Ja hoor, dat is een goed idee!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:47 schreef El_Matador het volgende:
Perico, kun je in alle 9 foto's die we direct van de pers hebben (dus niet de screencaps van _5xx, _543? en _iPhone) in de EXIF-data zien met welke camera-instelling de foto's zijn gemaakt? Misschien handig in een overzichtje in Excel of PowerPoint en anders gewoon in een post?
Za heeft mij ooit een link gegeven van het adres van Feliciano. Is niet in de bergen, daar ligt zijn finca.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:18 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Hoe het verder zit weet ik niet en interessert me ook niet.
Het adres van Feliciano Tours Boquete is in het centrum en daar woont hij niet, dus een zakelijk adres.
Hij woont op zijn finca in de bergen.
Ja die link plaatste ik toch ook? Dat is het adres waar hij zijn boekingen regelt niet waar hij woont.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:26 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Za heeft mij ooit een link gegeven van het adres van Feliciano. Is niet in de bergen, daar ligt zijn finca.
De link kan ik niet meer terug vinden maar ligt in Bajo Boquete rechts van de hoofdweg
Kun je die link nog eens doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:30 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ja die link plaatste ik toch ook? Dat is het adres waar hij zijn boekingen regelt niet waar hij woont.
Hij woont op zijn finca.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:25 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is een goed idee!
Hier is een screenshot van het overzicht in Excel:
[ afbeelding ]
Kolom D is de modus waarop de camera stond. Alleen voor 499 en 500 werd het selectiewiel van AUTO naar SCN (Portrait -- People) gedraaid.
Kolom E vertelt dat er maar 1 keer Face Detect Auto Focus werd toegepast, terwijl dat de basisinstelling van de camera was.
Kolom F geeft het aantal valide scherpstelpunten weer. 1/9 betekent, dat ze meteen hebben doorgedrukt zonder scherp te stellen. Bij 493 werd maar liefst op 4 zones tegelijk scherpgesteld.
Kolom G indiceert, of de camera een gezicht heeft herkend.
Kolom H geeft de sluitertijd weer.
Kolom K geeft aan, of het beruchte veld van 17 juni is aangetroffen.
Windows Photo Viewer 6.1.7600.16385 is een metadataveld, dat betekent dat er een Photoshop achtige bewerking heeft plaatsgevonden. Dus ook als je nooit Photo Viewer hebt gebruikt, maar iets bewerkt in bijvoorbeeld Canon Photo Studio, geeft hij die waarde weer.
klopt hij heeft 2 adressenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:26 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Za heeft mij ooit een link gegeven van het adres van Feliciano. Is niet in de bergen, daar ligt zijn finca.
De link kan ik niet meer terug vinden maar ligt in Bajo Boquete rechts van de hoofdweg
BNW / Kris & Lisanne #219 - Miradortje, leef je nog?quote:
quote:
Ik ga echter voor de eerste mogelijkheid: Het kan zijn dat ze onder begeleiding waren.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:25 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze onder begeleiding waren. Zo niet dan kan het hun exact zijn verteld en dat getoetst aan de tijdsduur die zij nodig hadden om daar te komen, konden zij eenvoudig weten dat ze op de top waren. Gezien de foto’s hebben ze dat goed beoordeeld.
Excuses ik heb geloof ik drie keer in mijn post een nieuwe versie geplaatst omdat er een foutje inzat.. op dit moment is wel alles okee, bij deze versie.quote:
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:33 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
BNW / Kris & Lisanne #219 - Miradortje, leef je nog?
Alleen is die plaatsaanduiding op de kaart niet het adres maar wijst alleen de straat aan.
Waar het kantoor oid precies is weet ik niet
Wat jij zijn huis met grote tuin noemt, noem ik zijn finca. Waar hij de koffietours ook doet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:58 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel.
Feliciano woont niet in het centrum aan de hoofdweg. Hij heeft een huis met grote tuin waar hij ook koffie verbouwd.
Wat ik me herinner tussen Bajo Boquete en de Pianista ergens in.
Verder heeft hij een finca met koeien in de bergen op een steenworp waar de resten zijn gevonden.
Klopt, was ook mijn favoriet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:01 schreef BeCeiks het volgende:
[..]
Dat is eerder toch al uitgebreid bestudeerd?
http://i.imgur.com/eJnWXpf.jpg
Dit zou een/de kandidaat zijn.
Het 6e cijfer is een 3quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:45 schreef Physsic het volgende:
Ah, de firmware update werkte niet altijd, omdat de accuproblemen blijkbaar niet (alleen?) aan de firmware lag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Canon
@Domni
Welk nummertje heb jij daar?
Kun je dat op een kaartje aangeven?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:32 schreef El_Matador het volgende:
De finca ligt in ieder geval op:
8°55'2.00"N
82°24'6.00"W
745 m
Kun je zo intypen en dan vind je hem.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:33 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Kun je dat op een kaartje aangeven?
En wat is de bron daarvan?
Ootje ik vind m goed gevonden. Of het m is ,geen idee. Hij heeft wel de vorm.quote:
Kan niet missen volgens de inmiddels van het net verwijderde beschrijving. Tot daar gaat het pad omhoog, erna loopt het pad naar beneden verder.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:29 schreef agter het volgende:
[..]
In elk geval 'een top'. Geen idee of ze wisten dat het 'de top' was.
Nee hoor, die van mij is die spermacel daar net bovenquote:
Die spermacelvormige open plek links naast het witte gestippelde pad is jouw Mirador?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, die van mij is die spermacel daar net boven
bovenaan in het kaartje, juist omdat die achter de cd ligt.
nou sorry op jouw duidelijke kaartje zie ik het niet,quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die spermacelvormige open plek links naast het witte gestippelde pad is jouw Mirador?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |