemist, wat is dit?

quote:
12s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:15 schreef El_Matador het volgende:
Hij had geluk met de windrichting
Onzin, gps gebruikt radiogolven, wat elektromagnetische straling is. Wind doet daar niks mee, anders zou de zon ook feller stralen als de wind uit de richting van de zon komt. Inversielagen in de atmosfeer kunnen wel van invloed zijn.

quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:42 schreef ootjekatootje het volgende:
ik tel er 7, ook allemaal met een goede onderbouwing
Voor de duidelijkheid, ik heb het kaartje gemaakt, maar ik ben het er mee eens dat alle andere punten dan de zwarte (of daar heel dicht bij) onzin zijn.

quote:
15s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef El_Matador het volgende:
Volgens mij is die "kikkervis" dan verkeerd geplot op de ArcGISkaart.
Klopt, sorry. Is nu gecorrigeerd. Denk je nog steeds dat dit niet de Q1 kan zijn? Waar ligt de Q1 dan volgens jou? Het stuk ten noorden van de Mirador is nog steeds heel onduidelijk voor mij.
pi_153059426
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:12 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Duimpje voor jou ^O^
FIlmpje 15 is zeker vanaf het 'uitzichtpunt' (door de mist zie je geen uitzicht) dat pahlawan als laatste gelogd heeft? Klein Miradortje, niet De Mirador inderdaad.

vrijdag 29 mei 2015 @ 01:15:30 #209
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153059445
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

misschien hadden ze ruzie, was ooit een van je eigen verklaringen.
Waren ze moe
Wilden ze op tijd terug zijn
Waren ze niet alleen
Moesten ze op de weg letten om goed terug te lopen
  vrijdag 29 mei 2015 @ 01:16:49 #210
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153059477
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

FIlmpje 15 is zeker vanaf het 'uitzichtpunt' (door de mist zie je geen uitzicht) dat pahlawan als laatste gelogd heeft? Klein Miradortje, niet De Mirador inderdaad.
Dat wisten we toch al? Of had je daar weer overheen gelezen? :7
pi_153059480
Volgens mij nog niet genoemd, maar er is geen foto van Kris en Lisanne samen, bijvoorbeeld op de Mirador. Daar leidt ik uit af dat er op de Mirador in elk geval niemand bij hen was, anders had Lisanne wel gevraagd een foto van de twee meiden samen te maken.
pi_153059501
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mooi huisje! Op de achtergrond
Wie woont daar? Het is klaarblijkelijk wel een plek om even te stoppen. Edwin, PW en Hans deden dat.
En er is een zijpad. :)

Zo super dat PW dat voor ons allemaal heeft gedaan. Eigenlijk jammer dat ie niet een dagelijkse user was want dan was ie misschien wel richting de Q1 geknald!

Dat zijpad. Waar zal die naar toe lopen?
pi_153059537
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:14 schreef math1985 het volgende:

[..]

Sorry, dit heb ik gemist, wat is dit?
De kloof waar Kris en/of Lisanne in het scenario dat de familie K. volgt in is/zijn gevallen. Franko slaat op Frank van der G., de beroemde metal-forensisch patholoog-anatoom.

quote:
Onzin, gps gebruikt radiogolven, wat elektromagnetische straling is. Wind doet daar niks mee, anders zou de zon ook feller stralen als de wind uit de richting van de zon komt. Inversielagen in de atmosfeer kunnen wel van invloed zijn.
Afhankelijkheid van windrichting werd ook gezegd bij het wisselende bereik, dat verzin ik niet.

Het gaat trouwens niet om GPS, maar om GSM.

Wolkendek denk ik dat ook een grotere rol speelt (weerkaatsing) trouwens. ;)

quote:
Voor de duidelijkheid, ik heb het kaartje gemaakt, maar ik ben het er mee eens dat alle andere punten dan de zwarte (of daar heel dicht bij) onzin zijn.
Eensch.

quote:
Klopt, sorry. Is nu gecorrigeerd. Denk je nog steeds dat dit niet de Q1 kan zijn? Waar ligt de Q1 dan volgens jou? Het stuk ten noorden van de Mirador is nog steeds heel onduidelijk voor mij.
Dat blijft het ook omdat we 0 vaste data hebben. Daarom teken ik een mogelijke route in op basis van de satellietbeelden. Die is bij ArcGIS anders (maar beter denk ik) dan bij HERE.

Het punt waar Q1 het pad kruist imo kan ik zo even opzoeken, krijg je zo van me.

pi_153059583
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:16 schreef math1985 het volgende:
Volgens mij nog niet genoemd, maar er is geen foto van Kris en Lisanne samen, bijvoorbeeld op de Mirador. Daar leidt ik uit af dat er op de Mirador in elk geval niemand bij hen was, anders had Lisanne wel gevraagd een foto van de twee meiden samen te maken.
Is genoemd, een paar keer, en ik ben het helemaal met je eens.

In theorie zou een van de foto's die ze genomen hebben maar wij niet hebben gezien (_496-_504 minus _499&_500) een foto van hen samen op de Mirador zouden kunnen zijn, maar als die er was, denk ik dat ze die foto wel voor de memorial gebruikt hadden en niet 2 aparte foto's (Lisanne op de Mirador en van Kris een oude nachtfoto uit 2010).

pi_153059595
Denk je dat we vanwege de diepte van de geul uit kunnen sluiten dat er beekjes de geul kruisen?
pi_153059598
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:17 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Naar het huisje. :?
pi_153059613
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:17 schreef jackie12 het volgende:
Als je weet waar dat punt (ongeveer) is, kun je het met ArcGIS en/of HERE zo opzoeken.

Heeft pahlawan geen waypoint genomen bij dat fotopunt?

vrijdag 29 mei 2015 @ 01:22:55 #218
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153059629
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je weet waar dat punt (ongeveer) is, kun je het met ArcGIS en/of HERE zo opzoeken.

Heeft pahlawan geen waypoint genomen bij dat fotopunt?
tuurlijk, hij heeft nog veel meer gedaan, die gids zal er wel het zijne van gedacht hebben
  vrijdag 29 mei 2015 @ 01:23:23 #219
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153059643
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:21 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Naar het huisje. :?
Staat 1 huisje en een schuurtje
pi_153059646
Pahlawan vindt het niet erg dat ie Pahlawan wordt genoemd maar heeft wel liever PW.
pi_153059692
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Staat 1 huisje en een schuurtje
Woont daar niet een vrouw die elke dag naar haar werk loopt?
pi_153059703
Ik heb trouwens problemen met het posten van foto's via url.
Ik zie ze maar ik krijg pm's dat anderen ze niet zien.

Mod vragen?
pi_153059705
Heeft er overigens iemand permission op websleuths om het volgende attachment te zien?

http://www.websleuths.com(...)d=55987&d=1406804463
pi_153059725
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:21 schreef math1985 het volgende:
Denk je dat we vanwege de diepte van de geul uit kunnen sluiten dat er beekjes de geul kruisen?
Vanwege wat de Geul is.

Het is m.i, een gang door massief gesteente en vormt in zichzelf een waterscheidinkje; alles links naast de Geul (naar het noorden lopend) stroomt in waar Q1 begint (dikke lijn), alles rechts (oost) naast de Geul stroomt in de aanvoer van Q1 die lager uitkomt:

pi_153059749
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:25 schreef math1985 het volgende:
Heeft er overigens iemand permission op websleuths om het volgende attachment te zien?

http://www.websleuths.com(...)d=55987&d=1406804463
Ja, fotostill van de Mirador uit een Telemetrovideo op 2:04.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')