Die kaartjes gaan niet hoger dan Class 4. Daarna worden ze zilvergrijs en heten ze ultra. Daadwerkelijk alles komt overeen met een SanDisk kaartje. Of het moet zo zijn dat iemand die kaartjes grotendeels heeft nagemaakt, maar lijkt me niet dat die dan hier verkocht mogen worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil die punten van die kaart graag in de lijst zetten, maar kan jij dan eenzelfde format maken als de andere punten, met verschillende antwoorden, dan gaat ie erin.
Op basis van die fotozoom van het kaartje op de TVN-2-foto vaststellen welk (type) kaartje ze hadden, lijkt me trouwens net iets teveel aanname, imo.
ik stel voor dat Matador helemaal niet meer aan de Op komtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:28 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat gezeur over trollen en clonen. En er is geen stemrecht, zolang iets niet bewezen is en de meningen verschillen moet dat ook op die manier in de OP staan.
jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:19 schreef StaceySinger het volgende:
dit moet er ook in de buurt zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik had het niet over mata met deze reactie maar over jouw onzinnige fotocollagequote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik stel voor dat Matador helemaal niet meer aan de Op komt
wat is er onzinnig aan ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:37 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik had het niet over mata met deze reactie maar over jouw onzinnige fotocollage
gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:37 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die kaartjes gaan niet hoger dan Class 4. Daarna worden ze zilvergrijs en heten ze ultra. Daadwerkelijk alles komt overeen met een SanDisk kaartje. Of het moet zo zijn dat iemand die kaartjes grotendeels heeft nagemaakt, maar lijkt me niet dat die dan hier verkocht mogen worden.
Het staat er nu duidelijk dat het het werk van FOK!kers is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:37 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Zet AFK stil na 9.26 min en daar staat in beeld geschreven:quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:14 schreef bladwijzer het volgende:
Jackie kijk en vooral luister jij de AFK nog eens goed.
Dan zul je horen dat F alleen beaamt dat je de Carabian kan zien.
Het is volgens mij een misverstand dat je beide oceanen kan zien daar. Dat kan alleen op Baru.
Waarom is het voor jou zo zeker dat K&L dit wisten?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:43 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Zet AFK stil na 9.26 min en daar staat in beeld geschreven:
"Op de top kun je bij mooi weer zowel de Caribische Zee als de Stille Oceaan zien"
Top weer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:45 schreef Physsic het volgende:
Ah, de firmware update werkte niet altijd, omdat de accuproblemen blijkbaar niet (alleen?) aan de firmware lag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Canon
En als dit gedaan zou zijn is dit dan te ontdekken of is dit compleet te maskeren?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:01 schreef Perico het volgende:
Wat je kunt doen met een PC is, met de software ExifTool het archiefnummer van de foto veranderen.
Als jij van foto 510 dan 500 wil maken, klik je op het tabblad "EXIFTOOL DIRECT".
En geef je het volgende commando in:
-MakerNotes: FileNumber=102-0500
Het programma geeft zelf voorbeelden van aanpassingen, dus je hoeft geen expert te zijn.
Als je de volgorde of nummering wil aanpassen, door metadata te importeren van een andere foto met nummer 102-500 op de pc, die je hebt voorbereid, dan kan dat ook binnen ExifTool.
Alleen krijg je dan wat waarden erbij in de XMP sectie, dat het programma dingen veranderd heeft. Dan zul je ook weer moeten uitzoeken hoe je die moet verwijderen.
Zaken als tijd, datum, camera type en cameratechnische zaken zoals lenstype zijn makkelijk te veranderen. Daar zal een fotograaf ook het meeste gebruik van maken.
quote:Stacey ik zal het wat scherper formuleren dan in mijn vorige post.
Bij 499 staat er WEL bij het veld
FacesDetected : 1
En toen stond de camera dus op SCN in de PORTRET modus. Maar volslagen raadselachtig heeft hij toen niet FaceDetect AutoFocus gedaan, waar de camera op stond ingesteld, maar verschenen er negen groene vierkanten in beeld waarbij de camera op zones 5 en 7 heeft scherpgesteld, met 5 als primaire zone.
Als je dus zoekt naar een foto waar de data en het beeld (een niet te missen gezicht van Lisanne om op scherp te stellen, wat prioriteit heeft) niet 1-2-3 stroken, is deze het wel.
Mede ook omdat als je SCN - PORTRET selecteert op de camera, je in de metadata in de sectie MAKERNOTES het veld People zult aantreffen.
En in de EXIF sectie, staat dan achter Scene Capture de waarde Portrait.
Maar zowel bij img_499 als img_500 staat achter Scene Capture de waarde Standard.
Domnivoor heeft alleen nog Class 10 gebruikt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]Er zijn toch tientallen soorten SD-kaartjes van andere (Chinese) makelij?
De kleur kan kloppen, dat weet ik niet, maar Perico en Domnivoor geven aan dat ze het met verschillende kaartjes (Class) zonder problemen konden vastleggen.
Ja die zie ik wel natuurlijk. Daarom zeg ik tegen jou, luister vooral even goed wat er gezegd wordt. Dat is wat anders nl., op het moment dat de vader van K bevestiging van F zoekt hebben ze het alleen over de Caraibian.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:43 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Zet AFK stil na 9.26 min en daar staat in beeld geschreven:
"Op de top kun je bij mooi weer zowel de Caribische Zee als de Stille Oceaan zien"
Look-a-likes heb ik nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]Er zijn toch tientallen soorten SD-kaartjes van andere (Chinese) makelij?
De kleur kan kloppen, dat weet ik niet, maar Perico en Domnivoor geven aan dat ze het met verschillende kaartjes (Class) zonder problemen konden vastleggen.
Kaartje op de TVN-2 foto lijkt me anders zwart (heb ook zwarte en blauwe SD-kaartjes) en niet blauw?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Look-a-likes heb ik nog niet gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet zeker of ik daar een oceaan zie, jij wel?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We zien sowieso de Pacific, die ligt achter/naast Kris (_iPhone).
die gaat er ook uitquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
gelijke monniken, gelijke kappen.
wordt een beetje dezelfde discussie als over de video
Ten eerste roep ik al bijna een jaar dat Feliciano Kris en Lisanne WEL heeft gesproken in de ochtend van 1 april.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:45 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom is het voor jou zo zeker dat K&L dit wisten?
Wat is de relevantie precies?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik daar een oceaan zie, jij wel?
Jackie bedoelt volgens mij dat ze met iemand samen moeten zijn geweest om dat te weten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:55 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik begrijp daarom ook niet waarom het relevant is of K&L dit allemaal wisten.
Mij leek het gewoon blauw. De linker- en bovenzijde inderdaad wat donkerder. Er zijn wel zwarte, adapter SanDisk kaartjes met een blauw sticker, maar wat op die sticker staat matched dan niet met de foto.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaartje op de TVN-2 foto lijkt me anders zwart (heb ook zwarte en blauwe SD-kaartjes) en niet blauw?
Werkt die camera met micro-SD en dan een adapter?
Niet op de foto, door de compressie en afstand.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik daar een oceaan zie, jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |