Algemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne (+ onderzoeksresultaten huid) en Kris & algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schema met belpogingen en andere activiteiten & Google Maps-kaart - GeruisloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews, getuigen & zoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video & audio, nieuwslinks en extra informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijke gevaren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de optie; een misdrijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotocollages en schattingen grootte Mirador door FOK!kers - daadwerkelijke grootte onbekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaart- en satellietbeelden van het gebied
• HERE - OpenStreetMap - BING - MapCarta - Google Maps
[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 29-05-2015 12:01:19 ]"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Hij is voor hut 3quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:14 schreef RapaNui het volgende:
[..]
De splitsing op de foto van PW is volgens mij de splitsing van vlak voor zijn miradorPW. Dus op een hoogte van boven 1800m. Ver na de afspliting naar Horqueta. Klopt deze interpretatie Jackie?![]()
PW verhaalt volgens mij over een drietal y splitsingen en een verweerde pijl ergens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef jackie12 het volgende:
Volgens mij ziet die splitsing er anders uit.
Perico postte die toch eens?
Dit is de y-splitsing op video:
Ik heb op mijn kaart een kleinere y-splitsing weergegeven, onder de laatst zichtbare hut op de berg:
Voor wie aan PW mocht twijfelen.. de Exif data van zijn telefoonfoto's en de tijden, GPS foto's en zelfs duizenden van seconden komen overeen met zijn verhaal.![]()
Alles geheel duidelijk!quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:32 schreef Perico het volgende:
[..]
PW verhaalt volgens mij over een drietal y splitsingen en een verweerde pijl ergens.
[ afbeelding ]
Ik heb op mijn kaart een kleinere y-splitsing weergegeven, onder de laatst zichtbare hut op de berg:
[ afbeelding ]
Voor wie aan PW mocht twijfelen.. de Exif data van zijn telefoonfoto's en de tijden, GPS foto's en zelfs duizenden van seconden komen overeen met zijn verhaal.![]()
Top Perico ! (met al die complimentjes denken ze straks nog iets van je wil..quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:32 schreef Perico het volgende:
[..]
PW verhaalt volgens mij over een drietal y splitsingen en een verweerde pijl ergens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wie aan PW mocht twijfelen.. de Exif data van zijn telefoonfoto's en de tijden, GPS foto's en zelfs duizenden van seconden komen overeen met zijn verhaal.)
De steen met het oranje pijltje heeft PW gemist en zag hij die pas op de terugweg.
PW zijn foto:
Er blijken dus toch wel een aantal zijpaden te zijn aan de Boquete kant van de Pianista.![]()
Ho, ik bedoel deze afsplitsing, blz 1 van vorige topic: BNW / Kris & Lisanne #222 -op zoek naar de Miradorquote:
niet de afsplitsing op de mooie kaart van Perico
Klopt dan mijn interpretatie?![]()
quote:Voor wie aan PW mocht twijfelen.. de Exif data van zijn telefoonfoto's en de tijden, GPS foto's en zelfs duizenden van seconden komen overeen met zijn verhaal.![]()
![]()
Als je deze foto bedoelt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:45 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ho, ik bedoel deze afsplitsing, blz 1 van vorige topic: BNW / Kris & Lisanne #222 -op zoek naar de Mirador
niet de afsplitsing op de mooie kaart van Perico
Klopt dan mijn interpretatie?
Deze foto is gemaakt op zijn mirador. Rechts zie je dat het pad doorloopt en je op die manier na een x aantal meters bij onze mirador komt![]()
Er is nog een oranje pijl zichtbaar in de still: op een kei(?) bij de boomwortel(?) rechtonder de onderarm van de presentator met beige overhemd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:32 schreef Perico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, deze bedoel ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:48 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als je deze foto bedoelt?
[ afbeelding ]
Deze foto is gemaakt op zijn mirador. Rechts zie je dat het pad doorloopt en je op die manier na een x aantal meters bij onze mirador komt![]()
Dit lijkt mij niet dezelfde steen en pad als die met pijl op Perico's foto. En helaas ook weer een foto die niet aan El Pianista te verbinden is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:44 schreef jackie12 het volgende:
[..]
De steen met het oranje pijltje heeft PW gemist en zag hij die pas op de terugweg.
PW zijn foto:
[ afbeelding ]![]()
Ik vraag mij heeeeel sterk af of de wegbewijzering zo duidelijk was op 1 april 2014 als op de stil van de Telemetro videoquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:50 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Er is nog een oranje pijl zichtbaar in de still: op een kei(?) bij de boomwortel(?) rechtonder de onderarm van de presentator met beige overhemd.
Deze letters zien er "vers" uit.
De pijl van PW is een jaar later al bijna niet meer te zien.
Als de pijlen van nu net zo slecht zichtbaar waren als in april 2014 dan vind ik het een knap staaltje dat Kris en Lisanne in een keer goed zijn gelopen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:32 schreef Perico het volgende:
[..]
Voor wie aan PW mocht twijfelen.. de Exif data van zijn telefoonfoto's en de tijden, GPS foto's en zelfs duizenden van seconden komen overeen met zijn verhaal.En die heb jij gekregen van de user die ons er al een half jaar van probeert te overtuigen dat het manipuleren ervan kinderlijk eenvoudig is.
![]()
Ja, daarom verdient het hiken met een kristalheldere geschreven tekst altijd de voorkeur. Pijlen en paaltjes verweren of worden geveld, verdwijnen door vandalisme, krijgen een andere kleur..quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:50 schreef RapaNui het volgende:
Er is nog een oranje pijl zichtbaar in de still: op een kei(?) bij de boomwortel(?) rechtonder de onderarm van de presentator met beige overhemd.
In ieder geval hebben Kris en Lisanne gelet op hun snelle tijd telkens het goede pad gekozen op enkele splitsingen.![]()
En dat er geen zijpaden zijn... want de vader zegt het zo...quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:56 schreef 11en30 het volgende:
[..]En die heb jij gekregen van de user die ons er al een half jaar van probeert te overtuigen dat het manipuleren ervan kinderlijk eenvoudig is.
Make my day!![]()
Lol, ik denk dat je het tegen jackie hebt en met "die user" mij bedoelt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:56 schreef 11en30 het volgende:
En die heb jij gekregen van de user die ons er al een half jaar van probeert te overtuigen dat het manipuleren ervan kinderlijk eenvoudig is.
Geeft niet. Ja, in feite kan ik ook hier in het bos perfecte Pianista foto's schieten, met beekje, waterval, hellingbos met rotsen, zelfde begroeiing met varens..![]()
Zolang deze foto's nog niet (overtuigend) aan het pianistapad gelinkt zijn hou ik nog even een slag om de arm.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:58 schreef agter het volgende:
[..]
En dat er geen zijpaden zijn... want de vader zegt het zo...![]()
Huh? Nee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:01 schreef Perico het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat je het tegen jackie hebt en met "die user" mij bedoelt.Ik ga er vanuit dat PW de foto's naar jackie heeft gemaild en jij ze van jackie hebt gekregen. Jackie weet (dankzij jouw handleidingen voor een perfect crime) precies hoe die data veranderd moeten worden.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:56 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, daarom verdient het hiken met een kristalheldere geschreven tekst altijd de voorkeur. Pijlen en paaltjes verweren of worden geveld, verdwijnen door vandalisme, krijgen een andere kleur..
In ieder geval hebben Kris en Lisanne gelet op hun snelle tijd telkens het goede pad gekozen op enkele splitsingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:01 schreef gynaika het volgende:
Men is er hier steeds van uitgegaan dat die Pianista een peulenschilletje is maar uit datgene wat er hier nu de laatste uren allemaal over is geschreven, blijkt dat er aardig wat dingen onduidelijk kunnen zijn. En K en L doen dit alles even in snel tempo op de goede manier?
Gelijk de juiste Mirador, namelijk de Mirador uit AFK met ouders en FG.
En eveneens de Mirador uit het NOS-filmpje met Eva W. en PM.
?????![]()
Vrijdag vroeg ik PW een aantal vragen voordat hij de Pianista ging doen.
Zondag kreeg ik een mail met antwoorden op de vragen.
Foto's van de vragen en zelfs de GPS van de vragen.
Dus tenzij PW een glazen bol heeft en al wist wat ik zou gaan vragen en daar al foto's van had gemaakt houd ik het er op dat PW volledig te vertrouwen is.
Maar na Baru begrijp ik heel goed dat iedereen erg kritisch is.
![]()
![]()
Begrijp ik hieruit dat je mij niet vertrouwd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:05 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Huh? Nee?Ik ga er vanuit dat PW de foto's naar jackie heeft gemaild en jij ze van jackie hebt gekregen. Jackie weet (dankzij jouw handleidingen voor een perfect crime) precies hoe die data veranderd moeten worden.
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:58 schreef agter het volgende:
[..]
En dat er geen zijpaden zijn... want de vader zegt het zo...Idd; K&L hebben aangetoond dat ze zonder te verdwalen, de top hadden bereikt. Dus dat er zijpaden zijn aan de Boquete kant, is niet van belang.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:59 schreef jackie12 het volgende:
Er zijn ook geen zijpaden aan de andere kant. DAT zei de vader
Op de terugweg volg je één richting: omlaag. Dus ook dan kun je niet verdwalen. Je moet naar het dal toe.
En het pad tussen mirador en paddock is uitgesleten en is 1 pad (AFK).![]()
We weten niets van PW en de foto's die je tot nu toe hebt laten zien kunnen overal gemaakt zijn. Jij zegt wel overtuigende informatie in bezit te hebben maar die (nog) niet te willen delen. In feite herhaalt zich de story met Baru maar nu heb jij de rol van Domnivoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef jackie12 het volgende:
Maar na Baru begrijp ik heel goed dat iedereen erg kritisch is.
![]()
Met één verschil: er komt een openbaring. Die openbaring heb ik bij Baru gemist.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
We weten niets van PW en de foto's die je tot nu toe hebt laten zien kunnen overal gemaakt zijn. Jij zegt wel overtuigende informatie in bezit te hebben maar die (nog) niet te willen delen. In feite herhaalt zich de story met Baru maar nu heb jij de rol van Domnivoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: