abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2015 @ 00:10:33 #176
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153057957
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat "door de bergen op de CD kijken" zou je dan moeten zien in de foto's vanaf de Mirador, dat zien we niet; het uitzicht is vrij.

Als je met GEarth vanuit dat punt naar het zuiden kijkt, zie je dit (niks dus van de Pacific, want je kijkt tegen de CD aan):

[ afbeelding ]
Nou dan is het volgens jou bijbel dus niet `de Mirador`. Ik wist trouwens niet dat google earth zo betrouwbaar was. Dacht hier toch al maanden te lezen dat zaken daarin niet klopten, ik blijf bij de kikkervis. Zoals al eerder gezegd, hangt mijn scenario-visie niet aan de specifieke plek van de Mirador.
pi_153057990
Eva noemt de Pacific in haar video (met Plinio) en Feliciano noemt de Carbieen in AFK.
"Waar ben jij" zegt het plus andere reizigersblogs.

Waarom is het zo moeilijk te geloven dat de beide oceanen te zien zijn vanaf onze mirador
pi_153058026
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou dan is het volgens jou bijbel dus niet `de Mirador`. Ik wist trouwens niet dat google earth zo betrouwbaar was. Dacht hier toch al maanden te lezen dat zaken daarin niet klopten, ik blijf bij de kikkervis. Zoals al eerder gezegd, hangt mijn scenario-visie niet aan de specifieke plek van de Mirador.
Je blijft er gewoon bij, ondanks dat het niet mogelijk is de Pacifische Oceaan te zien, toch 50% van het uitzicht dat je op de Mirador hoort te hebben.. _O-

Elke visie hangt aan een plek van de Mirador, want je moet toch een pad hebben van Mirador naar Q1, de tijden moeten kloppen en de Geul moet ertussen.

Jouw kikkervisje ligt langs/naast die Geul.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153058080
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef jackie12 het volgende:
Eva noemt de Pacific in haar video (met Plinio) en Feliciano noemt de Carbieen in AFK.
"Waar ben jij" zegt het plus andere reizigersblogs.

Waarom is het zo moeilijk te geloven dat de beide oceanen te zien zijn vanaf onze mirador
Dat is niet moeilijk te geloven, integendeel. Alleen de draaihoek die dat mogelijk zou maken hebben we niet op de foto's gezien.

Had Kris op _500 een paar stappen naar rechts gedaan en echt naar het NE gefotografeerd (en niet zoals nu naar E), had ze de Caribische Zee wellicht op de foto kunnen zetten.

Er zijn meer foto's gemaakt op de Mirador, dus een van die zou het zicht op de Caribische kant kunnen zijn, dat weten we niet.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_153058103
Dus El Matdor jij zegt dat de beide oceanen NIET te zien zijn op de top?
pi_153058114
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:15 schreef jackie12 het volgende:
Dus El Matdor jij zegt dat de beide oceanen NIET te zien zijn op de top?
:?

Nee, ik zeg dat dat juist WEL zo is. We hebben alleen nog geen foto gezien die het Caribische uitzicht laat zien.

pi_153058161
Lisanne poseert eerst voor de Pacific (te zien) en daarna (heel lullig) voor de Caribische (niet te zien)

Maar dat was wel de bedoeling. (maar Kris is zo'n slechte fotograve)
  vrijdag 29 mei 2015 @ 00:17:50 #183
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153058170
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je blijft er gewoon bij, ondanks dat het niet mogelijk is de Pacifische Oceaan te zien, toch 50% van het uitzicht dat je op de Mirador hoort te hebben.. _O-

Elke visie hangt aan een plek van de Mirador, want je moet toch een pad hebben van Mirador naar Q1, de tijden moeten kloppen en de Geul moet ertussen.

Jouw kikkervisje ligt langs/naast die Geul.
Die plek heeft zelfs het plateau en de vorm en de juiste maat. Uitzicht klopt niet met de software, tja ieder zijn bijbel.
Zoals gezegd dat ding ligt daar ergens, je weet niet in welke staat ze liepen of zelfs renden. Je kunt er nogmaals geen tijdslijn aan ophangen, juist omdat je niet de route naar de q1 weet.
Voor jou is dat onbegrijpelijk, maar dat is jouw denkwijze voor vele hier ook. :+
pi_153058220
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef jackie12 het volgende:
Lisanne poseert eerst voor de Pacific (te zien) en daarna (heel lullig) voor de Caribische (niet te zien)

Maar dat was wel de bedoeling. (maar Kris is zo'n slechte fotograve)
in de richting waar Lisanne staat, daarachter ligt de Caribische Zee, het noordoosten. De foto is alleen teveel naar het oosten genomen (niet noord genoeg) om de Caribische Zee te zien. Als Kris verder naar rechts (zuid) had gestaan, had ze langs die plant die nu achter Lisanne staat de Caribbean moeten kunnen zien.

pi_153058293
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die plek heeft zelfs het plateau en de vorm en de juiste maat. Uitzicht klopt niet met de software, tja ieder zijn bijbel.
Niet met "de software"? :D Nee, niet met hoogtes en mogelijke uitzichten.

quote:
Zoals gezegd dat ding ligt daar ergens, je weet niet in welke staat ze liepen of zelfs renden. Je kunt er nogmaals geen tijdslijn aan ophangen, juist omdat je niet de route naar de q1 weet.
Voor jou is dat onbegrijpelijk, maar dat is jouw denkwijze voor vele hier ook. :+
Ja, ik weet dat feiten je niet zo interesseren, beter gewoon een beetje fact free wat theekransen, maar ik ben dus op zoek naar die route (waar we geen GPS-data van hebben, want men draait om bij de Mirador), die probeer ik op basis van de satellietbeelden in te tekenen. Hoe en waar loopt die Geul en waar ligt Q1. Dat hangt weer samen met tijdsspannes en dus inschattingen waar ze hoe laat op welk punt (terug) hadden kunnen zijn.

vrijdag 29 mei 2015 @ 00:31:27 #186
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153058522
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet met "de software"? :D Nee, niet met hoogtes en mogelijke uitzichten.

[..]

Ja, ik weet dat feiten je niet zo interesseren, beter gewoon een beetje fact free wat theekransen, maar ik ben dus op zoek naar die route (waar we geen GPS-data van hebben, want men draait om bij de Mirador), die probeer ik op basis van de satellietbeelden in te tekenen. Hoe en waar loopt die Geul en waar ligt Q1. Dat hangt weer samen met tijdsspannes en dus inschattingen waar ze hoe laat op welk punt (terug) hadden kunnen zijn.
Nee, ik heb andere info en een andere mening.
Hoe hoog, dik, breed en stoffig die mirador is, interesseert me niet.

Beetje flauwe reactie dat feiten me niet interesseren, met name omdat je vanavond totaal geen idee had wie die andere rode dame was.

Misschien teveel met de coördinaten bezig?
  vrijdag 29 mei 2015 @ 00:32:41 #187
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153058550
Met wie ging rLoretta daar om?

Ze zou als thuishulp/zorg zo'n $ 6000,- per maand verdienen bij een rijke amerikaan.
Had ze ook geen ontslag/afscheid van genomen

Ze was gek op die ond, maar laat hem achter in de tuin

Ze had tot 7 mei de auto elke week betaald, daarna niet meer.

Er waren drie personen gezien in haar woning en de auto werd teruggebracht door drie personen.

[ Bericht 44% gewijzigd door ootjekatootje op 29-05-2015 00:46:22 ]
pi_153058624
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Met wie ging rode lor daar om?
Waarom is ze niet vermoord?
Make my day!
pi_153058674
Kan die vrouw niet anders genoemd worden? Ze heeft niemand van ons iets aangedaan en toevallige meelezers zouden kunnen denken dat het om K gaat, die verdient dat ook niet. JS
pi_153058746
Ik ben vooral van de tijdlijn: ochtend taalschool-13.54 laatste foto.
Daar ligt naar mijn visie de waarheid.
Afijn ik heb ook een vrij logische verklaring voor de noodoproep 16.39 uur.
Hij's vrij eenvoudig.

13.54 foto.
Rond 14.05 uur terug naar de top
tegen 15.00 uur op de top. 10 minuutjes pauze.
15.10 uur naar beneden. 16.30 plek waar hans stond bij dat hek;

https://vimeo.com/104789019

Transcriptie AFK na 23.10 min

Hans: "Tja als ze wel terug zouden zijn gelopen de Pianista over, dan zouden ze om 16.30 uur van de eerste noodoproep ongeveer hier geweest kunnen zijn.
Het is wel een beetje een open plek dus in die zin zou je kunnen proberen een oproep te kunnen doen. Ik heb hier zelf ook geen bereik. Boven op de Pianista wel."

(Roelie bemoeit zich er nu echter mee)

Roelie: Nee dat was wisselend zei je...

Hans: nou op een gegeven moment was ie heel constant.

13.54 uur laatste foto.
Bij Frank zijn scenario zijn ze gevallen tussen 14 uur en 1530 uur. Onlogisch dat je dan ruim een uur gaat wachten met naar 112 te bellen.
In dit scenario hoef je geen rare dingen te bedenken. Omgekeerd bij Q1, terug naar de top en om 16.39 ongeveer op deze plek de noodoproep doen omdat ze de verkeerden tegen kwamen of, ze al die tijd met de verkeerden waren die vervelend werden.

En nee er is niet constant bereik. Hans en Roelie zeggen het zelf
pi_153058750
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:38 schreef 11en30 het volgende:
Kan die vrouw niet anders genoemd worden? Ze heeft niemand van ons iets aangedaan en toevallige meelezers zouden kunnen denken dat het om K gaat, die verdient dat ook niet. JS
_O- Dat is ook zo dat ze dat zouden kunnen denken
  vrijdag 29 mei 2015 @ 00:44:11 #192
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153058761
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:36 schreef agter het volgende:

[..]

Waarom is ze niet vermoord?
Zij bleek gevlucht, niemand weet wanneer precies ze was vermist.
Ze moest nog wat betalen
Na de vermissing van K&L en de dood van OV, wat teveel aandacht voor de personen x? Bang voor linken naar K&L?
De "vrienden van OV" werden opgepakt en verhoort na de dood van O dus de politie hield ze in de gaten?

Ze had volgens Panamese begrippen een riant salaris, misschien wel een paar dagen ergens vastgehouden en direct het land uitgevlucht? Wie laat er anders zijn spullen achter in een huurhuis?

Mijn moeder is overleden en ik ga nu terug naar de VS, tegen haar werkgever, nee hoor niets.
Dat stinkt imo.

Toen LI vermist was, waren ze in Boquete nog een vrouw kwijt, deze kwam door K&L ook internationaal in het nieuws. En hopla, even later was daar de rugzak en ze waren dus toch verdwaald/verongelukt.

[ Bericht 8% gewijzigd door ootjekatootje op 29-05-2015 00:49:48 ]
  vrijdag 29 mei 2015 @ 00:44:38 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153058773
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:38 schreef 11en30 het volgende:
Mooi weet iedereen dan dat die vrouw LH is?

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 29-05-2015 01:02:29 ]
  vrijdag 29 mei 2015 @ 00:45:54 #194
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153058799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:43 schreef jackie12 het volgende:
Ik ben vooral van de tijdlijn: ochtend taalschool-13.54 laatste foto.
Daar ligt naar mijn visie de waarheid.
Afijn ik heb ook een vrij logische verklaring voor de noodoproep 16.39 uur.
Hij's vrij eenvoudig.

13.54 foto.
Rond 14.05 uur terug naar de top
tegen 15.00 uur op de top. 10 minuutjes pauze.
15.10 uur naar beneden. 16.30 plek waar hans stond bij dat hek;

https://vimeo.com/104789019

Transcriptie AFK na 23.10 min

Hans: "Tja als ze wel terug zouden zijn gelopen de Pianista over, dan zouden ze om 16.30 uur van de eerste noodoproep ongeveer hier geweest kunnen zijn.
Het is wel een beetje een open plek dus in die zin zou je kunnen proberen een oproep te kunnen doen. Ik heb hier zelf ook geen bereik. Boven op de Pianista wel."

(Roelie bemoeit zich er nu echter mee)

Roelie: Nee dat was wisselend zei je...

Hans: nou op een gegeven moment was ie heel constant.

13.54 uur laatste foto.
Bij Frank zijn scenario zijn ze gevallen tussen 14 uur en 1530 uur. Onlogisch dat je dan ruim een uur gaat wachten met naar 112 te bellen.
In dit scenario hoef je geen rare dingen te bedenken. Omgekeerd bij Q1, terug naar de top en om 16.39 ongeveer op deze plek de noodoproep doen omdat ze de verkeerden tegen kwamen of, ze al die tijd met de verkeerden waren die vervelend werden.

En nee er is niet constant bereik. Hans en Roelie zeggen het zelf
juist!
pi_153058882
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef jackie12 het volgende:

Maar dat was wel de bedoeling. (maar Kris is zo'n slechte fotografe)
Yep, zo:

vrijdag 29 mei 2015 @ 00:55:18 #196
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153058961
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yep, zo:

[ afbeelding ]
_O- , of je nu gelijk hebt of niet. Wat een bijzondere manier van uitleggen en feiten heb je toch!
pi_153058971
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mooi weet iedereen dan dat die vrouw LI is?
LH dan toch?

Loretta H. lijkt me prima, zo doen we het met al die namen.

vrijdag 29 mei 2015 @ 00:56:50 #198
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153058992
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

LH dan toch?

Loretta H. lijkt me prima, zo doen we het met al die namen.
O ja H geen I.
Ik heb er al 1 geedit, doe zo die andere even
pi_153059033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

_O- , of je nu gelijk hebt of niet. Wat een bijzondere manier van uitleggen en feiten heb je toch!
De richting 175 is bepaald door Nieuwsgierig en ik denk dat ie daar helemaal goed zit. 5 graden verschil de ene of andere kant uit maakt niet uit.
De richting 070 is bepaald door de topografische kaart; onder welke minimale hoek kun je een glimp van de Caribische Zee zien.

De oriëntatie van de Mirador moet dus zo zijn en de andere windrichtingen zijn gegeven door de oriëntatie op HERE (N-S-E-W).

pi_153059210
Laten we deze plek eens even bekijken:
(met wederom dank aan Perico)

Edwin en zijn vrienden:

https://www.flickr.com/photos/donjuan666/18203909272

AFK met de ouders van Kris:

https://www.flickr.com/photos/donjuan666/18021338629

Ze staan allebei bij hetzelfde hek. Daar boven zijn er huisjes/hutjes te zien.
de plek waar Kris en Lisanne ongeveer zouden zijn bij omkeren.

Ik vroeg aan PW voordat ie ging lopen of er zijpaden zijn op de Pianista zonder verder een woord te zeggen of te vragen. Die zijn er.

En dankzij PW plak ik deze foto er nog aan vast:

Tekst bij de foto van PW: Zijpad, slecht zichtbaar wij gingen links

[ Bericht 4% gewijzigd door jackie12 op 29-05-2015 01:20:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')