Nou dan is het volgens jou bijbel dus niet `de Mirador`. Ik wist trouwens niet dat google earth zo betrouwbaar was. Dacht hier toch al maanden te lezen dat zaken daarin niet klopten, ik blijf bij de kikkervis. Zoals al eerder gezegd, hangt mijn scenario-visie niet aan de specifieke plek van de Mirador.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat "door de bergen op de CD kijken" zou je dan moeten zien in de foto's vanaf de Mirador, dat zien we niet; het uitzicht is vrij.
Als je met GEarth vanuit dat punt naar het zuiden kijkt, zie je dit (niks dus van de Pacific, want je kijkt tegen de CD aan):
[ afbeelding ]
Je blijft er gewoon bij, ondanks dat het niet mogelijk is de Pacifische Oceaan te zien, toch 50% van het uitzicht dat je op de Mirador hoort te hebben..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dan is het volgens jou bijbel dus niet `de Mirador`. Ik wist trouwens niet dat google earth zo betrouwbaar was. Dacht hier toch al maanden te lezen dat zaken daarin niet klopten, ik blijf bij de kikkervis. Zoals al eerder gezegd, hangt mijn scenario-visie niet aan de specifieke plek van de Mirador.
Dat is niet moeilijk te geloven, integendeel. Alleen de draaihoek die dat mogelijk zou maken hebben we niet op de foto's gezien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef jackie12 het volgende:
Eva noemt de Pacific in haar video (met Plinio) en Feliciano noemt de Carbieen in AFK.
"Waar ben jij" zegt het plus andere reizigersblogs.
Waarom is het zo moeilijk te geloven dat de beide oceanen te zien zijn vanaf onze mirador
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:15 schreef jackie12 het volgende:
Dus El Matdor jij zegt dat de beide oceanen NIET te zien zijn op de top?
Die plek heeft zelfs het plateau en de vorm en de juiste maat. Uitzicht klopt niet met de software, tja ieder zijn bijbel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je blijft er gewoon bij, ondanks dat het niet mogelijk is de Pacifische Oceaan te zien, toch 50% van het uitzicht dat je op de Mirador hoort te hebben..
Elke visie hangt aan een plek van de Mirador, want je moet toch een pad hebben van Mirador naar Q1, de tijden moeten kloppen en de Geul moet ertussen.
Jouw kikkervisje ligt langs/naast die Geul.
in de richting waar Lisanne staat, daarachter ligt de Caribische Zee, het noordoosten. De foto is alleen teveel naar het oosten genomen (niet noord genoeg) om de Caribische Zee te zien. Als Kris verder naar rechts (zuid) had gestaan, had ze langs die plant die nu achter Lisanne staat de Caribbean moeten kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef jackie12 het volgende:
Lisanne poseert eerst voor de Pacific (te zien) en daarna (heel lullig) voor de Caribische (niet te zien)
Maar dat was wel de bedoeling. (maar Kris is zo'n slechte fotograve)
Niet met "de software"?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die plek heeft zelfs het plateau en de vorm en de juiste maat. Uitzicht klopt niet met de software, tja ieder zijn bijbel.
Ja, ik weet dat feiten je niet zo interesseren, beter gewoon een beetje fact free wat theekransen, maar ik ben dus op zoek naar die route (waar we geen GPS-data van hebben, want men draait om bij de Mirador), die probeer ik op basis van de satellietbeelden in te tekenen. Hoe en waar loopt die Geul en waar ligt Q1. Dat hangt weer samen met tijdsspannes en dus inschattingen waar ze hoe laat op welk punt (terug) hadden kunnen zijn.quote:Zoals gezegd dat ding ligt daar ergens, je weet niet in welke staat ze liepen of zelfs renden. Je kunt er nogmaals geen tijdslijn aan ophangen, juist omdat je niet de route naar de q1 weet.
Voor jou is dat onbegrijpelijk, maar dat is jouw denkwijze voor vele hier ook.
Nee, ik heb andere info en een andere mening.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet met "de software"?Nee, niet met hoogtes en mogelijke uitzichten.
[..]
Ja, ik weet dat feiten je niet zo interesseren, beter gewoon een beetje fact free wat theekransen, maar ik ben dus op zoek naar die route (waar we geen GPS-data van hebben, want men draait om bij de Mirador), die probeer ik op basis van de satellietbeelden in te tekenen. Hoe en waar loopt die Geul en waar ligt Q1. Dat hangt weer samen met tijdsspannes en dus inschattingen waar ze hoe laat op welk punt (terug) hadden kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:38 schreef 11en30 het volgende:
Kan die vrouw niet anders genoemd worden? Ze heeft niemand van ons iets aangedaan en toevallige meelezers zouden kunnen denken dat het om K gaat, die verdient dat ook niet. JS
Zij bleek gevlucht, niemand weet wanneer precies ze was vermist.quote:
Mooi weet iedereen dan dat die vrouw LH is?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:38 schreef 11en30 het volgende:
Kan die vrouw niet anders genoemd worden? Ze heeft niemand van ons iets aangedaan en toevallige meelezers zouden kunnen denken dat het om K gaat, die verdient dat ook niet. JS
juist!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:43 schreef jackie12 het volgende:
Ik ben vooral van de tijdlijn: ochtend taalschool-13.54 laatste foto.
Daar ligt naar mijn visie de waarheid.
Afijn ik heb ook een vrij logische verklaring voor de noodoproep 16.39 uur.
Hij's vrij eenvoudig.
13.54 foto.
Rond 14.05 uur terug naar de top
tegen 15.00 uur op de top. 10 minuutjes pauze.
15.10 uur naar beneden. 16.30 plek waar hans stond bij dat hek;
https://vimeo.com/104789019
Transcriptie AFK na 23.10 min
Hans: "Tja als ze wel terug zouden zijn gelopen de Pianista over, dan zouden ze om 16.30 uur van de eerste noodoproep ongeveer hier geweest kunnen zijn.
Het is wel een beetje een open plek dus in die zin zou je kunnen proberen een oproep te kunnen doen. Ik heb hier zelf ook geen bereik. Boven op de Pianista wel."
(Roelie bemoeit zich er nu echter mee)
Roelie: Nee dat was wisselend zei je...
Hans: nou op een gegeven moment was ie heel constant.
13.54 uur laatste foto.
Bij Frank zijn scenario zijn ze gevallen tussen 14 uur en 1530 uur. Onlogisch dat je dan ruim een uur gaat wachten met naar 112 te bellen.
In dit scenario hoef je geen rare dingen te bedenken. Omgekeerd bij Q1, terug naar de top en om 16.39 ongeveer op deze plek de noodoproep doen omdat ze de verkeerden tegen kwamen of, ze al die tijd met de verkeerden waren die vervelend werden.
En nee er is niet constant bereik. Hans en Roelie zeggen het zelf
Yep, zo:quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef jackie12 het volgende:
Lisanne poseert eerst voor de Pacific (te zien) en daarna (heel lullig) voor de Caribische (niet te zien)
Maar dat was wel de bedoeling. (maar Kris is zo'n slechte fotografe)
quote:
LH dan toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi weet iedereen dan dat die vrouw LI is?
O ja H geen I.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
LH dan toch?
Loretta H. lijkt me prima, zo doen we het met al die namen.
De richting 175 is bepaald door Nieuwsgierig en ik denk dat ie daar helemaal goed zit. 5 graden verschil de ene of andere kant uit maakt niet uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..], of je nu gelijk hebt of niet. Wat een bijzondere manier van uitleggen en feiten heb je toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |